آموزش نحوه پلاگین نویسی وردپرس

بنابراین، مهم است که به طور منظم لیست افرادی را که به سایت شما دسترسی دارند مرور کنید و بررسی کنید که آنها مجاز به انجام چه کاری هستند. دیتابیس شما هم هر از گاهی نیاز دارد غبار روبی شود و خب اگر این تنها کاری است که باید برای بهبود سرعت وردپرس انجام دهید حتما افزونه WP-Optimize را به شما توصیه میکنیم. همان طور که تجارت شما رشد میکند، بعید است که بتوانید هر کاری که در رابطه با وب سایت خود انجام میدهید را خودتان مدیریت کنید و در عین حال، تجارت خود را نیز اداره کنید.

درسته که در بالا اشاره کردیم که تغییر قالب وردپرس بسیار راحت است اما قبل از اینکه اقدام به تغییر قالب سایت خود کنید نیاز دارید برخی موارد را رعایت کنید. یک سایت استاتیک، حداکثر دو یا سه مرتبه در روز تغییر می کند. پس اگر مطمئن نیستید کدام موارد باید باقی بمانند و کدام یک حذف شوند، افزونه P3 به شما کمک خواهد کرد. از آنجا که هر نسخه وردپرس دارای تغییرات عمومی است که لیست اشکالات و تکه های امنیتی را شرح می دهد، آنها به راحتی می توانند تعیین کنند که کدام حفره های امنیتی را می توانند استفاده کنند. بیش از 80 هزار نصب فعال و دارای امتیاز 4.2 از 5 توسط رای کاربران است. ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که رایانه شما با وب سایت شما چه ارتباطی دارد. مقاله ما را در مورد انتخاب بهترین سرویس میزبانی وب مطالعه کنید.

حالت ایمن برای جی کوئری: این گزینه به حالت پیش فرض فعال است و پشتیبانی از رفرنس های درون خطی جی کوئری از قالب ها و افزونه ها را با لود کردن جی کوئری در بالای مستندات به عنوان اسکریپت render-blocking تضمین می کند. در نتیجه سایت شما در کوتاهترین زمان لود خواهد شد. همچنین، این فقط نسخه وردپرس شما نیست که باید به روز نگه داشته شود. این ابزار به هر سایت نمره ای بین صفر تا صد میده که هر چه بیشتر باشه بهتره. SEO Crawler یک پوسته وردپرس سازگار با سئو بسیار قابل تنظیم با طراحی حرفه ای است. در آخر ، برای تمیز کردن هک و حذف نرم افزارهای مخرب از سایت وردپرس خود، یک حرفه ای استخدام کنید.

توجه کنید که نصب بیشازحد افزونهها، بدون آنکه برای سایت شما کار خاصی انجام دهند، فقط باعث پیچیدگی ، سردرگمی و کند شدن سایت میشود. درواقع اگر سایت شما دارای فهرست نباشد کاربر با حجم زیادی از محتوای بههمریخته و نامنظم روبرو خواهد شد، که این مسئله باعث گیج شدن کاربر میشود. همچنین این افزونه دارای آپدیت های منظمی است که امکان این را به شما میدهد که هر بار امکانات خوب و مفیدی را دریافت کنید. در حال حاضر Themeisle دارای بیش از 471 هزار کاربر راضی می باشد. اما اگر سایت شما به هر حال هک شود، چه می شود؟ بله، بسیاری از سایتهای هک شده بر روی وردپرس ساخته شدهاند، اما این عمدتا به دلیل محبوبیت وردپرس است. انتخاب CDN به محبوبیت و نیاز سایت شما بستگی دارد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله ما را در مورد افزونه پشتیبان گیری وردپرس ببینید. همچنین برای اطلاعات بیشتر و امنیت بیشتر می توانید مقاله افزایش امنیت با htaccess را ببینید. در مقاله آموزش افزونه Yoast SEO می توانید با نحوه تنظیمات و کار این افزونه آشنا شوید. یکی از مهم ترین نکاتی که برای طراحی قالب وردپرس باید رعایت کنید ریسپانسیو بودن قالب است قطعاً هر قالبی که شما برای وردپرس طراحی می کنید در شروع ریسپانسیو نیست باید بعد از طراحی قالب برای کامپیوتر سراغ واکنشگرا کردن قالب در دستگاه های مختلف برویم که این آموزش مهم رو در بخش 5 دوره طراحی قالب وردپرس به صورت کامل یاد خواهید گرفت. با توجه به اینکه تعداد قالب های وردپرس خیلی زیاد است چگونه می توان قالبی مناسب با بهترین ویژگی ها را انتخاب کرد؟ متداول ترین علت هک وبسایت ها سرقت رمز عبور آنها است. با هاست خود تماس بگیرید و به آنها اطلاع دهید که سایت شما هک شده است.

در این صورت میتوانید با نویسنده افزونه تماس بگیرید و از وی بخواهید که افزونه را آماده ترجمه کنند. اگر قصد راه اندازی سایت فروش فایل قدرتمند رو دارید، قطعا قالب ایرانی فایلاتو یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود چرا که تیم قهرمان وردپرس تمام تجربه خود را بکار گرفته تا بهترین قالب را در این زمینه آماده سازی کند و با ضمانت 6 ماه پشتیبانی رایگان و بروزرسانی های منظم در اختیار شما قرار دهد. ژاکت مشهور ترین و البته موفق ترین سایت فروش قالب در ایران میباشد. همه این پلاگینها میتوانند تفاوت بسیار زیادی در نحوه فروش یک محصول یا خدمات ایجاد کنند که منجر به درآمد و موفقیت بیشتر برای وبسایت میشود. تفاوت بین حذف نصب در مقابل پاک کردن یک قالب وردپرس چیست؟ همانطور که صاحب یک کسب و کار به امنیت فیزیکی محل کسب و کار خود می پردازد، صاحب یک کسب و کار آنلاین نیز مسئولیت امنیت وبسایت خود را بر عهده دارد.

افزایش سرعت وردپرس

تا به حال به این فکر کرده اید اگر نیاز به یک فروشگاه اینترنتی با وردپرس داشتید چکار باید کرد؟ این به شما کمک نمی کند و عمل به هر حال انجام شده، بنابراین مهم است که سریع عمل کنید. با احتساب زبان فارسی در حال حاضر قالب دیوی به ۳۳ زبان زنده دنیا ترجمه شده است! نسخههای 5.4 تا همین نسخه 5.9 وردپرس، همه حاصل تلاشهای توسعه دهندگان وردپرس از ابتدای همهگیری کرونا است. همچنین برای محدود کردن تعداد تلاشهای ناموفق برای ورود به سیستم، می توانید از افزونه Login Lockdown plugin استفاده کنید. افزونه My Custom Functions یک افزونه ساده و رایگان وردپرس برای اضافه کردن کدهای سفارشی است. وقتی شما قرار است در وردپرس تغییراتی ایجاد کنید یا فیچری به وبسایت وردپرسی با استفاده از پلاگین یا قالب های سفارشی اضافه کنید، مجاز نیستید تا هسته اصلی وردپرس را دستکاری کنید.

علاوه بر این سایت هایی که از SSL استفاده نمی کنند توسط بعضی از مرورگرها ها به عنوان مخرب نمایش داده می شود و کاربر قبل از ورود پیغام مخرب بودن را دریافت می کند! اگر نحوه انجام این کار را نمی دانید راهنمای تغییر پیشوند پایگاه داده وردپرس برای بهبود امنیت را ببینید. چنانچه موقعیت محتوای قالب با تغییر ابعاد مرورگر تغییر کرد و همواره از خوانایی و دسترس پذیری لازم برخوردار بود، یعنی قالب ریسپانسیو است. داشتن گزینه ای برای ویرایش فایل های قالب و افزونه در داخل داشبورد وردپرس شما در صورت نیاز برای افزودن سریع خط کد مفید است.

پس از نصب و فعالسازی میتوانید تنظیمات آن را بر اساس نیازهای خود تغییر دهید. شما می توانید با استفاده از گزینه Choose File، فایل زیپ پوسته خود را انتخاب کرده و پس از کلیک روی گزینه نصب از وردپرس بخواهید تا این قالب را روی وب سایت شما نصب کنید. هک وب سایت وردپرسی شما می تواند آسیب جبران ناپذیری به اعتبار و سودآوری کسب و کار شما وارد نماید. اول اینکه تجربه نشان داده است، این بسته ها در اکثر موارد حاوی تعداد زیادی فایل مخرب و بک دور میباشند که را نفوذ به سایت شما و هک آن را در صورت استفاده از این بستهها باز خواهد کرد.

در صورت نیاز برای اطلاعات بیشتر می توانید آموزش تغییر نام کاربری در وردپرس را ببینید. برای تغییر و ایجاد امنیت سایت وردپرسی خود از کلیدهای WordPress Salts Key Generator استفاده کنید. شاید تا به حال از خود سوال کرده باشید چرا امنیت وردپرس مهم است؟ آیا تا به حال ارور your connection is not private را در وب سایت وردپرس خود مشاهده کرده اید؟ چنانچه برای وب سایت وردپرسی خود به دنبال افزونه ی پنل کاربری مناسب و با امکانات کاربردی و مفید هستید، افزونه اروند پنل می تواند انتخابی خوبی برای شما باشد. اگر رایانه شما به ویروس آلوده شده باشد و به سایت خود دسترسی پیدا کنید یا پرونده های آن را بارگذاری کنید، آن فایل های آلوده می توانند وب سایت شما را نیز آلوده کنند. برای تولید کلیدهای امنیتی جدید از آنها استفاده کرده و از آنها در پرونده wp-config.php استفاده کنید. برخی میزبان ها همچنین سایت شما را تمیز کرده و کد و پرونده های مخرب را حذف می کنند.

افزونه وردپرس

این تصویر وجود دارد که سایتهای وردپرس نسبت به سایر پلتفرمها از امنیت کمتری برخوردار سایت بی تم است. همانطور که قبلاً نیز اشاره شد، فایل wp-config.php یکی از مهمترین فایل های نصب وردپرس شماست و نقش بسیار مهمی در امنیت وردپرس دارد. هر دو WP-sweeper و Advanced Database Cleaner شرط امنیت برای پاک کردن از طریق پایگاه داده خود را دارا هستند و از چیزهایی مانند تجدید نظر قدیمی، نظرات اسپم، نمایش داده MySQL و موارد دیگر خلاصتان می کنند. برای غیرفعال کردن این ویژگی از افزونه ای مانند Disable XML-RPC استفاده کنید. تشخیص نام کاربری شما حتی اگر آن را تغییر دهید برای هکرها بسیار ساده است، یکی از کارهای حرفه ای که می توانید انجام دهید ساخت یک حساب کاربری جدید با دسترسی نویسنده یا ویرایشگر می باشد و شما باید از طریق آن حساب مطالب خود را منتشر کنید. نکته بعدی اینکه برای نوشتن کدهای آن نیاز به ویرایشگر مانند دریم ویور دارد.

پلاگین وردپرس

اگر وبسایت شما متعلق به کسب و کار شما باشد، ضروری است به طور جدی به موضوع امنیت وبسایتتان بپردازید. موضوع امنیت یکی از پر اهمیت ترین موضوعات برای هر مدیر وبسایت است، در هر هفته گوگل بیش از 20000 وبسایت را به دلیل وجود بدافزار و 50000 وب سایت را به دلیل فیشینگ در لیست سیاه خود قرار می دهد! اگر رشد وب سایتتان برایتان یک موضوع مهم است لازم از بهترین روشهای موجود جهت ارتقاء امنیت وب سایت بهره ببرید. این بروز رسانی ها برای امنیت و ثبات وب سایت وردپرسی شما حیاتی است. اگر تنظیمات شما متفاوت باشد، هکرها می توانند به راحتی مطالب را بخوانند و همچنین محتوای فایل ها و پوشه ها را تغییر دهند که منجر به هک شدن سایت شما و همچنین سایر سایت های موجود در همان سرور می شود. در صورت هک شدن وب سایت شما چند مرحله ای را باید دنبال کنید.

سیستم پشتیبان به شما کمک می کند تا اگر بدترین اتفاق رخ دهد و سایت شما هک شود، سایت خود را بازیابی کنید. برای راحتی بیشتر شما فهرستی از محتوای موجود در این صفحه تهیه کرده ایم تا به راحتی بتوانید این مقاله را مرور کنید. از زبان فارسی، افزونه WPML و صفحه ساز ویژوال کامپوزر پشتیبانی می کند. شما می توانید به قسمت خدمات پشتیبانی سایت بروید و یک بسته پشتیبانی تهیه کنید تا ما خیلی سریع امنیت کامل را در سایت وردپرس شما برقرار کنیم. فوراً رمزعبور خود را تغییر داده و سپس به مرحله بعدی بروید.

فایل های منسوخ شده خطرات امنیتی را ایجاد می کنند، و به راحتی از طریق فایل های قدیمی وردپرس، افزونه یا قالب وردپرس می توان سایت شما را هک کرد. اگر شما یک تیم بزرگ برای اداره وبسایت خود دارید یا از نویسندگان مهمان استفاده میکنید. وردپرس یک نرم افزار منبع باز است که باید به طور منظم نگهداری و به روز میشود. سادهترین راه برای نفوذ هکرها به سایت شما استفاده از درب ورودی است که نام کاربری و رمز عبور مدیریت شما نیز نامیده میشود. این قالب با اینکه از سبک طراحی ساده و مینیمال پیروی میکند؛ اما ویژگیهایی از جمله سرعت نمایش بالا، گزینههای نمایش محصول، سبد خرید و پیگیری حسابها و سفارشات آن را مورد توجه شما قرار میگیرد.

مطمئناً هاست های ارزان قیمت بسیاری وجود دارند ولی به خاطر داشته باشید که در انتخاب هاست هر چقدر هزینه بیشتری صرف کنید، به همان میزان از امکانات بیشتری برخوردار خواهید شد. کلیدهای امنیتی وردپرس وظیفه رمزگذاری اطلاعات ذخیره شده در کوکی های کاربر را دارند. فایل wp-config.php جدید را در یک پوشه دیگر بارگذاری و ذخیره کنید. اما خبر خوب این است که شما دیگر نیازی به حفظ پسوردها در ذهن خود ندارید و اکثر مرورگرهای معتبر مثل فایرفاکس و گوگل کروم امکان ذخیره سازی رمزهای عبور را با لحاظ موارد امنیتی به شما می دهند. نیازی به گفتن نیست، این یک فرصت عالی برای هکرها است که بدانند چگونه و از کجا می توانند از آسیب پذیری های سایت شما استفاده کنند. هکرها همچنین دوست دارند از رباتها به عنوان جاسوس برای جستجوی آسیب پذیریهایی که ممکن است نادیده گرفته باشید، استفاده کنند.