آموزش کامل نصب قالب وردپرس به 4 روش آسان از صفر تا صد

با این حال، آن نیز دارای پتانسیل زیادی برای بهبود زندگی برای میلیاردها نفر است. نشان دهید. این شما هستید که باید درمورد چکونگی نمایش آن ها در سایت تصمیم بگیرید البته در صورتی که پلاگین این گزینه ها را پشتیبانی کند. پاسخ تمام این سوالات را به سادگی و تنها از طریق آنالیز سایت خود می توانید به دست آورید. این سایت رتبه تمامی سایت های دنیا را مورد آنالیز قرار میدهد. در قدم بعدی برای شما پنجرهای بازخواهد شد که توسط آن میتوانید فایل زیپ خود را انتخاب کنید. افزونه Page Builder by SiteOrigin نام یکی از افزونه های ورد پرس برای صفحه ارایى می باشد. بنابراین علاوه بر گرفتن اطلاعات می توانید فرم های ثبت سفارش و پرداخت، فرم های پشتیبانی و… در مباحث امنیت اطلاعات یکی از تمرین های خوب این است که پایین ترین سطح دسترسی که کاربر برای انجام وظایفش نیاز دارد را بیابید.اگر آنان نیاز به دسترسی بیشتری دارند، اجازه بدهید تا از شما دسترسی بالاتری را بخواهند.در اینصورت مطمئن خواهید شد که همه افراد دسترسی ای بالاتر از چیزی که نیاز دارند را نخواهند داشت.

پلاگین Better Click to Tweet به شما اجازه می دهد که به سادگی آیکون های به اشتراک گذاری نقل قول ها در توییتر را به پست وردپرس خود اضافه کنید. آیا می خواهید عکس های Instagram خود را در وردپرس نمایش دهید؟ قلاب های اکشن وقتی فراخوانی می شوند دیکته می کنند. البته در اینباره محتوای بصری هم نقش زیادی بازی می کنند. شاید شما هم جعبه های سفارشی نقل قول را در بسیاری از وبلاگ های محبوب دیده باشید که به کاربران اجازه می دهد به راحتی نقل قول را در توییتر به اشتراک بگذارند. با حذف افزونه هایی که از آنها استفاده نمی کنید، سایز بکاپ وردپرس رو کاهش میدین، کاهش سایز بکاپ باعث میشه تا شما در زمان کمتری اقدام به بکاپ گیری و restore کنید.

بنابراین با وجود 10 هزار قالب وردپرسی در سطح وب، کاملا قابل درک است که چرا اغلب افراد در انتخاب بهترین قالب وردپرس، به مشکل میخورند. یکی دیگر از بهترین افزونههای وردپرس، ووکامرس است. بهترین افزونه پیامکی پیشنهادی برای استفاده در فروشگاههای اینترنتی که با پلاگین فروشگاه ساز ووکامرس راهاندازی شدهاند، افزونه پیامک ووکامرس فارسی میباشد. ممکن است داده های آماری سایت پاسخ تمام سوالات شما را نداشته باشد ولی برای شروع تحلیل رفتار کاربر و پیدا کردن راه حل های مناسب، نقطه شروع خوبی است. همچون باقی پلاگین ها جهت نصب P3 باید از داشبورد وردپرس، بر روی بخش “افزونه ها” کلیک کرده و سپس بر روی گزینه “افزودن” کلیک کنید، در گام بعدی نام P3 را در باکس جستجو وارد کرده و پس از پیدا کردن پلاگین Plugin Performance Profiler بر روی گزینه “هم اکنون نصب کن” کلیک کرده و پس از نصب آن حتما پلاگین را فعال کنید.

پلاگین هایی که به درستی پیکربندی نشده اند و یا به صورت ضعیف توسعه یافته اند، به سایت شما آسیب زده و گاها منجر به کاهش سرعت سایت شما می گردند. از جمله قابلیت های مهم این افزونه می توان به امکان مدیریت کامل تصاویر ، افزودن خودکار watermark ، ساخت و مدیریت آلبوم ها ، نمایش تصاویر به دو صورت آلبوم و اسلاید ، کدهای کوتاه فراوان و کاربردی و بسیاری امکانات دیگر اشاره نمود .این افزونه گالری تصاویر از بهترین افزونه های گالری هستش که واقعا فوق العادست و تنظیمات و گزینه هایی که داره خیلی حرفه ای هستن. به یاد داشته باشید که یکی از مهمترین علت های به روزرسانی، افزایش امنیت و بستن راه نفوذ هکرهاست. تا این لحظه متوجه شدیم که امنیت چی هستش، حالا میخواهیم در مورد امنیت وردپرس صحبت کنیم تا ببینیم امنیت وردپرس چیست و چرا باید نکات امنیتی را رعایت کنیم.

اگر از روش بالا موفق به فعال کردن افزونه نشدید، می توانید به افزونه ها/افزونه های نصب شده مراجعه نمایید و پلاگین متد پرداخت درگاه رایان پی برای ووکامرس فعال نمایید. برای انجام تنظیمات مورد نیاز در پلاگین پیامک ووکامرس فارسی ویدیو آموزشی آن نیز در ادامه قرار گرفته است. در پایان، مهم نیست که به چه نوع قالب وردپرس نیاز دارید. شما به آن فیلتر متصل میشوید و کدتان را اجرا می کنید. مدیریت فایل ها در هر سایتی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و مدیران سایتها غالباً در سایت خود توسط سیستم مدیریت دانلود ، محتوای دانلودی خود را مدیریت می کنند. پس افزونه های بدون استفاده رو پاک کنید و نگران نباشید چون هر موقع به اونها نیاز داشتید میتونید دوباره اونها رو نصب و فعال کنید. پس از آن، شما می توانید مترجم را به وب سایت خود اضافه کنید با استفاده از ویجت نوار یا کد کوتاه.

پلاگین وردپرس

این افزونهها در وردپرس توسط توسعهدهندگانی که مسلط به زبان php و mysql هستن با استفاده از توابع و امکانات هسته وردپرس توسعه پیدا می کنن. بهعنوان یک کاربر میتوانید از وردپرس به زبان فارسی استفاده کنید همچنین با استفاده از افزونههای مختلفی وبسایتهای چندزبانه ایجاد کنید. با استفاده از این پلاگین میتوانید مقالات خود را با استفاده از Google Translate یا Yandex Translate به ۱۰۰ زبان ترجمه کنید. همچنین جالب است بدانید افراد فعال در جامعه جهانی استفاده کنندگان وردپرس اصطلاحی دارند که به این معنی است: “برای این کار هم افزونهای وجود دارد.” یعنی برای هر نیاز شما افزونهای طراحی شده و میتوانید با خیال راحت کارهای خود را با آن پیش ببرید. TinyMCE Advanced حتی دارای شکلکهایی است که میتوانید آنها را مستقیما روی پستهایتان قرار دهید.

از مزایای این پلاگین را می توان به استفاده آسان و کاربردی آن اشاره کرد، همچنین این پلاگین به دلیل کاربردی بودن توسط تعداد زیادی از کاربران در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. به این نکته توجه داشته باشید که توصیه میشود تنها از یک افزونه برای سئو سایت خود استفاده کنید و از دانلود و نصب افزونه های سئو متعدد در سایت خود خودداری کنید. با استفاده از این پلاگین میتوانید محتوایی تولید کنید که هم برای کاربران مفید باشد و هم اصول سئو در آن به خوبی رعایت شده باشند.

نوع کنترل پنل: پنلی که از طریق آن به فایل های سایت دسترسی دارید و می توانید آنها را تغییر دهید. چنانچه سایت شما وردپرسی باشد بدون هیچ دانش کد نویسی می توانید به سادگی و تنها با استفاده از افزونه های غنی وردپرس به این داده ها دسترسی داشته باشید. اسکن دستی (Manual Scan) : این گزینه شما را قادر می سازد تا تنها صفحات مدنظر خود در سایت را انتخاب کرده و تست مدنظر خود را بر روی آن اجرا کنید همچنین می توانید با انتخاب این گزینه در هر زمان پروسه اسکن را متوقف کنید. پیام افزونه با موفقیت پاک شد را مشاهده می کنید. بعد از چند روز اگر افزونه مشکلی نداشت ایمیلی با موضوع تایید شدن افزونه برای شما ارسال میشود که در آن آدرس SVN افزونه نیز موجود است. اگر نمیدانید که از کدام افزونه احراز هویت دومرحلهای استفاده کنید، افزونهای را انتخاب کنید که اغلب بهروزرسانی میشود و از اقبال عموم مردم برخوردار است.

می توانید نام پادکست، نام میزبان، تصویر کوچک، URL قسمت، توضیحات و غیره را اضافه کنید. از مزیت های این افزونه این است که باعث کم کردن حجم فایل های HTML و CSS می شود، و در نتیجه باعث افزایش سرعت عملکرد و رابط کاربری آسان می شود. با استفاده از این امکان، صفحات شما با تاریخ روز در سرچ گوگل نمایش داده خواهند شد. بنابراین، استفاده از گذرواژههای پیچیده برای اطمینان از آسیب وب سایت تان مهم است. برای افرادی که نیاز به یک سیستم مدیریت دانلود پیچیده ندارند این افزونه یک انتخاب مناسب بوده و در آخر باید گفت این افزونه برای فروش فایل و اهداف تجاری مناسب نمی باشد.

البته در اینباره محتوای بصری هم نقش زیادی بازی می کنند.

وردپرس بیش از همه از پلتفرم مدیریت محتوا در سرتاسر جهان استفاده میکند. در این مقاله سه روش آموزش داده میشود: نصب یک پلاگین وردپرس با استفاده از جستجو، با استفاده از آپلود یک پلاگین وردپرس و در نهایت نصب دستی یک پلاگین وردپرس با استفاده از FTP. سپس به راحتی و با روش های مختلفی که وجود دارد می توانید آن را بر روی هاست سایتتان نصب کرده و کار را آغاز کنید. همچنین فرصت تعامل و پیدا کردن محتوای محبوب در سایت را به کاربران شما می دهد. به این نکته توجه داشته باشید که با پیشرفت تکنولوژی ها و استانداردهای وب، به عنوان یک مدیر سایت همواره با چالش های جدیدی جهت بهینه سازی سایت مواجه خواهید شد و به مرور زمان استفاده از افزونه های همچون P3 جهت نظارت بر عملکرد سایت و افزونه ها اهمیت بالایی پیدا می کند. در لا به لای مقاله نیز در قالب باکسهای هشدار و یادداشت نکاتی را یادآور شدم که در حین استفاده از هر روش باید حتما به آنها توجه داشته باشید.

شما به آن فیلتر متصل میشوید و کدتان را اجرا می کنید.

آیا محبوب ترین صفحات و پست های سایت خود را می شناسید؟ این پلاگین تمام موتورهای جستجوی اصلی را هربار که شما چیزی در سایتتان منتشر کردید آگاه میکند. را دنبال کنید و پس از این که به پوشه مورد نظر رسیدید، فایل دانلود شده پلاگین موردنظر خود را در پوشه آپلود کنید. همچنین این افزونه از تنظیمات ساده تری نسبت به افزونه W3 Total Cache برخوردار است. از جمله ویژگی های عالی این افزونه این است که سایت شما را در هر پنج دقیقه یکبار بررسی می کند و در صورت وجود مشکل به شما اطلاع می دهد. یک سایت هک شده وردپرس می تواند آسیب جدی به درآمد و اعتبار کسب و کار شما وارد کند. قالبهای ساده، قالبهای چندمنظوره، قالبهای مخصوص کسب و کار، قالبهای فروشگاهی، قالبهای وبلاگی و انواع دیگری که میتوانند هر نوع سایتی را پشتیبانی کنند. کاربرانتان نیز میتوانند گزینههای پرداخت متنوعی داشته باشند.

این افراد معتقدند وردپرس به علت متن باز بودن، از امنیت کافی برخوردار نیست. پس خودتان باید دست به کار شده و در بازههای زمانی چند ماهه کاری کنید. اما میدانید استفاده از بهترین افزونه های وردپرس میتواند باعث رشد چند برابری سایت شما در سال ۱۴۰۰ شود؟ با استفاده از این پلاگین می توانید به تحلیل و مانیتورکردن رتبه 5 سایت رقیب خود بپردازید که این موضوع می تواند در پیشبرد اهداف شما بسیار مفید واقع شود. در سالی که قرار دارید موضوع جدیدی در طراحی وب سایت مطرح شده به نام هوش مصنوعی و تمام طراحان و توسعه دهندهای وب در این باورن که هوش مصنوعی به یکی از مهمترین بخش های وب سایت تبدیل میشود . قطعاً قالبهای ساخته شده با این افزونه ظاهر فوقالعاده زیبایی را دارند.

راه حلی که برای اجتناب از افتادن در تله فیشینگ وجود دارد، این است که قبل از وارد کردن اطلاعات ورود، نام دامنه را در مرورگر خود چک کرده و اطمینان حاصل کنید که در حال ورود به وبسایت خودتان هستید. وردپرس افزونههای رایگان و پولی دارد، اما بیشتر آنها اصطلاحاً Freemium هستند. وقتی میخواهید با وردپرس کار کنید (یا دیگر فریمورکهای PHP) نیاز دارید تا با محیط توسعه کار کنید، چون آنها کدهای سمت سروری را اجرا میکنند که به دیتابیسهایی مانند MySQL برای کار نیاز دارند و این یعنی که شما نمیتوانید فقط با بازکردن یک قالب در مرورگر، بررسی کنید که قالب به درستی کار میکند یا نه. تاکنون بیش از ۵۵ هزار افزونه رایگان در مخزن وردپرس به ثبت رسیده که هر کدام یک قابلیت خاص به وبسایت ما اضافه میکند. افزونه ای فوق العاده منعطف و کاربردی برای ساخت انواع گالری های زیبا و پیشرفته ، این افزونه بهترین افزونه ساخت گالری برای وردپرس می باشد که تا لحظه نگارش این مطلب بیش از ۹ میلیون بار دانلود شده است .

افزایش سرعت وردپرس

دلایل مختلفی وجود داره که بخواید از یک نوشته یا برگه بی تم وردپرس تکثیر کنید. در اینصورت باید نوشته های تولید شده توسط ایشان را با کلیک کردن برروی تب “متن” ملاحظه کنید تا مطمئن شوید هیچ کدی توسط آنان Embed نشده و یا لینکهایی به سمت وبسایت هایی که به آنها علاقه ای ندارید، وجود ندارد. با استفاده از امکانات افزونه یواست سئو میتوانید عکس های Open Graph برای شبکه های اجتماعی خود در مقالات و نوشته ها تعیین نمایید. می توانید در قسمت تنظیمات پلاگین، موقعیت گزینه ها را برای هر دو نوار استاندارد و یا شناور تنظیم کنید. ووکامرس تمام نیازهای شما را برای ساختن یک فروشگاه اینترنتی برطرف خواهد کرد. این افزونه دارای امکانات خاصی نیز برای سایت های فروشگاهی ووکامرس میباشد که میتوان با استفاده از آنها ، محصولات را به صورت تکی و دسته ای ادیت کرد. در وردپرس سیستم های زیادی برای نمایش آمار به صورت کلی و یا جزئی وجود دارد که هر کدام در انواع مختلفی خدماتی را به وبمستران ارائه می کنند.

افزونه وردپرس

همچنین این قابلیت را دارد که مانیتورکردن رتبه سایت برای نمایش در دیوایس های دکستاپ و موبایل را به صورت مجزا انجام دهد. شما می توانید چندین گالری مختلف ایجاد کرده و آنها را در هر نقطه از سایت خود که می خواهید، اضافه کنید. در صورتی که بخواهید با کدنویسی، یک سایت را بسازید، باید دانش برنامه نویسی را یاد گرفته باشید و به زبانهای برنامه نویسی HTML، CSS و Java Script و همچنین فریمورکهای آنها تسلط داشته باشید. توسط این افزونه و قرار دادن یک کد کوتاه در قالب ، مطالب مرتبط با موضوع به صورت لیست و یا همراه با تصویر شاخص نمایش داده می شود . سئو یکی از استراتژی های مهم بازاریابی است و قالب هایی که از این نظر بهینه شده اند، نرخ تبدیل خوبی دارند و با افزونه های خارجی سازگار هستند. آخرین ورودی که بازهم اختیاری هست تعداد ورودی هایی که می خوایم تابع ما داشته باشه رو بهش می دیم.