آموزش نصب قالب در وردپرس

امکان مدیریت استریمهای فعالیت با استفاده از اعضا و گروهها و همچنین دریافت اعلان در زمان ارسال پست روی سایت وجود دارد. بازبینی های ارسال شده هر ویرایش محتوایی را که بی نهایت انجام می دهید ذخیره می کند ، که باعث می شود سرعت سایت شما کم شود. این موضوع جدا از ایجاد یک تجربه کاربری مناسب، بر سئو سایت شما نیز تاثیر شگرفی خواهد داشت. یک روش عالی دیگر و یکی دیگر از موارد کاربرد وردپرس، ساخت جامعه کاربری از طریق افزونه «بادیپرس» (BuddyPress) است. تمامی موارد باعث صرفه جویی شما در زمان و تمرکز و مدیریت بیشتر شما روی سایر بخش های وب سایت خواهد شد. در برخی مواقع ممکن است شروع فعالیت این پلاگین ها باعث ایجاد مشکلات در بقیه بخش های سایت شما شود. تصاویر سایت خود را طوری بهینه سازی کنید تا از کیفیت تصاویر سایتتان جلوگیری شود و کیفیت تصاویر سایت افت نکند برای اینکار میتوانید از نرمافزار فتوشاپ نیز استفاده کنید اما توضیحات کامل را در مقاله بالا ارائه کردهایم تا بتوانید به بهترین شکل ممکن تصاویر سایت وردپرسی خود را بهینه سازی کنید.

این افزونه امکان گفتگو و تماس با هر بازدیدکننده سایت را فراهم ساخته و حتی از بیش از 140 زبان مختلف برای کمک به کسب مشتریان جهانی پشتیبانی میکند. به دلیل اینکه روزانه بیش 25 هزار وبسایت مورد نفوز قرار میگیرد. این افزونه امن و انعطافپذیر است و امکانات زیادی برای یکپارچهسازی در اختیار شما قرار میدهد، به طوری که میتوانید یک راهکار رزرواسیون کامل برای بازدیدکنندگان وبسایت خود بسازید. لیست بالا مواردی است که دقیقا باید از آنها بهرهمند شوید و آنها را برای امنیت کامل در وردپرس به کار ببرید. سوالی که در ذهن بسیاری از مخاطبان ایجاد میشود این است که آیا وردپرس از امنیت کافی برخوردار است؟ MalCare حواسش به امنیت وبسایت شما هست و توسط افراد متخصص زیادی به عنوان بهترین افزونه امنیت وردپرس معرفی میشه. با استفاده از یکی از افزونههایی که در این بخش معرفی میکنیم، میتوانید کل سایت خود را به یک وبسایت دایرکتوری کسبوکارها تبدیل کنید و یا این که این امکان را تنها در برخی برگههای سایت عرضه کنید.

شما میتوانید، یکی از ۶۰۰۰ قالب رایگان وردپرس برای طراحی سایت خود استفاده کنید. با بهرهگیری از این افزونه میتوانید آمار آنی را از طریق فرانتاند و بکاندهای با طراحی زیبای این افزونه مشاهده کنید. افزونه WP-Property قدرتمند و انعطافپذیر است و میتوانید به راحتی فایل املاک خود را آنلاین کنید. این قابلیت به شما امکان میدهد که از پیامهای چت ساده برای تولید لید و بستن قراردادهای بیشتر استفاده کنید. این افزونهی کاملاً ریسپانسیو به بازدیدکنندگان امکان میدهد که با استفاده از یک موتور جستجوی متن با قابلیت پیشبینی و طی یک فرایند سرراست، مسیر خود را به سمت مقالاتی که پاسخشان را ارائه کرده پیدا کند. افزونه پولی BirchPress Scheduler به شما امکان میدهد که از میانبرهایی برای درج کارکرد رزرواسیون مستقیماً در برگهها و نوشتهها استفاده کنید. با نصب این افزونه کافیست یک گزینه را فعال کنید و از این طریق کد امنیتی ارسال نظرات را فعال کرده و از ارسال کامنت های اسپم جلوگیری کنید.

با بهرهگیری از ThirstyAffiliates میتوانید میزان پیشرفت خود را با ردگیری دقیق آمار فروش و ریدایرکت کردن لینکهای نامحسوس affiliate به URL وبسایت فروشگاه مدیریت کنید. ایجاد قابلیت چت زنده درون وبسایت به عنوان یک کاربرد وردپرس با استفاده از افزونههایی که در ادامه معرفی میکنیم، بسیار آسان است. در ادامه با برخی راهکارهای وردپرس برای ساخت مرکز دانش آشنا میشویم. اگر به طور معمول فقط با HTML/CSS کار میکنید، شاید با “development setup” آشنا نباشید. با بهرهگیری از افزونه WooCommerce PDF Invoices میتوانید صورتحسابها را به 18 زبان مختلف صادر کنید که یک قالب HTML/CSS با قابلیت سفارشیسازی کامل دارند و همه صورتحسابهای تولیدشده نیز درون یک برگه حساب نگهداری میشوند. برای افزایش نرخ ورودی و افزایش بازدید از صفحه می توانید پست های مرتبط، ویجت پست های محبوب را اضافه کنید. بعد از نصب وردپرس اولین کاری که باید در سایت خود انجام دهید، نصب افزونه های آن است.

ارائه پشتیبانی آنی میتواند برای تضمین خرید بسیار مهم باشد و همچنین مشتری را از خرید خود راضی نگه دارید، زیرا میتوانید به هر سؤالی که مشتری ممکن است داشته باشد پاسخ دهید. این افزونه یکی دیگر از موارد کاربرد وردپرس است و امکان ایجاد تغییرات زیادی در سایت میدهد و میتوانید بین یک لیست کاملاً ریسپانسیو و یا قالب شبکهای انتخاب کنید. این افزونه از نقشههای کاملاً تعاملی و قابل سفارشیسازی استفاده میکند تا بازدیدکننده سایت بتواند نزدیکترین منابع را به خود شناسایی کرده و به عکسها و نظرات رأی بدهد. برای آموزش وردپرس، منابع بسیار زیادی در اینترنت وجود دارد اما برای آنکه بتوانید از صفر، کار با وردپرس را یاد بگیرید و تا مراحل پیشرفته آن، پیشرفت کنید، پیشنهاد میکنیم از مجموعه آموزشی وردپرس در سایت فرادرس استفاده کنید. این مقاله تحلیلی اگر چه در سال 2012 توسط O Terrance نوشته شد، اما به نظر میرسد که همچنان کاملترین منبع در این مقوله باشد.

پلاگین وردپرس

ویدیوهای زیادی در رابطه با کار کردن با وردپرس است که ابتدا آنها را با دقت مشاهده کرده و بعد از آن به نصب ووکامرس بپردازید. آدرس های آی پی های قفل شده – در صورت فعال بودن گزینه “فعالسازی لیست سفید آی پی قفل کردن صفحه ورود” در زیرمنوی “ورود کاربران” ، لیست آدرس های IP قفل شده را می توانید در این تب مشاهده کنید. بعد از آپلود، فراموش نکنید که فایلهای زیپ رو اکسترکت کنید تا پوشه اصلی پلاگینها داخل پوشه plugins قرار بگیره. در انتخاب کمله رمز نهایت دقت را داشته باشید و از کلماتی که به راحتی حدس زده میشوند (مانند نام سایت)، استفاده نکنید. با این روش میتوان یک افزونه وردپرس را برای استفاده شخصی خود ترجمه کرد. اگر در حال ایجاد افزونه یا پوستهای هستید که شامل یک کارگر خدمات است، به این افزونه PWA اتکا کنید. با افزودن لینکهای «کرادفاندینگ» (Crowdfunding) یا جمعسپاری به سایت، میتوانید کاری کنید که کاربران سایت پیرامون یک هدف مشترک گرد هم آیند.

را مطالعه کنید تا در این رابطه اطلاعات بیشتری کسب کنید. هدف از جمعسپاری این است که بودجه لازم برای یک هدف مشخص را از طریق مشارکت همه اعضای یک جامعه فراهم سازد و انجام این کار در وردپرس بسیار آسان است. با استفاده از این امکان می توانید تمامی رنج ip ها را مسدود نموده و فقط ip هایی که خودتان استفاده می نمایید را جهت دسترسی به ناحیه ی مدیریت وردپرس مشخص نمایید. با این حال گاهی اوقات میبینیم که افزونه ای که بعنوان شکسته مشخص شده هنوز توسط چندین نفر دانلود میشود و بخوبی کار میکند. گاهی اوقات کاربرانی که وارد سیستم شده اند، می توانند از صفحه نمایش دور بمانند و این امر یک خطر امنیتی است. هر سایتی به یک ابزارک برای نمایش اطلاعیههای مهم به بازدیدکنندگانش نیاز دارد.

افزایش سرعت وردپرس

این افزونه با عرضه صدها پوسته مختلف آماده استفاده باعث شده که بتوانید وبسایت خود را مطابق برندتان طراحی کنید. با استفاده از افزونه Easy Property Listings میتوانید یک وبسایت دینامیک و با امکانات زیاد را صرفاً در طی چند دقیقه بسازید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این افزونه و نحوه استفاده از آن مقاله آموزش افزونه SiteOrigin را مطالعه کنید. از دیگر افزونه ای که قصد توضیح درباره اش را داریم، افزونه W3TC است که با بیشترین طرفدار و نصب فعال یک میلیونی ؛ بهترین پلاگین و فریم ورک برای افزایش سرعت و عملکرد سایت شناخته شده است. اگر قصد دارید یک جامعه از کاربران وفادار برای کسبوکار خود بسازید، یک سایت فوروم (Forum) یا انجمن کاربران نخستین گام در این مسیر محسوب میشود. حتی در صورتی که قصد نمایش تصاویر ملک را نداشته باشید، این افزونه همچنان به شما کمک زیادی میکند. چه کیفیت محتوا، ساختار وب سایت یا زمان بارگیری صفحه برایتان مهم باشد، این ابزار ها به شما داده های بصری را برای بهبود وب سایت شما نمایش می دهند.

از سال 2003 که وردپرس معرفی شد، به میلیونها وبسایت و کاربر اینترنت خدمترسانی کرده است. به این ترتیب کاربران میتوانند کسبوکارهای با کیفیت نزدیک محل خود را از طریق وبسایت شما شناسایی کنند. شما با بهرهگیری از افزونه Tidio Live Chat میتوانید صفحه گفتگوی زنده خود را با سه پوسته قالببندیشده و طرحهای رنگی با قابلیت سفارشیسازی کامل تغییر دهید. وردپرس در آغاز به عنوان یک ابزار بلاگنویسی کار خود را شروع کرد، اما در طی این سالها به یک پلتفرم با امکانات کامل برای ایجاد یک سایت تجاری تکامل یافته است. با این که Shopify خود یک پلتفرم مستقل است، اما یک افزونه یکپارچهسازی با وردپرس نیز توسعه داده است تا بتوانید همه آیتمها را روی سایت یا بلاگ وردپرسی خود نیز به فروش برسانید. اگر در زمینه خرید و فروش و اجاره املاک فعالیت دارید، میتوانید به عنوان یک کاربرد وردپرس با ادغام فایل املاک خود در وبسایت، تجارت خود را هر چه بیشتر آنلاین کنید.

این افزونه روی سهولت یکپارچهسازی با سایت اصلی متمرکز شده است؛ اما میتوانید آن را در فورومهای چند سایتی نیز اجرا کنید و به این ترتیب سایت خود را به چند بخش مختلف تقسیم کنید. افزونه فرم وردپرس: با افزونه فرم ساز مانند Ninja Forms فرم های قوی مانند فرم های تماس، نظرسنجی، آپلود فایل ها، پذیرش کمک های مالی و موارد دیگر را به وب سایت خود اضافه کنید. این افزونه دارای فیلدهای فرم با قابلیت سفارشیسازی کامل و همچنین امکان آپلود عکس و پذیرش پرداخت برای قرارگیری کسبوکار در فهرستهای خاص است.

پوشه قالبی که از تم فارست دانلود کرده اید را آپلود و بر روی دکمه هم اکنون نصب کنید کلیک کنید. برخی پوستههای خاص وجود دارند که برای بنگاههای معاملات املاک ساخته شدهاند، اما نخست باید این قابلیت را از طریق یک افزونه فعال کنید. با این که نسخه رایگان این افزونه تنها روش پرداخت پیپل را میپذیرد، اما در نسخه Pro امکان استفاده از روشهای پرداخت دیگر نیز وجود دارد. با این که وردپرس در ابتدا کار خود را به عنوان یک ابزار بلاگینگ آغاز کرد، اما در طی این سالها به یک ابزار سایتساز قدرتمند و سیستم مدیریت محتوای پایدار تبدیل شده است. در ابتدا در مورد آن فکر کنید، آیا سایت شما واقعا نیاز به این قابلیت دارد؟

به این ترتیب در طی زمان اندکی میتوانید یک فهرست با قابلیت سفارشیسازی کامل ارائه دهید که تجربه کاربری عالی دارد. البته ووکامرس فراتر از یک افزونه است و می تواند یک سیستم کامل فروشگاهی را برایتان به ارمغان بیاورد. Advanced Database Cleaner یکی از بهترین پلاگین ها برای رسیدگی به پایگاه داده شماست ولی از آنجایی که هیج برنامه ای کامل و بی خطا نیست، به یاد داشته باشید که در ابتدای کار از اطلاعات خود پشتیبان بگیرید. وردپرس در طی این مدت نشان داده چه قدر توانمند است و در واقع بسیار فراتر از یک ابزار بلاگنویسی ساده ظاهر شده است. امروزه وردپرس از مقصود اولیه خود بسیار فراتر رفته و کاربردهای بسیار مختلفی یافته است. در حدود یکسوم همه وبسایتهای دنیا امروزه از وردپرس استفاده میکنند. یک راهکار دیگر برای مدیریت همه لینکهای Affiliate استفاده از افزونه Easy Affiliate Links است.

با استفاده از این افزونه میتوانید به طور خودکار یک صورتحساب PDF را به ایمیلهای تأیید سفارش خرید مشتریان اضافه کنید. اما جای هیچ نگرانی نیست برای هر مشکلی راه حلی وجود دارد ، یکی از راه حل ها برای افزایش سرعت سایت ووکامرس ، غیر فعال سازی افزونه هایی است که با ووکامرس نصب می شوند اما هیچ گاه مورد استفاده قرار نمی گیرد . نکته جالبتر این است که هیچ محدودیتی در مورد تعداد affiliate-هایی که میتوانند ثبت نام کنند، وجود ندارد. Press از سوی توسعهدهندگان وردپرس عرضه شده و قابلیت راهاندازی یک فوروم بحث را با یک کلیک و بدون نیاز به هیچ زحمتی در اختیار شما قرار میدهد. این قالب پشتیبانی کامل از صفحه سازهای Elementor و WPBakery، یک Header builder و یک صفحه ساز Single Product ارائه میدهد. این افزونه چندین قالب با امکان سفارشی کامل عرضه کرده که با انواع پوستههای وردپرس هماهنگ میشوند و انواع روشهای پرداخت را نیز قبول میکند.

فورومها به عنوان یکی دیگر از موارد کاربرد وردپرس امکان پاسخ دادن به سؤالهای کاربران و تعامل با جامعه برند را در یک شرایط کنترلشده betheme.ir فراهم میسازند. افزونه Business Directory به عنوان یک از موارد کاربرد وردپرس موجب میشود بتوانید قابلیت بررسی به سبک Yelp و یک دایرکتوری به سبک صفحههای زرد را در اختیار کاربران سایت خود قرار دهید. به این ترتیب امکان گردآوری کمکهای مالی یا جمعسپاری یک پروژه به صورت یک کاربرد وردپرس فراهم میآید. با بهرهگیری از این افزونه پر امکانات میتوانید فیلدهای مختلف را بدون نیاز به تغییر در پایگاه داده، اضافه، حذف و ویرایش کنید.

افزونه وردپرس

در کنار آموزش خود وردپرس، افزونه های مهم و کاربردی وردپرس را هم مورد هدف قرار داده و هر کدام که وضعیت بهتری از لحاظ کارایی و به روز رسانی داشته اند را آموزش داده ایم. CMSها سامانه های نرم افزاری هستند که برای مدیریت و طراحی سایت ها ابزارهایی کاربردی در اختیار کاربر قرار می دهند. ابزارهایی مانند Pingdom به صورت اتوماتیک می توانند سایت شما را رصد کنند؛ چنانچه از این ابزار استفاده کنید، به محض ثبت نام، ایمیلی برای شما می آید و سرعت سایت را اطلاع می دهد.