آموزش نصب قالب وردپرس : ۳ روش نصب پوسته در وردپرس

برای افزایش میزان سئو در گوگل راهکارهایی پیشبینی شده است که شما میتوانید با استفاده از آنها در گوگل اعتبار بهدست آورید. این ابزارک یک صفحه ساز قابل انعطاف میباشد که کارکردن با آن بسیار آسان است. در بالای صفحه گزینهای به نام «بارگذاری پوسته» وجود دارد که با کلیک روی آن، باکسی برای آپلود فایل قالب نمایش داده میشود. برای دانلود آن، همانند سایر پلاگینها وارد داشبورد وردپرس شوید و در قسمت افزونهها، نام پلاگین را جستجو کنید. موتورهای جستوجو عاشق سایتهای وردپرسی هستند، چون کدهای وردپرس ساده و مرتب هستند و خواندن آنها برای موتورهای جستجو بسیار ساده است.

شما باید از این اطلاعات برای تصمیم گیری راجع به کارآمد بودن یا نبودن افزونه برای شما استفاده کنید. جستجو گر دایرکتوری افزونه وردپرس بطور پیش فرض نتیجه های براساس مربوط بودن را نشان میدهد. یکی از مهم ترین دلایلی که افراد وردپرس را برای ساخت وبسایت خودشان انتخاب میکنند، مقرون بهصرفه بودن آن نسبت به کد نویسی اختصاصی و حتی دیگر سیستم های مدیریت محتوا مانند جوملا (Joomla)، دروپال (Drupal)، مجنتو (Magento) و… یکی از افزونههایی که میتواند انتخاب بسیار درستی در این مورد باشد و در موارد بسیاری به شما کمک کند افزونه رایگان ووکامرس است.

دقت کنید، از بعضی این قالبها برای ساخت سایتهای خبری هم استفاده میشود که به همین دلیل به آنها قالب خبری هم گفته میشود. برای آزمایش هر پلاگین به نوبت آنها را با شرایط یکسان روی سایتی که فروشگاه ساز ووکامرس نیز فعال بود امتحان کردیم و با استفاده از ابزارهای آنلاین تست سرعت زیر سرعت آن ها را پنج بار آزمایش کردیم در انتها میانگین سرعت به دست آمده هرکدام را برای شما آورده ایم. بنابراین برای اتصال مجدد باید درخواست از وردپرس مجددا ارسال شود. این پلاگین ساده و رایگان به شما امکان اضافه کردن، حذف و مرتب سازی مجدد دکمه های نشان داده شده در نوار ابزار Visual Editor را می دهد ، به شما این امکان را می دهد که چهار ردیف از دکمه هایی را که شامل (که قطعاً محدود به این تعداد نمی باشد) اندازه فونت ، نوع فونت ، رنگ متن / پس زمینه ، جداول و خیلی چیزهای دیگر است ، پیکربندی کنید.

درخواستهای زیادی «HTTP» برخی افزونه ها (عمدتاً افزونه های پیشرو) برای درست کار کردن ممکن است به طراحی و یا اسکریپت سفارشی نیاز داشته باشند. سپس افزونه موردنظر را از لیست افزونههای موجود پیداکرده و روی غیرفعال کردن افزونه کلیک نمایید. شما از بخش With Selected میتوانید آنها را Drop کنید. اما در برخی موارد پس از نصب بعضی از افزونهها، آنها امکانات دلخواه شما را در اختیار شما قرار نخواهند داد. قسمت زیادی از حجم هر صفحه و سایت را کد های css، html و js تشکیل میدهند. همچنین اگر کاربر سایت شما از یک صفحهنمایش کوچک مانند صفحه گوشی موبایل برای نمایش سایت شما استفاده کند، چیدمان سایت شما خوانایی و بهنوعی تجربه کاربری خوبی داشته باشد.

بخاطر داشته باشید که یک افزونه همه چیز را با هم ندارد و بهتر است دو افزونه که با همکاری یکدیگر به خوبی کار کنند را بیابید. هنگامیکه از افزونه را یافتید میتوانید صفحه ی این افزونه ها را در تب جدید باز کرده و آنها را با یکدیگر مقایسه کنید. با این حساب شما باید با استفاده از یک روش اصولی افزونه موردنظر و دلخواه خود را برای همیشه از سایت خود حذف کنید. سایتهای مختلف همیشه به دنبال کسب رتبه بهتر در گوگل هستند؛ ازاینرو بالا بردن سئو در بین این سایتها به یک رقابت تبدیلشده است. همچنین میتوانید برای ایجاد یک تالار گفتگو در سایت از افزونه قدرتمند و حرفهای bbPress استفاده کنید (با اضافه کردن قسمت انجمن یا همان تالار گفتگو تعامل بین کاربران سایت شما برقرار میشود و اگر با مشکل یا سوالی روبهرو شوند، میتوانند در این قسمت بیان کنند و به جواب برسند).

درواقع آینده کسبوکار اینترنتی شما تا حد زیادی وابسته به افزونه­هایی است که شما بهدرستی آنها را انتخاب کرده­اید. به گونهای که بسیاری از کاربران وردپرس نه برنامه نویس هستند و نه طراح وبسایت. پس از آن ، بر روی دکمه “Upload Plugin” در بالای صفحه کلیک کنید. برای انتخاب افزونه صفحه ساز به چه نکاتی توجه کنید؟ مانند بررسی بخاطر داشته باشید که موضوعات پشتیبانی حل نشده به این معنا نیست که افزونه دارای مشکل است. اگر چه نویسنده های افزونه،افزونه ی خود را با هر بروز رسانی بررسی میکنند اما تنها افزونه ای را که به آن نیاز دارند را آپدیت میکنند. با این حال اگر افزونه دارای موضوعات حل نشده ی زیادی بود و نویسنده افزونه پاسخی برای آنها نداشت این میتواند شاخصی باشد که نویسنده علاقه اش را از دست داده است.

بیشترین دلیل ویروسی شدن و حملاتی که به سایتهای وردپرسی انجام میگیرد همین مسئله است. اما برخی اوقات با رفتن به پوشه مربوط به پلاگینها که در هاست شما قرار دارد متوجه میشوید که هنوز این افزونه در هاست شما قرار دارد. بخاطر داشته باشید که تعداد زیادی از کاربران از افزونه استفاده اما به آن امتیاز نمیدهند. این موضوع ممکن است برای برخی از کاربران در هنگام استفاده از وردپرس پیش بیاید. ممکن است که شما بهعنوان مدیر یک سایت مایل باشید چند سطح دسترسی مختلف به کارمندان خود دهید که امکان دسترسی به تمام صفحهها و مطلبها را نداشته باشند. چند لحظه بعد، افزونههای مرتبط با جستجوی ما نمایش داده خواهد شد. در این مقاله ما به شما نحوه ی انتخاب بهترین افزونه وردپرس را آموزش میدهیم. صفحه افزونه وردپرس شامل اطلاعاتی راجع به افزونه و عملکرد آن میباشد.

اگر کدهای HDML قالب بهینه نباشد، بر روی سئو سایت تأثیر منفی میگذارد. اما اگر همان امتیاز کم با دلیل خوب باشد باعث میشود امتیاز ویژه شود. در حالت ایده آل شما به دنبال افزونه ای هستید که مربوط به شما،دارای تعداد مناسبی دانلود،امتیاز خوب و جدیدترین آپدیت باشد. در زیر شما تاریخ آخرین آپدیت افزونه و تعداد دفعاتی که افزونه دانلود شده را خواهید دید. قالبها، تمها و افزونههای آمادهای به صورت تجاری یا رایگان برای کار کردن با این ابزار ارائه شدهاست که با استفاده از آن برخی کارهای متداول را آسانتر و در زمان کمتری میتوان پیادهسازی کرد. بعدازاینکه روش ساخت سایتتان را انتخاب کردید، باید یک هاست(میزبان وب) و دامین خریداری کنید که در حال حاضر هزینه یک هاست حدودا از صد هزار تومان شروع میشود (البته این مقدار در شرکتهای مختلف متفاوت است)، شما باید با توجه به نیاز سایتتان هاست مناسب را انتخاب کنید.

پلاگین وردپرس

وردپرس به شما این امکان را میدهد که برای کاربران نقشهای متفاوت ایجاد کنید و از این طریق راحتتر کارمندانتان سایت بی تم را مدیریت کنید. برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که شما میتوانید از سایتهای فروش قالب استفاده کنید. برای مثال اگر قصد راهاندازی یک فروشگاه دارید میتوانید از افزونهی WooCommerce که یکی از قدرتمندترینهای فروشگاه­سازهای وردپرس است استفاده کنید (از ویژگیهای ووکامرس میتوان بهرایگان بودن، محاسبهی مالیات، فروش محصولات مختلف و گزارشات فروش و درآمد اشاره کرد). یکی از این افزونهها افزونه yoast seo است که بهصورت دو نسخه رایگان و غیر رایگان در وبسایت میهن وردپرس میتوانید آن را دانلود کنید. فراموش نکنید که وبدایرکتوریها میتوانند علاوه بر تأثیر مثبت، تأثیر منفی نیز بر روی سئو سایت شما داشته باشند.

افزونه وردپرس

قبلاً در مقالات قبلی در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس برای شما کاربران عزیز توضیحاتی ارائهشده است. در بعضی مواقع ممکن است با قرار دادن کد های مخصوص در فایل wp-config.php وردپرس این مورد به صورت خودکار انجام گردد. ممکن است یک افزونه را هزاران نفر دانلود کرده باشند اما به آن امتیازی نداده باشند. میتوانید در سایتتان اصول SEO را به خوبی رعایت کنید و سایتی مدرن و زیبا داشته باشید. اگر شما یک کسبوکار اینترنتی راهاندازی کردهاید بهتر است راهکارهایی جهت افزایش سئو سایت خود در برابر دیگر رقیبان که دارای رتبههای بسیار بالا هستند را بهطور کامل آموزش ببینید و رعایت کنید. دلیل این است که اغلب مردم تنها زمانی رای میدهد که افزونه شکسته باشد و اگر کار کند افراد زحمت دادن امتیاز را به خود نمیدهند. افزونه برای شما کار خواهد کرد اما ممکن است در دراز مدت پشتیبانی نشود.

اگر آخرین نسخه را نمایش نداد نیازی به خط دار کردن ندارد. در صورتیکه قصد کپی برگه را دارید، کافی است قطعه کد زیر را با آخرین خط در فانکشن جایگزین کنید. برای اطلاع از بروزرسانی افزونه هایی که نصب کرده اید، کافی است به قسمت افزونه های نصب شده بروید.اگر ورژن جدیدی از پلاگین وردپرسی در دسترس باشد. انجام این کار بسیار ساده است و برای انجام آن تنها کافی است روی پاک کردن کلیک کنید. حتی فایل فشرده (.zip) قالب و افزونه ­ها را هم بعد از Extract کردن و نصب، حذف کنید. برای استفاده از VaultPress به یک طرح اشتراک JetPack نیاز دارید. در دوره جامع سایت برتر برای شما به نمایش گذاشتهشده است. درواقع ابزارهای زیادی در خصوص بالا بردن سئو وبسایت­ها موجود میباشد، اما ازآنجاییکه این ابزار توسط خود شرکت گوگل ارائهشده از اعتبار بسیار بالایی برخوردار است؛ و شما با اطمینان کامل میتوانید از این ابزار در جهت افزایش ورودی گوگل خود استفاده کنید.

افزایش سرعت وردپرس

ازاینرو برای کسبوکارهای اینترنتی شما، داشتن سئو از اهمیت زیادی برخوردار است. تنظیمات ریسپانسیو دارد و از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. اما شاید یک عادت بد در بین ما ایرانی ها رواج پیدا کرده که هر چیزی ظاهر خوبی داشته باشه از اولویت بالایی برخوردار هستش که باید عرض کنم لطفا در این زمینه اولویت هارو چیز های دیگری قرار بدید . بعد از نصب و خرید افزونه وردپرس با توجه به اینکه هر کدام، ویژگی ها و امکاناتی گسترده دارند از آن می شود بهره برد.

همیشه به دنبال خرید ارزان ترین پنل های هاست از شرکت های میزبانی هاست نباشید, گاهی اوقات پرداخت هزینه بیشتر برای خرید هاست, برای آرامش خاطر خود, جهت افزایش امنیت سایت امری ضروری محسوب میشود; این مورد را نیز در نظر داشته باشید که معروفیت یک شرکت هاستینگ دلیل مناسبی بر ارائه خدمات برتر, نیست. امیدوارم این مقاله در خصوص وردپرس و هر آنچه نیاز است در مورد آن بدانید، به شما کمک کرده باشد. پس اگر به دنبال افزایش سرعت سایت وردپرسی خودتون هستید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

این افزونه برای نسخه های بالاتر وردپرس یعنی نسخه های بالاتر از ورژن ۵ در دسترس است. اگر پلاگین شما محتوایی را که نیاز به یک ظاهر طراحی دارد، در قسمت جلویی یا در صفحه های مدیریت خروجی میدهد، ممکن است به شیوه نامهها نیاز داشته باشید. همچنین در برخی موارد این افزونه ممکن است در دیتابیس شما باقی بماند. اولین بخش در نوار کناری حداقل نسخه وردپرس مورد نیاز برای اجرای افزونه را نشان میدهد. افراد معمولاً در مورد جستارهای اضافهی «HTTP» شکایت میکنند، انگار که با یک شکل غیرمستقیم آن مشکلی ندارند.

سعی کنید صفحه اصلی سایت را بیش از حد شلوغ نکنید و فقط خلاصه ای از مطالب را در آن قرار دهید. شما می توانید سوابق داده های بازدید کننده، از جمله سایت مراجعه کننده، مرورگر و موتور جستجو را بررسی کنید. اگر قصد دارید این آموزشها را بهصورت متنی و تصویری مشاهده کنید که همین مقاله را ادامه دهید و سپس به جلسات بعدی آموزش رایگان وردپرس مراجعه کنید، تا بهصورت کاملا رایگان به شما نحوه راهاندازی سایت را توضیح دهیم. همچنین این سایتهای مرجع به صورت رایگان و غیر رایگان موجود هستند که شما میتوانید از آنها استفاده کنید. مکان جغرافیایی و فاصله فیزیکی از هاست بر سرعت وب سایت تاثیر گذار است. شما میتوانید نتایج را بر اساس جدیدترین ها،بالاترین امتیاز مرتب کنید.