آموزش گوگل ادز از 0 تا 100 (از ساخت اکانت تا اجرای کمپین)

عدم نمایش تبلیغ در گوگل در این حالت کم اتفاق می افتد چرا که معمولا افراد سراغ کلمات پر رقابت می روند اما باز هم امکانش وجود دارد. در این مقاله سعی بر آن شده است تا شما را با بهترین روش تبلیغاتی برای فروشگاه اینترنتی آشنا نماییم. این صنعت به مکان جغرافیای خاصی محدود نمیشود؛ بنابراین دیجیتال مارکتر امکان دستیابی به یک بازار جهانی را دارد. واردکردن کلیدواژه ها با علامتهای اضافهشده، میزان ترافیک جستجوهای ماهانه جهانی و محلی را بر اساس ترافیکی که کلمه کلیدی در Google به دست میآورد، تغییر میدهد. برای کسب و کارهای محلی اگر سایت دارید فراموش نکنید که باید سئو محلی را در سایتتان پیاده سازی کنید تا کسانی که در آن منطقه به دنبال شما هستند راحت تر بتوانند شما را پیدا کنند. شما میتوانید مدیریت روی میزان هزینه برای هر کلیک خود مشخص کنید، همچنین میتوانید مشخص کنید تبلیغات شما در چه زمانهایی نمایش داده شود و روی چه کلماتی تبلیغات را با چه متن تبلیغاتی به نمایش در بیاورد و… در این ویدئو به سوالات مهمی که در مورد Google ads برای شما ایجاد شده است پاسخ داده میشود.

نرخ کلیک یکی از آن دسته از اصطلاحات گوگل ادز است که به شما کمک میکند تا متوجه شوید عملکردتان خوب بوده است یا یک جای کار میلنگد. از جمله ی این راه های مختلف می توان به تبلیغات سرچ، تبلیغات نمایشی و غیره، اشاره نمود که برای دسترسی یک سری از مشتریان بالقوه صورت می پذیرد. امروز داشتن یک سایت ویترین مجازی شماست و بی شمار مشتری از طریق گوگل داشته باشید اما لازمه داشتن ورودی از گوگل قرار گرفتن در صفحه اول گوگل و مخصوصا نتایج بالاست. اگربه دنبال این هستید که بتوانید سایت خود را در کمترین زمان و با ارزان ترین قیمت نسبت به کلمه کلیدی خاصی در صفحه اول گوگل قرار بدهید، می توانید با شرکت سایت کار تماس بگیرید و با مشاوران ما برای افزایش رتبه سایت خود صحبت کنید. 2-ارائه محصولات با کیفیت: هر قدر مشتریان را با تبلیغات بمب باران کنید ولی محصول و خدمات با کیفیت ارائه ندهید، نمی توانید مشریانتان را افزایش دهید و یا آن ها را وفادار کنید. اینفولئنسرها امروزه در آمد بالایی دارند و اغلب در اینستاگرام فعالیت می کنند و معمولا در ازای افزایش فالو یا تعداد فروش پول دریافت می کنند یا اینکه یک کمیسیون در ازای فروش محصول به دست می آوردند اینفلوئنسرها برای برخی کسب و کارها مانند هتل ها و اقامت های بوم گردیی در ازای استفاده رایگان تبلیغات انجام می دهند.

بازاریابی محتوایی یک روش بازارایابی محصولات از طریق محتواست شما با تولید محتوا مانند متن، عکس، ویدئو، اینفوگرافی، پادکست و… پینترست یکی از جذاب ترین شبکه های اجتماعی برای تبلیغات اینترنتی کسب و کار از طریق تصاویر و ویدئوهای کوتاه است. این موضوع بسیار گسترده است که در ادامه معرفی سایر روش های تبلیغ کسب و کار اینترنتی به این موضوع بیشتر می پردازیم. ادوردز امتیاز کیفی انطباق انطباق دقیق انطباق عبارت بید تبدیل تبلیغات اینترنتی تبلیغات در گوگل تبلیغات در گوگل ادوردز تبلیغات در گوگل با دامنه ir تبلیغات کلیکی تبلیغات گوگل تبلیغات گوگلی تبلیغ در گوگل تنظیمات کمپین جستار جستجوی گوگل حساب ادوردز زمان بندی تبلیغات در گوگل زمان بندی نمایش تبلیغات در گوگل شبکه نمایشی گوگل صفحه فرود صفحه نتایج جستجو عبارت جستجو متن آگهی مدل انطباق مدیریت کلیدواژه مزایده نتایج جستجو نمایش آگهی واسط کاربری کلیدواژه کلیدواژه منفی کلیک خور کمپین گروه آگهی گوگل گوگل ادورد!

از طرفی با وجود گوگل ادز طبیعتا تبلیغات شما در صفحه اول نتایج جستجو نمایش داده خواهد شد. در این مورد گوگل رفتار کاربران در صفحه شما را مورد بررسی قرار میدهد، و اول از همه میبند که شما مورد پسند کاربر هستید یا خیر، برای افزایش LandingPage Experience با طراحی گرافیکی شما و جلوه بصری صفحه تان خوب باشد، دکمه ها به اندازه و در جاهای مناسب قرار داده شده باشند، صفحه بهینه و سریع باشد و کاربر برای لود شدن صفحه زیاد صبر نکند. این موضوع به افزایش مشتریان و فروش بیشتر شما کمک میکند و درآمد بالایی برایتان به ارمغان میآورد. می توانید به معرفی، تبلیغ و فروش محصولاتتان بپردازید و این محتوا را در شبکه های مختلف به اشتراک بگذارید اینجاست که به این می رسیم که محتوا پادشاست چرا که اگر محصولی عالی با خدمات کامل ارائه دهید ولی کاربران نتوانند اطلاعاتی درباره محصول شما به دست آورند محصولتان را خریداری نمی کند؛ بنابراین باید بتوانید کسب و کارتان را به خوبی معرفی کنید و به کاربران اطلاعاتی که نیاز دارند را بدهید. جالب است بدانید بیش از 46٪ از مردم توصیه های محصول را از وبلاگ ها مطالعه می کنند و به همین دلیل است که تولید محتوا به موثرترین استراتژی بازاریابی تبدیل شده است.

4- طراحی سایت: داشتن سایت یک بستر بسیار عالی برای فروش محصولات است علاوه بر این می توانید ورودی بسیارخوبی از موتورهای جستجو بگیرید. 7. نکته پایانی که بسیار حائز اهمیت می باشد اینکه، برای جلوگیری از به وجود آمدن نگرش های نادرست و اشتباه در مورد میزان فروش و تبلیغات سعی نمایید که اقدام به تحلیل درستی بین بازدید از سایت و فروش محصولات خود دست یابید. کلیدواژها را می توان به 3 حالت مختلف در این ابزار وارد کرده و نتایج ان را مشاهده کنید در ادامه به معرفی انها خواهیم پرداخت. شاید بسیاری از افراد نیازمند برقراری ارتباط برای کسب اطلاع بیشتر باشند تا با مشاوره رایگان بتوانید تبلیغات خود را آغاز کنید و به صفحه اول گوگل برسید، این فرصت استثنایی را از دست ندهید و خود را در معرض دید مشتریان قرار دهید. به منظور اطلاع از هزینه و آشنایی با وبسایت هایی که بر اساس بازه زمانی هزینههای تبلیغات بنری را دریافت می کنند، می توانید به صفحه تبلیغات بنری نوین مراجعه کنید.

بنابراین هنگام راه اندازی کسب و کارتان ارائه خدمات عالی و تولید محصول با کیفیت را هدف اصلی خود قرار دهید. برای کسب و کارهای خانگی و محلی هم اگر محدودیت فیزیکی ندارید از شبکه های اجتماعی استفاده کنید اما اگر مشتریان شما محدود به شهر خودتان است یا یک منطقه کوچک است تبلیغات دهان به دهان یکی از روش های کاملا بدون هزینه است اگر مشتریان راضی داشته باشید به صورت خودجوش محصول شما را تبلیغ می کنند. 3-مشتری مداری: همواره زمانی که از سرمایه های سازمان صحبت می شود کارکنان و مشتریان مهمترین سرمایه ها می باشد اگر مشتریان شما راضی شود مطمئنا محصول شما را به دوستان و اعضای خانواده هم معرفی می کنند و جالب است بدانید که با داشتن یک مشتری ناراضی تا 10 تا مشتری را ممکن است از دست دهید. خوشبختانه در سالهای اخیر شاهد آن هستیم که نمایندگی گوگل ادوردز در ایران شروع به کار کرده است که شما میتوانید با همراهی وی دیجیتال مارکتینگ فرایند تبلیغات خود را پشت سر بگذارید. تفاوتی که بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) با تبلیغات دارد این است که در زمان بیشتری به نتیجه می رسد ولی پایداری بیشتری دارد ولی اگر قصد دارید در کمترین زمان ممکن به نتیجه برسید می توانید از سرویس های پولی گوگل مانند Google Ads استفاده کنید ولی باید بدانید که ماندگاری کمتری دارد.

متخصصان این شرکت از اولین لحظات شروع ساخت اکانت اختصاصی گوگل ادوردز در کنار مشتریان خود هستند و به آنها کمک میکنند تا با پرداخت هزینهای متناسب با اهداف تبلیغاتی سازمان خود، بیشترین نتیجه را گرفته و در کوتاهترین زمان ممکن، در صدر نتایج گوگل دیده خدمات گوگل ادز شوند. آن ها از این طریق در تمامی کانال ها تبلیغات جامع و کاملی را ترتیب می دهند تا مطمئن شوند که تبلیغات آن ها به دست مخاطبان مختص به خود رسیده است یا خیر. از طریق یک پست در بلاگ می توانید اطلاعات رایگانی در مورد محصولاتتان به کاربران دهید و آن ها را تشویق به خرید کنید. مقاله راهنمای ثبت تبلیغات در گوگل را هم مطالعه بفرمایید. یک روش ساده برای گسترش دادن یا محدود کردن کلیدواژهها میتوانید از گزینه فیلتر موجود در سمت چپ تصویر استفاده نمایید. یک نمونه حرفه ای در تبلیغات همسان، خود گوگل است، همانطور که در تصویر می بینید اگر به قسمت مشخص شده در تصویر دقت نکنید متوجه نمی شوید که این تبلیغ است چون کاملا مانند سایر قسمت سرپ می باشد. ا- برند سازی: علاوه بر انتخاب نام، لوگو، رنگ سازمانی و شعار باید بتوانید تصویر مثبتی در ذهن مشتریان داشته باشید. Search Engine Marketing یا بازاریابی موتورهای جستجو یا از طریق بهینه سازی (SEO) و یا از طریق تبلیغات پولی سایت شما را در نتایج گوگل به رتبه های بالاتر می آورند.

2. از صفحات اینترنتی مناسب که در ارتباط با نوع موضوع شما است استفاده نمایید. می توانید در این سایت ها عضو شوید و به معرفی کسب و کارتان بپردازید. اینستاگرام یکی از پرطرفدارارترین شبکه های اجتماعی با 815 میلیون کاربر در سراسر دنیاست که در ایران هم بسیار محبوب است و در حال حاضر 69 درصد از ایرانی ها در اینستاگرام عضو هستند؛ با حضور در اینستاگرام می توانید به جمعیت میلیونی از کاربران ایرانی با جمعیتی بالای 56 میلیون دسترسی داشته باشید به همین دلیل شاید تبلیغ در اینستاگرام یکی از بهترین روش ها باشد. همچنین شما در صورت داشتن امکان چت در سایتتان یا دایرکت اینستاگرام می توانید بازخوردهای مشتریان را خواهید داشت به این نظرات توجه کنید و برای بهبود کسب و کارتان استفاده کنید. 6- آنالیز داده ها: میزان اثر بخشی تبلیغات را بررسی کنید و ببینید کدام روش برای مشتریان شما جذاب تر است برای این کار می توانید از یک مشاور دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید. اطلاعات بیشتر در مورد آمار ترافیک نشان داده شده در این ابزار به قسمت Ad Words help مراجعه کنید. مدت زمان زیادی نیست که از هیجان تبلیغات در تلویزیون می گذرد.

در حالی که سئو یک استراتژی بلند مدت برای رسیدن به نتایج بالای گوگل است اما Google Ads یک راه سریع برای قرار گرفتن در نتایج بالا است. یکی از روش های تاثیرات تبلیغ در گوگل، برونسپاری تبلیغات ادوردز به یک آژانس تبلیغاتی خبره است. تبلیغ در گوگل یک روش جدید در راستای جذب مشتریان جدید است. نکته مهم : همراهان عزیز توجه داشته باشید که برخی از وبسایتهایی که به صورت رسمی در حال همکاری با گوگل هستند، میتوانند تعدادی کد تخفیف با مبالغ کمتر به فروش برسانند. امروزه حدود 1.7 میلیارد سایت در دنیا وجود دارد اگر شما جزو آن دسته از مشاغلی هستید که هنوز حضور آنلاین ندارید، اکنون وقت آن است که از این ابزار برای بازاریابی و فروش بیشتر محصولاتتان استفاده کنید. اهمیت شعار تبلیغاتی در این است که در ذهن مخاطب بهتر باقی می مانید. تجربه کاربر پس از کلیک به همان اندازه مهم است. چیزی که تا اینجای کار توضیح دادیم تبلیغات گوگل یا همان Google AdWords بود.

با گرفتن تاییدیه در پینترست می توانید به اطلاعات بیشتری مانند اطلاعات مشتریان، تجزیه و تحلیل پینترست، برنامه تبلیغات، آمار عکس ها و … پینترست جامعه ای با 412 میلیون کاربر که می توانید مجموعه ای از عکس ها و فیلم های کوتاه در باره محصولاتتان قرار دهید. سپس در جای خالی نام اپلیکیشنی که در گوگل پلی یا اپ استور معرفی کرده اید را بنویسید و جستجو کنید. کافی است آن را انتخاب کنیم و روی گزینهٔ «Save» کلیک کنیم. در ادامه با توجه به اهداف مورد نظرمان بهترین کمپین ممکن را انتخاب میکنیم. فرآیند کلی استفاده از نرم افزار آسان است: می توانید یک یا چند اکانت گوگل ادز را دانلود کنید. یکی از روش های تبلیغات اینترنتی کسب و کار ایمیل مارکتینگ است داشتن یک سایت می توانید از طریق ساخت فرم های ثبت نام، ایمیل کاربران را دریافت کنید و از این ایمیل ها در کمپین های تبلیغاتی به صورت هدفمند برای مشتریانتان استفاده کنید. اگر شما کمپین تبلیغاتی گوگل ادوردز را انجام دادهاید و حالت Broad را برای کلیدواژه Social Media هدف قرار دادهاید.

با راهاندازی این سرویس برای یک عبارت کلیدی در سایت، آن صفحه ممکن است تا چندین هزار بار در روز دیده شود. نتایجی که براساس آن به گوگل هزینه پرداخت شده عموما در چهار رتبه بالا و پایین صفحه نمایش دارند و نتایج ارگانیک در میان این موارد. برای اطلاعات بیشتر در مورد تبلیغات در موتورهای جستجو همانند گوگل می توانید مقاله “تبلیغات گوگل یا ادوردز چیست؟ چرا تبلیغ در گوگل اهمیّت دارد؟” را مطالعه کنید و برای شروع تبلیغات در گوگل ادز می توانید به صفحه تبلیغات در گوگل نوین مراجعه کنید. برای شروع تبلیغات بر اساس پرداخت به ازای کلیک می توانید به صفحه تبلیغات کلیکی نوین مراجعه کنید. به علاوه میتوان برای هر گروه آگهی و مضمون آگهی جدا، یک صفحه مقصد جدا هم تعریف کرد. در صورتی که برای یک کلمه ی کلیدی خاص چندین سایت تبلیغات گوگل را فعال کرده باشند، رقابتی در میان این سایت ها برای نمایش تبلیغات خود شکل می گیرد. اگر اکانت گوگل ادز شما برای مدتی فعال باشد، میتوانید آرام نشسته و با استراحت، موفقیت سایت خود را نظاره کنید. بطور خلاصه تبلیغات به گونه ای نباشد که از محتوای اصلی خود جدا شود و وجه تمایز داشته باشد.

برای اطلاعات بیشتر، به این اینفوگرافیک توجه کنید تا عملکرد حراج Google Ads را بهتر درک کنید. تبلیغات بومی تلفن همراه با اعطای اعتبار و پاداش اضافی به بازیکن در صورت کلیک روی آگهی و گذراندن کل تبلیغات ویدئویی، برای او ارزش ایجاد می کند و در واقع از این طریق هم تبلیغات شما به نمایش در می آید و هم کابر برای چند لحظه درگیر مشاهده ی تبلیغات شما می شود. تبلیغات از طریق شبکههای اجتماعی یکی از روش های در دسترس و به نسبت کم هزینه است که نیاز به کمی خلاقیت و تولید محتوای متناسب با هر شبکه دارد. اگر پیج کاملی داشته باشید کم کم فالورهایتان افزایش می یابد البته با تبلیغات در پیج های افراد معروف یا اینفلوئنسرها هم می توانید تعداد فالورهایان را افزایش دهید.