افزایش امنیت وردپرس و ضد هک کردن سایتهای وردپرسی

3. بعد از کلیک روی عکس قالب، پیش نمایش قالب برات باز میشه. فهرست افزونه های وردپرسی بیش از 50،000 افزونه است که هر کدام از آنها به نحوی برای تقویت سئو یک سایت، ایجاد فرم های تماس، نصب گالری ها، نمایش اسلاید برای تصاویر، بهینه سازی تصاویر وب سایت و … این تم 14 نوع مختلف وب سایت، بیش از 300 طرح بندی صفحه مختلف و بیش از 50 عنصر سفارشی را نمایش میدهد که تطبیق پذیری و انعطاف پذیری آن را برجسته میکند.

وودمارت پلاس کاملا با ووکامرس سازگار میباشد که میتواند به شما در ایجاد هر چه بهتر فروشگاه شما کمک کند. شرکتی را انتخاب کنید که علاوه بر تجربه بالا در زمینه طراحی سایت از اساتیدی جهت آموزش استفاده کند که تسلط کافی به چالش های مرتبط با طراحی سایت را داشته باشند و این مهم فقط زمانی فراهم می شود که تدریس به صورت پروژه محور باشد و مدرس تجربه پروژه های عملی موفقی نیز داشته باشد. نسخه جدید این افزونه دارای پنل کامل و پیشرفته ایست که بسیاری از نیازهای افزایش سرعت یک سایت وردپرسی را تامین می کند. 2. داخل صفحه جدید تو تب محبوب، قالب مورد نظرت رو انتخاب کن. پس با دنبال کردن مدیران وردپرس همواره می توانید اطلاعات بروز و جدید را مطالعه کنید.

همه نظرسنجیها برای ارسال ایمیل به مدیران و پاسخ دهندگان با نتایج حاصل از نظرسنجی تنظیم شدهاند. بنابراین برای راستچین کردن قالب، ما همه استایلهای مورد نیاز خود را در این فایل قرار خواهیم داد. به این شکل که قالب رو از سایت های خارجی تهیه کردند و فارسی سازی و راستچین کردند. کش صفحه،کش مرورگر، فشرده سازی Gzip، کوچک سازی بارگذاری مناسب، ترکیب فایل ها، گزینه هایی برای میزبانی اسکریپت های ردیابی به صورت محلی و بهینه سازی پایگاه داده را دارا می باشد. ایده اصلی کشینگ ذخیره موقت دادههای وبسایت در کش است تا دفعه بعدی که کاربر همان صفحه را باز کرد سریعتر لود شود. این دقیقاً همون کاریه که کش HTML صفحه انجام میده و یکی از بهترین روش های افزایش سرعت وردپرس شماست.

لطفا همچنان با ما همراه باشید.

یکی دیگه از فایلهای مهم در افزایش امنیت وردپرس فایل htaccess هست که با استفاده از اون میشه کارهای مختلفی رو (مثل تنظیمات سرور) روی هر سایتی انجام داد. سیستم مدیریت محتوا نرم افزاری است که به وسیله آن میتوانید محتواهای مختلفی مثل متن، عکس، فیلم و فایل صوتی را داخل سایت قرار دهید. همچنین اگر علاقمند به فریلنسری هستید می توانید پروژه های مختلفی از سراسر ایران جهت راه اندازی وبسایت دریافت کنید. بیشتر سایتهای تازه تاسیس که فایلهای موسیقی و ویدئو آنلاین ارائه نمیدهند و یا برای آپلود و دانلود نیستند معمولا برای شروع به فضایی در حدود ۵۰ مگابایت احتیاج دارند.

حال که با مفاهیم پایه وردپرس آشنا شدید، لازم است یک نسخه از وردپرس را روی کامپیوتر شخصی نصب کنید. با شناخت دقیقی از مفاهیم و اصول پایه می توانید درک بهترین نسبت به چرایی استفاده از وردپرس پیدا کنید. در ابتدا باید با مفاهیم پایه آشنا مربوط به وردپرس و طراحی سایت آشنا شوید. در این دسته بندی، ما به شما یاد می دهیم که چطور وردپرس را بصورت رایگان در کمتر از یک هفته یاد بگیرید. این لیست بصورت دوره ای بروز رسانی می شود. نکته قابل توجه این است که این خدمات جانبی، نسبت به دیگر سیستم های مدیریت محتوا بسیار ارزان تر بوده زیرا وردپرس بر خلاف بقیۀ سیستم های مدیریت محتوا به برنامه نویسی پیچیده ای نیاز ندارد. و از دیگر ویژگی های سایت های وردپرسی این است که از امنیت کافی برخوردار است و همچنین قابلیت دسترسی راحت برای ویرایش و به روزرسانی وب سایت نیز در وردپرس به آسانی وجود دارد.

آموزش مربوطه قرار دهیم . آیتمهای جدید به منوی خود اضافه کنید، و منوها و زیر منوهای خود را حذف و یا ویرایش کنید. آموزش وردپرس به شما کمک می کند تا بتوانید برای خود یک سایت طراحی کنید، آن را مدیریت کنید و در نهایت کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی کنید. اگر هم سایتتان را با سیستمهای مدیریت محتوای رایگان مثل وردپرس راهاندازی کردید هزینهی اضافی برای پشتیبانی سایت خود یا طراح وب ندارید، فقط برای خرید یک قالب حرفه­ای و مناسب باید حدود صد هزار تومان هزینه کنید(قیمت قالبهای مختلف متفاوت است)، برای اضافه کردن قابلیتها و امکانات مختلف به سایتتان ازجمله صفحه ساز و تقویت سئو هم میتوانید از افزونههای حرفهای استفاده کنید، که هزینه هر افزونه می­تواند، حدود صد هزار تومان باشد(قیمت افزونههای مختلف متفاوت است). وردپرس برای مبتدیان و اشخاصی که هیچ تجربه ای در زمینه برنامه نویسی یا مدیریت سایت ندارند کاملا مناسب است زیرا از یک رابط کاربری ساده و کاربردی برخوردار است و این یکی از مهمترین مزیت های وردپرس است که کار با آن برای هرشخص و با هرسطح دانش امکان پذیر می باشد.

پلاگین وردپرس

لیست پارامتر هایی که در زمان ساخت شئ به آن می دهیم تا پست های مد نظرمان را تعیین کنیم بر اساس دسته بندی های تعیین می شود. مخزن وردپرس در واقع جایی هست که بصورت رایگان میتونیم به کلی قالب رایگان دسترسی داشته باشیم و برای سایتمون استفاده کنیم. یکی از اصلی ترین بخش هایی که شما بصورت مداوم با آن درگیر خواهید بود، همین ابزار گوتنبرگ است. نرمافزارهایی که بهصورت منبع-باز یا اصطلاحاً Open Source هستند از مجوز استفاده عمومی (GNU/GPL) همانند گنو/لینوکس استفاده میکنند. دوباره عکسارو بردارم و کم حجم کنم و بعد بارگذاری کنم یا هم از افزونه استفاده کنم.

همانطور که اطلاع دارید از وردپرس نسخه ۲.۶ امکان ذخیره سازی خودکار پست به سیستم وردپرس اضافه شد، این امکان که بسیار کاربردی است نوشته های شما را در حین نوشتن بطور خودکار ذخیره میکند تا در صورتی که با مشکل قطعی اینترنت، مشکل نرم افزاری و یا مشکل قطعی برق مواجه شدید بتوانید قسمت زیادی از نوشته های خود را بازیابی کنید، حال فرض کنید شما هزاران پست منتشر شده در سایت وردپرسی خود دارید، وردپرس تقریبا از هر نوشته شما چندین نسخه کپی بر میدارد، بنابراین تعداد بسیار زیادی پست بی کاربرد و بی استفاده در دیتابیس وردپرس شما اضافه شده است و عملا این امکان، وردپرس شما را کندتر کرده است، این افزونه امکان حذف این پست هارا دارد و جای هیچ نگرانی نیست چون این افزونه پست های منتظر شده شما را حذف نمیکند، بلکه پست های ذخیره خودکار را حذف می کند.

این یک افزونه مدرن برای تماس با وردپرس است که تنها با استفاده از کشیدن و رها کردن عناصر به شما امکان می دهد که فرم های تماس زیبا و کار آمدی برای سایت خود بسازید. ابزارهای مارکتینگ و آنالیز محتوا به همراه ابزارهای طراحی سایت که در پکیج این افزونه گنجانده شده. لطفا همچنان با ما همراه باشید. توجه داشته باشید که از خرداد ۱۴۰۰ به بعد سرعت سایت به یکی از مهمترین عوامل موثر در رتبه بندی سایتها تبدیل خواهد شد. زمانی که طراحی شما با موفقیت انجام شد و شما نیاز به بازبینی داشتید، گزینهای در پنل سمت چپ شما قرار دارد، که میتوانید با انتخاب گزینه پیشنمایش نتیجه کار خود را مشاهده کنید. شما میتوانید بهوسیله این بخش، منوهای سایت خود را بدون نیاز به کد نویسی مدیریت کنید. از جمله این نرم افزارها می توان به WordPress اشاره کرد. از کجا متوجه شویم که یک افزونه معتبر است؟

اگر علاقمند به کسب درآمد دلاری هم باشید؛ تنها کافیست در وبسایت های فریلنسری جهانی معتبر نیز ثبت نام کرده و پروژه های مختلفی مرتبط با این زمینه دریافت کنید. گام اول، که انتخاب یک شرکت معتبر جهت آموزش وردپرس اصفهان هست؛ اهمیت بالایی دارد. شما در دوره های آموزش وردپرس در اصفهان خواهید آموخت که چگونه از پلاگین ها به صورت بهینه استفاده کنید. شما در دوره های آموزش وردپرس در اصفهان که توسط شرکت پدیده تجارت برگزار می شود، طراحی سایت های وردپرسی را به صورت کاملا اصولی و توسط اساتید مجرب و کارآزموده خواهید آموخت. آیا به دنبال آموزش وردپرس هستید؟ آیا میدانستید وردپرس در سال 2015 بیش از 30 درصد از دنیای مجازی را از آن خود کرده است ؟

وردپرس یکی از بهترین سیستم های طراحی سایت و منبع باز می باشد که بسیار انعطاف پذیر و امن است و قابلیت های زیادی دارد که امکان طراحی سایت را برای افراد عادی که نیاز به داشتن یک وب سایت دارند را نیز مهیا کرده است. به این ترتیب شما می توانید با نصب این پلاگین ها سرعت لود صفحات را افزایش دهید. برای افزایش امنیت وردپرس نیز همواره پلاگین های آن را از طریق آموزش بهروز رسانی افزونه ها Update نگهدارید. علاوه بر ایجاد بستر کسب و کار اینترنتی، می توانید از وردپرس به عنوان یک وبلاگ شخصی، شبکه ساز و …

افزایش سرعت وردپرس

به منظور استفاده از این کاربرد وردپرس کافی است به مسیر Install » Utilities » Enable Multisite بروید تا بتوانید با WordPress Multisite کار کنید. چه شرکت بزرگی با کارمندان زیاد باشید، خواه شرکت کوچکی باشد تنها با داشتن یک وب سایت، می توانید به راحتی خدماتی را که شرکت خود ارائه می دهد به مردم سراسر جهان ارائه دهید. یکی از دلایلی که وردپرس میزان محبوبیت بالایی در بین سایت سازهای مطرح جهان کسب کرده، سهولت استفاده از آن می باشد. در حقیقت با استفاده از وردپرس در سراسر دنیا میلیون ها کسب و کار اینترنتی و فرصت های شغلی ایجاد شده است. بجای فروشگاهی هم میتونی کسب و کار یا چیزی که تو ذهنته رو قرار بدی. آموزش مربوطه قرار دهیم . در این قسمت از دوره رایگان آموزش قدمبهقدم وردپرس میخواهیم آموزش ساخت فهرست در وردپرس با چند کلیک ساده را به شما دوستان میهن وردپرسی آموزش دهیم.

افزونه وردپرس

پس از تنظیمات پایه و امنیتی وردپرس نیاز است که شما یک قالب برای سایت انتخاب و از طریق آموزش نصب قالب وردپرس آن را نصب کنید. وارد پوشه wp-content شوید بعد وارد پوشه themes بشید و از اونجا کل قالب های اضافی رو حذف کنید. افزونهی GTranslate دارای نسخه پرمیوم میباشد که شما میتوانید برای دسترسی به امکانات بیشتر، نسخه پولی آن را خریداری کنید. به جز این موارد ابزارهای تست سرعت دیگری نیز وجود دارند. توجه داشته باشید که تمام سایتهای وردپرسی نیاز به یک بانک اطلاعاتی دارند تا بتوانند اطلاعات خود را بر روی آن ذخیره کنند.

المان های موجود در وب سایت شما تغییر می کنند تا به صورت یکپارچه برای بازدیدکنندگان سایت ارائه شوند و آنها بتوانند به راحتی به محتوای سایت شما دسترسی پیدا کنند. از مزایای دیگر وردپرس می توان به این مورد اشاره کرد که تمامی بروز رسانی هایی که توسط تیم توسعه دهنده وردپرس منتشر می شود؛ در بیشتر موارد به سادگی قابل دسترس می باشد. نشانی سایت (URL): این فیلد هم مانند گزینه قبلی عمل میکنه و با استفاده از اون میتونید تا آدرس سایت خودتون را کنترل و مدیریت کنید. تنظیمات دیگری که می توانید در افزونه WP eCommerce پیکربندی کنید تنظمیات حمل و نقل/دانلود کردن محصول است. در قسمت های قبلی معرفی افزونه وردپرس فارسی یا همان تقویم جلالی وردپرس – افزونه wp-jalali به معرفی گزینه های تنظیمات آن پرداختیم. البته قالب هایی که اینجا هست هم نمیشه روشون حساب کرد به چند تا دلیل: یکی اینکه انگلیسی و لاتین هستند.

یکی از رایج ترین سیستم های مدیریت محتوای وب سایت ها، وردپرس (WordPress) است که با زبان برنامه نویسی پی اچ پی نوشته شده و توسط مایاسکیوال پشتیبانی میشود. وردپرس یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوای (CMS) منبع بی تم (http://betheme.ir) باز جهان است. وردپرس محبوبترین سیستم انتشار محتوا در جهان است. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا و یک سیستم open source است که توسط شخصی به نام مت مولنوگ پایه گذاری شد که در ابتدا فقط یک سیستم وبلاگ نویسی رایگان بود سپس به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا قوی معرفی شد.