آیا ووکامرس امن است؟

ما یک صفحه پرسشهای متداول و مستندات گسترده، برای کمک به شما در شروع هر چه راحتتر ارائه کردهایم. قطعا امنیت هر سیستمی، بستگی به نحوه استفاده از آن دارد. به همین دلیل ما با مکانیابی دورریزها، مقایسه قیمتها و در نهایت تعیین مواردی که ایجاد یک نظرسنجی یکپارچه و ویژگیهای پیشرفته آن را ارائه میدهند، بهترین افزونههای نظرسنجی وردپرس برای این کار را جستجو و بررسی کردیم. اجزاء. این افزونه به شما کمک میکند تا با حذف نشانهگذاری نامعتبر AMP در مواردی که امکان آن وجود دارد، یا به طور کلی افزونههای ناسازگار با AMP در صفحات AMP، با مشکلات اعتبارسنجی مقابله کنید. حالت استاندارد: این حالت الگو، ایدهآل است، زیرا تنها یک پوسته برای ارائه درخواستها و یک نسخه از سایت شما وجود دارد: نسخه AMP. افزونه هایی وجود دارند که به شما امکان ایجاد لیست سفید از آدرس های IP معتبر را می دهند.

به عنوان مثال، شما اغلب نگران طراحی گزینهها، رنگها یا اندازهی نظرسنجی خود نیستید. انجام درست تنظیمات ممکن است به کمی تلاش نیاز داشته باشد، زیرا کوچک سازی اغلب می تواند CSS و JavaScript را خراب کند، بنابراین وقتی همه چیز را کوچک کردید، حتما وب سایت خود را کاملاً آزمایش کنید. در صورتی که تمامی این مراحل را انجام دادید، می توانید تازه وارد مراحل افزایش سرعت وردپرس شوید. تصاویر به صورت مستقیم بر سرعت سایت شما تاثیرگذار اند پس بهتر است قبل از اینکه تصاویر سرعت شما را کاهش دهند به فکر بهینه سازی آن ها (بدون کاهش کیفیت) باشید. بعد از نصب افزونه حتما باید از آن را آپدیت کنید و این امر خیلی خیلی ضروری می باشد . در تعریف جامعه شناسان تهدید در مقابل امنیت قرار می گیرد و زندگی و جان و مال انسان ها را تهدید می کند. 2. حالا قطعه کد زیر را در بخش define این فایل قرار داده و ذخیره کنید.

پس از تغییر مسیر میتوانید نام این فایل را نیز تغییر دهید. رابط کاربری آسان: برای دسترسی به بخش تنظیمات مختلف قالب مهم است که هر بخشی در بهترین مکان و کوتاه ترین مسیر خود قرار گیرد تا کاربر برای استفاده از آن به زحمت نیفتد. قالب astra همچنین به سبک ترین، سریع ترین و سازگارترین قالب وردپرس با المنتور معروف است. راستی ما در سایت به کمک یکی از افزونه های صفحه ساز وردپرس به شما آموزش داده ایم که چگونه طراحی سایت بدون کدنویسی انجام دهید شما میتوانید با مراجعه به بخش آموزش المنتور و با کمک افزونه فوق به راحتی سایت خودتان را طراحی کنید. افزونه های پولی : این افزونه ها فقط و فقط در سایت های اختصاصی نویسنده افزونه قرار دارد و باید آن را خریداری کنید .

پلاگین وردپرس

مثلا اگر دنبال فرم تماس با ما هستید کافیه به لاتین بنویسید Form و یک سری افزونه ها برای شما نمایش داده میشود و باید افزونه ای را انتخاب کنید که نظر تعداد نصب فعال ، بروزرسانی و امتیاز بالاتر از بقیه باشند و تست کنید ببنید نیاز شما را برآورده می کند یا خیر . افزونه های رایگان : که به راحتی میتوانید از مخزن وردپرس نصب و راه اندازی کنید و کاملاً رایگان هستند مثل افزونه Contact Form 7 که یک افزونه انعطاف پذیر و عالی برای ایجاد فرم در وردپرس می باشد . همانطور که گفتیم بیشترین حملاتی که هکر ها در هر سایت انجام می دهند از طریق فرم نظرات و فرم ورود می باشد.

پس از کلیک کاربر بر روی دکمه ارسال، میتوانید پاسخها یا نتایج را نمایش دهید. با کلیک یک دکمه میتوانید کل نظرسنجی وردپرس را ارائه دهید. شروع مجدد نظرسنجی با زدن یک دکمه انجام میشود. اما نسخه Premiumبا قیمت 79 دلار در سال شروع میشود و ابزارهای پیشرفتهای مانند صفحات فرود، استخراج نتایج و منطق مشروط را ارائه میدهد. این یک افزونه برتر و در عین حال مقرون به صرفه برای نظرسنجی در وردپرس است که کاملاً بر روی نظرسنجیها، کوییزها و آزمونها متمرکز شده است و برخلاف افزونه فرم، دارای برخی ویژگیهای نظرسنجی است آن را به یک راه حل مبتنی بر سوال تبدیل میکند.

در این حالت، کاربرانی که از طریق دستگاههای تلفن همراه به سایت دسترسی پیدا میکنند، میتوانند نسخه AMP را دریافت کنند و تجربه بهینهسازی شدهای داشته باشند، که ظاهر و احساس نسخه غیرAMP را نیز حفظ میکند. افزونه رسمی AMP که توسط تیم AMP پشتیبانی میشود، به سادگی قدرت AMP را به سایت وردپرس شما اضافه میکند و به طور یکپارچه با جریان انتشار عادی یکپارچه میشود و امکان استفاده از پوستهها و افزونههای موجود را فراهم میکند. به کاربر سایت، تجربیاتی ارائه میدهد، که او را خوشحال کرده و باعث افزایش تعامل او میشود. هر طرح و عنصری در این قالب، کاملاً ریسپانسیو و پاسخگو است و در هر دستگاهی خوب به نظر می رسد. شاید باورتان نشود که استفاده از این بازی در وبسایت چه قدر می تواند برای کاربران و مخاطبان سایت شما جذاب باشد. ابزارهای اعتبارسنجی مؤثر را برای کمک به کاربران برای مقابله با ناسازگاریهای AMP، از جمله مکانیسمهایی برای شناسایی، مطابقسازی، و حلکردن مشکلات ایجاد شده توسط خطاهای اعتبارسنجی فراهم کنید.

از طیف گستردهای از انواع سوالات نظرسنجی و کوییز، مانند سوالات چند گزینهای، وصل کردنی و جای خالی را پر کنید استفاده کنید. افراد مبتدی و حرفهای با استفاده از این ابزارک میتوانند نوشتن HTML و دست و پنجه نرم کردن با کدهای کوتاه گیج کننده را متوقف کنند و تنها با چند کلیک ساده صفحاتی زیبا و حرفهای برای وبسایت خود بسازند. این اطلاعات به طور پیش فرض به مدیر نشان داده میشوند اما شما میتوانید نتایج را بصورت درصدی از تعداد کل جوابها، پس از پر کردن نظرسنجیها توسط مشتریان، نشان دهید. در سیستم مدیریت محتوای وردپرس، افزونه ها امکاناتی را به این نرم افزار تحت وب اضافه می کنند و کارآیی آن را افزایش می دهند . افزونه های رایگان اما پولی : درسته هم رایگانه هم پولی یعنی یکسری از قابلیت های آن رایگان قرار داده شده و یکسری از امکانات دیگر آن به صورت نسخه پولی یا معمولا با اسم Pro قرار داده می شود که شما میتوانید با تهیه نسخه پرو به تمامی امکانات دست پیدا کنید .

این به شما انعطافپذیری لازم را برای شروع تدریجی فعال کردن AMP در سایت خود، میدهد. اگر یک توسعهدهنده هستید یا منابع لازم برای پیگیری پروژههای توسعه را دارید، ممکن است در برخی موارد بخواهید افزونه یا پوستهای سفارشی، برای پاسخگویی به نیازهای خاص خود توسعه دهید. اگر توسعهدهنده هستید، به شما توصیه میکنیم همراه را دنبال کنید یا به توسعه این افزونه در گیتهاب کمک کنید. پس حتماً به دنبال یک تیم حرفهای و متعهد باشید تا زمانی که با مشکلی مواجه شدید آنها پاسخگو باشند. اگر شما هم برای نصب افزونه در سایت وردپرسی خود با مشکل مواجه هستید، اصلا نگران نباشید؛ ما در این مقاله به شما آموزش میدهیم تا در کمتر از چند دقیقه و بهراحتی هر افزونهای را بر روی سایت خود نصب کنید.

افزایش سرعت وردپرس

کد زیر رو ببینید. مثال زیر برای افزونه فروشگاه ساز ووکامرس می باشد. این امکان ورود به سیستم حسابرسی ، بررسی یکپارچگی ، هشدارهای ایمیل و سایر ویژگی های مهم را فراهم می کند. وقتی میخواهید پیام خاصی را برای پاسخهای خاص مشتریان نشان دهید یا کاربران را به قسمتهای دیگر وب سایت خود بفرستید، استفاده از قوانین مشروط برای شما مفید است. انجام این کار باعث می شود هکرها نتوانند به سایت شما آسیب برسانند زیرا کاربران با دسترسی نویسنده و ویرایشگر، دسترسی محدودی دارند و نمیتوانند خراب کاری چندان خاصی را در سایت انجام دهند. علاوه بر آن روی ساید بار، فوتر و هدر نیز تمرکز خاصی بگذارید. کش مرورگر Browser Cache – در مطلب افزایش سرعت سایت در مورد کش مروگر صحبت کردیم، بهترین افزونه ها را هم معرفی کردیم، البته شاید بخواهید این جا آن را فعال کنید.

افزونه Quiz And Survey Master در WordPress مجموعه کاملی از محصولات و ویژگیهایی است که در درجه اول برای ساخت نظرسنجیها و قرار دادن آنها در صفحات و پستهای وردپرس ساخته شده است. فیلترها برای غربال کردن دادههای جمع آوری شده از نظرسنجی شما در دسترس هستند. ابزارهای بایگانی نیز برای تمیز کردن رابط کاربری شما وجود دارند که عالی هستند. برخی از ویژگیهای ردیابی منحصر به فرد مانند دیدن مدت زمانی که هر شخص برای تکمیل نظرسنجی میگذراند وجود دارد. پاسخگویی برای مشاهده و استفاده از نظرسنجی در دستگاههای تلفن همراه، حتی زمانی که در یک سایت وردپرس قرار گرفته اند.

تاکنون بسیاری از وب سایت ها توانستهاند که به کمک این پلاگین رتبه خود در گوگل را افزایش دهند. به همین دلیل بسیار توصیه می شود که Directory browsing را غیرفعال کنید. گزینه فعال کردن گزارش رفع اشکال برای مشاهده اینکه آیا ایمیل ها با موفقیت ارسال می شوند یا خیر. امکان مشخص کردن پاسخ به آدرس ایمیل. نتایج خاص نظرسنجی را جستجو کنید تا ببینید دقیقاً هر پاسخ دهنده چه گفته است. قوانین و تغییر مسیرها را براساس آنچه کاربر در سوال قبلی پاسخ داده است، فعال کنید. مجوز دایرکتوری خود را به 775 و فایل های خود را به 644 تغییر دهید تا در یک سطح هوشمند و عالی از اطلاعات شما محافظت کند.

افزونه وردپرس

حتی قالبهای خوب نیز برخی دارای کدهایی هستند که فقط برای گرفتن اطلاعات وبلاگ سایت، دیتابیس را فرامیخوانند. این افزونه به عنوان یک اعتبارسنجی و اعمالکننده، علاوه بر اینکه دسترسی به تجربه AMP را به آسانی فراهم میکند، حفظ آن را نیز با اطمینان ایجاد میکند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این افزونه و شروع به استفاده از قابلیتهای آن برای تقویت گردش کار انتشار AMP، سایت رسمی محصول پلاگین AMP را بررسی کنید. همچنین این پلاگین بهصورت کامل با BBPress و ووکامرس سازگاری دارد و شما میتوانید خیلی راحت این موارد را هم پیگیری کنید. اگر یک برنامهنویس یا کاربر با دانش فنی هستید، میتوانید از ابزارهای توسعهدهنده پیشرفته ارائهشده توسط افزونه AMP برای رفع مشکلات اعتبارسنجی سایتتان و رسیدن به سازگاری کامل با AMP استفاده کنید.

چرا باید به فکر امنیت وردپرس و سایتتان باشید ؟ برای این کار باید در فایل readme.txt و در قسمت Screenshots آنها را شماره گذاری کنید. اکنون باید قطعه کد زیر را در فایل index.php خود قرار دهید. پس مدیران سایتهای وردپرسی دو دسته نکات امنیتی را باید درنظر داشته باشند: نکات امنیتی مشترک و نکات امنیتی اختصاصی وردپرس. شاید این سوال در ذهن شما پیش بیاید، که چرا ما این افزونه را معرفی کردهایم. همانطور که میدانید وردپرس از نسخه 5.5 به طور اتوماتیک Lazy Load را به هسته خود اضافه کرده، اما شاید شما همچنان بخواهید این ویژگی را غیرفعال کنید و از افزونه وردپرس برای انجام این کار استفاده کنید. Editorوجود دارند که به شما امکان میدهد تم و پلاگین خود را سایت بی تم ویرایش کنید.

امکان مشخص کردن پاسخ به آدرس ایمیل.

امکان دیگهای که در اختیار شما قرار میگیره این است که شما میتوانید برای هر فعالیتی که بخواهید از کاربران سایت خود یک گزارش تهیه کنید و در صورت نیاز آن را روی سیستم خود بارگیری کنید. برای دیدن ویدیوهای بیشتر در این زمینه، مجموعه ویدیوهای AMP برای وردپرس را بررسی کنید. به این معنی که شما میتوانید، برای کاربران خود در دستگاههای تلفن همراه و دسکتاپ تجربه استفاده از AMP را ارائه دهید. برخلاف تصور رایج، که AMP فقط برای سایتها در تلفن همراه است (دیگر به معنای صفحات موبایل سریع نیست!)، یک چارچوب اجزا وب کاملاً پاسخگو است. اگر سایت از پوستهای استفاده میکند که کاملاً با AMP سازگار نیست، اما تفاوتهای عملکردی بین صفحات AMP و غیرAMP قابل قبول است (به دلیل تخریب برازنده)، این حالت انتخاب خوبی است.

یادگیری ماشین بیشتر هوش مصنوعی را از طریق یادگیری خود از طریق فعالیت کاربر و جمع آوری اطلاعات تقویت می کند. هنگام ارسال نظرسنجی، ایمیلها را برای سرپرستان و کاربران خود ارسال کنید. این حالت بهترین انتخاب برای سایتهایی است که پوسته و افزونههای استفادهشده در سایت کاملاً با AMP سازگار هستند. فرآیند ایجاد نشانهگذاری معتبر AMP را تا حد امکان خودکار کنید، به کاربران اجازه میدهد، گردشهای کاری استانداردی را که در وردپرس به آن عادت کردهاند، دنبال کنند. AMP ابزار قدرتمندی است که بسیاری از بهینهسازیها و بهترین شیوهها را بهطور خودکار در سایت شما اعمال میکند و دستیابی به تجربه صفحه خوب برای بازدیدکنندگان را برای شما آسانتر میکند. پشتیبانی توسعه ارائه دهید تا ساخت اجزای اکوسیستم سازگار با AMP و ساخت وبسایتها و راهحلهایی با سازگاری داخلی AMP برای توسعهدهندگان وردپرس آسانتر شود. در حالت ایده آل، برای ساخت یک افزونه نظرسنجی برای وردپرس و با هدف ساختن نظرسنجیها یا انتشار آنها در وب سایت، شما به هیچ برنامهنویسی نیاز ندارید.