آیا وردپرس امن است؟

به عبارت دیگه، چه خصوصیاتی از سایت رو برای انتخاب زبان های مختلف برنامه نویسی برای طراحی سات یا حتی انتخاب روش های بدون برنامه نویسی لازمه بدونم؟ تمامی ویدیو هایی آموزشی در سایت ما در همین صفحه موجود می باشند و حتی بدون نیاز به ثبت نام می توانید آن ها را مشاهده نمایید و از آن ها استفاده نمایید. با غیرفعال کردن گزینه ویرایشگر در پنل مدیریت وردپرس شما میتوانید حتی زمانی که سایتتان دچار مشکل شده است از کد های آن محافظت کنید. بسته به سلیقه تان با هر سبک مدرس که راحت تر هستید آن را برای یادگیری انتخاب کنید یا می توانید از هر 3 آموزش استفاده نمایید. اما اگر هدف شما از یادگیری طراحی سایت کسب درآمد است حتما می بایست اقدام به شرکت در دیگر دوره های طراحی سایت مانند html و css و یا سئو نمایید که آموزش های رایگان این دوره ها هم در سایت آریا تهران موجود می باشد.

متخصصین بزرگی در بحث طراحی بهینه شده سایت ها متذکر شده اند که جایگزاری مرتب آیتم ها و ترتیب عناصر طراحی، یکی از نکات خیلی مهم در بحث طراحی حرفه ای یک سایت محسوب می شود. شما با یک سایت وردپرسی میتوانید از هزاران قالب و پلاگین های مختلف بهرهمند شوید که این خود نیاز شما را به کد نویسی کم میکند و شما میتوانید به سادگی از پلایگن های امنیتی گرفته تا ارسال ایمیل و بهیه ساز سئو استفاده کنید بیآنکه نیازی به متخصص داشته باشید.

سلام، توی ویدئو های آموزشی نحوه مدیریت هاست و دامنه هم توضیح داده شده، شما باید از هر شرکت هاستینگی که هاست و دامنه خود را خریداری کردید، در قسمت مدیریت دامنه دانه خود را به هاست خریداری شده اضافه نمایید، ضمنا سعی کنید هاست و دامنه را از یک بخش خریداری کنید، و دامنه .ir هم ۲۴ ساعت زمان لازم دارد که dns های آن روی هاست شده تنظیم شود. ببخشیدیعنی منظورتون چیه دسکتاپ نمیشه تنظیم دسکتاپ چیه؟ سلام، کلا طراحی سایت با موبایل کار سختی هستش و این کار امکار پذیر است اما به سختی، کلا کسی که کار طراحی سایت انجام میده باید صفحات سایتش رو هم برای مخاطبین صفحه نمایش موبایل، هم تبلت و هم دسکتاپ به طور کامل ریسپانسیو نماید، این مورد برای ربات های گوگل هم خیلی مهمه، شما وقتی با موبایل بخای به سختی یه صفحه رو طراحی کنی، دیگه نمیتونی حالت نمایش صفحاتت رو توی دسکتاپ و تبلت تنظیم کنی.

لطفا اگه در صورتی که وقت کردید مباحث آموزشی بیشتری را در این صفحه قرار دهید. نکتهای که همیشه باید به خاطر داشته باشید: پیچیده، طولانی و یکتا بودن است. امید وارم همیشه با این قدرت کار رو پیش ببرید تا بتونیم همیشه از مقالات مفیدتون استفاده کنیم. هکرها می توانند از فهرست دایرکتوری استفاده کنند تا بفهمند آیا پرونده ای با آسیب پذیری های شناخته شده دارید یا خیر، بنابراین آن ها می توانند با استفاده از این پرونده ها به سایت شما دسترسی پیدا کنند. برای راحتی دسترسی شما کاربران عزیز به جدیدترین نسخه وردپرس، لینک دانلود رایگان وردپرس فارسی یا انگلیسی آخرین ورژن در بخش دانلود همین صفحه ارائه شده است. میخواستم بدونم با دیدن این آموزشهای رایگان که گذاشتید باز هم نیازی هست که در دوره مقدماتی طراحی وب سایت شرکت کنیم ؟ من یه مشکلی داشتم اینکه اول xamppرو ازسایت soft98دانلود کردم و بعد ورد پرس و مراحل رو انجام دادم تو قسمت localhost/WordPress اول اینکه برای شما انتخاب زبا میاد که برای من نمیاد و یه صفحه میاد و در کادر زیر اون صفحه عبارت letsgo که وقتی میزنم میره رو قسمتی که باید اسم بانک اطلاعاتی و پسورد رو بزنم که وقتی میزدم error میداد.

برای خواندن کامل این آموزش سئو رایگان به مقاله لینک زیر مراجعه فرمائید. یا برای ثبت نام در دوره پیشرفته حتما باید مقدماتی را شرکت کنیم ؟ نکته جالب این است که در وردپرس نیز به همین شکل است و شما می توانید بر حسب سلیقه شخصی، حوزه کاری و یا قابلیتهایی که نیاز دارید، بهترین و مناسبترین قالب را برای وبسایت خود انتخاب کنید. دو قسمت باقی مونده رو می تونید بدون دست کاری باقی بگذارید. سلام می تونید فارسی سرچ کنید. شما به کمک دولوپر های وردپرس و قابلیت هایی که هر روز دارن اضافه می کنند می تونید هر سایتی با هر قابلیتی بسازید. سلام یه عکس از زمانی که روی apache کلیک می کنید بفرستید تا ارور رو شناسایی و شمارو راهنمایی کنیم. سلام وقت به خیر ..هنگام نصب وردپرس به صورت مجازی در قسمت کاربری و رمز وقتی کلمه root ونام tarahsite مطابق فیلم آموزش وارد میکنم پیغام خطا میده لطفا راهنمایی فرمایید ؟

افزوده باشید. به عنوان مثال اگر سایت خود را بوسیله تکه کدهای ردیابی و html در هدر و فوتر به ابزارهای گوگل آنالیتیک یا سرچ کنسول متصل کرده اید باید آنها را دوباره در فرایند تغییر قالب جدید جایگزین کنید. اگر هکری میتوانست وارد سایت شود و این گذرواژهها را بدزدد، می توانست از آنها برای ورود به بسیاری از سایتهای دیگر استفاده کند. اهمیتی که با پرداخت 80 دلار بابت لایسنس این افزونه امنیتی وردپرس می تواند خیال شمارا تا حد بسیار زیادی راحت کند. یا کلا هر کی که دامنه رو میزنه همچین اروری می بینه؟ آیا با این ویدیو ها میتونم همچین کاری انجام بدم؟

شاید تعجب کنید ولی وبسایتهای معروف زیادی هستن که سایت خودشون رو با وردپرس ساختن. که سایت های با کیفیت باید آن را رعایت کنند. از دیگر کتاب های مفید و پرفروش در زمینه آموزش وردپرس کتاب آموزش و راهنمای کار با وردپرس به قلم رضا توکلی بوده که دارای 29 صفحه می باشد. شرکت Sucuri یکی از مقامات جهانی شناخته شده در تمام موضوعات مربوط به امنیت وب سایت و دارای تخصص در امنیت وردپرس است. اگر به دنبال یک هاست مناسب برای یک وب سایت دارای ترافیک بالا هستید توصیه ما به شما هاست Kinsta می باشد.

پلاگین وردپرس

در ضمن اینکه گاها صدای استاد در بین نت های موسیقی پخش شده گم می شود . اندازه های تصویر و سازماندهی ماهانه یا سالانه پرونده ها و… شما می توانید آن را به یک یا سه ستون تغییر دهید. بزرگوار، شما موقعی که یک سایت رو میسازی، مخاطبین شما سه دسته هستند، یکسری با موبایل وارد صفحه شما می شوند، یکسری با تبلت وارد صفحه شما می شوند، و یکسری هم با کامپیوتر وارد صفحه شما می شوند، پس شما باید سایتی که میسازی به صورت ریسپانسیو باشه، یعنی حالت نماش درستی برای موبایل، دسکتاپ و تبلت داشته باشه. در مباحث امنیت اطلاعات یکی از تمرین های خوب این است که پایین ترین سطح دسترسی که کاربر برای انجام وظایفش نیاز دارد را بیابید.اگر آنان نیاز به دسترسی بیشتری دارند، اجازه بدهید تا از شما دسترسی بالاتری را بخواهند.در اینصورت مطمئن خواهید شد که همه افراد دسترسی ای بالاتر از چیزی که نیاز دارند را نخواهند داشت.

اما اگر واقعا می خواهید روی سایتتون کار کنید و براش برنامه های بلند مدت داری وردپرس در حال حاضر گزینه بهتری هست. با سلام ممنون سایت با سلام با استفاده از ویدئوی آموزشی شما من موفق شدم سایت خودم را با وردپرس طراحی کنم، واقعا یک دنیا تشکر از شما که این ویدئوهای آموزشی را در این صفحه قرار دادید. برای طراحی سایت وردپرس اولین چیزی که به ذهن ما میرسه ظاهر آن هستش به عبارت دیگری طراحی قالب وردپرس و یا طراحی پوسته وردپرس . افزونه ای چیزی سراغ دارید راهنمایی کنید؟ قطعا این روش تاکنون مناسبترین راه برای دریافت راهنمایی بوده است، در همان زمان و مکانی که به کمک نیاز دارید؛ راهنمایی در اختیار شماست. اگر بعد از فشرده سازی js با خطا در قالب مواجه شدید یا بخشی از پوسته که توسط افزونه های جی کوئری ایجاد شده بود، از کار افتاد گزینه بارگذاری Javascript در تگ head را انتخاب کنید تا فایل جاوا در هدر فراخوانی شود، با اینکار برخی از خطاهای جاوا رفع میشوند.

سپس فایل درون ریز طراح را در این بخش آپلود کنید. قالب و افزونه های سامانه مدیریت محتوا وردپرس از کدهای مختلف تشکیل شده اند که هر گونه تغییر کد، می تواند اتفاقات زیادی در سایت شما بیندازند. یکسان بودن نام کاربری و نام نمایشی یکی از نقاط ضعف سایت محسوب میشود که به هکرها اجازه ورود راحتتر را میدهد. پس از اعمال یکسری تنظیمات اولیه، کل این سایت نیمه آماده را به شما تحویل میدهد. لطفا با آموزشگاه تماس بگیرید که مشاوره لازم در این زمینه به شما ارائه شود. آموزش فعالسازی کد امنیتی Captcha در وردپرس – learn کپچا یا به انگلیسی CAPTCHA که مخفف Completely Automated Public Turing test to tell Computers and Humans Apart به معنی تست همگانی کاملاً خودکار شده تورینگ برای تشخیص انسان از کامپیوتر می باشد .

بله میشه چنین کاری کرد. افزونه های وردپرس چه کاری می توانند انجام دهند؟ مورد بعدی اینکه وقتی پای پول در میان باشد خود به خود کیفیت بالا میرود و انگیزه در ساخت و تولید افزونه ها و قالب ها بالا می رود. مثلا اضافه کردن امکانات حرفه ای ساخت فرم یا راه اندازی عضویت ویژه در سایت و… ببخشید برای درست کردن elementorنمیوتونیم از elementorمجازی استفاده کنیم؟ اجرای گواهینامه SSL یک اقدام هوشمند برای ایمن سازی پنل مدیریت است.

من یه سایت دارم برای فروشگاه که پشتیبانی داره اما چون میخوام تغییرات بیشتری رو خودم اعمال کنم باید چه کاری انجام بدم چون اون سایت همش باید تیکت بزاریم تا بخوونن و جواب بدن طول میکشه و اینکه من اصلا برنامه نویسی بلد نیستم میتونم سایت بی تم یاد بگیرم ؟ سلام دوست عزیز وقت بخیر، لطفا همون اروری که به زبان انگلیسی درج شده رو واسه ما بفرستید، فکر کنم زدید گوگل ترنسلیت اصلا مشخص نیست چی نوشتید. افزونه موثر بعدی در این زمینه Login LockDown است که با کمک آن شما میتوانید مشخص کنید اگر یک کاربر برای مثال بیش از ۵ بار رمز ورود را اشتباه وارد کرد دیگر نتواند تا ۱ ساعت یا ۱ روز وارد سایت شود. بخشی درون سایت که محتوا و عکسهای نوشته در آن قرار میگیرد معمولاً محدود است.

سلام چطور می توان ورد پرس که با زبان انگلیسی نصب شده حذف نموده دوباره از ایمیل برای نصب ورد پرس فارسی استفاده نمود ؟ سلام اقای شجاعی متاسفانه من کمی عجله کردم قبل از دیدن فیلم کامل نصب ورد پرس با زدن چندین دکمه وکلیک نام کاربری برام ایجاد شده که هرکار میکنم حذف نمیشه .@deyar86 on WordPress.org… نصب کردن افزونه هایی که اهمیت زیادی ندارند و از آنها استفاده ی زیادی نمی کنید ممکن است که سرعت سایت شما را کاهش دهند. یک راه عالی برای بهینه سازی وردپرس استفاده از افزونه های افزایش سرعت وردپرس است. رفع سریع این مشکل با افزایش میزان حافظه PHP امکان پذیر است. اونها بهتون این امکان رو میدن تا ویژگیهای جدیدی مثل سبد خرید، نمایش به صورت اسلاید و چیزهای دیگه رو به وردپرس اضافه کنین. همچنین وردپرس به تولید کنندگان امکان ذخیره اطلاعات در دیتابیس وردپرس را میدهد.

افزونه وردپرس

اگر سایت شما تازه است نیازی به بهینه سازی دیتابیس وردپرس خود ندارید. یکی از شاخصهای که بی نظیر اثیر گذار است و برای بهینه سازی صفحات سایت و بهبود سئو مفید است ، سرعت سایت است. یک بخش دیگر که می تواند روی سرعت سایت شما و امتیاز سئو سایت شما تاثیر گذار باشد استفاده از بهینه سازی تصاویر است. کدهای CSS و JS این پلاگین، در تمامی صفحات شما بارگذاری شده و سرعت سایت را کاهش میدهد. تاثیر بسزایی در سرعت شما خواهند داشت. اگر امکانش هست منو به استاد وصل کنید تا تلفنی صحبت کنم چون در پارت ۸ که وارد سایت وردپرس شدیم و زبان فارسی انتخاب کردیم ایشون یه پله جلوتر بود که خودشونم گفت که نام کربری روت بزنید و رمز نزارید در صورتی که اصلا توی اون بخش سه تا گزینه دیگه هم هستش که نگفتن والان به مشکل خوردیم و اصلا نمیره جلو و جلوی این جمله ها باید پرشه که استاد فقط دوتاش گفت: ۱- نام پایگاه داده ۲- نام کاربری ۳- رمز عبور ۳- میزبان پایگاه داده ۴- پیشوند جدول که الان من نمیدونم چی باید بنویسم تا به مرحله ای ۵ دقیقه ای وردپرس برسم خواهشا اینو هرطوری شده بهم بگید ممنون.

افزایش سرعت وردپرس

سلام، شما باید مجدد xampp خود را فعال نمایید، دو گزینه appachi و mysql را فعال کنید، سپس باید یک مرورگر باز کنید، و عبارت localhost/worpress/login را وارد کرده، یوزر نیم و پسورد سایت خود را بزنید و وارد پنل مدیریت وب سایت شوید، اگر باز مشکلی بود تماس بگیرید، تا راهنماییتون کنیم. پسورد یوزری که ساختید را اینجا وارد کنید. یک انتخاب خوب برای میزبانی وب میتواند شما را از بسیاری از مشکلات در این مسیر نجات دهد، بنابراین، این را در ذهن داشته باشید که هاستی را انتخاب کنید که پشتیبانی خوبی داشته باشد. اگر به سایتی خاص با قابلیت هایی خاص نیاز دارید، حتما باید از زبان برنامه نویسی تحت وب استفاده کنید. در غیر این صورت حتما باید کد نویسی بلد باشی.