آموزش وردپرس رایگان (آموزش کامل کار با WordPress ❤️)

در صورتی که پکیج وردپرس فارسی را نصب کرده باشید، افزونه وردپرس فارسی به طور پیش فرض در آن موجود می باشد. در صورتی که فایل نصبی افزونه را در اختیار داشته باشیم، برای نصب چنین عمل می کنیم. همچنین می توانیم فایل فشرده افزونه را از مخزن وردپرس دانلود و در اختیار داشته باشیم. زیرا مانع از جاسازی محتوا از سایت شما توسط دیگران می شود همچنین باعث جلوگیری از جاسازی محتوا از سایت های دیگر توسط شما می شود و درخواست های جاوا اسکریپت مربوط به جاسازی های وردپرس را حذف می کند.

در بالای صفحه روی بارگذاری افزونه کلیک می کنیم.

این قالب شامل دو منو و یک اسلایدر می باشد و دارای بخش اطلاعات تماس در بالای اسلایدر ها است که شما می توانید با قرار دادن اطلاعات خود درآن به ارتباط کاربران خود با شما آسانی بخشید. فایلهای مدیا (مانند عکس، GIF و ویدیوها فایل های صوتی) فضای زیادی را اشغال میکنند که میتواند باعث ایجاد مشکل شود. برای این منظور نیز باید ابتدا فایل نصبی افزونه را دانلود و در اختیار داشته باشیم. این امکان نیز دلیلی برا انعطاف بالا در شخصی سازی امکانات سایت وردپرسی می باشد. وردپرس به دلیل انعطاف پذیری همراه با پلاگین های مختلف پادکست، یکی از گزینه های محبوب پلتفرم وبلاگ نویسی در میان پادکستر های برتر است. نصب افزونه وردپرس یکی دیگر از امکانات وردپرس است که موجب انعطاف وردپرس شده است. برگه های شتابدهی شده موبایل Accelerated Mobile Page برگه هایی هستند که برای نمایش در دستگاه های موبایل دچار تغییرات بهینه سازی شده و المان های گرافیک کمتر و حجم پایین تری دارند تا در موبایل کاربران ساده تر و سریع تر نمایش داده شوند.

ویژگی های افزونه تقویم جلالی وردپرس را بررسی بی تم – betheme.ir – کردیم. همانطور که گفته شد این افزونه ها ویژگی های اساسی را ارائه می دهد، سئوی سایت را بهبود می بخشد، سرعت را بهینه می کند، امنیت را افزایش می دهد و به روشی بهتر به بازار مطالب و محصولات شما کمک می کند. آخرین بخشی که باید بررسی کنید، گزینهی “File System Security” در منوی سمت چپ است. پیشتر در مقاله ای جداگانه ای در مورد اینکه افزونه چیست مبانی افزونه را مورد بررسی قرار دادیم. در این مقاله در ادامه دوره رایگان آموزش وردپرس در مرجع آموزش وردپرس به آموزش نصب افزونه در وردپرس می پردازیم. در ادامه با آموزش گزینه های تنظیمات افزونه تقویم شمسی در وردپرس آموزش را تکمیل نمودیم. افزونه لاگینی دارای تنظیمات استایل سفارشی است یعنی دارای تنظیمات استایل برای هماهنگی کامل با قالب سایت شماست.

، همه و همه به تاریخ اصیل تقویم شمسی تبدیل خواهند شد.

این پلاگین همچنین به شما اجازه میدهد تا جدولهای مقایسهای منتشر کنید تا امکانات متفاوت تعدادی محصول را مقایسه کنید، نقد و بررسیهای فیسبوک را منتقل کنید و کارهای خیلی بیشتری انجام دهید. چنانچه با توجه به همه موارد فوق، هنوز بین انتخاب از میان چند محصول شک دارید، بررسی امتیازات فروشنده و دارا بودن مدال پشتیبانی سریع در ژاکت از جمله مواردی هستند که می توانند به شما در انتخاب بهترین قالب وردپرسی کمک کنند. طبیعتا هر افزونه امنیتی وردپرس که بخواهید انتخاب بکنید باید وبسایت وردپرسی شمارا در مقابل این حمله ایمن کند.

در این مقاله از آموزش وردپرس به معرفی افزونه وردپرس فارسی یا افزونه wp-jalali پرداختیم. برای این کار تهران سرور آماده همکاری با شماست. به مقداری شفاف سازی نیاز دارید که برخی از موارد دقیقا به چه شکلی در صفحهساز کار میکند؟ حال در قسمت آدرس ورود میتوانید، یک آدرس دلخواه برای صفحه ورود به پیشخوان وردپرس را انتخاب کنید، البته سعی کنید، این آدرس را به گونهای انتخاب کنید که قابل حدس زدن نباشد. شبکه تحویل محتوا را فعال کنید: اگر از یک CDN استفاده می کنید این گزینه را فعال کنید. که همیشه نسخه ی جدید این اسکریپت یا مدیریت محتوا آسیب پذیری های کشف شده را حذف خواهد کرد. بسیاری از سئوکاران و تولیدکنندگان محتوا است، یوست سئو Yoast SEO است. از آنجایی که این افزونه در پکیج وردپرس فارسی وجود دارد، این آموزش را به عنوان جلسه ای در دوره آموزش وردپرس فارسی قرار دادیم.

9- نگذارید دیگران ورژن وردپرستان را ببینند! در ادامه از شما خواسته میشود که زبان خود را انتخاب کنید و سپس شروع به ترجمه کنید. آرشیو یا بایگانی های سایت که به صورت روزانه یا ماهانه صورت می گیرد نیز طبق تقویم شمسی در وردپرس انجام می گیرد. در بالای صفحه روی بارگذاری افزونه کلیک می کنیم. بنابراین ، هنگامی که کاربر درخواست یک صفحه وب می کند ، مرورگر محتوای HTML را قبلاً دریافت کرده است ، اما هنوز منتظر بارگذاری سایر منابع دیگر قبل از نمابش صفحه است. توجه کنید که انجام این کار نیاز به تخصص بالایی داردو اگر خودتان متخصص نیستسد بهتر است این این کار را به متخصص بسپارید. قالب های شخصی برای راه اندازی وبسایت بلاگ شخصی، رزومه و نمونه کار برای همه ی شغل ها مورد استفاده قرار می گیرند.

با این پلاگین واکنش گرا Responsive میتوانید رویداد های مهمی که به زودی برای شرکت شما اتفاق خواهند افتاد را نمایش دهید، زمان و یا مکان ملاقات های شرکت خود را بیان کنید. همچنین می توانید انتخاب کنید که تست موشک (برنامه تست بتا) یا آنالیز روکت (Rocket Analytics) که به WP Rocket اجازه می دهد به صورت ناشناس داده ها را جمع آوری کند را در سایت خود فعال کنید. همچنین میتوانید افزونه ای با نام Admin SLL استفاده کنید. افزونه وردپرس فارسی همچنین یک پکیج پشتیبانی زبان فارسی برای وردپرس می باشد. اضافه کردن یک فهرست مطالب باعث افزایش قدرت مشاهده موتورهای جستجو برای دیدن نوشته های شما نیز می شود. بهترین تجربه کاربری را در اختیار کاربران سایت شما قرار می دهد و باعث رونق بیشتر کسب و کار شما و افزایش امنیت سایت شما میشود. افزونه را دوباره تست کنید اگر کار نکرد ممکن بخواهید موضوع پشتیبانی را باز کنید.

میکند و به همین دلیل در سال ۱۴۰۰ مدنظر وبمستران و کاربران وردپرسی ایرانی بسیاری قرار گرفت. توصیه من به شما برای یک بررسی دقیق استفاده از Gtmetrix (که در دسامبر ۲۰۲۰ پس از ۱۱ سال آپدیت شد) و Page speed insights گوگل میباشد. وردپرس قادر به ساخت و راهاندازی هر نوع وب سایتی که فکرش را بکنید هست. نمایش نام ماه بصورت کامل: در حالت پیش فرض نام ماه های شمسی در وردپرس به صورت چند حرف اول هر ماه ظاهر می شود. و اما حالت دوم. برای برقراری امنیت در وردپرس باید 15 قدم ساده اما خیلی مهم را محکم برداریم و هیچکدام را نادیده نگیریم. مثلا هدف نهایی جستجو یک عامل خیلی مهم و تاثیرگذار است. البته که این زمان برای بارگذاری یک برگه مهم است چون باید این اطلاعات سریعا توسط مرورگر کاربر دریافت شده و پردازش شوند.

توجه داشته باشید این مورد بسیار تخصصی است و نیاز به بررسی دقیق دارد تا باعث به هم ریختگی سایت شما نشود اما اگر قصد دارید به طور دقیق این موارد را بررسی کنید ما در مقاله آموزش بهینه سازی افزونههای وردپرس نحوه شناسایی و غیرفعال کردن این موارد را توضیح دادهایم. ما در این مطلب 10 مورد از بهترین افزونه های افزایش سرعت وردپرس را به شما معرفی کردیم. گاهی اوقات نیز این سرعت آنقدر بالا است که نمیتوان در این سایتها تغییر قابلملاحظهای را ایجاد کرد و از جریان عقب میافتیم. در این تکنیک ما صفحات سایت شما را در حالتی قرار خواهیم داد که کاربر به محض لود شدن قسمت قابل مشاهده صفحه، سایت را مشاهده کند و این قابلیت می تواند تاثیر بسیار زیادی در بهینه سازی سایت و همچنین بهبود کیفیت مشاهده سایت شما داشته باشد.

پلاگین وردپرس

پوسته دایرکتوری امکانات متنوعی دارند که به صورت زیر هستند. بسیاری از بدافزارهایی که بر روی هاستها نصب میشوند و به اطلاعات حساس سایت وردپرسی دسترسی پیدا میکنند از طریق افزونههای غیرمعتبر ایجاد میشوند. گاهی اوقات توسعه دهندگان وب به سرپرست اجازه دسترسی به مشتریان خود را نمی دهند. معمولا توسعه دهندگان وردپرس به محض اینکه یک باگ امنیتی یا یک مشکل در آن یافت شود آن را بروزرسانی می نمایند و تمامی کاربران در پیشخوان خود می توانند آن بروزرسانی را دریافت کنند. معمولا زمانی مدیران سایت به این افزونه ها و ربات های نویسنده احتیاج پیدا می کنند که مدت زمان زیادی از تاسیس سایت گذشته و آمار بازدید افزایش یافته است؛ و باید برای سایت نویسنده استخدام کنند. فایل نصبی افزونه یک قایل فشرده معمولا zip می باشد. با نصب این افزونه تمام فایل های سایت را فشرده می کنید ولی اگر بعد از فشرده سازی قالب سایت به هم ریخت باید با طراح سایت خود پیگیری کنید تا قالب سایت را با این افزونه هماهنگ کند.

ما به دنبال قالب محبوب Astra هستیم. صفحه ساز محبوب المنتور برای صفحه ساز این قالب انتخاب کردیم تا ریش و قیچی برای طراحی هر چیزی که در ذهن دارید دست خودتان باشد و محدودیتی نداشته باشید. از آنجایی که ما چندین سال است در حوزه وردپرس کار میکنیم به این نتیجه رسیده ایم که برای بعضی از نیاز های کاربران افزونه ای وجود ندارد پس خودمان دست به کار شدیم و افزونه هایی را طراحی و منتشر کرده ایم توانستند نیاز ما ایرانی ها را برطرف کنند و خوشبختانه جزو پرفروش های کشور نیز شدند. به منظور ساخته شدن این صفحات، وردپرس طی فرآیندی، اطلاعات لازم را از پایگاه های داده به دست میآورد، آن ها را کنار یکدیگر میگذارد و برای کاربر به نمایش میگذارد. همچنین ترتیب لیست بر اساس محبوب ترین افزونه ها و توصیه شده ها و…

افزونه وردپرس

امکانات افزونه ثبت نام کاربر لاگینی همگی ذکر شده و مشخص است و خرید شما به منزله پذیرش توضیحات و قوانین است و بازگشت هزینه فقط شامل مشکلات فنی غیرقابل رفع است. توجه: افزونه ثبت نام کاربر لاگینی وردپرس دارای لایسنس راست چین است و قابل نصب بر روی یک دامنه است و حتما باید در دامنه اصلی سایت شما نصب شود. افزونه لاگینی توسط تیم قهرمان وردپرس با تجربه حرفه ای در زمینه توسعه محصولات وردپرسی طراحی شده و دائما با امکانات جدیدتر بروزرسانی خواهد شد. ، همه و همه به تاریخ اصیل تقویم شمسی تبدیل خواهند شد. تاریخ در عنوان بایگانی مطالب به تاریخ شمسی تبدیل شود: این گزینه امکان تبدیل تاریخ ها به تقویم شمسی را در عنوان بایگانی ها یا همان آرشیو مطالب سایت فراهم می کند.

همان طور که اشاره شده تبدیل تاریخ ها در وردپرس به تقویم شمسی، تبدیل اعداد انگلیسی به فارسی در وردپرس و تبدیل حروف عربی و قواعد نگارشی هنگام نمایش نوشته ها انجام می گیرند. برای مثال اگر متن نوشته ها را فعال کنیم، تمام اعداد در متن نوشته ها به طور خودکار به اعداد فارسی تبدیل می شوند. استفاده از «٫» به جای «.» به عنوان نشانه اعداد اعشاری: همانطور که می دانیم نماد ممیز در اعداد انگلیسی، دات یا همان نقطه «.» می باشد. تاریخ تمامی بخشهای وردپرس از میلادی به شمسی تبدیل شود: همان طور که از توضیحات مشخص است، تاریخ تمامی بخش ها به تقویم شمسی تبدیل می شود. لینک ها یا همان پیوندهای یکتا نیز برای آرشیوها به تقویم شمسی تبدیل خواهند شد. برای نصب نیز همانطور که اشاره شد 2 روش پیش روی ما است. با مقاله افزایش امنیت وردپرس همراه ما باشید تا با ۷ گام ساده امنیت سایت شما را بهبود ببخشیم.

افزایش سرعت وردپرس

تبدیل خودکار حروف «ي» و «ك» عربی به «ی» و «ک» فارسی در هنگام نمایش و جستجوی هوشمند برای تمامی ترکیبهای ممکن در هنگام جستجو: تفاوت بین حروف فارسی و عربی و تنوع سییستم عامل ها و نرم افزارهای کاربران موجب بروز مشکلاتی در سایت می شود. با استفاده از این افزونه کنترل کامل روی آنچه که کاربران در صفحه شما در مورد اشتراک گذاری های اجتماعی و علاقه مندی ها انجام می دهند، دارید. بعد با استفاده از ویرایشگر متن سیستمتون (مثل notepad) که بصورت پیش فرض نصب هست … جداییناپذیر مثل تام از جری! امکاناتی از قبیل سازگاری با صفحه ساز، سازگاری با افزونههای چندزبانه، قابلیت انتخاب هدرها و فوترهای مختلف و … افزونههای وردپرس چطور امنیت سایت شما را در خطر میاندازند ؟ به همین علت بهترین کار، استفاده از افزونههای وردپرس است. در ادامه مقاله نیز آموزش نصب از طریق هاست را بررسی می کنیم. در پایان همین مقاله لینک دانلود افزونه وردپرس فارسی یا افزونه تقویم جلالی وردپرس wp-jalali آمده است.

پس از نصب دکمه فعالسازی نیز ظاهر می شود که می توانیم بلافاصله پس از نصب آن را فعال نماییم. ابتدا افزونه وردپرس فارسی را معرفی می نماییم. پس از نصب افزونه، گزینه وردپرس فارسی در پیشخوان اضافه می شود. پس از اینکه هاست و دامنه مخصوص به خود را تهیه کردید حال وقت آن است که سیستم مدیریت محتوای وردپرس را بر روی هاست خود آپلود کنید که تمامی مراحل نصب وردپرس را میتوانید در ویدیو آموزش نصب وردپرس فرا بگیرید. امید است که در این راه بتوانیم بیش از پیش قدم های بزرگتری برداریمم. برای نمایش نام کامل ماه این گزینه را فعال می کنیم.