اتاق فرار آنلاین پازل روم

چالش‌های بازی، قفل‌هایی هستند که در طول بازی با آن‌ها آشنا خواهید شد. قفل‌ها انواع مختلفی دارند و معمولا با باز کردن یکی از آن‌ها اطلاعات بیشتری به دست می‌آورید که در ادامه بازی به درد شما خواهد خورد. تا به امروز بیش از ۱۰۰ اتاق فرار با ژانرهای مختلف معمایی، کارآگاهی، ترسناک، دلهره‌آور و تئاتر تعاملی در تهران افتتاح شده‌اند. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین اتاق فرارهای تهران را که از جاهای دیدنی تهران به شمار می‌آیند، به تفکیک مناطق به شما معرفی کنیم.

اتاق فرار خانه شکارچی

علاوه بر اون‌ها سناریو هر اتاق فرار هم نوشته شده که تا حدودی می‌تونین متوجه بشین که کدوم بازی با سلیقه شما و هم بهترین مطلب تیمی‌هاتون همخونی داره. دارآباد نام محله‌ای خوش آب و هوا در منطقه یک شهرداری تهران محسوب می‌شه و جاذبه‌های مختلفی مثل دره و رودخانه و طبیعت ناب و حتی موزه رو داره. کوهنوردی از ارتفاع ۱,۷۵۰ متری آغاز می‌شه و امکان صعود تا ارتفاع حدود ۲,۶۰۰ متری هم وجود داره. برای رفتن به دارآباد باییستی به میدان نیاوران – خیابان دارآباد برید. به طور کلی ظرفیت اتاق فرارها از 3 نفر شروع می شه و تا 10 هم می‌رسه.

  • فقط در نظر داشته باشید که اگر دچار بیماری آسم و تنگی نفس یا هرگونه مشکل تنفسی هستید، حتماً این موضوع را به مدیریت اطلاع دهید.
  • بعد از مطالعه این اطلاعات، می‌توانید راحت‌تر و سریع‌تر راه فرار را پیدا کنید.
  • اگه شما و دوستانتان از اینکه دست و پاهایتان بسته شود، هیچ ترسی ندارید، پیشنهاد ما به شما اتاق فرار کلبه وحشت است.
  • تجربه نشان داده است که مخاطبان اتاق فرار دارای جنسیت، رنج سنی و یا گروه شغلی مشخصی نبوده و دایره مخاطبین آن تقریبا همه افراد را شامل می‌شود.

گروه «تایم فور فان»، با بهره‌گیری از تیم مجرب و کارآزموده به نقد، بررسی سرگرمی‌های نو و تولید محتوا برای معرفی و شناساندن آن‌ها به مخاطبان خود می‌پردازد. اتاق فرار مثل تمام دیگر تفریحات موجود در جهان یک هدف جامع دارد، سرگرم کردن و ساختن لحظات لذت بخش. پس هدف اصلی از اینکه به اتاق فرار میرویم این است که زمانی را به خوشی بگذرانیم. در ابتدا بازیکنان فکر می‌کنند که با اتاق و وسایلی ساده و یا قدیمی سروکار دارند. اما بعد از شروع بازی و با گذشت زمان متوجه می‌شوند که با اتاقی اسرار آمیز و با وسایلی عجیب سروکار دارند.

اتاق فرار آنلاین پازل روم

مشهد که دونات­‌ها و پیراشکی­‌های نرم و لذیذ بی‌­نظیری هم دارد که هیچ جای ایران نمی‌­توانید لنگه‌­اش رو پیدا کنید، از قضا اتاق فرارهای معروف زیادی هم دارد. پیشنهاد ما برای شما اتاق فرار رازماز است که حوالی منطقه ارم واقع شده. شما و دوستانتان می‌توانید بعد از پرسه‌زدن در باغ ارم و خوردن عرق­ بیدمشک و نسترن معروفش و استشمام هوای بهاری و بوی خاک باران‌خورده شیراز، خودتان را به مدت ۲ ساعت در این مجموعه مشغول کنید و از سلول­‌های خاکستری مغزتان کار بکشید. اتاق فرار کلبه وحشت، اتاق فرار قتل مرموز، اتاق فرار تسخیر، اتاق فرار جنگ، اتاق فرار روانی، اتاق فرار رویا و اتاق فرار‌هالای پوزان، از اتاق­‌های این مجموعه هستند.

اتاق فرار میراث پارس

تعداد افراد بازی کلبه وحشت بین ۴ تا ۶ نفر بوده و برای سنین بالای ۱۶ سال مناسب است. اتاق فراردر بازی‌های کلبه وحشت و سبک روانی، معمولا دست و پای شما را می‌بندند. به همین دلیل اگر فوبیای بسته شدن دست و پا را دارید، به هیچ وجه در این بازی شرکت نکنید. مخصوصا در اتاق فرار ترسناک، جلوه‌های ویژه می‌توانند شما را واقعا وارد حس ترس و وحشت کنند. همچنین عوامل مختلف در این نوع اتاق فرار باعث از بین بردن تمرکز شما می‌شوند. در یک اتاق فرار حرفه‌ای به عنوان مثال ممکن است با گوش دادن به صدایی که از یک جسم بیرون می‌اید بتوانید رمز اتاقی را پیدا کنید.