افزایش امنیت وردپرس با All In One Security And Firewall

می توانید در مورد چگونگی کمک Sucuri به ما در جلوگیری از 450000 حمله وردپرس در یک ماه را در تصویر زیر مشاهده کنید . برای سهولت کار ، ما یک محتوا ایجاد کرده ایم که به شما کمک می کند تا به راحتی از طریق راهنمای امنیتی نهایی وردپرس خود حرکت کنید. اجرای این اسکن های آنلاین کاملاً رو به جلو است ، شما فقط URL های وب سایت خود را وارد کرده و خزنده های آنها از طریق وب سایت شما به دنبال بدافزار شناخته شده و کد مخرب می گردند.

پلاگین وردپرس

ما تعدادی اقدامات عملی داریم که می توانید برای محافظت از وب سایت خود در برابر آسیب پذیری های امنیتی انجام دهید. هنگام خرید به نظرات کاربران دقت کنید: معمولاً کاربران زیادی در بخش پایینی سایتی که میخواهید از آن خرید کنید، نظرات خود را در مورد قالب عنوان میکنند. اساساً اگر قرار باشد زیر ساعت آنها هک شوید ، آنها تضمین می کنند که وب سایت شما را برطرف خواهند کرد (مهم نیست که چند صفحه داشته باشید). پس از فعال سازی ، برای تنظیم افزونه به Settings » Login LockDown به صفحه LockDown مراجعه کنید. پس از نصب نرمافزار را بازکنید و از منوی file گزینه open را انتخاب کنید. از افزونه Better Search Replace برای پیدا کردن ریدایرکتهای مشکل دار استفاده سایت بی تم کنید. امنیت وردپرس موضوعی است که از اهمیت زیادی برای هر صاحب وب سایت برخوردار است.

SSL (لایه سوکت های امن) پروتکلی است که انتقال داده را بین وب سایت شما و مرورگر کاربران رمزگذاری می کند. مهمترین نکته ای که در مورد تهیه نسخه پشتیبان باید بدانید این است که شما باید به طور منظم پشتیبان گیری از سایت کامل را در یک مکان از راه دور (نه حساب میزبانی خود) ذخیره کنید. در این راهنما ، ما بهترین نکات امنیتی WordPress را برای کمک به شما در محافظت از وب سایت خود در برابر هکرها و بدافزارها به اشتراک خواهیم گذاشت. هاب اسپات به وبمسترها کمک میکند تا با کمک ابزارهای انحصاری، بتوانند محصولات و سرویسهای خود را برای شبکه های اجتماعی و شبکههای بازاریابی به اشتراک بگذارند. شما نیز میتوانید به همین شیوه در وبسایت خود عمل کنید. نمیتوان همزمان به دنبال افزایش امنیت وبسایت بود و هم از قالب و افزونه های غیرمعتبر برای وردپرس استفاده کرد. چطور سرعت وبسایت را بررسی کنیم؟

افزونه های پشتیبان وردپرس رایگان و پولی زیادی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. به طور پیش فرض ، وردپرس به کاربران اجازه می دهد تا هر زمان که بخواهند وارد سیستم شوند. این شامل نظارت بر یکپارچگی پرونده ، تلاشهای ناموفق برای ورود به سیستم ، اسکن بدافزار و غیره است. با محدود کردن تلاشهای ناموفق برای ورود به سیستم ، کاربر می تواند به راحتی برطرف شود. چون این افزونه حفرههای رایج را شناسایی کرده و برطرف میکند. می توانید این کار را با استفاده از یک ویژگی کلیک کنید در افزونه رایگان Sucuri که در بالا به آن اشاره کردیم ، با یک کلیک انجام دهید. از مهمترین ویژگی های شرکتهای معتبر و خوب، داشتن کادر پشتیبانی قوی است که در تمام ساعات شبانه روز و در تمام ایام هفته ( که به صورت ۲۴/۷ نمایش داده میشود ) و حتی روزهای تعطیل و مناسبتها، آماده پاسخ گویی و حل مشکلات شما هستند.

اطلاعات سایت شما در فضای آنلاین به عنوان سرمایه شما شناخته میشود، پس باید تمام تلاش خود را جهت حفظ این اطلاعات انجام دهید. یه ماشین هر چقدر هم خوب باشه ، اگر امنیت نداشته باشه و جان سرنشینانش رو به خطر بندازه ارزش چندانی نداره، در مورد وب سایت هم همینطوره با هک شدن سایت شما ، سایت شما از دسترس خارج خواهد شد و اگر یه سایت فروشگاهی باشین و یا خدماتی دچار ضرر و بی اعتمادی مشتریان خودتون میشین، پس با استفاده از پلاگین های افزایش امنیت وردپرس وب سایت خودتون رو بیمه کنید. بزرگترین ایرادی که منتقدان و توسعهدهندگان وردپرس به آن میگیرند، مربوط به امنیت این سیستم مدیریت محتواست. به عنوان مثال ، به طور معمول اگر یک هکر بخواهد 500 گذرواژه مختلف را در وب سایت شما امتحان کند ، مجبور است 500 تلاش ورود به سیستم جداگانه انجام دهد که توسط پلاگین logdown lockdown گیر و مسدود می شود.

در صورت افزایش تعداد فایلها یا کاربرانی که خارج از سایت شما در حال دانلود هستند، منابع سرور سایت ما اشغال شده و ممکن است عملکرد خوبی به کاربران خودمان نداشته باشیم. پلاگین های افزایش امنیت وردپرس مثله کمربند ایمنی و کیسه هوا ماشین می مونه که از جان سایت وردپرسی شما حفاظت می کنه. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه فقط با چند کلیک می توانید امنیت وردپرس خود را بهبود بخشید (بدون نیاز به کدگذاری). معمولا یک ارائه دهنده میزبانی مشترک مشترک مانند اقدامات اضافی را برای محافظت از سرورهای خود در برابر تهدیدات معمول انجام می دهد.

تمیز کردن سایت وردپرس بسیار دشوار و وقت گیر است. در صورت خراب شدن سایت شما به دلیل تنظیمات افزونه، این قسمت مورد نیاز خواهد بود. با توجه به این که این قالب با صفحه ساز هماهنگ است می توانید به صورت ساده و دلخواه صفحه فرود بسازید در نهایت با این قالب یک فروشگاه اینترنتی بزرگ داشته باشید و تجربههای جدیدی به دست آورید. قطعاً شما که درحال مطالعه این صفحه هستید نگران امنیت وردپرس خود هستید، اما نگران نباشید، وردپرس به خودی خود امن است و کارهای که ما برای توسعه وردپرس خود انجام میدهیم باعث میشود که وردپرس امنیت خود را از دست بدهد. در حالی که نرم افزار اصلی وردپرس بسیار ایمن است و توسط صدها نفر از توسعه دهندگان مورد بازرسی قرار می گیرد ، اما کارهای زیادی می توان برای حفظ امنیت سایت شما انجام داد.

افزونه وردپرس

بکاپ سایت را با http هاست شما fetch میکند که مجبور نباشید فایلهایی با حجم بالا را آپلود کنید. راه دیگر برای کاهش خطر این است که به هرکسی اجازه دسترسی به حساب مدیر وردپرس خود را ندهید ، مگر اینکه کاملاً مجبور شوید . اگر وب سایت شما یک تجارت است ، پس باید بیشتر به امنیت وردپرس خود توجه کنید. پس از تهیه نسخه پشتیبان ، کار بعدی که باید انجام دهیم این است که یک سیستم حسابرسی و نظارت راه اندازی کنیم که همه اتفاقات وب سایت شما را ردیابی کند. هنگامی که سایت خود را راه اندازی می کنید،بعد از چند مدت ممکن است شما به اطلاعات گذشته خود نیازی نداشته باشید. برای پیدا کردن قالب مناسب باید به نوع سایتی که میخواهید راه اندازی کنید توجه کنید. همانطور که هر مجموعهای برای حراست از شرکت خود اقدامهای امنیتی زیادی مثل نصب دوربین مدار بسته، استخدام نگهبان و…

به طور قطع یکی از این عوامل تاثیرگذار در سرعت سایت های وردپرسی، افزونه های نصب شده در سایت هستند، بنابراین در این مطلب به معرفی افزونه ای پرداخته ایم که با استفاده از آن می توانید به بررسی تست سرعت افزونه های وردپرس بپردازید و در نتیجه افزونه یا افزونه هایی که سبب کند شدن سایت شما و مصرف بیشتر منابع ram و cpu شده اند را شناخته و برای رفع مشکل آن ها را در صورت امکان حذف و یا با پلاگین مشابهی جایگزین کنید. یکی دیگر از مواردی که در حل مشکل سرعت در لوکال هاست تاثیرگذار است عیب یابی قالبی است که در وردپرس از آن استفاده میکنید، در صورتی که پس از نصب یک قالب جدید وردپرس شما با افت شدیدی روبرو شد، این افت سرعت به غیراستاندارد و بهینه نبودن قالب شما برمیگردد و بهتر است قالب را حذف و از یک قالب دیگر استفاده کنید و یا در صورت قدیمی بودن قالب، حتما آن را بروز رسانی نمائید.

گاهی اوقات نباید از دو افزونه همزمان استفاده کنید اما در برخی از موارد خاص که شما امکاناتی را نیاز دارید که در افزونه اول وجود ندارد میتوانید از دو افزونه به طور همزمان استفاده کنید. اول از همه، شما بايد زمان بارگذاري فعلي وب سايت خود را تجزيه و تحليل کنيد. فرقی ندارد از آن دسته وبمسترانی باشید که فقط هدفتان سئو کردن سایت و رسیدن به صفحات اول گوگل است یا آن دسته که به شدت، به راحتی کاربرانشان اهمیت میدهند. شما فقط با چند کلیک ساده مشخص میکنید که افزونه باید کجا کار کند و کجا کار نکند، همین! اما افزونه Code Snippets به شما کمک میکند تا بدون بروز هیچگونه مشکلی کدهایی که قصد دارید در فایل فانکشن قالب قرار دهید را در این افزونه اضافه کنید و از سالم بودن کد اطمینان حاصل کنید. امنیت 100 درصدی وجود ندارد و هرلحظه امکان دارد به سایت شما نفوذ کنند اما استفاده از این افزونهها شانس ورود این هکرها را به سایت شما تا حد بسیار زیادی کاهش میدهد و از حمله به سایت شما تا حد زیادی جلوگیری میکند.

افزایش سرعت وردپرس روش دیگر برای سخت کردن امنیت وردپرس شما غیرفعال کردن اجرای فایل PHP در فهرست هایی است که نیازی به آن نیست مانند / wp-content / uploads /. در این صورت دیگر لازم نیست میان دهها یا صدها فایل کتابخانه دنبال فایلهای غیر ضروری بگردید. در این صورت امکان هک سایت شما بسیار کاهش پیدا میکند. عدد دقیقی برای این مورد نمیتوان داد، اما پیشنهاد گوگل بارگذاری صفحات زیر 3 ثانیه است، اما گاهی رسیدن به این عدد باتوجه به ساختار سایت شما دشوار و غیرممکن است، اما پیشنهاد ما به شما سرعت بارگذاری کمتر از 5 ثانیه است. اما کارهای بسیار زیادی هستند که شما بدون داشتن دانش تخصصی در زمینه امنیت میتوانید انجام دهید تا امنیت وردپرس خود را تا حد زیادی افزایش دهید. در مرحله بعد، باید فایل اصلی پلاگین خود را ایجاد کنید. این گزینه ها به شما کمک می کند تا مناطق اصلی را که هکرها اغلب در حملات خود استفاده می کنند قفل کنید.

اگر در مورد وب سایت خود جدی هستید ، باید به بهترین اقدامات امنیتی وردپرس توجه کنید. پاک کردن تگهای غیر مفید روشی مؤثر در کاهش حجم سایت میباشد. گوگل هر هفته حدود 20،000 وب سایت را برای بدافزار و 50،000 را برای فیشینگ در لیست سیاه قرار می دهد. وب سایت را برای بدافزار و حدود 50،000 وب سایت را برای هر هفته برای فیشینگ در لیست سیاه قرار می دهد. بهترین قسمت در مورد فایروال Sucuri این است که با پاک سازی بدافزار و تضمین حذف لیست سیاه نیز همراه است. آنها آماده استفاده از نقشه های بازیابی حوادث و حوادث هستند که به آنها امکان می دهد از داده های شما در صورت تصادف بزرگ محافظت کنند.

وردپرس دارای یک ویرایشگر کد داخلی است که به شما امکان می دهد تم و پرونده های پلاگین خود را از قسمت مدیر وردپرس ویرایش کنید. دارای یک سازنده پاپ آپ است که به شما امکان می دهد پاپ آپ های وردپرس قدرتمندی ایجاد کنید و به این دلیل یکی از بهترین افزونه های پاپ آپ ساز وردپرس است. این خطا هنگامی رخ می دهد که فایل نصبی شما دارای مشکل است. اگر نمی توانید آن را در آنجا مشاهده کنید ، به راهنمای ما مراجعه کنید که چرا نمی توانید فایل htaccess را در وردپرس مشاهده کنید . پوسته ها بروید تا مواردی را که دیگر استفاده نمی شوند حذف کنید. اگر از فایروال برنامه وب که قبلاً ذکر شد استفاده می کنید ، به طور خودکار از آن مراقبت می شود. این قالب نسخه ی رایگان نیز دارد و نسخه ی پولی آن به طور کامل فارسی سازی شده است.

ما زمان زیادی رو برای یادگیری css و html صرف نخواهیم کرد چرا که در جلسات اصلی طراحی قالب با تمام قابلیت های این دو زبان به صورت عملی آشنا خواهید شد و آموزش این دو زبان در شروع در حد یادگیری و درک کلی استفاده از آنها در طراحی قالب وردپرس است. این به آنها امکان می دهد فقط ترافیک اصلی را به وب سرور شما ارسال کنند. به طور پیشفرض حافظه اختصاص داد شده به php توسط وردپرس برای یک سایت 40 مگابایت و برای وردپرس شبکه یا چند سایته 64 مگابایت است بنابر این میزان حافظه ای که انتخاب میکنید باید بیشتر از 40 و 64 مگابایت باشد. خب تو این زمینه وبسایتهای متعددی در حال فعالیت هستند که Google PageSpeed Insights و GTmetrix از بهترین وبسایتهای تخمین سرعت بارگذاری سایتهای متعدد محسوب میشن. که به نوبه خود یک پیشرفت چشمگیر محسوب می شود.

ما به هزاران کاربر وردپرس در تقویت امنیت وردپرس خود کمک کرده ایم. تکنولوژی Gzip به سایت ها این امکان را می دهد تا منابع خود را تا حد زیادی فشرده کرده و برای کاربر ارسال کنند. افزایش سرعت وردپرس شرط لازم برای موفقیت یک وب سایت وردپرسی است. استفاده از سرویس میزبانی شده وردپرس بستر ایمن تری را برای وب سایت شما فراهم می کند. اگر چنین موردی را مشاهده کردید ، احتمالاً ایده خوبی است که میزبانی وب خود را تغییر دهید . براساس تعداد دفعات به روزرسانی وب سایت خود ، تنظیمات ایده آل ممکن است یک بار در روز یا پشتیبان گیری در زمان واقعی باشد. در بالای صفحهی تنظیمات این افزونه دو دکمه قرار گرفته است که از طریق دکمهی مشاهدات گزارشات میتوانید آخرین پیغامهای افزونه را مشاهده کنید. یکی دیگر از تفاوت های مهمی که بین قالب های رایگاتن و پولی وجود دارد، به روزرسانی آنها می باشد.

شما نیز میتوانید به همین شیوه در وبسایت خود عمل کنید.