آیا این بهترین افزونه جستجوی وردپرس در سال 2022 است؟


آیا می خواهید بدانید که آیا افزونه SearchWP ارزش آن را دارد؟ آیا واقعا کار می کند یا بهتر است از گزینه جستجوی پیش فرض وردپرس استفاده کنید؟

ما SearchWP را آزمایش کرده ایم تا ببینیم آیا عملکرد خوبی دارد یا خیر. در این راهنما، ویژگی ها، مزایا و معایب و قیمت افزونه را بررسی خواهیم کرد. در پایان، می‌دانید که آیا این افزونه به جستجوی شما کمک می‌کند و نتایج باکیفیتی ارائه می‌دهد که برای کاربران شما مفید باشد.

بررسی WP Search

SearchWP در مقابل جستجوی پیش فرض وردپرس

وردپرس یک گزینه جستجوی پیش فرض اولیه را ارائه می دهد. وقتی می گوییم پایه، در واقع منظور اصلی است.

هنگامی که آن را فعال کردید، کاربران شما می توانند صفحات و پست های سایت شما را جستجو کنند. اما اگر وب سایت بزرگی دارید، این گزینه کار نخواهد کرد زیرا به اندازه کافی قدرتمند نیست که بتواند تمام محتوایی را که بازدیدکنندگان شما جستجو می کنند فهرست کند.

علاوه بر آن، این روش کمی پیچیده است زیرا شامل مقدار زیادی کدگذاری است. شما باید فایل های حساس را ویرایش کنید و یک مرحله اشتباه می تواند منجر به خرابی وب سایت شود.

همچنین سفارشی کردن کادر جستجوی وردپرس سخت است. اگر با موضوع شما مطابقت ندارد، باید کدنویسی بیشتری اضافه کنید.

بنابراین این یک اشتباه قطعی برای اکثر کاربران وردپرس، به خصوص مبتدیان است.

بهتر است از یک افزونه استفاده کنید. بنابراین آیا SearchWP بهترین گزینه موجود است؟

SearchWP یک افزونه قدرتمند برای وردپرس است که به شما امکان می دهد همه چیز را در سایت خود جستجو کنید.

searchwp

گزینه جستجو به کاربران کمک می کند تا بدون صرف چند دقیقه یا حتی ساعت ها به دنبال آن چیزی که نیاز دارند پیدا کنند.

استفاده از آن آسان است، نتایج دقیقی را نمایش می دهد و به شما امکان کنترل فرم جستجوی خود را می دهد.

هنگامی که این افزونه را در سایت خود فعال می کنید، بلافاصله سایت شما را به روش های زیر بهبود می بخشد:

  • به کاربران کمک می کند تا در محتوای شما حرکت کنند
  • با پیدا کردن سریعتر چیزها در زمان صرفه جویی می شود
  • سایت شما را برای کاربران موبایل بهینه می کند
  • نرخ پرش را کاهش می دهد
  • تبدیل و فروش را افزایش می دهد

با این اوصاف، بیایید نگاهی دقیق تر به آنچه SearchWP ارائه می دهد بیندازیم.

ویژگی های SearchWP

SearchWP دارای ویژگی های بسیاری است که می توانید آنها را کشف کنید. ما روی نکات برجسته اصلی که واقعا مهم هستند تمرکز خواهیم کرد.

همه چیز را جستجو کنید

SearchWP به شما امکان می دهد یک موتور جستجو (مانند گوگل) برای سایت وردپرس خود ایجاد کنید. تمام محتوای شما را فهرست می کند و کاربران می توانند به راحتی هر چیزی را در سایت شما پیدا کنند.

ویرایش تنظیمات در موتور تکمیلی

بر خلاف جستجوی بومی وردپرس، افزونه SearchWP از طریق وب سایت شما فهرست و جستجو می کند:

  • فیلدهای سفارشی
  • اصطلاحات طبقه بندی
  • جزئیات و توضیحات محصول تجارت الکترونیک
  • محتوای جدول پایگاه داده سفارشی
  • محتوای تولید شده توسط کدهای کوتاه
  • خروجی کد کوتاه
  • حتی محتوای PDF، Office و اسناد

همچنین از فیلدهای سفارشی پیشرفته پشتیبانی می کند.

با نتایج جستجوی بهتر در وب سایت شما، کاربران شما می توانند نتایج مورد نیاز خود را پیدا کنند و تجربه کاربری کلی بهتری داشته باشند.

ادغام خودکار تم

SearchWP یکپارچه با تمام سازندگان صفحه محبوب از جمله Divi، Beaver Builder، Avada و Elementor یکپارچه می شود. بنابراین اضافه کردن آن به سایت وردپرسی خود آسان است.

اگر قبلاً یک فرم جستجو و قالب نتایج در سایت خود دارید، لازم نیست آن را جایگزین کنید. SearchWP به تنهایی با آن ادغام می شود. بدون نیاز به کدنویسی

چندین موتور جستجو

SearchWP به شما امکان می دهد موتورهای تکمیلی را در سایت خود ایجاد کنید. سپس می توانید موتورهای جستجوی فردی را پیکربندی کنید که هر کدام تنظیمات خاص خود را دارند تا نیازهای شما را برآورده کنند.

موتور جستجوی جدید را اضافه کنید

کلیدواژه ریشه و جستجوی پیشرفته

آیا تا به حال توجه کرده اید که چگونه املای اشتباهی را در گوگل تایپ می کنید اما همچنان نتایجی را که جستجو می کردید ایجاد می کند؟

برای آن می توانید از ریشه کلمات کلیدی تشکر کنید. این به توانایی یک موتور جستجو برای درک اشکال مختلف کلمه از یک عبارت جستجوی خاص اشاره دارد. بنابراین به جای تطابق دقیق عبارت، نتایج جستجو متناسب با آنچه شما واقعاً جستجو می کنید، تنظیم می شود.

SearchWP از ریشه کلمات کلیدی استفاده می کند، بنابراین می توانید مطمئن باشید که مخاطبان شما بهترین مطابقت را با عبارت جستجوی خود دریافت می کنند.

علاوه بر آن، تنظیمات پیشرفته‌ای وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید تا کاربران خود بتوانند آنچه را که به دنبال آن هستند آسان‌تر پیدا کنند. به عنوان مثال، شما می توانید “آیا منظور شما؟” را فعال کنید. گزینه ها یا نمایش موارد منطبق شما حتی می توانید عبارت جستجو شده را در لیست نتایج برجسته کنید تا کاربران بتوانند به سرعت مرور کنند تا ببینند کدام نتیجه بهترین منطبق است.

تنظیمات پیشرفته searchwp

این به شما امکان می دهد موتور جستجوی خود را بهبود بخشید و نتایج نمایش داده شده به کاربران را کنترل کنید.

کنترل و سفارشی سازی موتورهای جستجو

شما کنترل کاملی برای حذف محتوای خاصی از نتایج جستجو دارید.

قوانین ویرایش searchwp

SearchWP یک رابط بصری و سیستم وزن دهی دارد که می توانید از آن بهره ببرید. شما می توانید تصمیم بگیرید که چه چیزی اهمیت بیشتری پیدا می کند – عنوان، محتوا، راز یا گزیده.

اسلایدرهای ویژگی در searchwp

این بدان معنی است که شما به راحتی می توانید نحوه رتبه بندی نتایج را سفارشی کنید.

جستجوی آمار و بینش

چرا کور پرواز کنید وقتی می توانید دید شفافی داشته باشید؟ SearchWP مشاهده و تجزیه و تحلیل عملکرد موتور جستجو را آسان می کند. جستجوها را ثبت می کند تا بتوانید آنچه را که بازدیدکنندگان شما جستجو می کنند را ببینید. شما حتی می توانید آنچه را که آنها در نتایج جستجو پیدا نمی کنند مشاهده کنید.

شما هرگز مجبور نخواهید بود حدس بزنید چه چیزی کار می کند و چه چیزی نیست. داده‌های واقعی را دریافت خواهید کرد که به شما کمک می‌کند تا در مورد آنچه باید تغییر دهید و بهبود دهید، تصمیم بگیرید. به این ترتیب موتور جستجوی شما نتایج مرتبط تر را نشان می دهد.

ادغام ها

SearchWP به شما امکان می دهد با افزونه های مفید یکپارچه شوید تا جستجوی سایت خود را موثرتر کنید. ادغام های استاندارد برتر عبارتند از:

لیست بسیار طولانی تری وجود دارد که می توانید در وب سایت آنها پیدا کنید. آنها همچنین دارای افزونه های ممتاز در برنامه های Pro و Agency هستند:

  • ووکامرس
  • معیارهای
  • مطالب مرتبط
  • سفارش نتایج سفارشی
  • تغییر مسیرها
  • اشکال جاذبه

با تعداد زیاد افزونه‌ها، راه‌های زیادی برای ادغام جستجوی شما با سایر قابلیت‌های وب‌سایت شما وجود دارد.

نحوه تنظیم SearchWP

تنظیم SearchWP بسیار آسان است. این یک راه حل جستجوی کلید در دست طراحی شده است که نیازی به پیکربندی گسترده ندارد – تنها کاری که باید انجام دهید این است افزونه را نصب و فعال کنید.

کلید دانلود و مجوز افزونه را در حساب SearchWP خود خواهید یافت.

اکانت searchwp

پس از نصب و فعال سازی افزونه در سایت خود، پیغام تایید را مشاهده خواهید کرد. محتوای شما اکنون در حال ایندکس شدن است.

می‌توانید برای اطلاعات بیشتر روی پیوند مشاهده پیشرفت و تنظیمات کلیک کنید و ببینید که نمایه‌سازی محتوای شما چه زمانی انجام شده است.

ایندکس searchwp

پس از آن، می توانید به آنجا بروید تنظیمات » SearchWP برای راه اندازی افزونه خود و سپس بر روی گزینه منوی ‘License’ کلیک کنید.

مجوز را در searchwp اضافه کنید

کلید مجوز خود را در کادر “مجوز” وارد کنید و روی دکمه “فعال کردن” کلیک کنید.

اکنون می‌توانید هر زمان که بخواهید، درست در داشبورد وردپرس خود به SearchWP دسترسی داشته باشید. می‌توانید از دکمه «افزودن جدید» برای ایجاد یک موتور جستجوی جدید استفاده کنید.

موتور جستجوی جدید را اضافه کنید

یک موتور جستجوی تکمیلی ایجاد شده را مشاهده خواهید کرد. برای تغییر نام، باید روی دکمه “منابع و تنظیمات” کلیک کنید.

موتور جستجوی تکمیلی

می‌توانید انتخاب کنید که آیا پست‌ها، صفحات، فایل‌های رسانه‌ای، نظرات و کاربران جستجو شوند. به‌طور پیش‌فرض، تنظیمات توصیه‌شده از جمله مبدأ کلمه کلیدی اضافه می‌شوند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که تغییراتی که ایجاد می کنید را در اینجا ذخیره کنید.

برای مراحل دقیق تر در مورد نحوه تنظیم و سفارشی کردن موتور جستجوی خود، راهنمای ما را دنبال کنید: چگونه فرم جستجوی سفارشی خود را در وردپرس بسازید.

پشتیبانی و مستندات SearchWP

SearchWP طوری طراحی شده است که برای مبتدیان دوستانه باشد و برای همه آسان باشد. اما اگر به کمک نیاز دارید یا با مشکلی روبرو هستید، یک تیم پشتیبانی دوستانه در دسترس است. آنها سریع به سوالات پاسخ می دهند و مطمئن می شوند که هر مشکلی که با آن روبرو هستید به سرعت حل می شود.

همچنین یک پایگاه دانش بزرگ از اسناد و سوالات متداول وجود دارد. شما آموزش هایی برای نصب، راه اندازی و مدیریت خواهید یافت. چیزی که ما در مورد پایگاه دانش دوست داشتیم این است که به صورت واضح و ساده نوشته شده است، بنابراین در واقع مفید است.

SearchWP Pricing

قیمت گذاری searchwp

SearchWP 3 طرح قیمت گذاری را ارائه می دهد:

استاندارد: 99 دلار در سال. شامل تمام ابزارهای ضروری و برنامه های افزودنی استاندارد برای بهبود نتایج جستجو برای 1 سایت است.
حرفه ای: 199 دلار در سال. محبوب ترین طرح به شما امکان دسترسی به ویژگی ها، ادغام ها و برنامه های افزودنی پیشرفته تر را می دهد. شما می توانید از این مجوز در حداکثر 5 سایت استفاده کنید.
آژانس: 399 دلار در سال. شامل تمام ویژگی های برنامه Pro است و می توانید از این مجوز در وب سایت های نامحدود استفاده کنید.

یک خط مشی بازپرداخت کامل 14 روزه در همه طرح ها وجود دارد. بنابراین می توانید برنامه ها را تغییر دهید یا حساب خود را در هر زمان لغو کنید.

حکم ما در مورد استفاده از SearchWP برای ارتقاء جستجوی پیش فرض وردپرس شما

پس از بررسی همه چیزهایی که SearchWP ارائه می دهد، بدون شک می توان گفت که این یک افزونه جستجوی قدرتمند برای وردپرس است.

ما دوست داریم استفاده از SearchWP چقدر آسان است و چگونه گزینه های زیادی برای پیکربندی و سفارشی کردن جستجوهای شما دارد.

ما به SearchWP 5 از 5 ستاره می دهیم. در اینجا به تفکیک نمرات بررسی ما آمده است:

اکنون SearchWP را دریافت کنید »




منبع: https://www.isitwp.com/wordpress-plugins/searchwp/