ابزارهای ایجاد نسخه موبایل در وردپرس

در مقالات قبلی نحوه ی نصب وردپرس که شامل تنها قالب خام آن می باشد را توضیح دادیم. قالب و افزونه های بسیاری برای آن وجود دارد. چند راه برای بهبود امنیت پایگاه داده وجود دارد. این مورد به شما کمک میکند تا با دقت بیشتری امنیت سایت خود را نظارت کنید. سازگاری با افزونه های مهم و کاربردی: قرار است در ادامه افزونه هایی را نصب کنید، دقت کنید که افزونه ها با قالب شما تداخل نداشته باشند. ما پیشنهاد میکنیم برای شروع از حجم 5 گیگابایتی یا 10 گیگابایتی استفاده کنید؛ اگر در ادامه راه تمایل به خرید پنلهایی با حجم بالاتر داشتید میتوانید با پرداخت مابه تفاوت پنلها، میتوانید پنل هاست خودتان را ارتقا دهید. اما یک سری از پلاگینهای وردپرس نیز هستند که برای هر وب سایتی لازم و ضروری است که در ادامه به معرفی مهم ترین آن ها خواهیم پرداخت.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که بهترین مراجع را برای لینک دادن انتخاب کنید. در صورتی که قبلا از آنها استفاده کرده اید خوشحال می شوم که نظرات شما را در مورد این افزونه ها برای من بنویسید. قبلا نام کاربری پیش فرض وردپرس “Admin” بود و قابل تغببر هم نبود. دکمه های اشتراک گذاری قابل تنظیم، ساده و زیبا بوده و سریع بارگذاری می شوند. همچنین سرورهای میهن وب هاست که برای سایت های پر ترافیک و قوی مناسب هستند نیز به تفکیک از منوی” سرور ” در هدر سایت میهن وب هاست قابل رویت هستند. من بیش از پنج سال است که چه برای وبلاگ ها و چه برای وب سایت های تجاری خود از پوسته های این کمپانی استفاده می کنم.

۱۲. توضیحات متا را بهینه سازی کنید. همانند عنوان سئو، توضیحات متا را هم میتوانید با افزونه Yoast SEO بهینه کرده و پیشنمایش آن را هم مشاهده کنید. بلووم تمام ابزارهای لازم را برای شما فراهم کرده است تا بازدیدکنندگان خود را به دنبال کنندگان و مشتریان وفادارتان تبدیل کنید. در صورتی که در این قسمت پوسته ای نظر شما را به خود جلب کرد، برای نصب آن تنها کافیست موس را روی آن نگه داشته تا گزینه ی Install برای شما نمایش داده شود، روی آن کلیک نموده و بعد از آن این گزینه به activate تغییر پیدا می کند که با زدن آن پوسته فعال شده و بروی قالب شما نمایش داده می شود، که در صورتی که برروی اسم سایت خود در پنل مدیریت وردپرس کلیک نمایید می توانید تغییرات را مشاهده نمایید. نصب پوسته یا theme برروی وردپرس بسیار ساده است اما با توجه به اینکه گاها کاربران با مشکلاتی در این زمینه رو به رو می شوند، تصمیم به توضیح و شرح آن گرفتیم تا در صورتی که شما نیز با مشکلی در این زمینه مواجه شدید بتوانید به راحتی آن را برطرف نمایید.

WP Fastest Cache: بهترین افزونه کش وردپرس که با افزایش سرعت سایت باعث رضایت کاربران خواهد شد. به گزارش ایسنا بنابر اعلام میزبان فا، می توانید در عرض چند دقیقه یک سایت را با وردپرس راه اندازی کنید و با ابزارهای آن قادر خواهید بود انواع سایت های مدنظرتان را طراحی کنید. شما میتوانید با کلیک بر روی تب پشتیبانی در نوار منوی پلاگین، این موارد پشتیبانی را مشاهده کنید. در صورتی که در زمینه ی افزایش سرعت سایت برای کسب و کارتان نیاز به مشاوره داشتید میتوانید با تیم پشتیبانی ویکی دمی در تماس باشید تا آنها شما را در این زمینه یاری نمایند. برای رسیدن به موفقیت هیچ وقت دیر نیست، کافیست شروع کنید و آن وقت خواهید دید که با سرعت بسیار بالا به موفقیت های بزرگی دست پیدا خواهید کرد. تنها گزینه سخت افزاری که به روزرسانی پرداخت می شود ، Firewall Web Application Web است که در مرحله بعد توضیح خواهیم داد ، بنابراین فعلاً از آن صرف نظر کنید.

چند راه برای بهبود امنیت پایگاه داده وجود دارد.

همانطور که گفته شد وردپرس یک ابزار ایده آل برای طراحان سایت است که کار را بسیار راحت تر می کند. سعی کنید از رنگهای ترکیبی برای سایت خود استفاده کنید. برای اطلاع بیشتر از چگونگی عملکرد این افزونه، میتوانید به وبسایت اصلی آن مراجعه کنید. کاربران را هدایت میکنیم که برای خواندن اطلاعات بیشتر در وبسایت بچرخند. تگ Alt تصویرتان به جستجوی کاربران نزدیک باشد: سعی کنید تگ Alt خود را به شکلی بنویسید که علاوه بر جذاب بودن برای کاربر، برای موتورهای جستجو نیز جذاب باشد. توجه: برای لینک دهی داخلی حتما سعی کنید همیشه کلمات کلیدی مورد نظر را به یک مقاله خاص (مقاله مرجع) لینک دهید. شما که نمیخواهید با انبوهی از کلمات کلیدی کاربران را فراری دهید! البته به لطف آپدیت الگوریتم مرغ مگسخوار گوگل اکنون میتوانید آزادانهتر از کلمات کلیدی در متن استفاده کنید؛ طوری که مترادف کلمات کلیدی و تغییر ترتیب کلمات در کلید واژه کانونی همه در نظر گرفته betheme.ir میشود.

شرکت پارس پک با توجه به پشتیبانی فوق العاده قدرتمندی که دارد، تمام مشکلات مربوط به هاست و دامنه شما را در کوتاهترین زمان ممکن برطرف خواهد کرد. پشتیبانی خوبی دارد و سالهاست بصورت مداوم، بروزرسانی می شود. نگهداری می شود. میهن وب هاست با دارا بودن سرورهای قوی، امن و سریع با پشتیبانی 24 ساعته در دیتاسنتر اختصاصی خود، یک میزبان مطمئن است. در زمان نوشتن این مقاله سعی کردم تا تمامی تکنیک های افزایش و بهبود سرعت سایت را برای شما جمع آوری کنم و در نهایت از تمامی منابع موجود در وب فارسی عملکرد بهتری داشته باشم.

تم خود را برای نمایش در تلفنهای همراه، ایده آل کنید.

نکته اصلی در زمینه تم های وردپرس: تم های وردپرس راهی آسان برای راه اندازی وب سایت شما با طراحی زیبا است، اما در تنظیمات شخصی سازی انعطاف پذیری ندارند. این گزینه به عنوان گزینه های اصلی جهت حذف بازبینی پیشنهاد نمی گردد. به صورت کلی یکی از اصلی ترین ویژگی های هاست مخصوص وردپرس استفاده از وب سرور Litespeed است. پایگاده دانش میزبان فا به عنوان یکی از غنی ترین مراجع وبمستری و آموزشهای مرتبط با وب، با داشتن هزاران آموزش می تواند سکوی پرتاب شما در این مسیر باشد. ممکن است مشتریان اگر اطلاعت هویت خود را در خطر ببینند سایت را ترک کرده و یا حتی از مراجع قانونی اقدام کنند.

حتی اگر وب سایتتان هک نشود نیز تهیه بک آپ از اطلاعات به شما کمک میکند تا اگر در زمان ایجاد برخی تغییرات در طراحی و اجزای داخلی وب سایت به طور ناگهانی اطلاعات خود را از دست دادید، همیشه یک نسخه کپی از آنها داشته باشید. مثلا من زمانی که در مورد یک گوگل آنالیتیکز آموزشی تهیه میکنم، با خیال راحت به گوگل آنالیتیکز لینک میدهم. آنها با ارائه محصولات آموزشی برای کسب و کارها، جدیدترین و کاربردی ترین علم روز را در اختیار شما قرار می دهند و دوره های آموزشی در زمینه بازاریابی اینترنتی، فروش، مدیریت، تبلیغ نویسی، تولید محتوا، بهبود عملکرد شخصی و… برای سهولت کار ما ویدئو آموزشی برای نحوه نصب افزونه در وردپرس آماده کردیم که میتوانید آنرا مشاهده کنید.

هر جایی که استفاده از کلمه کلیدی طبیعی به نظر میرسد از آن استفاده کنید. کدهای اصلی را بازیابی کنید تا ببینید آیا وبسایت پاسخگو دوباره شروع به کار می کند؟ برای فشردهسازی و Minify کردن فایلهای شما هم ابزار آنلاین وجود دارد هم افزونه وردپرس؛ به طور مثال شما میتوانید از ابزارهای آنلاین CSS Compressor و Minify استفاده کنید و کدهای خود را به سرعت فشرده و جایگزین کنید. وگرنه شرکت در آن برای کسانی که صرفا قصد طراحی سایت وردپرسی عادی برای کسب و کارشان را دارند، پیشنهاد نمیشود. چه بسا سایتهای وردپرسی که صرفا با یک تعویض قالب سرعتشان بهینه میشود.

افزایش سرعت وردپرس

هر گاه ناچار شدید تگ عنوان یا Title را تغییر دهید یعنی عنوان مناسبی برای نام فایل انتخاب نکردهاید. در صورت حمله به سایت و نابودی اطلاعات شما به هر دلیلی، به سادگی می توانید با استفاده از این نسخه سایت خود را دوباره بازسازی کنید. ۱۱. از لینکهای داخلی استفاده کنید. یکی از موارد بسیار مهم در محتوای شما، استفاده از لینکهای داخلی است. سایت ژاکت یکی از سایت های فروش افزونه و قالب وردپرس است. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قوی است که امکانات بسیار زیاد و خوبی را برای راهاندازی یک سایت به ما میدهد.

قطعا همه افراد برای یکبار هم که شده در زندگیمان این بازی را انجام داده ایم. افراد با بهرهگیری از هر کدام از ابزار بالا مانند WPtouch و… تم خود را برای نمایش در تلفنهای همراه، ایده آل کنید. این توضیح معمولا در نتایج گوگل ظاهر شده و توسط اغلب افراد خوانده میشود. اما اگر واقعا میخواهید وبسایت شما در نتایج گوگل در صدر باشد، باید به خواندن چنین مقالهای راضی شوید. اگر برای راه اندازی سایت خود از سیستم مدیریت محتوا وردپرس استفاده میکنید، پیشنهاد میکنیم برای افزایش امنیت و عملکرد بهتر، از هاست ویژه وردپرس استفاده کنید. فایروال وب اپلیکیشن مبتنی بر ابر (clOUD- BASED) یک گزینه آسان و رایگان برای تامین امنیت سایت شما از جدیدترین نوع تهدید ها را فراهم می کند. بهترین بخش وردپرس منبع باز بودن و رایگان بودن آن برای همه کاربران است. در این مقاله قصد داریم به موضوعی که بسیاری از کاربران به آن نیازمندند و از آن استفاده می کنند، بپردازیم، همانطور که از عنوان این مقاله متوجه شدید، می خواهیم نحوه ی اضافه کردن پوسته به قالب خام وردپرسی که نصب کردیم را توضیح دهیم.

پلاگین وردپرس

اما اگر برایتان جالب است که قالب خام وردپرس شما چه پوسته هایی را برایتان نمایش می دهد و چه قابلیتی در این زمینه دارد، می بایست وارد وردپرس خود شده و در قسمت appearance یا همان سفارشی سازی، در بالا گزینه ی add new را زده و در صفحه ی بعد لیستی از پوسته های موجود را ملاحظه می نمایید. از طرفی اگر مایل هستید تا میزبانی وب سایت خود را نیز به سنترال هاستینگ بسپارید و از طرفی نگران حملات DDoS نباشید، با انتخاب یکی از پلان های هاست لینوکس که دارای آنتی دیداس پیشرفته هستند می توانید به هدف خود دست یابید. ، لازم است تا از منوی “دامنه” اقدام نمایید تا بتوانید نام سایت خود را در پنل دامنه امن و قوی میهن وب هاست مدیریت کنید.

این افزونه یکی از قدیمی ترین پلاگین های وردپرس می باشد،که یک میلیون نصب فعال دارد.همچنین این افزونه برای نسخه 4.9 به بالاتر وردپرس در دسترس است. بعنوان مثال شما برای تصویر دکمه بالا میتوانید از نامی مانند btn-1.jpg استفاده کنید. کافیست تنها کار با کامپیوتر را بدانید تا بتوانید با مرورگر و اینترنت کار کنید و سایت خود را راهاندازی کنید. پس سعی کنید تا میتوانید مطالب غنی و ارزشمندی و با تعداد کلمات بیشتری تولید کنید. و در آخر مهمترین نکته را با شما در میان خواهم گذاشت که با رعایت آن سریعترین نتیجه را خواهید گرفت، اگر وب سایت خود را تازه راهاندازی کردهاید و یا میخواهید در کلمات کلیدی که رقابت در آن شدید هست رتبه اول جستجوی گوگل را کسب کنید، پیشنهاد ما این است که حتما تمرکز خود را در ابتدا بر روی سئو کردن ویدیوها در آن کلمه کلیدی قرار دهید، چرا که وب سایتهای فارسی زبان در تولید محتوای ویدیویی عملکرد مناسبی ندارند و شما به سرعت میتوانید با اینکار به جایگاه رتبه اول گوگل در جستجوی ویدیو برسید، و بعد از مدت کمی مشاهده خواهید کرد که به مرور رتبه شما در جستجوی بخش وب هم به بالای لیست هدایت میشود.

افزونه وردپرس

اما اگر می خواهید افزونه را مستقیم از طریق سایت وردپرس (مخزن وردپرس) بدون دانلود روی کامپیوتر خود نصب کنید، کافیست نام آن را در کادر جستجو تایپ کنید و پس از نمایش دادن افزونه مورد نظر شما، روی گزینه هم اکنون نصب کن کیک کنید. همچنین برای دانلود افزونه های وردپرس از طریق خود وردپرس و سایت های معتبر اقدام کنید و به طور مداوم آن ها را به روز نگه دارید و فایل دانلود وردپرس برای نصب را از سایت اصلی وردپرس دانلود کنید زیرا ممکن است افراد سودجو با قرار دادن کدها و فایل های مخرب و باج گیر اقدام به سو استفاده کنند. شاید تصور کنید که با قرار دادن تعداد زیادی تصویر زیبا و با کیفیت میتوانید کاربران زیادی را در سایت خود نگه دارید. در واقع کاربران از روی عنوان و توضیحات متا تصمیم میگیرند که روی کدام نتیجه در صفحه نتایج کلیک کنند.

چگونه می توان بهترین افزونه های وردپرس را برای نصب در وب سایت خود پیدا کرد؟ نکته حائز اهمیت درباره شماره نسخه وردپرس این است که اگر هکرها بدانند که شما در حال حاضر از کدام نسخه وردپرس استفاده میکنید، بسیار راحتتر میتوانند با اجرای ترفندهای مختلف به وب سایت شما دسترسی پیدا کنند. همچنین ممکن است شما از چند پوسته همزمان خوشتان بیاید و در حال حاضر یکی را انتخاب می نمایید اما می خواهید در آینده شکل سایت خود را تغییر دهید بنابراین می توانید تمامی پوسته هایی که مد نظرتان است را از همان طریق تنها install نمایید اما فقط پوسته ی اصلی را activate نمایید با این کار مابقی پوسته ها در قسمت appearance قرار می گیرند و هرزمان که مایل به تغییر شکل سایت خود بودید می توانید در این قسمت تنها برروی پوسته ی مد نظر activate را بزنید.