آموزش نصب وردپرس روی هاست دایرکت ادمین و سی پنل

بسیاری از سایتهای بزرگ جهان از وردپرس استفاده میکنند. ما در این مطلب 10 مورد از بهترین افزونه های افزایش سرعت وردپرس را به شما معرفی خواهیم کرد تا سرعت بارگذاری یا لود سایت وردپرسی شما بیشتر شود. از ارائه صفحات AMP پشتیبانی کنید تا صاحبان سایت بتوانند از مزایای تغییر مسیر تلفن همراه، پیوند AMP به AMP و تولید AMP بهینهشده به طور پیشفرض (از طریق درگاه پیاچپی AMP Optimizer) آسانتر استفاده کنند. می توانید ببینید که سایت مورد نظر با وردپرس ساخته شده است و یا از سیستم دیگری استفاده می کند. همچنین موارد دیگری را هم می توانید تشخیص دهید. چگونه تشخیص دهیم یک وب سایت از وردپرس استفاده می کند؟ می توانید با نصب این افزونه روی مرورگر خود تشخیص دهید که سایت مورد نظر شما از وردپرس استفاده می کند یا خیر؟ روش کار این پلاگین به این صورت است که در صورت نصب و فعال بودن آن، مرورگرها فقط تصاویری از یک سایت را بارگذاری میکنند که در محدوده دیدشان وجود دارد.

در ادامه به معرفی بهترین و مطمئنترین افزونهها در وردپرس میپردازیم. فیسبوک اکنون دومین وبساست پر بازدید در سطح جهان به کار خود ادامه می دهد و همچنین به عنوان بزرگ ترین شبکه ی اجتماعی در دنیا شناخته می شود. بله درست است، این وب سایتی که هم اکنون در حال مشاهده ی آن هستید از وردپرس برای مدیریت محتوای خود استفاده می کند. همچنین اگر قالب وردپرس خود را بروزرسانی کنید، این تغییرات از دست نخواهند رفت. آن ها پس از چند سال پر فراز و نشیب نام سونی موزیک اینترتینمنت را برای خود انتخاب کردند.

در این وبلاگ جدیدترین اخبار مربوط به شرکت قرار داده می شود. در سایت این کمپانی اخبار مربوط به هنرمندان قرار می گیرد. در این وب سایت می توانید اقدان به تهیه انواع پوسته های ووکتمرس کرده و خدمات مربوط به آن را با کیفیت بالا بدست آورید. مهم ترین ویژگی های افزونه Malcare security&firewall کدامند؟ با المنتور ساخت صفحه و اضافه کردن انواع قابلیت برای وبسایت را بدون هیچ­گونه دانش برنامه­نویسی انجام داده و حرفه­ای ترین وبسایت را برای خود بسازید. اگر میپرسید که چرا باید آموزش وردپرس را از ابزار وردپرس بیاموزید باید بگوییم که دوره آموزشی ما کاملاً رایگان است و ویدیوها بر اساس تجربیات چند سال ساخته شده اند این آموزش برای هر فردی بدون هیچ پیش نیازی مفید واقع خواهد شد.

ووکامرس در واقع یک افرونه بسیار مناسب و کارآمد برای وب سایت های فروشگاهی است که از طریق وردپرس راه اندازی شده اند. آسان ترین راه برای آن که بفهمید وب سایتی که در آن هستید از چه سیستم مدیریت محتوا، چه زبان برنامه نویسی، چه نوع سرور و کلا مواردی از این قبیل را متوجه شوید استفاده کردن از افزونه های است. این نرم افزار است که بر روی سرور میزبان شما نصب شده است و ارائه دهنده میزبان شما فقط یک کلیک لازم داره تا CMS شما رو نصب کنه. با شرکت هاستینگ خود تماس بگیرید تا ببینید سیستم ذخیره سازی دیگری در سرور شما وجود دارد که احتیاج به پاک کردن داشته باشد. در اصل کش دادهای است که به صورت موقت ذخیره میگردد و در صورت درخواست به سرعت در دسترس خواهد بود. درک نحوه عملکرد فشرده سازی تصویر برای هر سایتی با تصاویر زیاد مهم است، زیرا بدون آن، سایت شما کندتر خواهد بود.

سوالات امنیتی را به ورود به وردپرس اضافه کنید. البته برخی از مدیران سایت ها به دلایل امنیتی سعی در مخفی کردن سیستم مورد استفاده دارند اما در نهایت با روش های بالا به احتمال بسیار زیاد به نتیجه مورد نظر خواهید رسید. این وب سایت در زمینه ی بازاریابی فعالیت دارد و مقالاتی در زمینه ی وبمستر ها و سئو منتشر می کند. علاوه بر زیبایی ظاهری قالب های این سایت قیمت آن ها نیز کاملا مناسب است. شرکت موزیلا تولید کننده و دارای محصولات زیاد و متنوعی است که یکی از معروف ترین آن ها مرورگر این شرکت یعنی فایر فاکس است. این افزونه بر روی مرورگر های موزیلا فایر فاکس و گوگل کروم قابل نصب و راه اندازی است. اگر قصد راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی را دارید علاوه بر آن که برای بدنه اصلی سایت خود وردپرس را انتخاب کنید، برای فروشگاه خود هم می توانید به صورت رایگان از افزونه ی بسیار خوب و پر قدرت ووکامرس استفاده کنید.

پلاگین وردپرس

مهم ترین مسئله در تامین امنیت وردپرس به روز بودن وردپرس و افزونه ها و قالب هایی هست که ازشون استفاده می کنید. این وب سایت یکی از بهترین سایت هایی است که در زمینه ی آموزش وردپرس فعالیت می کند. ناسا نیز یکی از دیگر از کمپانی های بزرگی است که از وردپرس برای وبلاگ خود استفاده می کند. این وب سایت به عنوان یک مرجع در این زمینه شناخته شده و بسیاری از وب سایت ها اقدام به ترجمه مطالب آن و قرار دادن آن ها در سایت های خودشان می کنند. حتما این اسم سخت و بی معنی به حساب می آید اما شاید برای شما این اتفاق بی افتد که لینک عکس مورد نظر شما در هاست دیگری باشد که شما در سایت خود قرار داده اید، که باعث کاهش سرعت لود سایت شما می شود، شما در این حالت می توانید با استفاده از فایل htaccess.

وب سایت های خبری و تفریحی بر خلاف آن چه به نظر می رسد بسیار پر طرفدار و پر بازدید هستند و برای مثال شما می توانید با تهیه مطالب مناسب و بهینه سازی آن در مدت زمان کوتاهی (کمتر از 6 ماه) به رتبه 1000 در الکسا دست پیدا کنید. همانطور که در تصویری بالا میبینید باید به پیشخوان وردپرس خود مراجعه کنید و بعد از طریق پیشخوان بر روی گزینه افزونهها کلیک کرده و در نهایت بر روی گزینه افزودن کلیک کنید تا بتوانید یک افزونه در سایت خود نصب کنید، با کلیک بر روی گزینه افزودن شما مستقیما با مخزن وردپرس ارتباط برقرار کنید و از طریق این مخزن میتوانید هر افزونهای که نیاز دارید را پیدا کنید، فقط نیاز است که شما در کادر جستجو نام افزونه مورد نظر خود را تایپ کرده و به دنبال افزونه مورد نظر خود باشید تا با کلیک بر روی دکمه نصب خیلی ساده بتوانید نصب افزونه را در سایت خود انجام بی تم (http://betheme.ir) دهید.

متاسفانه در هنگام نوشتن این مقاله این وب سایت به ما اجازه ی دسترسی نداد و امکان تهیه عکس از صفحه اصلی آن وجود نداشت. از داشتن کنترل کامل طراحی روی صفحات محصولاتتان لذت ببرید، ماژولهای ووکامرس دیوی به شما اجازه میدهند هر المان ووکامرس خاصی را در هرکجای وبسایتتان بسازید و یا کنترل کنید. یکی از سادهترین روشها برای اینکه از امکانات گوگل آنالیتیکس به روی وبسایتتان بهرهمند شوید نصب پلاگین MonsterInsights است. 2. پس از نصب این قالب از قسمت تنظیمات قالب تیک گزینه Enable Cufon را حتما بردارید.

این شرکت برای بخش وبلاگ خود از وردپرس استفاده می کند. اگر میخواهید در فروشگاه یا سایت خود افزایش فروش داشته باشید، میتوانید از WP: Affiliate Manager استفاده کنید. از اینجا میتوانید اسکن دستی انجام دهید و سیستم خود را طوری تنظیم کنید که از فایلهای اصلی WordPress اسکن خودکار دورهای انجام دهد. به طور جایگزین میتوانید همین هدف را از طریق هدفگیری ID صفحه تأمین کنید. در نهایت باید گزینه Optimize را در پایین صفحه انتخاب کنید تا حذف فایلهای اضافی از دیتابیس و بهینهسازی های لازم انجام شود. پس از ورود آدرس سایت خود را وارد کنید و کمی صبر کنید تا آنالیز سایت به پایان برسد. در مواردی که هکر قصد هک کردن سایت شما را دارد، اگر گذرواژه را بطور اشتباه وارد نماید با پیغام خطا مواجه می شود و در نتیجه متوجه می شود که نام کاربری صحیح است و این یعنی یک قدم به هک وب سایت شما نزدیک شده است.

3- Choose file را بزنید و فایل فشرده افزونه را انتخاب کنید و دکمه نصب را بزنید. شما با فعالسازی این قابلیت، بستری فراهم میکنید تا نیازی به برقراری ارتباط اولیه برای هر درخواست و هر فایل لازم نباشد. پس شما هم اگر می خواهید برای خود یک سایت تهیه کنید نیاز نیست تا هزینه ی بسیار زیادی برای یک سایت و پنل اختصاصی انجام دهید و می توانید به صورت رایگان و یا با هزینه ای بسیار پایین سایت خود را بر روی وردپرس راه اندازی کنید. طراحی کلی سایت جی زی به صورت گرید انتخاب شده و با کلیک بر روی هر قسمت، مطالب مربوط به آن نمایش داده می شود. هر کشور یک سایت برای خودش دارد که بر روی دامنه محلی آن کشور قرار دارد و به صورت کلی معرف آن کشور خواهد بود. اگر دو نسخه از فایل یکسان وجود داشته باشد، وردپرس از فایلی استفاده میکند که در پوشه قالب فرزند قرار دارد.

اگر شما هم محصولی را تولید می کنید و برای فروش و عرضه ی آن نیاز به یک سایت دارید می توانید با مشاهده ی این گونه موارد از آن ها ایده گرفته و برای محصول خود استفاده کنید. اگر می خواهید بدانید سایتی که در آن هستید از چه سیستم ها و افزونه هایی استفاده می کند می توانید از وب سایت های آنلاین که وظیفه ی تشخیص این موارد را دارند استفاده کنید. در این راهکار باید به سراغ فایلهای درون هاست رفته، همه تصاویر که احتمالا در پوشه upload قرار دارند را روی رایانهتان دانلود کنید، سپس به کمک ابزارهای آنلاین مثل سایت Optimizilla، tinypng یا ابزار save for web در فتوشاپ، همه آنها را بهینه کرده و دقیقا با همان نام قبلی در هاست بارگذاری کنید. آموزش افزایش سرعت ایندکس مطالب وردپرس – بالا بودن سرعت ایندکس وردپرس یکی از مهم ترین گزینه هایی می باشد که امروزه سایت های وردپرسی با آن دست و پنجه نرم میکنند به عنوان مثال دو سایت وردپرسی یک خبری را در مورد آپدیت وردپرس در ساعت مشخص در سایت قرار میدهند.

افزونههای وردپرس توسط کسانی که به برنامهنویسی PHP و MySQL تسلط دارند توسعه پیدا میکنند. اکثر کسانی که موسیقی خارجی را دنبال می کنند حتما جی زی را می شناسند و با کار های او آشنا هستند. این گونه وب سایت ها هم اکثر ترافیک خود را از سوی موتور های جست و جو دریافت می کنند و در نتیجه وردپرس بهترین انتخاب برای این گونه وب سایت ها است. درامد اصلی این وب سایت در فصل امتحانات است و دانشجویان بسیاری برای دریافت جزوات و پروژه های وختلف به این وب سایت مراجعه می کنند. وب سایت این شرکت یکی از معروف ترین ها برای استفاده از وردپرس است. با مراجعه به وب سایت ووکامرس فارسی می توانید از خدمات آن ها برای وب سایت فروشکاهی خودتان استفاده کنید. بعد از کلیک روی این گزینه پنجرهی زیر نمایان میشود.

افزونه وردپرس

همان طور که تا این قسمت از مقاله مشاهده کرده اید شرکت های بزرگی برای مدیریت سایت خودشان از وردپرس استفاده می کنند که این نشان از قدرت و امنیت بسیار بالای وردپرس دارد. 1. در قسمت اول Label Name را برای وبسایت خود وارد میکنیم. برای استفاده از این کار تنها کافی است تا آدرس سایت مورد نظر را در بخش مشخص شده وارد کنید تا اطلاعات مورد نظر را دریافت کنید. این وب سایت روزانه ترافیک بسیار بالایی را دریافت می کند و از وردپرس برای انتشار مقالات خود استفاده می کند.

مهم ترین ویژگی های افزونه Malcare security&firewall کدامند؟

در این بخش می خواهیم به شما سه روش را بگوییم که در صورت مشاهده ی آن ها در یک وب سایت، می توان به آن نتیجه رسید که سیستم مدیریت محتوای آن وردپرس است. این قالبها کاملا ایرانی میباشند، در نتیجه نیازی به ترجمه نیز ندارد. این افزونه دم در وبسایت شما میایستد و تمام ورود و خروجها را چک میکند. در این ابزار های آنلاین شما تمام موارد مورد نیاز مانند قالب مورد استفاده، سیستم مدیریت محتوا، ورژن مورد استفاده، افزونه های نصب شده و تمام موارد از این قبیل را مشاهده می کنید. این روز ها دیگر برای هر کاری یک ابزار آنلاین وجود دارد. با استفاده از ابزار های آنلاین دیگر نیازی به نصب کردن برنامه های اضافی بر روی دستگاه خود ندارید. بر اساس اینکه فایل قالب به صورت zip باشد یا به صورت فولدر آن را در اختیار داشته باشید می توانید از روش های زیر برای نصب استفاده کنید.

افزایش سرعت وردپرس

وقتی قالب فروشگاهی خود را انتخاب کردید اگر با افزونه المنتور سازگار بود خیلی راحت می توانید آن را سفارشی سازی کنید. این کار منجر می شود تا از آسیب پذیری های امنیتی محافظت کنید. مرحله ۸: پس از تکمیل مراحل گفته شده آدرس سایت خود را وارد کنید تا به صفحه زیر هدایت شوید. حال که پوشههای ضروری را به پوشه قالب وردپرس خود اضافه کردهاید، سایت خود را در یک مرورگر باز کرده و وارد حساب وردپرس خود شوید. اکنون دیگر کسی را نمی توان یافت که با شرکت مرسدس بنز آشنایی نداشته باشد و یا اسم آن را نشنیده باشد. در لیست زیر نام های بسیار بزرگ و مشهوری را خواهید یافت که از وردپرس برای مدیریت سایت خود استفاده می کنند و این نشان از قدرت، امنیت و محبوبیت بسیار بالای وردپرس در سطح جهانی دارد. در این لیست ها نام های بسیار بزرگی را خواهید یافت که قطعا برخی از آن ها شما را شگفت زده خواهند کرد.