آموزش وردپرس حرفه ای❤️آموزش وردپرس رایگان

استفاده از CDN (Content Delivery Network )، میتواند سرعت بارگذاری صفحات را برای تمام بازدید کنندگان افزایش دهد. بسیاری از این فایل ها برای حداکثر رساندن سرعت بهینه سازی شده اند بنابراین استفاده از منابع اصلی آنها سریعتر از این است که خودتان این سرویس ها را روی سایتتان میزبانی کنید. استفاده شده است. بنابراین این توابع باید یکی یکی بررسی شده و شروع به استخراج اطلاعات از دیتابیس کنند. بنابراین از همان ابتدای انتشار نسخه 5 وردپرس، بسیاری از افزونه نویس ها شروع به توسعه جایگزین هایی برای گوتنبرگ نمودند.

به این صورت تعداد پردازشهای سایت به شدت کاهش پیدا کرده و موجب افزایش سرعت وردپرس میشود. با استفاده از هر يک از افزونههاي ذکر شده در سايت وردپرس، اندازه تصاوير به شدت کاهش مييابد، بنابراين سرعت وب سايت شما بهبود مييابد. این پلاگین افزایش سرعت وردپرس دارای ویژگی­های منحصر به فرد و سادگی استفاده می­باشد. همچنين اين موضوع به اين نيز بستگي دارد که بازديدکنندگان شما بيشتر از طريق دستگاههاي تلفن همراه يا رايانههاي شخصي براي مشاهده سايت شما استفاده کنند. به یاد داشته باشید نیاز است که این افزونه ها برای بهترین عملکرد، همیشه به روز باشند. این پلاگین ها به طور خودکار در پس زمینه کار می کنند تا پایگاه داده شما به روز باشد. آنها نرم افزار و سخت افزار سرور خود را به روز می کنند تا هکرها نتوانند از طریق یک باگ امنیتی شناخته شده در نسخه قدیمی نفوذ کنند.

ابتدا با ساده ترین کار شروع خواهیم کرد.

همچنین ویدئوهای آپلود شده سایز بکاپ شما را نیز افزایش میدهند و فرآیند بازگردانی بکاپ وردپرس را سخت سایت بی تم میکنند. کَش همچنین می تواند در وب سایت های وردپرسی برای بهبود عملکرد و بارگذاری سریع تر وب سایت استفاده شود. زمانی که شما نام کاربری و رمزعبور خود را وارد صفحه ی جعلی می کنید، آنها این اطلاعات را ذخیره می کنند و از آن برای ورود به وبسایت شما استفاده می کنند.این تکنینک “فیشینگ” نامیده می شود. با استفاده از افزونه Better Search Replace میتوانید دیتابیس خود را انتقال دهید، لینکها را جایگزین کنید یا اینکه کلمات و جملاتی را که در پایگاه داده نیاز به تغییر دارند، با کلمات جدید جایگزین کنید. این ابزار که با همکاری مشترک گوگل و یاهو توسعه داده شده، به شما کمک میکند سایت خود را آنالیز کرده و مشکلاتی که باعث افزایش زمان بارگذاری سایت میشود را پیدا و برطرف کنید. البته به افزونه وردپرس ، پلاگین وردپرس هم میگویند که به دلیل فارسی نبودن این عبارت، بهتر است از افزونه در عوض پلاگین استفاده کنیم.

افزایش سرعت وردپرس

مورد ديگر اين است که چيزي مانند Neve را آزمايش کنيد که توسط CodeinWP ساخته شده است. همچنين لازم است نظرات هرزنامه، کاربران جعلي، پيش نويسهاي قديميمحتواي خود و شايد حتي پلاگينهاي ناخواسته و همچنين قالبهاي بي استفاده را حذف کنيد. در صورت تمایل این مطلب را با دوستان علاقمند خود به اشتراک بگذارید. نسخه ابتدایی که بصورت رایگان دردسترس است ویژگی های محدودی دارد اما میتواند به شما ایده ای درمورد انتخاب این پلاگین را بدهد. برای دریافت پلاگین پیامک وردپرس میتوانید از صفحه مخزن افزونه اقدام کنید.

این افزونه یک افزونه رایگان در زمینه افزایش سرعت سایت است که با افزایش عملکرد سایت ،کاهش زمان دانلود ها و ادغام نمودن شبکه های CDN موجب بهبود UX سایت میگردد. یک CDN شبکه ای از سرورهای پراکنده در سراسر جهان است. اگر نیاز به اضافه­کردن CDN داشته­باشید، می­توانید پلاگین افزایش سرعت وردپرس CDN Enabler که مشابه این پلاگین می­باشد را نصب کتید. 6. از CDN استفاده کنيد. درست است که این آپارتمان بزرگ، جادار و نوساز است؛ اما آیا بدون اضافه کردن یک سری وسایل جانبی میتوانید از آن استفاده کنید؟ منوی جانبی موجود در صفحه پلاگین دارای اطلاعات مفیدی درباره آن است. توسعه­دهنده­ی این پلاگین افزایش سرعت وردپرس، توانسته به­ خوبی حد وسط این موضوع را تشخیص دهد. این موضوع بسیار مهم است که از پلاگینی استفاده کنید که برای سرعت بهینه سازی شده باشد.

لذا بهترين گزينه استفاده از تمهاي سبک است.

همچنین تغییر مسیرهایی برای انتقال URL به صفحات یا سایر وبسایتها نیز با استفاده از Redirection انجام پذیر است. این قالب که از قبل ترجمه و راستچین شده است میتواند برای سایتهایی استفاده شود که بهوسیله WPML چند زبانه شدهاند. قالب وودمارت بهترین قالب فروشگاهی وردپرس است و جزء محبوب ترین و پرفروش ترین قالب هاست. ابتدا با ساده ترین کار شروع خواهیم کرد. اما برای این کار ابتدا باید بتوانید این افزونهها یا پلاگینها را نصب کنید. Yslow قابل نصب به صورت افزونه روی مرورگرهای Opera , Firefox و Chrome می باشد تا بتوانید با کمک آن بدون وارد شدن به خود این سایت، و از طریق مرورگر خود به بررسی و آنالیز سایت ها بپردازید و نتیجه را در همان جا ببینید.

Eventon به شما اجازه می دهد که ترتیب نمایش رویدا ها را مشخص کنید و به راحتی تغییرات را در صفحه ی وب سایت خود مشاهده کنید. اکثر افراد نام پایگاه داده خود به نام دامنه سایت انتخاب می کنند. ناسا ایکس-۴۳ یکی از سریعترین وسایل ساخته شده به دست بشر هست. از این رو ضمن سپاس از شما دعوت می کنیم جهت تکمیل دانش خود ادامه این مطلب را در مهراکت با عنوان افزایش سرعت وردپرس بدون افزونه همراه باشید. در ادامه می توانید با مبالغ ببسیار کم دوره ها را به صورت کلی و جزئی تهیه نمایید.

برای این آموزش، یک قالب اچ تی ام ال رایگان را از این لینک دریافت کردهایم و قصد داریم آن را به قالب وردپرس تبدیل کنیم. IFTTT يا Zapier دو سرويس وب هستند که به صورت خودکار به شما در اين امر کمک ميکنند و از بار وب سايت و منابع سرور شما ميکاهند. همه می توانند باعث کند شدن بارگذاری وب سایت شما شوند. همه اينها از حجم پايگاه دادهها و پروندههاي وب شما کاسته و در نتيجه سرعت وردپرس شما را سرعت ميبخشد. CDN يک نسخه از وب سايت شما را در مراکز داده مختلفي که در مکانهاي مختلف واقع شده اند نگهداري ميکند.

6. از CDN استفاده کنيد.

هرچه سرعت بارگزاری سایت شما ، به ویژه در تلفن همراه ، بیشتر باشد ، در صفحات نتایج موتورهای جستجو بالاتر و بیشتر نمایش داده می شوید. یک امتیاز برای سرعت بارگزاری سایت شما از طریق تلفن همراه و دیگری از طریق دسکتاپ می باشد. اشتباه است ) به شما نمایش می دهد، با این پیام هکر متوجه می شود 50 درصد از راه را درست رفته است و تلاش می کند پسورد را نیز بدست آورد. اگرچه امروزه تمام مرورگرهای مشهور و معروف این قابلیت را به صورت خودکار اعمال میکنند، اما برخی از سایتها دسترسیهای لازم برای چنین کاری را به مرورگرها نمیدهند.

در این مقاله به معرفی نمونههایی از هر سه نوع افزونه میپردازیم، رایگان، پولی و Freemium. و اينکه چه نوع محتوايي (استاتيک يا پويا) را ميزباني ميکند. Ninja که فشرده سازي GZIP را امکان پذير ميکند استفاده کنيد و يا کدهاي زير را در پرونده .htaccess خود اضافه کنيد. پایگاه داده وب سایت وردپرس خود را مرتب نگه دارید. قبل از تصمیم گیری برای خرید افزونه وردپرس فارسی یا انگیسی برای وب سایت خود، باید در مورد رتبه بندی افزونه، بررسی و تعداد نصب فعال افزونه آگاهی داشته باشید.

بهتر است پلاگينهايي را که استفاده نميکنيد حذف نماييد. را تنظیم نمائید و همچنین بهترین روش ها را برای خوانایی بهتر مطالب شما توصیه می کند. بنابراين، در اين مقاله، تکنيکهايي اعم از زمان بارگذاري وب سايت و ۱۱ روش را براي افزايش سرعت وردپرس به شما ذکر خواهيم کرد تا بتوانيد آن را در سايتهاي خودتون به کار بگيريد. معمولا بهترین کار این است که یک قالب ساده انتخاب کنید و بوسیله پلاگین ها ویژگی های مورد نیاز خود را به آنها اضافه کنید تا اینکه قالبی انتخاب کنید که دارای طرح بندی های پیچیده، تصاویر پویا و سایر ویژگی های غیر ضروری است. شما باید سرعت بارگذاری وبسایت خود را به صورت مستمر چک کنید و اگر زمانی این مقدار طولانیتر شد، با روش هایی که در ادامه ذکر شده است سعی کنید سرعت سایت خود را بیشتر کنید. حال که متوجه اهميت سرعت وب سايت شديم، زمان آن است که ۱۱ راه براي افزايش سرعت وردپرس را در ادامه بررسي نماييم.

علاوه بر این تفاوت ها، یک موضوع دیگر نیز وجود دارد که این زمان چگونه برآورد میشود؟ وقتی یک کاربر وارد سایت شما می شود اطلاعات مختلفی از جمله عکس ها، فایل های CSS و بسیاری از موارد دیگر را دریافت می کند. و امکان دارد که از دستگاههای مختلفی استفاده کنند، مانند مکبوک پرو درجه یک یا یک تلفن هوشمند اندرویدی ارزان قیمت. لذا بهترين گزينه استفاده از تمهاي سبک است. به همين ترتيب، براي وب، ميتوانيم از فشرده سازي GZIP استفاده کنيم. تجربه نشان داده درج مشخصاتی که در جستجوی آن هستید (به ترتیب اولویت) ، به روند انتخاب بهترین پلاگین کمک میکند. این پلاگین به شما امکان ایجاد گالری های تصاویر زیبا با سرعت بارگذاری بالا را میدهد. به منظور افزایش سرعت سایت خود تا پایان مقاله با ما باشید. برای بهینه سازی سرعت سایت، باید دیتابیس خود را بهینه کنید. ذخیره کنید. این بدان معناست که مرورگرها می توانند فایل های سایت شما را راحت تر بارگزاری کنند و نیازی به بارگیری مجدد همه چیز از سرور شما نمی باشد.

پایگاه داده وب سایت وردپرس خود را مرتب نگه دارید.

با استفاده از این قالبها به راحتی عناصر مختلف مانند ویدیو، صدا و عکس را میتوان در بخشهای مختلف صفحه سایت اضافه کرد. سرور اختصاصی مجازی (VPS): با استفاده از این نوع میزبانی، سایتهای کمتری در همان سرور قرار دارد. در حالت تخصصی به نوع اول افزونه های Frond-end و به نوع دوم افزونه های Back-end گفته می شود. تمامی این افزونه ها در مخزن وردپرس به صورت رایگان قرار داده شده اند. پلاگین ها تمام عملیات هایی را که منجر به افزایش سرعت سایت وردپرس شما میشود را به طور خودکار و کاملا دقیق و به صورت بهینه انجام میدهند.

افزونه وردپرس

در حال حاضر، ميتوانيد سرورهاي اختصاصي ابري و سرورهاي مجازي پرسرعت را خريداري کنيد. براي اين کار کافيست گزينه “اجازه دادن به اعلانهاي پيوند از وبلاگهاي ديگر (بازپرداختها و پيگيريها)” را از حالت انتخاب خارج کنيد. به عنوان نمونه شما میتوانید با هماهنگ سازی دیتابیس خود و ایجاد کش در آن متناسب با سرور سایت نیز کاری کنید که بسیاری از دادهها که تغییر چندانی ندارند نیز کش شده و سرعت فوق العاده بالاتری را در سایت ایجاد کنید. 4) کتابخانه فایل های رسانه ای : وردپرس شامل یک کتابخانه رسانه داخلی است که می توانید فایل های رسانه ای مانند تصاویر یا فیلم ها را در صفحات یا پست های خود آپلود و جاسازی کنید. می تواند به روش های مختلفی از جمله محتوای بالا و پایین، به عنوان یک نوار کناری شناور، به عنوان یک پنجره بازشو به صورت خودکار، جاسازی شده در تصاویر و فیلم ها، یا در یک جعبه که به صفحه های مختلف اسلاید می شود، نمایش دهید.

پلاگین وردپرس

افزونهها قابلیتهای سایت را گسترش میدهند و ویژگیهای جدیدی به آن اضافه میکنند. این افزونه رایگان، قابلیتهای زیادی دارد که برای سئو کردن سایت بسیار کاربردی هستند. مهمتر این که، همان کارهای ساده را میتوانستید با استخدام یک برنامهنویس به شکل سادهتری انجام دهید. GZIP فايلهاي مختلف را فشرده ميکند و لذا هر زمان که بازديد کنندهاي ميخواهد به وب سايت شما دسترسي پيدا کند، مرورگر آنها فايلهاي فشرده را دانلود و سپس وب سايت را از حالت فشرده خارج ميکند. بنابراين، براي اينکه حدود نيمي از بازديد کنندگان خود را نيز علاقه مند کنيد، بايد سرعت وردپرس خود را افزايش دهيد. برای این کار، باید پوشه قالب وردپرس خود را در یک نرم افزار ویرایشگر کد باز کنید.

همه می توانند باعث کند شدن بارگذاری وب سایت شما شوند.