آموزش نصب افزونه در وردپرس

این افزونهها میتوانند به صورت اتوماتیک تصاویر موجود (آپلود شده) در وبسایت شما را شناسایی کرده و آنها را بدون دخالت شما بهینه کنند. مورد دیگری که احتیاج دارید، قالب وردپرسی مناسب است، باید قالبی را انتخاب کنید که برای سایتهای املاک طراحیشدهاند و میتوانند امکانات موردنیاز شما را تأمین کنند. این قالب ها اگرچه ممکن است دارای ویژگی ها و طرحی باشند که برخی از افراد به آن احتیاج دارند، اما حقیقت این است که یک قالب ساده اغلب بهتر است. این قالب ویژگی ها و امکانات متفاوتی از جمله بسته نصب آسان، صفحه ساز گرافیکی، پنل تنظیمات حرفه ای، فروشگاه ووکامرس، بروزرسانی رایگان، درون ریزی دموها از پیشخوان دارد. مهمترین ویژگی پلاگین ها این است که به تنهایی و به طور مستقل قادر به انجام کاری نیستند. از جمله مهمترین مواردی که باید طبق استاندارد آن ها را انجام داد، چینش صحیح آیتم ها و منوها در سایت است.

در مقاله 21 قالب شرکتی حرفه ای و بازاریابی دیجیتال وردپرس می توانید لیستی از این قالب ها را مشاهده کنید. کافیست وارد این سایت شده و آدرس سایت خود را در فیلد مربوطه وارد کرده و گزینه Run Test را بزنید. ازمعروف ترین و پرکاربرد ترین افزونه های افزایش سرعت سایت وردپرس می توان افزونه WP Rocket را نام برد که بدون نیاز به کدنویسی برای بهینه سازی سرعت سایت؛ کافیست فقط این افزونه را دانلود و فعال نمایید و با استفاده از امکانات و انتخاب آپشن های آن که بهترین سازگاری و انطباق را با محیط وردپرس دارد؛ به همین آسانی سرعت سایتتان را ارتقا دهید. اگر مایل به اضافه کردن پسوندهای بیشتری بودید، کافیست آن ها را در ادامه فرمت های قبلی اضافه کنید.

پلاگین وردپرس

مخزن وردپرس نیز منبع امنی برای دریافت افزونه های موردنیاز شما می باشد. از استفاده از فرمت درست تصاویر نیز غافل نشوید. 4. در بخش Settings و از قسمت Protected files extensions فرمت های مورد نظر خود که مایل به مسدود کردن دسترسی به آن ها هستید را بنویسید. ریدایرکت کردن لینک ها به خودی خود هیچ اشکالی ندارد و بعضی اوقات باید آن را در شرایطی خاص اعمال کرد. P3 به جز این مورد، به شما در شناخت بهتر افزونههای مورد استفاده کمک میکند. اگر از وردپرس استفاده میکنید، میتوانید از افزونههای jQuery Image Lazy Load WP و Lazy Load و یا BJ Lazy Load بهرهمند شوید.

همین امر باعث می شود تا سرعت لود صفحه افزایش یابد.

در این پلاگین میتوانید ترجمه را بهصورت دستی با استفاده از دکمه “In Context Editor” بررسی کنید تا از دقیق و درست بودن ترجمه مطمئن شوید. هنگامی که در حال بررسی زمان پاسخ سرور هستیم متوجه می شویم که عوامل زیادی هستند که روی سرعت آن اثر گذار هستند از جمله نوع نرم افزاری که سرور از آن استفاده می کند یا ترافیک سایت یا حتی مشکلات هاستینگ. برای انجام چنین بهینه سازی هایی پلاگین های زیادی عرضه شده است.

این افزونه حتی میتونه به درگاه پرداخت هم متصل بشه. پلاگین ( Plugin ) و یا به فارسی افزونه ها از مهمترین و با ارزش ترین امکانات وردپرس هستند. مثلاً استفاده بی مورد از باکس های شبکه های اجتماعی، اسکریپت های نظرخواهی و نظرسنجی و سرویس های مشابه، که اگرچه شاید به نوعی کاربردی به نظر برسند، اما حضورشان ارزش کاهش سرعت سایت را ندارد. 2. سپس فایل htaccess را با یک ویرایشگر باز کنید. سپس منتظر تست و بررسی شدن سایت باشید و بعد از آن نتیجه را ببینید.

برای این مورد بهتر است حتماً با متخصصین طراحی وب مشورت کرده و مراحل ساخت یا بهینهسازی آن را به افراد متبحر بسپارید. در نتیجه، به شما این امکان را می دهد تا بتوانید وب سایت خود را بر اساس نیازهای خود سفارشی سازی نمائید. پیشنهاد ما این است که تا جای ممکن، سرویس های هاستینگ خارج از کشور را تهیه کنید و سپس با استفاده از cdn (توضیحات در ادامه) سرعت آن را برای کاربران ایرانی افزایش دهید. این افزونه ها به صورت خودکار بهینهسازی های لازم را انجام می دهند. تا پیش از این فاصله زیاد بین کاربر (کلاینت) و سرور باعث می شد تا دسترسی به اطلاعات با سرعت خیلی کمتری انجام شود. همین امر باعث می شود تا سرعت لود صفحه افزایش یابد. همین مسئله می تواند به افزایش سرعت سایت شما کمک کند. این دستور می تواند بر اساس اینکه هاست شما چطور تنظیم شده کمی متفاوت باشد.

همه افزونه ها را فورا غیر فعال نکنید.

در قسمت بعدی، جایی که فرمت ها مشخص شده اند نیز می توانید فرمت هایی که نیاز به مسدود شدن دارند را مشخص کنید. توجه کنید که بر خلاف سی پنل که با کاما باید فرمت ها را از یکدیگر جدا می کردید، در پلسک باید از اسپیس (یک فاصله) استفاده کنید. Google analytics یک افزونهی رایگان است که اطلاعات بازدید از صفحات سایت را به شما ارائه میدهد. متد Keep Alive به همین منظور ارائه شده است. اینکه شما بتوانید محتوای جذابی به کاربر ارائه دهید باعث میشود کاربر نسبت به ماندن در سایت شما ترغیب شود؛ و تمایل بیشتری برای ماندن در سایت شما داشته باشد. برای اینکه یک وبسایت برای یک کاربر به نمایش در بیاید، مرورگر به سروری که وبسایت مذکور روی آن میزبانی میشود، درخواستی کوتاه برای برقراری ارتباط اولیه می فرستد. این پیش نویس ها در بعضی از سیستم ها حتی بعد از انتشار نسخه نهایی نوشته نیز باقی مانده و به نوع خود باعث کاهش ترافیک پهنای باند سایت خواهند شد.

با این حال برای این کار ابزارهای گوناگونی عرضه شده است. با این حال باید مطمئن شوید که تصاویر وب سایتتان علاوه بر کیفیت بالا از بهینگی لازم برخوردار باشند. اخیرا گزارش شده در برخی گروه های تلگرامی افراد سودجو اقدام به فروش غیرمجاز این دوره میکنند که لازم است چند نکته را در رابطه با این موضوع بدانید. توسط آیتمهای موجود در این گزینه شما میتونید مشخص کنید که بهعنوانمثال این تبلیغ در صفحه خطای 404 نمایش داده شود، چه کاربرانی این تبلیغ را مشاهده کنند، تبلیغ در خوراک سایت نمایش داده شود و… راستی حتما داخل شبکه های اجتماعی مارو حمایت کنید و اگه سوالی نظری انتقادی پیشنهادی چیزی هم بود داخل قسمت نظرات میتونید با ما در ارتباط باشید. نتیجه المان بالارو در تصویر زیر می تونید مشاهده کنید یعنی بعد از اینکه المان تخفیف ویژه رو داخل صفحه کشیدید نتیجه زیر برای شما ظاهر می شود که می تونید از طریق تنظیماتی که برای آن اضافه کردیم المان خودتون رو سفارش سازی کنید.

مکانیزم این پروتکل به صورتی است که به مرورگر یا هر برنامه تحت وب اجازه می دهد به طور ایمن با یک وب سایت ارتباط برقرار کند. چرا که آن ها در صورتی که ببینند سایت شما ادعای وجود یک مطلب را در موتورهای جستجو و یا دیگر منابع (دیگر سایت ها) می کند، ولی در واقعیت آن مطلب در سایت وجود ندارد، از شما دلسرد شده و احتمالاً دیگر سراغ سایت شما نخواهند آمد. 6. در صورتی که تیک گزینه بعدی را بزنید، اجازه ارسال درخواست از سوی مرورگرها یا دیگر نرم افزارها را فعال کرده اید.

افزایش سرعت وردپرس

این سایت همچنین فعال یا غیرفعال بودن چندین مورد دیگر را هم به شما اطلاع رسانی میکند. می توانید خیلی راحت این سیستم را از بخش سیستم مدیریت محتوای خود غیرفعال کنید تا حجم سایت کاهش پیدا کرده و سرعت بارگذاری آن افزایش یابد. ما تا اینجای مقاله نصب افزونه وردپرس از طریق هاست و نصب افزونه به صورت دستی را با هم بررسی کرده ایم. در ایران نیز شرکت های زیادی هستند که در این زمینه فعالیت میکنند و وبمسترهای ایرانی می توانند از طریق این واسطه ها برای سایت خود CDN تهیه کنند. در صورتی که این قبیل فایل ها حذف شوند، ممکن است سایت با اختلالات زیادی رو به رو شده و یا حتی به طور کل از دسترس خارج شود. امروزه همه چیز آنلاین است حتی خرید انواع بلیط و کارت شارز سیمکارت.

افزونه وردپرس

یعنی روت اصلی هاست خود بروید. اما برای راحتی کار کاربران می توانید لینک دانلود این ویدئوها را در هاست دانلود خود آپلود کرده و در اختیار آن ها قرار دهید. برای مثال افزونههایی مثل گراویتیفرم و ووکامرس و سیستم چندفروشندگی دکان، قابلیت تغییر و توسعه با کمک افزونههای جدید را برای ما فراهم میکنند. جدا از بحث انرژی زمانی، مالی و دانشی که این کار از ما میطلبد، وقتی تیمهای حرفهای راهی را که میخواهیم تازه شروع کنیم، از قبل رفتهاند و بهصورت تخصصی افزونههای وردپرس رو توسعه دادهاند چرا نباید از آنها استفاده کنیم؟ در این قسمت شما میتوانید افزونههای متعددی را مشاهده کنید که وردپرس بهصورت کاملاً رایگان در اختیار شما قرار داده است.

بنابراین در قسمت بالایی صفحه اصلی سایت خود، تا حد امکان اطلاعات زیادی قرار ندهید تا سرعت بارگذاری سایت بیشتر شود. اولین نکته ای که می بایست در برنامه نویسی افزونه وردپرس رعایت کرد “میزان عدم وابستگی کدها” به دیگر افزونه یا قالب ها در وردپرس هست.زمانی که شما در یک وردپرس که در آن افزونه های زیادی نصب شده اند یا قالبی نصب شده است کار می کنید، احتمال اینکه برخی عوامل روی افزونه شما تاثیر بگذارد بسیار زیاد است. با این حال، اگر می خواهید یک سایت واقعا به یاد ماندنی و منحصر به فرد ایجاد کنید، افزونه ها یک راه حل عالی هستند. با این حال، اگر 1٪ احتمال وجود یک مشکل وجود دارد، می تواند به این دلیل باشد که سایت شما از فشرده سازی gzip استفاده می کند.

بهتر است برای اینکه کیفیت تصاویر از بین نرود سایز تصاویر خودتان را کاهش دهید. این کار بازدید از فایل های آپلود شده روی سرور شما را فقط محدود به سایت خودتان می کند و با این حرکت می توان از هدر رفتن مقدار زیادی از منابع پهنای باند جلوگیری کرد. استفاده صحیح و مناسب از آیتم های سایت به بهینهسازی و بهبود طراحی فرانت اند (Front-end) یا همان توسعه کاربر محور یک سایت کمک خیلی زیادی می کند. این برای کاربر آزار دهنده است که زمانی را صرف لود شدن یا بارگذاری سایت کند و بر همین اساس نرخ پرش سایت افزایش می یابد. 3. کدهای موجود در این لینک را به انتهای این فایل اضافه کنید و فایل را ذخیره کنید. اگر تصاویر شما دارای پس زمینه شفاف (Transparent) هستند و یا تصاویر شما از نوع آیکون میباشند، باید از فرمت PNG استفاده کنید و در نهایت برای تصاویر اصلی وبسایت شامل تصاویر مطالب، کاورها، بنرها و تبلیغات از فرمت JPG استفاده کنید.

متد Keep Alive به همین منظور ارائه شده است.

زیاد شدن تعداد افزونه های افزایش سرعت سایت موجب شده است تا تصمیم گیری برای انتخاب کردن آنها، کمی برای افراد دشوار شود. فراموش نکنید که حذف همگی پیش نویس ها شاید کمی ریسک پذیر باشد. همه افزونه ها را فورا غیر فعال نکنید. رزرو و برنامه ریزی آنلاین و اتوماتیک وردپرس، این پلاگین می تواند فرم های رزور را برای مشتری های وب سایت نمایش دهد. شاید دادههای بیمصرفی در وبسایت شما وجود داشته باشد که سایتتان را کند میکنند و شاید شما از آن آگاه نباشید، با نصب این پلاگین خیلی از کارها را بهصورت اتوماتیک انجام میدهید.

1. محتوای صفحاتی که قرار است در هر صفحه از سایت با لود این دادهها نمایش داده شود، حجم بیشتری را شامل میشود. بیشتر بخوانید: چگونه Google AMP را در وردپرس بطور کامل غیرفعال کنیم؟ اگر در سرویس هاست اشتراکی هر یک از سایت های وصل شده به سرور دچار خطا های امنیتی شود, میتواند بر دیگر سایت ها نیز از لحاظ امنیتی اثر منفی داشته باشد; فرض کنید در محل کار هستید که توسط چند نفر دیگر نیز در کنار هم در یک واحد از آپارتمان مشغول به کار هستید در این میان اگر شخصی به هر دلیلی فراموش کند و درب اصلی را باز بگذارد, سایت بی تم این احتمال وجود دارد تا امنیت افراد دیگر در آن واحد در خطر باشد.