آموزش کامل نصب قالب وردپرس به 4 روش آسان از صفر تا صد

افزونهها راهی راحت برای محافظت از وبسایت شما هستند؛ اما بهخاطر بسپارید که همه این افزونهها را یکجا و بدون دقت نصب نکنید؛ زیرا تعداد زیاد افزونهها ممکن است سرعت وبسایتتان را کاهش دهند. دیگر لازم نیست برای طراحی سایت با وردپرس به برنامهنویسی مسلط باشید زیرا این قالبها به شما در این راه کمک خواهند کرد. 4. محدودکردن دسترسی با استفاده از فایل htaccess. برای پخش قسمت، از تصویر برجسته پست و گزیده ای با پخش کننده رسانه پیش فرض PowerPress استفاده می کند. با استفاده از افزونه WordFence، وردپرس شما بیش از پیش امن شده و قابلیت هایی از جمله دیوار آتشین (Firewall) برای شما به ارمغان خواهد آمد.

پلاگین وردپرس

اول از همه این نکته مهم را بدانید که این افزونه ها قرار نیست سایت شما را به طور خودکار سئو کنند. بلکه قرار است به کمک آنها فعالیت های فنی را راحت تر انجام داده و از پیشنهادهای شان استفاده کنید. تمپلیت های قابل استفاده که هر روزه در حال افزایش هستند و شما می توانید برای شروع از آنها برای هر موردی از موارد شخصی گرفته تا پروژه های کاری استفاده کنید. به مخزن گیتهابووکامرس بروید تا بفهمید چگونه می توانید در سایت خود قرار دهید . اگر تصمیم دارید داده های مصرفی خود را با ما به اشتراک بگذارید، میتوانید با حس اطمینان کامل از اینکه ناشناس و ایمن است این کار را انجام دهید. همچنین این افزونه حجم دیتابیس شما را اطلاع رسانی کرده و به شما میگوید که چقدر میتوانید با این افزونه دیتابیس خود را بهینهسازی (پاک سازی) کنید. بنابراین مدیران سایت میتوانند قابلیت پرداخت وجه آسان را برای کاربران خود مهیا کنند.

یعنی مثلا یک دوره آموزشی ویدویی که قراره کاربر اون رو دانلود کنه. شما با نصب این افزونه میتونید مصحول اضافه کنید، قیمت براش تعیین کنید و در نهایت اون رو به درگاه پرداخت متصل کنید. برای هر وب سایت و کسب و کاری در فضای مجازی استفاده از نمودار ها و صفحات گسترده بسیار ضروری است که با استفاده از این پلاگین می توانید این کار را به سادگی انجام دهید. افزونه پیامک وردپرس با استفاده از این بخش به صورت اتوماتیک،مواردی مانند اطلاعرسانی به کاربران سایت هنگام ارسال مقاله جدید یا پاسخ به نظراتشان را به آنها اعلام میکند.

این 9 دستهبندی، فقط بخشی از اقیانوس افزونههای وردپرس بودند و دستهبندیهای بسیاری در این رابطه وجود دارند. آیا قالب ها آموزش ویدئویی هم دارند؟ جنه علاوه بر اینکه قابلیتهای زیادی برای طراحی در اختیار شما میگذارد، اجازه میدهد وب سایتتان را به یک فروشگاه اینترنتی هم تبدیل کنید. پلاگین تقویم رویداد وردپرس EventOn پلاگینی برای مرتب سازی رویداد است که به شما این اجازه را میدهد تا لیست رویداد های را در وب سایت پلاگین خود به نمایش بگذارید و مدیریت کنید. می توانید تقویم رویداد خود را با جلوه های ظریف و زیبای آن به گونه ای که دوست دارید تنظیم کنید تا بر اساس ماه، هفته، روز و یا لیست های بخصوصی نمایش داده شود. راستی بهتر است این موضوع را هم اینجا توضیح بدهم: گرفتن درگاه پرداخت از سایت های واسط مثل زرین پال، چیزی بین 24 تا 48 ساعت زمان میبرد. 3. بهتر است تا جایی که امکان دارد، از شلوغ کردن سایت وردپرسی تان با افزونه های مختلف خودداری کنید.

افزونه وردپرس

انتخاب کنید که در هر زمان بدون تأثیر بر فروشگاه خود انصراف دهید. شما میتوانید در فروشگاه آنلاین خود گزینههای زیادی را در اختیار مشتریانتان قرار دهید. برای تو نمایش می دهد: پیشنمایشهای اجتماعی برای مدیریت نحوه اشتراکگذاری صفحه خود در شبکههای اجتماعی مانند فیسبوک و توییتر. بسیار ساده است. بلافاصله میتوانید آن را نصب کنید و آیکونهای شبکههای اجتماعی را در قالبهایی زیبا داشته باشید. علاوهبراین شما میتوانید تنظیماتی را اعمال کنید که تمام عکسها با فرمت WebP ذخیره شوند. یکی از سوالاتی که هنگام راه اندازی سایت با وردپرس برای خیلی از کاربران حرفه تر به وجود می آید این است که آیا وردپرس با سئو رابطه خوبی دارد؟

بنابراین تا این جلسه آموزش وردپرس رایگان راه اندازی و آماده کار شده است. بنابراین چگونه باید بدانید که کدام قالب وردپرس برای شما مناسب است؟ اما درهرصورت، از هر روشی که قالب موردنظر خود را پیدا کردید، بالاخره باید آن را به وردپرس اضافه کنید و در پنل مدیریت وردپرس خودتان از آن استفاده کنید. هر وبسایت می تواند از قابلیت های این پلاگین استفاده کند. API پلاگین وردپرس مجموعه ای قوی از قلاب ها و فیلتر ها را دارد که به توسعه دهندگان امکان تغییر دادن و اضافه نمودن عملکرد های جدید را می دهد. صفحه ساز گرافیکی Visual Composer پلاگین خارق العاده ای است که توسط WP Bakery پرداخته شد که به تم وردپرس شما سازنده ی صفحه ی وب با امکان کشیدن و رها کردن Drag & Drop را اضافه سایت بی تم می کند. در این بین، وردپرس و جوملا با قدرت به مسیر خود ادامه میدهند. برچسب های USPS را مستقیماً از پیشخوان خود چاپ کنید و حتی با حمل و نقل ووکامرس برنامه ریزی کنید (فقط ایالات متحده).

چطور از پلاگین نقشهی نشان استفاده کنم؟

پس از گذراندن آموزش وردپرس و فراگرفتن طراحی سایت با وردپرس، وقت آن میرسد که مهارت خود را پیاده سازی کرده و به کسب درآمد بپردازید. استفاده از این پلاگین بسیار آسان است و نیازی به مهارت های برنامه نویسی ندارد. به همین خاطره کلی قالب آماده حرفهای وردپرس هست و خیلی ها هم دارن ازشون استفاده میکنن، اما هیچ کدوم صفحههاشون یکی نیست. اما خب بهطور کلی بیشتر از آن برای ساخت فروشگاه اینترنتی استفاده میشود. این افزونه یک ابزار SEO-friendly است و استفاده از آن برای سئوی سایتتان مشکل ایجاد نمیکند. مخصوصا اگر تازه کار باشید و اقدامات اولیه برای امنیت برای وردپرس را بلد نباشید، احتمال دارد خیلی زود به مشکل بخورید. اگر سایت شما بخش های مختلف نیاز داره (مثلا فروش، پشتیبانی، مدیریت و ..) اصلا نگران نباشید، افزونه تیکت وردپرس ما آماده است تا این نیاز شما را برطرف کند.

افزایش سرعت وردپرس

با ساخت محاسبه گر قیمت و یا فرم پرداخت بر روی وب سایت وردپرس خود محصولات و یا خدمات خود را بفروشید. نسخه­های رایگان قالبهای وردپرسی دارای معایب و مزایای خاص خود هستند. در ایران اکثر وبسایتها از نسخه رایگان افزونه پیامک وردپرس استفاده میکنند و خوشبختانه این افزونه پیامکی با فراز اس ام اس سازگار است. برخی از افزونهها تمام این کارها را به تنهایی انجام میدهند و نیاز نیست برای تمام این اقدامات از چند افزونه استفاده کنید. مخصوصا که یادگیری کار با ویژوال کامپوزر برای تازه کارها کمی سخت است. در واقع بخش اعظم فرآیند طراحی سایت وردپرسی، به کار با این افزونه ها میگذرد.

یکی از قالبهای وردپرس مناسب برای وبسایتهای تجاری قالب Nectar با رنگهای زیبا و طرحهای جادار است که به خوبی ساخته شده است. در این مقاله قرار است بهترین افزونه های وردپرسی و ضروری ترین پلاگین های این سیستم مدیریت محتوا را به شما معرفی کنم. چطور از پلاگین نقشهی نشان استفاده کنم؟ اما در ادامه مقاله میخواهم افزونه های ضروری وردپرس را به شما معرفی کنم. هر آیتمی را که در دمو می بینید می توانید در هر جای صفحه به کمک مولد کد کوتاه قرار دهید. با Google Ads مخاطبان خود را در سراسر کانالهای بازاریابی و اجتماعی گسترش دهید. در این مقاله شما را با بهترین قالبهای وردپرس شرکتی، فروشگاهی، مجلهای و چند منظوره آشنا خواهیم کرد.

بنابراین در این صفحه، علاوهبر دانلود افزونه پیامک وردپرس، نحوه اتصال پنل پیامک به وردپرس را یاد میگیرید تا در نهایت سایتتان را به یک سیستم خودکار برای ارسال پیامک از طریق وردپرس مجهز کنید. بنابراین لازم است تا نسبت به آن آگاه باشید. این پلاگین برای این ساخته شده است تا حرکات لمسی را اجرا کند. ویژگی کشیدن و رها کردن این پلاگین باعث شده که استفاده از آن بسیار آسان باشد بخصوص برای کسانیکه تازه کار هستند. برای استفاده از این پلاگین به هیچ مهارت تکنیکی و یا کدنویسی خاصی نیازی ندارید.

مثلا به شما اجازه میدهد ورود دو مرحله ای را برای سایت تان فعال کنید، فایل های تان را برای بررسی وجود بدافزار و ویروس اسکن میکند، کاربرانی که فعالیت های مشکوک مثل سعی در ورود به پنل ادمین سایت میکنند را مسدود کرده و جلوی آنها را میگیرد و… در مرحله ی بعد سیستم زمان های خالی را پیشنهاد میدهد و مشتری میتواند از بین آنها زمان مناسب را انتخاب کند. که امکاناتی مثل بک آپ گیری خودکار از دیتابیس وردپرس را به شما میدهد.

قالبهای چند منظوره، معمولاً طیف گستردهای از گزینهها را در اختیار شما قرار میدهند و به شما این امکان را میدهند که از یک قالب واحد در چندین نوع پروژه استفاده کنید و آن را به طور کامل برای مطابقت با نیازهای یک سایت خاص، سفارشی کنید. همچنین قابلیت تبدیل شدن سایت به یک شبکه اجتماعی با افزونه قدرتمند Buddypress یا ایجاد یک تالار گفتگو یا انجمن با افزونه BBpress، در وردپرس وجود دارد. در واقع به خاطر متن باز بودن این سیستم، پیدا کردن راهکارهای هک کردن آن برای هکرها آسان است!

جالب است بدانید این قالب در تم فارست در ماه اول حدود ۴۲۰۰ نسخه از اون رو فروخت و این نشان از برتری این قالب میباشد و مطمئن باشید ۴۲۰۰ نفر باهم اشتباه نخواهند کرد . این تم شامل پشتیبانی از لوگوی سفارشی، رنگهای نامحدود، فونت های Google و چندین صفحه بندی برای پست ها و صفحات وبلاگ است. یک فیلتر محتوای مخصوص برای شناسایی پست هایی که هیچ پیوندی به سمت آنها وجود ندارد، ایجاد می کند! پلاگین اسلایدر روولوشن Slider Revolution از پست های وردپرس، اینستاگرام و فلیکر نیز پشتیبانی می کند. این پلاگین توسط خود تیم نابغه نرم افزار وردپرس توسعه یافته است.

در صورتی که وقت کافی برای مدیریت وبلاگ خود نداشته باشید میتوانید افراد متخصص در این حوزه را استخدام کنید و با تیم ماهر شروع به کسب درآمد کنید. این افزونه با تمام روشهای متداول پرداخت پول کار می کند و به خوبی با فروشگاههای آنلاینی که از ووکامرس استفاده می کنند هماهنگ است. وردپرس محبوبترین سیستم مدیریت محتوا (CMS) است که تقریباً ۴۳.۲ درصد از کل وبسایتها از آن استفاده میکنند. کم نیستند افرادی که این روزها برای راهاندازی وبسایت یا فروشگاه اینترنتی از وردپرس(wordpress) یا ووکامرس (woocommerce) استفاده میکنند.

این پلاگین امکانات بسیار زیادی دارد; کاربری آن بسیار آسان است و به سادگی می توانید دست به شخصی سازی منو های وب سایت خود بزنید، رنگ ها و اندازه های منو ها را به دلخواه خود تغییر دهید، منو های عمودی یا افقی طراحی کنید و بسیاری از امکانات شخصی سازی دیگر. پشتیبانی از تمام زمینه های وردپرس: نتایجی که از افزونه اسکرپس بدست می آید با محتوای دست نویس تفاوتی ندارد؛ زیرا این افزونه از تمام زمینه های وردپرس پشتیبانی می کند.