آیا وردپرس برای من ساخته شده است؟ – اخبار وردپرس

کدام نوع ما را به نیمه دوم سوال اصلی می رساند که چگونه می توانیم مطمئن شویم که وردپرس می تواند چیزی باشد که برای همه ساخته شده است؟ پاسخ به این یکی گفتن آسان است، سخت انجام می شود، و آن این است که مطمئن شوید که آنها را به عنوان همساز در فرآیند توسعه شامل می شود.

جوزفا هدن چامفوسی [00:4:45]

و مورد سوم ارتباط است. من می دانم که در بسیاری از جاها گفته ام که اکثر مشکلات ما در پایان روز مشکلات ارتباطی است. و من دوباره در این پادکست در مورد آن صحبت می کنم، ایجاد الگوهای ارتباطی بهتر با کاربران کلیدی است.

وردپرس واقعا برای چه کسانی ساخته شده است؟ به میزبان ما، جوزفا هادن چامفوسی، مدیر اجرایی وردپرس بپیوندید، زیرا او این سوال بحث برانگیز و سه موردی که می تواند به یافتن پاسخ کمک کند را بررسی می کند.

اگر می‌خواهید نرم‌افزار شما بیشتر توسط آژانس‌های سازمانی استفاده شود، با آژانس‌های سازمانی صحبت کنید، اما از آن‌ها نیز بپرسید که مشتریانشان از چه چیزی متنفرند، زیرا همه افراد بیش از یک ذینفع دارند. و می‌دانم که قبلاً این را گفته‌ام، اما تکرار این نکته ضروری است که، بدیهی است که گفتن همه اینها بسیار آسان است و انجام آن سخت است.

ما همچنین یک راه جدید بدون کد برای مشارکت از طریق فهرست عکس داریم. آن تیم به تازگی شروع به کار کرده است و هنوز در حال کار برای ایجاد برنامه های خود است. بنابراین اکنون زمان خوبی است که وارد شوید و فقط ببینید آنها در چه کاری هستند. و در نهایت، یادآوری این است که ما مشارکت کنندگانی داریم که در حال حاضر تحت تأثیر جنگ در اوکراین هستند. در صورتی که چند هفته پیش آنها را از دست دادید، فهرست سازمان های بشردوستانه را مجدداً به اشتراک خواهم گذاشت.

امروز، ما در مورد اینکه وردپرس برای چه کسانی ساخته شده است صحبت می کنیم. من هفته گذشته با گروهی از مشارکت کنندگان صحبت می کردم و با سؤالاتی در مورد اینکه وردپرس برای چه کسی ساخته شده است مواجه شدیم. و این سوالی است که هر زمانی که روی تست کاربر یا بر روی بلیط های تریاژ کار می کنید، متوجه خواهید شد، و به خصوص زمانی که به تصویر بزرگ نگاه می کنید، نقشه راه چیزهایی را مشاهده می کنید. ساده ترین پاسخ برای این سوال البته همه است زیرا ماموریت وردپرس دموکراتیک کردن انتشار است و این باید در دسترس همه باشد.

اچسوالی دارید که می خواهید پاسخ داده شود؟ می توانید آنها را به آدرس wpbriefing@wordpress.org ارسال کنید، چه به صورت مکتوب و چه به صورت ضبط صدا.

بنابراین بهترین حدس من برای بخش نحوه انجام برای وردپرس چیست؟ سه چیز وجود دارد.

اغلب بازخوردهایی که ما دریافت می‌کنیم فقط به نوعی غیرمستقیم است و موردی دقیقاً همین است – بدون جهت و موردی است و پس از آن سخت است که آن را پیگیری کنیم و مطمئن شویم که چه چیزی اشتباه است و چگونه می‌توانیم به رفع آن کمک کنیم. . و بنابراین آزمایش برای آن مهم است. و آزمایش آن معلوم می شود برای یک سری چیزها مهم است. زمانی که در متن باز کار می کنید.

بنابراین اکنون که لیست کوچک من از چیزهای بسیار بزرگ را شنیده اید، ما را به لیست کوچک معمولی خود از چیزهای بزرگ می رساند. اولین چیز این است که WordCamp Europe هنوز به دنبال داوطلب است. اگر قبلاً این کار را نکرده اید، فکر می کنم بسیار سرگرم کننده است. شما با افراد زیادی ملاقات خواهید کرد و تیم برگزارکنندگان فوق العاده سرگرم کننده است، اما من لینکی را برای شما در یادداشت های نمایش می گذارم.

جوزفا هدن چامفوسی [00:5:34]

با این حال، همه افراد واقعاً هدف بزرگی هستند و مطمئناً به شما کمکی نمی‌کند تا ذهن شما را در مورد افرادی که می‌خواهید آن را بسازید، افرادی که واقعاً می‌خواهید بتوانید از محصول و نرم‌افزارتان در یک روز استفاده کنید، کمک نمی‌کند. -مبنای روزانه پس بیایید نگاهی به یک سوال بیندازیم که می‌تواند به ما کمک کند تا بفهمیم امروز برای چه کسی ساخته شده است و چگونه آن را به چیزی تبدیل کنیم که برای همیشه ساخته شده است.

اولین مورد آزمایش است. این نه تنها به جذب مشارکت‌کنندگان جدید کمک می‌کند و به آموزش مشارکت‌کنندگان آینده کمک می‌کند، که قبلاً در مورد آن در پادکست صحبت کرده‌ام. اما آزمایش همچنین به ما شانس بیشتری برای بازخورد عملی از افرادی می دهد که لزوماً زمان خود را مستقیماً در پروژه وردپرس نمی گذرانند.

این خود می تواند یک پروژه چند ساله باشد. و حتی پس از آن، این یک سفر مداوم خواهد بود. اما این یکی از چیزهایی است که WordCamps و سایر رویدادهای وردپرس در طول سال ها به ما داده اند، فرصتی برای شنیدن و دیدن مبارزات افرادی که هر روز با وردپرس نمی سازند، یا به معنای واقعی کلمه هر روز وردپرس را نمی سازند. در واقع داشتن

جوزفا هدن چامفوسی [00:00:00]

مورد بعدی پشتیبانی است. بنابراین با تیم‌های پشتیبانی در میزبان و همچنین تیم‌های پشتیبانی سخت‌کوش در پروژه بررسی کنید. و این واقعاً می‌تواند به ما کمک کند تا نشانه‌های اولیه مشکلاتی را که اکنون وجود دارد به دست آوریم. آنها به طور معمول مشکلات و مسائلی را دیده‌اند که در انجمن‌های پشتیبانی مطرح می‌شوند، و از طرف کاربران روزمره خود که از آنها پشتیبانی می‌کنند.

جوزفا هدن چامفوسی [00:01:50]

جوزفا هدن چامفوسی [00:01:11]

جوزفا هدن چامفوسی [00:3:20]

بنابراین با در نظر گرفتن این موضوع، تنها سوالی که می تواند به ما کمک کند بفهمیم یک نرم افزار برای چه کسی ساخته شده است این است: مشارکت کنندگان فعال شما خود را چگونه می بینند؟ من شرط می بندم که اکثر مشارکت کنندگان در پروژه های نرم افزاری منبع باز، مانند وردپرس، به نوعی توسعه دهندگان هستند، به نوعی دقیقاً در تعریف پروژه نوشته شده است.

جوزفا هدن چامفوسی [00:2:25]

اولاً، یک فرض اساسی منبع باز وجود دارد که این تفکر را بیان می کند. و این فرض این است که ما شهروندان جامعه ای از مشارکت کنندگان هستیم، بنابراین تصمیمات توسط افرادی که حضور دارند گرفته می شود. به طور کلی، من معتقدم که برای درست بودن آن، من همچنین معتقدم که برخی از شرایط اولیه مورد نیاز است.

و اینکه دوستان من لیست کوچک شما از چیزهای بزرگ است. با تشکر از شما برای تنظیم امروز برای این جلسه وردپرس. من میزبان شما جوزفا هدن چامفوسی هستم. یکی دو هفته دیگه دوباره میبینمت


منبع: https://wordpress.org/news/2022/03/episode-27-is-wordpress-made-for-me/

قسمت 27

میزبان: جوزفا هدن چامفوسی
تدوینگر: داستین هارتزلر
لوگو: Beatriz Fialho
تولید: سانتانا اینیس

منابع

رونوشت

ادامه مطلب

اگر ما درک خوبی از اینکه چه چیزی درست پیش نمی‌رود، چند نفر واقعاً برای بهتر شدن به آن نیاز دارند و اهداف ما برای رفع آن مشکل خاص چه هستند، احتمالاً می‌توان در وردپرس برطرف شود.

اگر روی نرم افزار کار می کنید، پس به توسعه دهندگان نیاز دارید. و چیزی که من در مورد وردپرس دوست دارم، به ویژه، این است که ما کار می کنیم تا مشارکت کنندگانی را که توسعه دهندگان نیستند شامل کنیم. با این حال، هنوز هم درست است که سطح نسبتاً بالایی از دانش فنی مورد نیاز برای مشارکت فعال وجود دارد.

جوزفا هدن چامفوسی [00:6:21]

قبلاً در مورد همسازان در متن باز صحبت کرده بودیم. این ایده این است که افرادی که هر روز از نرم افزار استفاده می کنند احتمالاً بزرگترین نقاط درد را می دانند. بنابراین اگر می‌خواهید نرم‌افزار شما توسط افرادی که HTML نمی‌دانند استفاده شود، با تعدادی از افرادی که HTML را نمی‌دانند در مورد نحوه استفاده از نرم‌افزار خود صحبت کنید.

سلام به همه، و به جلسه توجیهی وردپرس خوش آمدید: پادکستی که در آن می‌توانید توضیحات سریعی درباره ایده‌های پروژه منبع باز وردپرس، اطلاعاتی در مورد جامعه‌ای که از آن پشتیبانی می‌کند، دریافت کنید و فهرست کوچکی از چیزهای بزرگی را که در آینده ارائه می‌شوند، دریافت کنید. دو هفته. من میزبان شما جوزفا هدن چامفوسی هستم. در اینجا ما می رویم!