آموزش نصب قالب وردپرس : ۳ روش نصب پوسته در وردپرس

در این دوره آموزشی وردپرس که بصورت رایگان هم ارائه شده است می آموزید به راحتی یک وبسایت برای خودتان طراحی کنید و با آن بتوانید به دنیای تجارت الکترونیک قدم بگذارید. اما در مجموع باید بگم که طراحی سایت با وردپرس بسیار لذت بخش و شیرین است! نمیدانم که شما چقدر با وردپرس آشنا هستید اما باید به شما بگم که وردپرس یک سیستم بی نظیر و عالی برای شماست که کسب و کار اینترنتی خود را به راحتی راه اندازی کنید و خیلی سریع به درآمد برسید.

پلاگین وردپرس

از جلسه اول آموزش وردپرس شروع کنید تا قدم به قدم یک سایت عالی را با هم دیگه راه اندازی سایت بی تم کنیم. پیش از شروع آموزش ها در مورد دانلود کتاب آموزش PDF و فیلم آموزشی WordPress نیز توضیح بدهیم. بعد از نصب افزونه در منوی اصلی وردپرس گزینهی فشرده سازی تصاویر ظاهر میشود. امنیت وردپرس یکی از اصلی ترین مواردی است که حتی می توان آن را به عنوان یکی از عوامل و ویژگی هایی که وردپرس با آن فخر فروشی می کند معرفی نمود. از آنجایی که این تم در نسخههای رایگان و پولی موجود است، میتوانید ویژگیهای اصلی سیدنی را قبل از تصمیمگیری در مورد سرمایهگذاری در نسخه پریمیوم این تم امتحان کنید.

افزونه وردپرس به عبارتی از شروع کار با وردپرس تا رسیدن به تسلط کامل بر تمام بخش های مدیریت سایت را در این دوره یاد می گیرید. شما می توانید در بخش های مختلفی شروع به کار کنید. گاهی ممکن است شما تمامی روش های افزایش سایت وردپرسی را انجام داده باشید اما هنوز سایتتان با کندی مواجه باشد، در این صورت راهکار ما به شما بررسی Time To First Byte یا همان مدت زمان بارگذاری اولین بایت سایت است. تمرین ها را انجام دهید به آکادمی دعوت می شوید و راهنمایی و مشاوره رایگان می شوید. قبل از هر چیز میتوانید ویدیو کوتاه زیر را مشاهده کنید تا امیرحسین فخاری موسس آکادمی انار از مسیر یادگیری وردپرس براتون بگه…

افزایش سرعت وردپرس

سادهترین روش برای حذف این موارد استفاده از افزونههای وردپرس WP-Sweep و WP Rocket است. بطوری که شما یک بار یک قالب وردپرس را طراحی و تولید میکنید و بی نهایت از آن میفروشید این اتفاق الان در مارکت های فروش قالب و افزونه وردپرس هر روز تکرار میشود و اما با توجه به اینکه تاکنون آموزش تخصصی در این زمینه نبوده کمتر از ظرفیت های آن استفاده کردند اما برای علاقمندان به وردپرس این یک فرصت بزرگ است که هر چه زودتر این مهارت را یادبگیرند و از ظرفیت های درآمدزایی آن استفاده کنند. پس هنگام انتخاب افزونه تمامی شرایط را در نظر بگیرید. پس اگر به کتاب آموزش کامل وردپرس به زبان فارسی نیاز دارید حتما در دیدگاه های همین صفحه درخواست دهید تا بهترین آموزش وردپرس فارسی pdf نیز برای شما آماده کنیم.

در نهایت و به عنوان کلام آخر باید این نکته مهم را یادآوری کنم که: در سطح وب فارسی و انگلیسی تعداد زیادی افزونه وردپرسی برای افزایش سرعت وجود دارند. برای آشنایی بیشتر با محتوای این دوره شما را دعوت به مشاهده قسمت صفرم (مقدمه) این دوره میکنم . اما با استفاده از افزونه های وردپرسی هم می توانید نفوذ از طریق حفره های امنیتی که ممکن است به سبب استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس یا افزونه های آن به وجود بیاید، جلوگیری کنید. پس پیشنهاد می شود هم اکنون که این دوره رایگان است از آموزش ها استفاده کنید و کسب و کار اینترنتی خود را سریع تر راه اندازی کنید. آموزش سئو در این دوره نیست.

در ادامه به معرفی بیشتر این دوره ها می پردازیم. با توجه به محبوبیت ویدئو و آموزش های تصویری تمرکز ما در دانشگاه وردپرس بر روی این فرمت محتوا است. مهمترین ویژگی این دوره کامل بودن آن است. سرور اختصاصی : بهترین نوع سرور است که همه چیز در دستان شما بوده و کنترل کل سرور در اختیار شماست . یک افزونه قدرتمند و رایگان در این زمینه میباشد که مناسب برای مبتدیان و کاربران پیشرفته است که از تبلیغات بنر یا تبلیغات شبکه پشتیبانی میکند. در این دوره آموزش کامل WordPress مبتدی تا پیشرفته را یاد می گیرید.

شما میتوانید آموزش نصب گام به گام افزونه ها را در مقاله ای که در این لینک برایتان آماده کرده ایم مطالعه کنید. وبمستران مبتکر، نام جامع ترین دوره آموزشی آکادمی انار است، این دوره به صورت کامل وردپرس و طراحی سایت را آموزش میدهد منتهی برای موفقیت یک وب سایت یادگیری طراحی سایت کافی نیست مباحث دیگری هم وجود دارد که بلاخره با آنها آشنا خواهید شد و نیاز به یادگیری آنها را حس خواهید کرد مثل: سئو و بهینه سازی وب سایت، اگر وب سایتی طراحی کنید اما در گوگل رتبه خوبی نداشته باشد عملاً شما یک وب سایت متروکه ساخته اید که هیچکس آن را نمیبینید پس در کنار طراحی سایت باید با قوانین و تکنیک های سئو هم آشنا شوید. به همین خاطره کلی قالب آماده حرفهای وردپرس هست و خیلی ها هم دارن ازشون استفاده میکنن، اما هیچ کدوم صفحههاشون یکی نیست. به علاوه Add-on های رایگان بسیار زیادی هم دارد که با استفاده از آنها می توانید ویژگی های بیشتری داشته باشید.

فرض کنید در سایتتان یک اسلایدر با 5 عکس دارید، در لحظه اول فقط عکس اسلاید اول برای کاربر نمایش داده می شود و بعد از لود شدن کامل سایت و ارسال درخواست توسط کاربر، بصورت خودکار بدون اینکه کاربران سایت متوجه چیزی شوند عکس دوم لود می شود و بعد از اتمام زمان اسلایدر دوم عکس سوم و به همین ترتیب محتوا لود می شود. امیدواریم با رعایت نکات بالا بتوانید از نفوذ هکرها به سایت خود جلوگیری کنید. اما باید توجه داشته باشید که سایت شما باید از سرعت بارگذاری بالایی برخوردار باشد، سعی کنید از قالب ووکامرس استفاده کنید که بیشتر امکانات مورد نیاز شما را داشته باشد، چرا که از نصب افزونههای اضافی تا حد زیادی جلوگیری میکند. شما میتوانید از افزونه خود برای غیرفعال کردن hotlinking و جلوگیری از این اتفاق کمک بگیرید.

سیستم مدیریت محتوای وردپرس، به شکل کاملا منظم و در بازههای زمانی مشخصی به روز رسانی میگردد. وردپرس از جوملاً خیلی بهتر توسعه داده شده و نسبت به دیگر CMS ها نیز در اولویت قرار دارد. طراحی سایت با وردپرس امروزه خیلی رایج شده و کسب و کارهای مختلف از اهمیت وردپرس پی بردند و اکثرا شرکت ها و کسب وکارها روی به طراحی سایت با وردپرس آورده اند چرا که بهترین، سریع ترین، امن ترین و بهینه ترین راه برای رسیدن به هدفی است که همه کسب و کارها دارند، یعنی بازاریابی بهتر برای محصولات یا خدمات خود… آیا بهتر از دیگر نرم افزار ها است؟

در این دوره آموزشی وردپرس که بصورت رایگان هم ارائه شده است می آموزید به راحتی یک وبسایت برای خودتان طراحی کنید و.. از طرفی پنل مدیریتی وردپرس چنان کار باهاش راحته که هر کارمندی در شرکت میتواند درآن محصول یا مقاله جدید قرار دهد، پس حتماً لازم نیست برای گذاشتن خبر یا همان مطلب جدید در سایت یک متخصص داشته باشیم و یا اگر محصول جدید بخواهیم اضافه کنیم نیاز به کارمندی متخصص داشته باشیم، پس مسلماً کسب و کارها تمایل دارند که برای راحتی کار کارمندان خود هم که شده از وردپرس استفاده کنند، اما چگونه میتوان طراحی سایت با وردپرس را بیاموزیم؟ مسلماً هرچقدر امتیاز بیشتر باشد، یعنی با آسودگی خاطر بیشتری میتوانید از آن استفاده کنید. یک صفحه در وب سایت آکادمی انار وجود دارد با نام آموزش وردپرس ، که میتوانید با مراجعه به آن صفحه به کل جلسات آموزشی وردپرس بصورت کاملاً رایگان دسترسی داشته باشید.

قابلیتهای این افزونه شما و کاربرانتان را با دنیایی جدید در وردپرس آشنا میکند. برای پیشوند جداول دیتابیس خود استفاده می کند و در حالت عادی نیز تمامی افرار آشنا با وردپرس و بخصوص افراد سود جو با این مورد آشنایی کافی دارند . آموزش های این سایت بیشتر برای کدنویس ها و توسعه دهندگان افزونه ها و قالب ها کاربرد دارد، اما آموزش های دیگری نیز در این سایت می توانید مشاهده کنید. حقیقت در پاسخ این سوال این است که آموزش و یادگیری وردپرس برای هر کسی میتواند متفاوت باشد، اما نوع آموزش هم بسیار مهم است، اگر از دوره آموزشی استفاده کنید ، خب یادگیری شما دقیق تر جلو میرود، اما اگر از آموزش های رایگان استفاده کنید کار سخت تر و مسیر طولانی تری را در پیش دارید چرا که در آموزش های رایگان کارهای عملی کمی صورت میگیرد و در نتیجه سوالات کوچک برای شما به مشکلات بزرگی تبدیل میشوند و قطعاً پیدا کردن پاسخ هر یک از سوال ها میتواند زمان زیادی از شما بگیرد.

در ادامه برخی ویژگی های این دوره را بررسی می کنیم. این مقاله را نوشتیم تا مسیر راه برای آموزش سریع وردپرس را به شما بیاموزیم، همراه ما باشید که آینده شما از اینجا شروع میشه… در ادامه بهترین دوره های دانشگاه وردپرس و فهرست سایت ها، کانال ها و تمام منابع دیگری که برای یادگیری وردپرس نیاز دارید را می توانید بررسی کنید و یادگیری را همین امروز شروع کنید. در ادامه برخی از این منابع را کمی بیشتر معرفی می کنیم. این حملات اغلب از سمت افزونه های وردپرس انجام میشود یعنی هکر در بین افزونه هایی که روی وردپرس نصب هست راهی برای نفوذ به سایت پیدا میکند اما این خطر یک راهکار ساده دارد. برای اینکه در رتبههای بالای نتایج گوگل قرار بگیریم باید صفحات و محتوای وبسایت را بر اساس فاکتور های گوگل بهینه سازی و سئو کنیم.

آموزش های این سایت از طراحی ظاهری سایت در نرم افزار های گرافیکی شروع می شود و تا کدنویسی سایت ادامه دارد. مثلا اگر بخواهید طراحی سایت با وردپرس را شروع کنید از پایه ترین مطالب مورد نیاز شما را وارد آموزش ها می کند. برای ورود به مخزن پلاگین های وردپرس اینجا کلیک کنید. با این حال، معمولاً استفاده از همان موضوعی که پلاگین پشتیبانی می کند معمول است (به عنوان مثال برای سفارشی کردن طرح Divi از پلاگین Divi Builder استفاده کنید).

ما در دانشگاه وردپرس سعی داریم بهترین آموزش های وردپرس فارسی را از سطح مبتدی تا پیشرفته برای شما کاربران عزیز آماده کنیم. در این حالت ممکن است شخصی دیگر session آنها را بدزد، پسورد آنها را تغییر دهد یا تغییراتی در حساب کاربری ایجاد کند. با جمع آوری این جلسات در یک فایل pdf نیز می توانیم یک دوره آموزش وردپرس فارسی بی نظیر به صورت ایبوک داشته باشم. حالا تنها کاری که باید انجام دهید اینه که روی فایل قالب مورد نظر کلیک راست کنید و گزینه Delete را انتخاب کنید. احراز هویت دومرحلهای برای وردپرس، راهحلی ترکیبی برای انجام عملیات لاگین به حساب میآید و احتمالاً در سرویسهای معتبر جهانی با آن مواجه شدهاید. هنگامیکه سایت دیگری منبع شما را لینک میکند، آن را بدون هزینه مالی یا عملکرد میزبانی محتوا در وب سایت خود نمایش میدهد.

برای استفاده از این پلاگین نیازی به دانش برنامه نویسی ندارید و با استفاده از شورت کدها میتوانید تغییرات موردنظر خود را اعمال کنید. یک حقه سریع که میتوانید استفاده کنید این است که قبل از خرید هاست یک سوال از آنها بپرسید و بعد زمان پاسخگویی، نگرش و سطح تخصص آنها را بسنجید. پلاگین YITH WooCommerce Quick View به مشتریان این امکان را میدهد تا با قرار دادن موس خود روی یک دکمه از جزئیات محصول آگاه شوند. در واقع این پلاگین به ما کمک میکند تا بهترین مقاله و یا محصول و… از جمله می توانید برای خودتان سایت بسازید و محصول یا خدمتی را بفروشید.