آموزش وردپرس (WordPress)

Uncode یک تم خلاقانه بی نقص است که به شما امکان میدهد وب سایتهایی ایجاد کنید و همان ویژگیهایی را که در خود قالب تعبیه شده است را نشان میدهند. زمانی که اتفاق بدی برای سایتتان افتاد بکاپها به شما امکان بازگردانی سریع سایتتان را به زمان پیش از این اتفاق میدهند. در این دوره 3 روزه شما می توانید خیلی سریع راه اندازی و مدیریت سایت را یاد بگیرید. اما در ادامه می خواهیم با پاسخ دادن به چند سوال مقدماتی که بسیاری از کاربران در ابتدای کار برایشان مطرح می شود مسیر آموزش را برای شما ساده کنیم. احتمالاً شما هم یکی از کسانی هستید که تصمیم گرفتهاید کسبوکار یا سایت شخصیتان را با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس راهاندازی کنید. که در آن منابع سرور مانند ram, cpu یا حافظه بین سایت های مختلف تقسیم می شود.

ادامه فصل یک اضافه می شود.

اگر می خواهید خیلی سریع وارد دنیای وردپرس شوید و کار با وردپرس را یاد بگیرید دوره قدم به قدم دانشگاه وردپرس بهترین انتخاب است. چه سایت هایی می توانیم با وردپرس بسازیم؟ آموزش کامل وردپرس چه مدت زمان می برد؟ چه سایت هایی را با وردپرس می توانم طراحی کنم؟ افزونه افزایش امنیت وردپرس | ithemes security pro با مجبور کردن شما در استفاده از کلمات عبور قویتر، امنیت رمز عبور وردپرس را بیشتر میکند. استفاده از ابزارهایی برای استفاده از دادههای کامپایل شده برای ایجاد نمودار و موارد دیگر مانند استخراج در برنامههایی مانندExcel. اگر بخواهیم سادهتر بیان کنیم وردپرس یک محیط نرمافزای با المانهای آماده است که میتوانید از آن المانها برای ایجاد بخشهای مختلف سایت استفاده کنید.

هیچ محدودیتی در تعداد صفحات سایت، همینطور تعداد کلماتی که ترجمه میشوند، در نسخۀ رایگان وجود ندارد. آیا برای آموزش رایگان طراحی سایت با وردپرس برنامه نویسی هم نیاز است؟ شما با آموزش رایگان وردپرس می توانید هر نوع سایتی را بدون کدنویسی طراحی کنید. با بررسی سرفصل ها و مقایسه با دوره های مطرح ایران و جهان مشاهده می کنید که بهترین و جامع ترین دوره ها را برای شما آماده کرده ایم. یکی از مهم ترین فعالیت های موجود برای این هدف، مینیفای کردن کد هاست. اولین و پایه ای ترین آموزش ارائه شده در دانشگاه وردپرس دوره قدم به قدم است. مزیت های آموزش رایگان طراحی سایت با وردپرس چیست؟ دانشگاه وردپرس تنها مرجع تخصصی آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی در ایران است که دوره های متعددی برای آموزش رایگان وردپرس منتشر کرده است. سایر دوره ها به صورت موضوعی و تخصصی تر می توانند ادامه مسیر شما باشند.

این افزونه ی کاربردی مانند بسیاری از افزونه ی دیگر کاملا رایگان در دسترس می باشد و مانند سایر افزونه ها به راحتی نصب می شود. برای این منظور کافیست از قسمت بالای جعبه گرفته و آنرا به بلاک مورد نظر خود انتقال دهید. با بهرهگیری از ThirstyAffiliates میتوانید میزان پیشرفت خود را با ردگیری دقیق آمار فروش و ریدایرکت کردن لینکهای نامحسوس affiliate به URL وبسایت فروشگاه مدیریت کنید. با آموزش WordPress می توانید در کمتر از 5 دقیقه سایت وردپرسی خود را راه اندازی کنید. اگر می خواهید برای خودتان یا شرکت محل کارتان یک سایت بسازید یا اگر بخواهید یک طراح سایت شوید آموزش های اختصاصی برای شما پیش بینی شده اند.

پس باز هم به شما این مژده را می دهیم که آموزش طراحی سایت با وردپرس به هیچ مهارت کدنویسی و برنامه نویسی نیاز ندارد و تمام کارها با حرکات ماوس و کیبورد مثل کار کردن با هر نرم افزار دیگری انجام می شود. اگر شما هم می خواهید مثل ما نتایج و درآمد خود را به حداکثر برسانید، افراد کارازموده را به خدمت بگیرید شما می توانید مشکلات سایت وردپرسی خود را در بخش خدمات وردپرس به فریلنسر های ما بسپارید و یا با ما در ادامه مقاله افزایش سرعت سایت که یکی از شاخه های خدمات وردپرس می باشد همراه باشید. تنظیماتی در میزبانی وردپرس و درون هسته وردپرس شما وجود دارد که میزان حافظه مورد استفاده اسکریپت PHP را مشخص می کند.

افزایش سرعت وردپرس

همچنین بهترین شرکت های ارائه دهنده سرویس هاست را فهرست می کنیم تا با اطلاعات کامل بتوانید بهترین انتخاب را برای فضای نگهداری اطلاعات سایت خود تهیه کنید. جهت اطلاعات بیشتر در مورد این که هاست وردپرس چیست اینجا کلیک نمایید. به عنوان مثال، اگر مخاطبان شما در ایران هستند، باید به دنبال هاست هایی باشید که دیتا سنتر آن در ایران یا نزدیک به ایران باشد. از آن زمان تاکنون فروشگاههای ووکامرس زیادی به زبانهای دیگر ایجاد شدند.WooCommerce Multilingual یک لایه سازگار با پلاگین چندزبانه محبوب WPML ایجاد میکند. بعد از اینکه وارد پوشه wp-content شدید باید روی پوشه plugins بزنید تا وارد بخش پلاگین های وردپرس شوید.

به کمک این نرم افزار می توانید بدون دانش برنامه نویسی و در کمتر از 5 دقیقه یک سایت حرفه ای راه اندازی کنید و مدیریت کامل سایت را نیز با همین نرم افزار انجام دهید. به راحتی می توانید با نصب و فعال کردن آن تنظیم مناسبی انجام داده و سپس عملیات مربوط به خود را انجام دهد. از طرف دیگر اگر شما خود قصد انجام فعالیت طراحی سایت در کرج را دارید این آموزش بهترین موقعیت برای داوطلبان محسوب می شود.

در تمامی مقالات مثل بهترین قالب وردپرس از نظر سئو تمامی نکاتی مثل ریسپانسیو بودن قالب وب سایت و یا پشتیبانی از قالب ها آورده شده است. در ادامه ویدیو آموزشی نحوهی درج الگو و روش ارسال پیامک از طریق پترن نیز قرار گرفته است. سیستم مدیریت محتوای وردپرس کاملترین و بروزترین ابزارهای راه اندازی هر نوع وب سایت را در اختیار شما قرار میدهد تا بتوانید وب سایت مرتبط با کسبوکار خودتان را راه اندازی کنید. تا حدودی با دلایل کندی سایت وردپرسی آشنا شدیم در قسمت پایین در راه حل افزایش سرعت سایت وردپرس را توضیح خواهیم داد. سرعت بالاتر و در امان بودن از دست سایتهای اسپم از خوبیهای آن است .

البته در واقع پر کردن اطلاعات فوق ضروری نیست چرا که وردپرس اطلاعات مربوط به نام قالب و … اگر در مورد سئو اطلاعات کافی ندارید می تواند مقاله سئو چیست را در وبلاگ ژاکت مشاهده کنید. پس باز هم به شما این مژده را می دهیم که حتی اگر فقط یک سیستم قدیمی که در کنج انبار خانه شما خاک می خورد هم داشته باشید کافی است. پس با بررسی سوالات متداول در شروع کار مطالب را ادامه می دهیم. در ادامه دو دوره آموزشی را به شما معرفی می کنیم. قطعاً بسیاری از دوستان در این رابطه با من موافق نیستند، اما طبق تجربه حالت Preload در سایتهای ووکامرس باعث هدر رفت منابع سرور میشود، به همین خاطر بهتر است اگر از افزونه WP-Rocket استفاده میکنید، این قابلیت را غیر فعال کنید تا با سرعت بالاتری سایت خود را بارگذاری کنید. با فشرده سازی و ادغام فایل های CSS و JS باعث افزایش سرعت سایت وردپرسی میشود.

اگر قصد دارید سریعتر آموزش ها را شروع کنید لینک دو دوره را در بالاتر برای شما قرار داده ایم. در واقع سئو یک علم کلی برای بهینه سازی وب سایت ها برای انواع موتور های جست و جو است به عنوان مثال کسب و کار شما در زمینه فروش لباس است و شما حدود 100 نوع محصول متفاوت دارید. به هر حال بهتر است که همیشه از افزونههای با تعداد نصب بالا و محبوب استفاده کنید و به هیچ عنوان از افزونههای غیر معتبر و مخصوصا افزونه های نال شده استفاده نکنید.

در این دوره معرفی پیش نیاز های راه اندازی سایت را خلاصه کرده ایم و خیلی سریع پس از ساخت سایت با وردپرس وارد مرحله آموزش کامل وردپرس می شویم. در مثال فوق، دو شرط موجود، رفتار صفحههای متفاوت سایت را تغییر میدهند. احتمالا مدتی بعد از نصب یک قالب وردپرس رایگان، سایت شما در نتایج جستوجو نمایش داده نخواهد شد. اما به درخواست برخی از دانشجویان پرچمداران صفر وردپرس مبنی بر اجرای یک پروژه کامل طراحی سایت از ابتدا تا انتها یک دوره جدید نیز به این پکیج اضافه کردیم. ادامه آموزش در دست ضبط است و هر هفته یک جلسه جدید اضافه می شود. ادامه فصل یک اضافه می شود. در دانشگاه وردپرس 100 جلسه آموزش وردپرس رایگان در 10 فصل موضوعی آماده شده است.

قالبها و پلاگینهای مختلفی برای وردپرس طراحی شده است که بعضی از آنها رایگان هستند و برای بعضی نیز باید هزینهای پرداخت شود. اگر یک تیم بزرگ یا تعداد زیادی نویسنده دارید که بروی سایت شما کار می کنند , قبل از ارائه اکانت ساخته شده به آنها , از محدودیت دسترسی و مجوزهایی که به هر اکانت اختصاص داده اید کاملا اطمینان حاصل کنید. افزونه wp optimize این کار را برای شما انجام میدهد که در نهایت سرعت دیتابیس شما را به حداقل می رساند. در دوره پروژه محور طراحی سایت با وردپرس یک پروژ طراحی سایت با وردپرس را از 0 تا 100 به صورت کاملا عملی و پروژه محور اجرا کرده ایم. شما میتوانید از بخش پلاگین ها در وردپرس تنظیمات تخصصی آن را انجام دهید.

افزونه وردپرس

به همین دلیل است که اگر از XML-RPC استفاده نکنید و ۷یشنهاد می کنیم آن را غیر فعال کنید. در این دوره در 60 ویدئوی کوتاه آموزش کامل کار با وردپرس را یاد می گیرید. در جلسات ابتدایی دوره در مورد پیش نیاز های وردپرس صحبت می کنیم. یعنی از نصب و راه اندازی یک سایت خام تا طراحی ظاهری کامل یک سایت کامل همراه با امکانات ضروری و مورد نیاز در این پروژه اجرایی شده اند. در این مجموعه آموزش ویدئویی، با 11 دوره آموزشی در بیش از 41 ساعت، میتوانید صفر تا 100 طراحی سایت وردپرسی، نصب انواع قالب و افزونه وردپرس، تنظیمات اختصاصی، سیستم مدیریت فروشگاه وردپرس و … اگر فکر میکنید در زمینه مهاجرت و اپلای تحصیلی اطلاعات خوب و مفیدی دارید میتوانید روی وردپرس سایت مشاوره در این راستا را راه اندازی کنید.

اما قبل از معرفی دوره های پرچمداران می خواهیم شما را با جزئیات اولین پکیج یعنی پرچمداران صفر وردپرس و دوره های زیرمجموعه آن برای یک شروع betheme.ir قدرتمند آشنا کنیم. اسکنر فایلهای هسته سایت را بررسی میکند. برخی دایرکتوریها هستند که اصلا نیازی به اجرای فایلهای PHP در اونها نخواهید داشت که مهمترین این بخش پوشه uploads وردپرس هست که فایلهای چند رسانهای مثل تصویر، ویدئو، صوت و… آموزش وردپرس بیش از 100 جلسه ادامه خواهد داشت تا بر تمام بخش های وردپرس مسلط شوید. همچنین مروری بر ویژگی های دوره پیش رو خواهیم داشت. با استفاده از این ویژگی شما به راحتی می توانید وب سایت خود را طراحی و پیاده سازی کنید. در جلسه 5 آموزش وردپرس رایگان 20 ویژگی مهم یک هاست مناسب را بررسی می کنیم. اگر امنیت سایت به خوبی تامین نشده باشد، برای هکرها بهترین شرایط فراهم است تا شما را مورد حمله قرار دهند.

پلاگین وردپرس

فصل 2: راه اندازی سایت با وردپرس / فصل 3: شروع مدیریت سایت / و… با یک کلیک وردپرس نصب شده و سپس میتوانید سایت مورد نظر خود را به سادگی مدیریت کنید. روز دوم سایت خود را می سازید. اگر جزو کسانی هستید که نسبت به به روز رسانی پلاگین ها بی اعتنایید، درحقیقت دارید سایتتان را در معرض خطر رخنههای امنیتی قرار میدهید. شما می توانید جهت خرید بهترین قالب های فارسی وردپرس از طریق ژاکت اقدام کنید اما قبل از آن مقاله آموزش وردپرس را مطالعه کنید تا دید بهتری نسبت به سایت وردپرسی خود پیداکنید زیرا این کار انتخاب را برای شما راحت تر می کند . توضیحات کامل پکیج های دانشگاه وردپرس را می توانید در لینک پکیج های فوق جامع مشاهده کنید.