افزایش امنیت وردپرس به صورت جامع و کامل

اگر بخواهیم ببینیم که نمونه این موارد روی سایت وردپرس چیست این امکان را داریم که به اتصال درگاه پستی به افزونه ووکامرس اشاره کنیم که براحتی میتواند پست را از مرسوله های ارسالی شما آگاه سازد. این افزونه افزایش سرعت وردپرس می تواند بهترین گزینه برای هر وب سایتی باشد؛ چراکه Sucuri یک فایروال سطح DNS میباشد و این به این معنی میباشد که حتی قبل از رسیدن درخواستی به وب سایت شما، امکان ارائه محتوای ذخیره شده وجود دارد و محتوا می تواند در اختیار کاربر قرار گیرد. در انتها مجدد نیاز است که بیان کنیم امنیت وردپرس مقولهای حیاتی برای تمام مالکان کسب و کار است که وب سایتهای خود را برپایه وردپرس طراحی کردهاند. متاسفانه بسیاری از کاربران همانطور که بیان شد، نام کاربری ادمین خود را به صورت پیشفرض admin یا administrator است تغییر نمی دهند. این ثبات و جدیت در کار به همراه مواردی که در ادامه بیان می شود باعث شده است که وردپرس به جای کنونی خود برسد.

افزونه وردپرس

البته موارد مختلفی مانند قالب ها و همینطور افزونه های غیر رایگان نیز وجود دارند که باید برای آنها هزینه بپردازید که این مورد نیز در ادامه بررسی خواهید شد. قالب ها در واقع مجموعه هایی مجتمع و از پیش طراحی شده از المان های مجزا و ویژگی های مختلفی هستند که به طور مجتمع در یک قالب جمع شده اند. ویژگی ارائه محتوا به بهترین شکل ممکن به کاربران و همینطور کنترل محتوایی عالی که توسط وردپرس ارائه می شود باعث شده است تا خیلی از این سایت های بزرگ و پربازدید به استفاده از این سیستم مدیریت محتوا برای سایت خود روی بیاورند.

پلاگین وردپرس

این سیستم مدیریت محتوای قدرتمند در سال ۲۰۰۳ و برای اولین بار تحت عنوان b2/cafelog توسط مت مالِنوِگ و مایک لیتل با کاربرد یک ابزار برای مدیریت وبلاگ معرفی شد و مورد استفاده قرار گرفت و با بازدهی خوبی که داشت هسته ای برای یک سیستم مدیریت محتوای حرفه ای را شکل داد. همان اندازه که وردپرس در هسته و فرایند های نرم افزاری خود صریح و ساده عمل می کند، در ارائه یک رابط کاربری دو برابر ساده عمل کرده است. برای ایجاد این امکان، می توانید از SI CAPTCHA Anti-Spam استفاده کنید یا از افزونه Cimy User Extra Fields استفاده کنید. دلایل زیادی وجود دارد که میتوانیم برای این مورد آنها را فهرست کنیم و به نوبت به بررسی هر کدام از آنها خواهیم پرداخت، اما یکی از دلایلی که شاید به صورت کلی دیده شود و در خیلی از منابع از آن اسمی برده نمی شود، سیاست کاری ثابت و همینطور حرفه ای ارائه کنندگان این پلتفرم است که به صورت خستگی ناپذیری در ۱۷ سال گشته مشغول کار بر روی این پروژه بوده اند.

اکنون نوبت به آن رسیده است ببینم که کاربرد های هدف وردپرس چیست و برای چه نوع سایت هایی میتواند بهترین باشد. سایت های اطلاع رسانی و وبلاگ ها یکی از اصلی ترین و مهمترین کاربرد هایی هستند که وردپرس می تواند ارائه کند. برخی افزونه ها، تاثیر بسیار منفی در سرعت سایت دارد که یکی از این افزونه ها، افزونه “تیکت پشتیبانی پیشرفته” است که زمان بارگزاری سایت را حدود 3 ثانیه افزایش میدهد. این کار باعث میشود که خیلی از دغدغه های طراحی برای شما به اتمام برسد. در وردپرس اینگونه نیست و شما با یک سیستم کاملا شفاف از این نظرها سر و کار خواهید داشت.

افزایش سرعت وردپرس

اما کارکردن با وردپرس ساده تر از این حرف ها بودهو شما می توانید به راحتی از این سیستم استفاده کنید. محاسبه ریاضی: با به کار گیری این افزونه می توان بر روی داده های جمع آوری شده عملیات ریاضی مانند جمع، تفریق، ضرب و تقسیم را انجام داد تا عدد جدیدی بدست betheme.ir آید. یکی دیگر از مواردی که برای وردپرس یک برگ برنده به حساب می آید این است که شما میتوانید به قالب های آماده با کاربرد های مختلف دسترسی داشته باشید و این قالب ها به شما کمک می کنند که در کوتاه ترین زمان ممکن به سایت مورد نظر خود دسترسی داشته باشید. وردپرس یک برنامه open source می باشد؛ یعنی طراحان وردپرس کد ها را در اختیار کاربران قرارداده اند تا بتوانند وردپرس را توسعه داده و قالب و افزونه های متفاوتی برای آن طراحی کنند . به این صورت که شما می توانید به یک رابط کاربری ساده و حرفه یا دسترسی داشته باشید که تمامی امکاناتی که برای کار کردن با سایت نیاز دارید را در اختیار شما قرار دهد.

اولین جنبه این است که یک بازار کار خرفه ای و جدید ایجاد شده است که خیلی از برنامه نویسان حرفه ای با ورود به این بازار به درآمد های خوبی دست پیدا کرده اند و این امر باعث شده است که وردپرس همیشه یک سیستم تولید محتوای تر و تازه و سرپا بماند و استفاده از آن همیشه بالا باشد. وردپرس همیشه آپدیت های دوره ای و به موقع خود را ارائه کرده است و مسیر پیشرفت را به صورت حرفه ای دنبال می کرده است. یکی از مواردی که وردپرس خود را درگیر آن نکرده است این است که هسته خود را بیش از اندازه پیچیده نمی کند و تغییرات فقط زمانی اعمال می شود که نیاز به آپدیت جدید باشد. وقتی که شما وردپرس را روی هاست خود نصب کرده و این سیستم را به کار بگیرید، در واقع کور و هسته وردپرس برای شما نصب شده است و میتوانید از آن استفاده کنید اما از امکانات بالا خبری نیست.

در لایه مرکزی هسته وردپرس قرار گرفته است. بعد از قالب نوبت به امکانات ویژه وردپرس می رسد که لایه سوم را تشکیل می دهند. اکنون نوبت به این رسیده است که ببینیم این ابزار کاربردی چگونه کار می کند و مکانیزم کارکرد وردپرس چیست. اکنون نوبت به آن رسیده است که لایه بالاتر را وارد ماجرا کنید. وردپرس برای بالا نگه داشتن یک سایت و ارائه سرویس های مورد نظر خود از یک مکانیزم سه لایه ای استفاده می کند. قالب ها یا همان Theme ها دومین لایه ای هستند که برای کار با وردپرس باید به خدمت گرفته شوند.

وردپرس ابتدا در سال 2001 توسط یک برنامه نویس فرانسوی با نام میشل والدریگی راه اندازی شد. وردپرس ۱۷ سال است که در حال سرویس دهی در اینترنت می باشد و در این سال ها با توجه به سیاست های کاری صحیح و همینطور عملکرد ایده آلی که داشته است موفق شده است تا آماری فوق العاده را در موارد مختلف بدست آورد. خیلی از سایت های رسمی شرکت ها که به معرفی شرکت، پیشینه کاری و همینطور خدماتی که شرکت ارائه می کند می پردازند، از وردپرس استفاده می کنند. خیلی از پلتفرم های رایگان با این کار مخالفت می کنند. کافیست نظرات و سوالات خود را از طریق بخش نظرات بخش مرتبط با ما در میان بگذارید.

با توجه به این موضوع، در این مقاله از کمک وردپرس به عنوان پشتیبان سایت و پشتیبان وردپرس قصد داریم راجع به تاثیرات مثبتی که افزایش سرعت وردپرس در نسخه موبایل روی نتایج جستجو وجود دارد با هم صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید. WordFence چندین امکان را در نسخه رایگان قرار داده است. Zeno Font Resizer پلاگینی است که به بازدید کنندگان این امکان را میدهد تا با توجه به نیاز خود فونت وبسایت شما را تغییر دهند. نام این سیستم از b2/cafelog که رد شش ورژن قبلی خود آن را حفظ کرده بود به WordPress تغییر پیا کرد و وردپرس ورژن 0.7 ارائه گردید. اگر بخواهیم بگوییم اولین ورژن وردپرس چیست باید به ورژن 0.7 از برنامه b2/cafelog اشاره کنیم که نام آن به طور کلی عوض شد. اگر بخواهیم به صورت شسته رفته بگوییم که فایده اپن سورس بودن وردپرس چیست میتوانیم بگوییم که منبع باز بودن وردپرس کمک کرده است که یک جامعه قوی برای دولوپ و توسعه آن ایجاد شود و پیشرفت خوبی در قالب ها، افزونه ها و سایر امکاناتی که باعث بهبود کار وردپرس می شود ایجاد شود.

اما اگر بخواهیم به زبان ساده آن را توضیح دهیم میتوانیم در پاسخ به سوال وردپرس چیست بگوییم یک سیستم مدیریت سایت رایگان و منبع باز که با استفاده از امکانات ایده آلی که برای مدیریت و همینطور ساخت یک سایت دارد، توانسته است جایگاه خوبی را دربین سایر سیستم ها کسب کند و خود را به عنوان یک گزینه حرفه ای در صنعت طراحی و توسعه وب سایت معرفی کند. که در زیر آنها را بهاختصار به شما توضیح داده و شمارا با کارکرد هریک از آنها آشنا خواهیم کرد. اما قبل از آن از شما میخواهیم تفاوت های آنالیز سرعت در چهار ابزار مشهور را توضیح دادیم را بخوانید. در بخش های قبل و جایی که داشتیم به سوال وردپرس چیست پاسخ میدادم اشاره ای کوتاه به این موضوع داشتیم که وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای همه کاره است و امکاناتی دارد که میتواند تمامی موارد گفته شده را برای شما پوشش دهد.

هر چند این سیستم مدیریت محتوا بعد از وردپرس دومین سیستم مدیریت محتوای مورد استفاده در جهان است اما هرگز نمی تواند با طیف کاربری هایی که وردپرس برای شما خواهد داشت مقایسه شود. کارهای زیادی وجود دارد که میتوانید با افزونههای وردپرس انجام دهید که مطمئن هستیم هرگز به آنها فکر نکردهاید. تمامی این مراحل بصورت کاملا تخصصی و ارگانیک (سئو کلاه سفید) توسط تیم با تجربه مکانیک وردپرس که دارای چندین کسب و کار موفق در گوگل دارد انجام خواهد شد و در مقابل گزارش عملکردی کاملی رو تقدیمتون خواهیم کرد . با در نظر گرفتن تمام موارد بالا و تجربه تیم پشتیبانی میهن وردپرس از هاستینگهای ایرانی، ما در جدول بالا پیشنهادات خودمان را برای خرید بهترین هاست وردپرس ارائه کردهایم. همینطور خرید هاست های ابری کمک بسیار زیادی در بهینه سازی سرعت سایت به شما میکند. وقتی که شما به این شورتکاتها عادت کردید، تعجب خواهید کرد که قبلا چطور بدون آنها کار میکردید!

لطفا با ما در میان بگذارید.

در این بخش فایل های css و فایل های javascript با یکدیگر ادغام نیز میشوند تا به عنوان مثال به جای ارسال و دریافت ۱۰ ریکوئست برای دریافت ۱۰ فایل css، فقط یک عدد فایل css دریافت شود. شما میتوانید با استفاده از این بخش نیز افزونه دانلود شده با فرمت zip. بنابراین قالب مدنظر با همین امکانات نیز راستچین خواهد بود. برای یادگیری راهکارهای افزایش سرعت سایت المنتوری با ما باشین. لطفا با ما در میان بگذارید. و افراد میتوانند با پیدا کردن پوشههای شما فایلهای موجود در هاست را هم مورد سرقت قرار دهند. البته شما از فضای این سرور سهم محدودی دارید؛ به این فضای محدود که داده های سایت شما در آن ذخیره می شود، هاست می گویند. این کار باعث میشود که مقدار زیادی از فضای هاست آزاد شود.

🙂 به نظر شما بهترین هاست وردپرس را از کدام شرکت هاستینگ ایرانی میتوان خرید؟ استفاده کردن از یک قالب بهینه شده می تواند موجب رشد سرعت ووکامرس شما شود. یکی دیگر از مواردی که باعث شده است تا وردپرس به یک رشد خوب دست پیدا کند این است که قابلیت را ارائه داده است تا شما بتوانید افزونه ها و قالب هاییی که نوشته اید را بهص روت غیر رایگان بفروشید. قالب آماده با اسکریپت اختصاصی برای آن نوشته شده است، اکنون میخواهید، محصولات و خدمات را قیمت گذاری و دسته بندی نمایید. یک کور قدرتمند با مکانیزم عملکردی ساده که بر اساس زبان PHP نوشته شده است و مسئولیت اصلی راه اندازی سایت را بر عهده گرفته است. GTmetrix یک سرویس آنلاین است که کافی ست آدرس سایت خود را در آن وارد کرده و این سرویس بر اساس فاکتورهای گوناگون، برای هر جزئیاتی به شما امتیاز میدهد.

سایت GTmetrix بهصورت کاملاً رایگان برای شما آنالیز سرعت سایت را انجام میدهد. نکته جالب در مورد این افزونه این است که وقتی سایت شما در مد “به زودی برمی گردیم” قرار دارد، موتوهای جستجو هنوز هم می توانند در وب سایت شما بخزند. زمانی که کاربری از سایت وردپرسی شما بازدید می کند، مرورگر وب او، باید آدرس IP سرور شما را قبل از اینکه بتواند محتوای شما را بارگیری کند جستجو کند. ماشین حساب داخلی از تنظیماتی که شما براساس قیمت، ناحیه یا وزن راه اندازی کرده اید، استفاده می کند.

از همین رو عموما از هاست لینوکس برای راه اندازی یک سایت وردپرس استفاده می شود، که بعدا بیشتر در مورد اینکه بهترین گزینه برای بستر یک سایت وردپرس چیست صحبت خواهیم کرد. اگر از یک متخصص کامپیوتر و طراح سایت بپرسید که برای ساخت یک سایت سریع، روان، زیبا، کاربردی و همینطور کم هزینه از چه سیستمی استفاده کنیم، این طراحی سایت هر دلیلی مانند داشتن یک فروشگاه اینترنتی، راه اندازی یک وبلاگ تخصصی، ایجاد یک تالار گفت و گو و انجمن و یا هر مورد دیگری، یکی از گزینه هایی که به شما پیشنهاد می شود، وردپرس خواهد بود. اما قبل از اینکه به آنچه برای رسیدن به موفقیت نیاز دارید نگاه کنیم، اجازه دهید نگاهی گذرا به جایی که میتوانید قالب های وردپرس را پیدا کنید داشته باشیم. بر خلاف خیلی از سیستم های مدیریت محتوا شما برای کار کردن به وردپرس به هیچ دانش کد نویسی ای احتیاج ندارید و میتوانید بدون استفاده از کد کار مدیریت سایت را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.