از پشتیبانی تمام وقت برخوردارند

یکی از مهمترین ویژگی های وردپرس که آنرا بسیار محبوب کرده است نصب راحت و کار کردن با آن بدون اینکه نیازی به دانش برنامه نویسی داشته باشیم. برای معرفی این افزونه ها علاوه بر امتیاز ویژگی های دیگری مثل سهولت کار و تنظیم افزونه، امکانات، میزان تاثیرگذاری، کمترین تداخل و … اما با استفاده از قابلیت سلسهمراتبی کردن آنها میتوانید برگه را به زیرمجموعه برگه دیگری اضافه کنید. بنابراین توصیه می کنیم که فقط لینک هایی را ریدایرکت کنید که مجبور به تغییرشان هستید و راه دیگری ندارید. علاوه بر این، شما می توانید امنیت.سایت وردپرس خود را به راحتی با استفاده از خدمات مانند blogVault و پلاگین هایی مانند iThemes Security تقویت کنید. با وجود سیستم های مدیریت محتوا دیگر مانند جوملا و دروپال و … از دیگر مزایای استفاده از وردپرس برای مدیران سایت می توان به امکان تغییر محتوای سایت بدون نیاز به طراحی مجدد سایت و بدون نیاز به هیچ کدنویسی اشاره کرد.

متن باز یا Open Source بودن یک نرمافزار به این معنی است که هر فردی این امکان را دارد که این نرمافزارها را بعد از بررسی ویرایش کند و تغییراتی را روش به وجود بیاورد و توسعه بدهد! البطه یک تیم اصلی از توسعه دهندگان هستند که توسعه پروژه را هدایت می کنند، اما هر کسی می تواند قسمت هایی را ویرایش و بروز کند، مشکلات را گزارش دهد، ویژگی هایی را پیشنهاد کند و … سئو : افزونه هایی در وردپرس وجود دارد که می توانند به کمک مدیران وب سایت آمده و به بهبود سئو سایت کمک کنند.یکی از معروف ترین این افزونه ها، Yoast SEO است که می تواند بسیار موثر باشد.این افزونه حتی در بهترین شرکت سئو نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

به نسبت زمان می توان تعداد خوراک ها را محدود کرد. به ندرت می توان افزونه ای همه جانبه را یافت که از سرعت وب سایت شما نکاهد. اعمال می شود و لینک های سایت بر اساس قواعد جدید بارگذای می شوند و البته زمانی که می خواهید یک نوشته جدید ایجاد کنید، می توانید به سادگی مشخص کنید که در پیوند یکتا مربوط به آن صفحه چه کلمات و عبارت هایی استفاده شود. بهعنوان مثال زمانی که قالب انفولد را در گوگل جستجو میکنید صدها سایت آن را به شما ارائه میکنند و برای پیدا کردن سایت سازنده کافی است که عبارت Enfold wordpress Theme را جستجو کرده و سایت سازنده را پیدا کنید. از مزایای استفاده از وردپرس می توان به راه اندازی یک وب سایت در کمتر از 10 دقیقه و وجود افزونه ها و قالب های فراوان رایگان و پولی اشاره کرد. از مهمترین مزایای استفاده از وردپرس می توان به فراوانی قالب ها و افزونه های مختلف اشاره کرد.

با وجود این بروزرسانی ها وردپرس به یک سیستم مدیریت محتوای فوق العاده تبدیل شده است. اگر شما هم بخواهید، به راحتی می توانید به یک توسعه دهنده اصلی وردپرس تبدیل شوید. شما می توانید با نصب افزونه های مورد نیاز، وردپرس خود را به یک سیستم فروشگاهی یا شبکه اجتماعی تبدیل کنید. و هیچ محدودیتی ندارد؛ می توانید یک فروشگاه اینترنتی.بزرگ یا یک شبکه اجتماعی پرطرفدار طراحی کنید. شما با استفاده از این فایل ها می توانید سیستم مدیریت محتوا وردپرس رو بطور کامل و بدون هیچ محدودیتی روی هاست خود نصب کنید.

17-افزونه User Role Editor Pro: با کمک افزونه ی “User Role Editor” قادر می باشید تا بخش های متعدد سایت خود را برای هر نقشی که فعالیت می کند محدود کنید و همچنین پنل مدیریت خود را به یک محیط ایمن تبدیل نمایید. به کمک افزونه ووکامرس woocomerce می توانید یک وب سایت فروشگاهی آنلاین را در کمترین زمتن راه اندازی کنید و یا به وسیله افزونه بادی پرس BuddyPress می توانید وب ساییت خود را به یک شبکه اجتماعی قدرتمند تبدیل کنید. هر زمان که کاربری وارد سایت شما شده و بخواهد این فایلها را دانلود کند، شبکه CDN آن فایلها را از نزدیکترین سرور به کاربر برایش میفرستد. وردپرس یک سایت ساز رایگانه که با کمترین هزینه شما را صاحب یک وب سایت می کند. افزونه صفحه ساز المنتور ( Elementor Page Builder ) به شما کمک میکند تا صفحات سایت خود را با ساختار دلخواه ایجاد کنید.

1. افزونه های مربوط به شبکه های اجتماعی ۶ درصد.

با استفاده از همین حلقه، توسعه دهندگان وردپرس میتوانند مقالهها را در هر صفحهای که بخواهند نمایش دهند. هر چقدر که مخاطبان به مزایای استفاده از وردپرس پی می برند. از روش های کسب درآمد وردپرس چقدر می دانید؟ وردپرس دارای امکانات کاربردی فراوان برای همه افراد از جمله مبتدیان است، که بتوانند به کمک وردپرس کسب درآمد داشته باشند. سرعت سایت برایتان اهمیت دارد: اغلب قالبهای آماده با افزودن آپشنهای متعدد برای جذب کاربران متفاوت، دارای کدهای بسیار زیادی هستند که ممکن است خیلی از آنها برای شما کاربردی نداشته باشد.

افزایش سرعت وردپرس

استفاده از وردپرس نسبت به سیستم های مدیریت محتوای دیگر.بسیار آسانتر و بهتر است. همچنین اگر از یک CDN مناسب برای وردپرس خود استفاده کنید، می توانید محتوای خود را با سرعت بیشتری به کاربران خود انتقال دهید. با استفاده از ابزار جستجو می توانید به سادگی میان آیتمها حرکت کنید و زمان کمتری صرف پیدا کردن آیتمهای مورد نیازتان کنید. این افزونه طبق زمان بندی برنامه ریزی شده است و این قابلیت را دارد که شما از هر پرونده و اطلاعاتی در هاست خود که نیاز داشتید , سایت بی تم (http://betheme.ir) بکاپ تهیه کنید.

با وردپرس می توان بدون دانش کدنویسی در عرض چند روز یک وبسایت داشت. اگر شما صاحب یک سالن زیبایی بزرگ و مجلل هستید و یا قصد دارید، آرایشگاه خود را به دیگران نیز معرفی کنید، مطمئنا به یک سایت به خصوصی نیاز خواهید داشت که استفاده از قالب The Styler میتواند نتایج مثبت زیادی را برایتان به همراه داشته باشد. تمها نمای کلی سایت را میسازند و افزونهها به گسترش عملکرد سایت کمک میکنند. کش کردن صفحه و سایر تغییرات عملکرد را با WP Rocket پیاده سازی کنید. اکنون اجازه دهید کمی در مورد نحوه عملکرد سینتکس فایل readme افزونه وردپرس توضیح دهیم تا بتوانید آن را برای افزونه خود سفارشی کنید و در پلاگین نویسی وردپرس از آن استفاده کنید. در حالی که هکرها همیشه دنبال پیدا کردن نقاط ضعف.برای سوء استفاده از نرم افزارها و سایت ها هستند ، وردپرس کار آنها.را سخت کرده است و با بهترین استانداردهای کد ساخته شده است تا از لحاظ امنیتی سریع و غیرقابل نفوذ باشد.

افزونهها میتوانند بسیار ساده در حد تغییر تاریخ میلادی به شمسی باشند و یا کاملاً پیچیده مثل اضافه کردن فروشگاه به سایت و انجام کارهای سئو آن باشند. متاسفانه ایرادی که اکثرا به وردپرس وارد میکنند این است که سرعت سایت های وردپرس پایین است اما باید به این نکته دقت کنیم که هر سیستمی بهصورت پیشفرض سرعت بالایی ندارد و بهینه نیست. این قابلیت درواقع زمانی که کاربر یک کلمهای را در فرم جستجو وارد میکند، نتایج مربوط را فوراً برای آن نمایش میدهد.

افزونه وردپرس

پس از دریافت فایل فشرده شده و نصب آن در سایت وردپرسی، باید آن را به پنل پیامکی متصل نمود تا ثبتنام با شماره موبایل از طریق ارسال کد تأیید تکمیل شود. افزونه را از پایین صفحه دریافت نموده و آن را در سایت خود در بخش افزونه ها نصب کنید. با فشرده سازی کد های قالب وب سایت میزبان وبسایت درخواست و یا ریکوئست کمتری دریافت میکند و در نتیجه به افزایش سرعت وردپرس کمک شایانی میکند. راهکار اول، تغییر سایز تصاویر به صورتی است که نیاز به تغییر سایز دوباره آنها در سایت نباشد. در صورتی که از HTTP/2 استفاده می کنید فعال کردن این گزینه توصیه نمی شود. اما چون استفاده از آن ساده بود تصمیم گرفتم به عنوان تمرین خودم همین افزونه را درست کنم.

پلاگین وردپرس

تمام وب سایتهایی که با استفاده از سیستم مدیریت محتوا وردپرس راه اندازی میشوند، نیازمند افزونههایی هستند تا مواردی از جمله امنیت، سئو، سرعت و امکانات سایت به استاندارد لازم برسد. اگر بخواهیم از دید یک حرفه ای به سوال چرا از وردپرس استفاده کنیم؟ ولی بعد از مطالعه این مقاله به جواب سوال خود رسیده اند و با تمام انرژی به یادگیری وردپرس پرداخته اند. با نصب این افزونه علاوه بر استفاده از امکانات ویژه وردپرس، یک فروشگاه اینترنتی قوی در دسترس شماست. همچنین یکی از جذاب ترین مزایای استفاده از وردپرس، راه اندازی شبکه اجتماعی به کمک آن اشاره کرد. 1. افزونه های مربوط به شبکه های اجتماعی ۶ درصد. همان طور که بالاتر گفتم، بیشتر از 40 درصد سایتهای جهان، با استفاده از وردپرس ساخته شدهاند. به نام خالق هستی باتوجه به استقبال شما از بخش معرفی افزونه ها و همچنین آموزش افزایش امنیت وردپرس که اخیرا منتشر شد، در این مطلب تصمیم گرفتیم 2 افزونه فوق العاده قدرتمند وردپرس را معرفی کنیم.

این حملات علاوه بر سرقت داده یا ترافیک، میتوانند وبسایت را ار نتایج برتر جستجو پاک کنند و یا اینکه وبسایت را خراب و یا کند کنند؛ اما شاید مهمترین هدف این حملهها، سرقت اطلاعات حساس مشتری، مانند شماره تلفن یا اطلاعات کارت اعتباری و یا سایر موارد دیگر است که کاربر برای پرداخت و یا ثبتنام از آنها استفاده کرده است. بهینه سازی سایت برای.موتورهای جستجو یا سئو (SEO) یکی از مهمترین فعالیت هایی است که صاحبان وب سایت ها مخصوصا سایت های تجاری و فروشگاهی برای اینکه در صدر نتایج موتورهای.جستجو قرار بگیرند، باید به آن توجه کنند.

این قالب عملکرد بسیار بالا، سرعت بارگذاری سریع را ارائه میدهد و شامل پلاگینهای ممتاز مانند WP Rocket و Revolution Slider است. از طرفی این تنظیمات سرعت عملکرد سایت را کاهش میدهند که Perfmatters این امکان را به شما میدهد تا تنها با کلیک بر روی چند دکمه، این گزینهها را غیرفعال کنید. شما فقط با المان های گرافیکی و تنظیمات ساده سایت خود را به دلخواه سفارشی سازی می کنید. پس از فعال سازی ، برای پیکربندی تنظیمات افزونه باید به صفحه Settings » Security Questions بروید. به صفحه ادمین وردپرسی تان وارد شوید و به تنظیمات پلاگین بروید. این قالب علاوه بر اینکه سرعت بارگذاری بسیار بالایی دارد با انواع صفحه سازها مانند المنتور و ویژوال کامپوزر سازگار است.

طبق آمار بدست آمده بیشتر از 70 میلیون سایت در سراسر جهان از وردپرس استفاده می کنند. 3. وردپرس در هر ماه چیزی بیشتر از ۳۷ میلیون جستجوی جهانی دارد. Wp DB backup : این افزونه 2 میلیون بار دانلود شده است و یکی از معروف ترین افزونه ها در زمینه بک آپ گیری از پایگاه داده وردپرس است . افزونه آمار وردپرس فارسی یکی از بهترین افزونه ها در این زمینه می باشد. لطفا نظرات و پیشنهادات و تجارب ارزشمند خود در این زمینه را با ما در میان بگذارید. زیرا شما می توانید با نصب افزونه ووکامرس، وردپرس خود را به یک سیستم فروشگاهی تمام عیار قدرتمند تبدیل کنید.

توجه داشته باشید بجای عبارت new در واقع نام کاربری جدید مد نظرتان و بجای عبارت Old نام کاربری قدیمی مدیر وب سایت خود را قرار دهید. وب سایت های بزرگ و قدرتمندی از این سیستم مدیریت محتوا استفاده می کنند که مهر تاییدی بر امنیت آن است. رابط کاربری ساده: در وبسایت های وردپرسی به تمامی بخش های سایت دسترسی داریم و این دسترسی در کوتاه ترین و بهترین موقعیت قرار دارند. جلسات از قبل ضبط شده و آماده هستند و دسترسی همیشگی و دائمی دارید. نکته: قبل از ادامه کار، مطمئن شوید که از پایگاه داده MySQL خود نسخه پشتیبان تهیه کردهاید. همچنین قبل از نصب افزونه های جدید پیشنهاد می شود از سایت خود بکاپ گیری کنید. به عنوان مثال، به طور سنتی اگر یک هکر بخواهد 500 کلمه عبور متفاوت را در سایت شما امتحان کند، باید 500 بار باید وارد سایت شود و رمزعبور را امتحان کند درحالیکه این کار توسط افزونه ورود به سیستم قفل شده است.