افزایش سرعت المنتور + افزایش تضمینی سرعت سایت Elementor در وردپرس

این پلتفرم همانطور که گفته شد یک سیستم مدیریت محتوا یا CMS است که از زبان برنامه نویسی PHP در ساختار خود استفاده کرده است. یکی از اقدامات مهمی که در افزایش سرعت بارگذاری سایت شما می تواند تاثیرگذار باشد، فشرده سازی تصاویر است. یکی از بهترین افزونه های غنی از ویژگی فید اینستاگرام وردپرس افزونه Grace است که از محبوبیت بالایی برخوردار است. وردپرس برای نصب روی هاست طراحی شده است. فقط کافیست بسته به نیاز خود از میان افزونه های زیر افزونه مورد نظر را نصب کنید و همراه با آموزش وردپرس که در سایت ما وجود دارد به بارگزاری این افزونه ها بر روی سایت وردپرس خود بپردازید و از داشتن یک وب سایت با امکانات زیاد لذت ببرید. در زیر نتیجه جستجو میتوانید تعداد دفعاتی که افزونه دانلود شده،امتیاز آن،تاریخ آخرین به روز رسانی و لینک به پروفایل نویسنده را ببینید. شما قادر هستید دسته بندی هایی زمانی بر حسب روز – هفته – ماه و سال داشته باشید.از دیگر دسته بندی ها می شه به دسته بندی موضوعاتی و دسته بندی برحسب نویسنده اشاره کرد.

شما بوسیله افزونه های بسیار تولید شده برای وردپرس قادر خواهید بود هر قابلیتی که در نظر دارید را به وردپرس اضافه کنید . کی از دلایل استفاده از این افزونه، این می باشد که شما یک طراح وب سایت می باشید و می خواهید وب سایتی را بر روی یک شبکه محلی( Local ) وب سایتی را راه اندازی کنید که در این صورت باید ارتباط های اضافی همانند فونت های گوگل را حذف کنید تا از کند بارگذاری شدن صفحات جلوگیری شود.

این سیستم مدیریت محتوا را می توان از قدرتمندترین پلتفرم ها در حوزه طراحی سایت وردپرسی قلمداد کرد. از نمونه این برنامه ها می شه به برنامه Windows Live Writer اشاره کرد. برای مشاهده و دانلود پوسته های فارسی شده به این آدرس مراجعه کنید. تمامی محصولات تولید شده توسط تیم وردپرس فارسی همانند نرم افزار وردپرس بر مبنای اجازه نامه Gnu Public License (GPL) منتشر می شوند و استفاده از آنها کاملا رایگان می باشد. شما می توانید این بسته را هم قبل از نصب وردپرس و هم بر روی نسخه نصب شده وردپرس بی تم خود اضافه نمایید. قبل از این که قالب مورد نظرتان را برگزینید، بررسی کنید که افزونههای مورد نیازتان روی آن کار میکنند یا نه. اما بدور از تبلیغات، دلایلی که شما به عنوان مشتری قبل از محول کردن پروژه طراحی سایت به شرکت یاس وب باید بدانید به شرح ذیل می باشد.

برای مثال اگر کسبوکار خود را میخواهید در اینستاگرام راه اندازی کنید، اول باید بررسی کنید که چه قوانین و مقرراتی وجود دارد و سپس تحت هیچ شرایطی نباید برخلاف آن قوانین و مقررات عمل کنید. وردپرس این امکان رو به شما می دهد که ساعت مورد نظر خود را با توجه به ساعت جهانی تنظیم کنید. را بزنید و البته جلوی این گزینه تعداد نظراتی که میخواهید در هر صفحه باشد را انتخاب کنید. البته ممکن است سایت شما خودش یک افزونه صفحه ساز اختصاصی داشته باشد. 5. فهرست ریز هزینه ها را با توجه به اقداماتی که بر روی سایت شما انجام شده است به ترتیب و با نظم بالا به شما ارائه می دهیم تا مطلع باشید برای چه کارهایی چه هزینه هایی در نظر گرفته شده است. شما در این بخش قادر هستید که تنظیمات صفحهی اصلی را انجام دهید. بوسیله لینکستان شما قادر هستید به دوستان و وبلاگ های مورد علاقه خود لینک بدهید تا دیگران را نیز از خواندن آنها بی نصیب نگذارید.

اجرای پروژههای چند تیمی، دفتر خاطرات، یا هر چیزی که در یک محیط ایمن نیاز دارید از طریق وردپرس برای شما امکان پذیر است. از طرفی هم اکسپلویتهایی هم برای این باگ نوشته شده و در اینترنت یافت می شود، پس حتی اگر فردی هکر تازه کارباشد و فقط با نحوه کدنویسی اشناباشد می تواند، سایت های قربانی که از نسخه خاصی که مشکل امنیتی دارد و اکسپلویت آن موجود است را یافته، و شروع به نفوذ به سایت موردنظرکند.

اگر ترافیک سایت شما که ارسال میشود رمز شده نباشد، مهاجم میتواند براحتی ترافیک را بسمت هاست خود هدایت کرده و در آنجا با تحلیل پکت ها، sessionID را بدست آورد. طرح زمینه و پلاگینهای شما نیز میتواند به طور منظم آپدیت شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به این آدرس و این آدرس مراجعه کنید. این کار باعث افزایش عملکرد فوق العاده وب سایت شما در زمینه سرعت خواهد شد. وردپرس به عنوان یک ابزار وبلاگ نویسی ساده شروع به کار کرد و به سرعت تبدیل به یک سیستم مدیریت محتوای قدرتمند شد.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای رایگان است که به شما این امکان رو می دهد که بتونید تمام بخش های سایتون رو به راحتی مدیریت کنید. مبلغ سرمایه گذاری شما در این دوره ۲٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان است اما در زمان های تخفیف جشنواره، فقط با ۹۸۰ هزار تومان میتوانید در این دوره ارزشمند شرکت کنید. همچنین به کارگیری افزونه های کاربردی و مهم سایت موجودیت صفحه شما را معنا می بخشد و باعث می شود که عملکرد بهتری را در مدیریت وب سایت خود داشته باشید.

افزایش سرعت وردپرس

وردپرس با داشتن قابلیت هایی همچون بازتاب و PingBack این امکان رو به شما می دهد تا ارتباط بسیار بهتری با دیگر وبلاگ ها داشته باشید. رو تعیین کند و شما می توانید هر قسمتی را با توجه به نیاز در وبلاگ و سایت خود قرار دهید. جزء افزونه هایی محسوب میشوند که برای راه اندازی یک وبسایت کامل به آنها نیاز داریم بنابراین نحوه استفاده و پیکربندی این افزونه ها جزء مهارت هایی است که بعنوان یک طراح سایت باید بلد باشید. هدف از ایجاد این سایت این است که هر شخصی که بخواهد طراحی سایت را، مخصوصا با وردپرس یاد بگیرد، تمام نیاز های او در فصل وردپرس رفع شود. همان طور که گفتیم مزایا و معایب هر قالب نیز به طور کلی توضیح داده شده است تا شما بتوانید با اطمینان کامل از قالب مورد نظرتان استفاده کنید.

افزونه وردپرس

۳. نظارت و مانیتور منظم سایت وردپرسی برای یافتن حفرههای امنیتی و بدافزارها را نباید فراموش کرد. در واقع ما می خواهیم به شما بگوییم که چرا باید پروژه طراحی سایت وردپرسی را به شرکت یاس وب بسپارید؟ سیستم مدیریت محتوا یا CMS سیستمی است که کدهای بک اند را به شکل آماده در اختیارتان قرار میدهد! با استفاده از پنل مدیریت ساده و کاربردی افزونه ها، می توان سرعت وبسایت را بهبود بخشیده و کنترل نموده. وب سرور لایت اسپید با داشتن سرعت و کارآمدی وبسرورهای NginX و در عین حال محبوبیت و سازگاری آپاچی، به وبسروری افسانهای تبدیل شده است. با طراحی سایت وردپرس شما میتوانید هر گونه محتوا مانند محتوای متنی، ویدیویی، تصویر و هر آنچه که در یک وب سایت مورد نیاز است را مدیریت کنید.

اگر با بخش پیشخوان وردپرس آشنایی ندارید میتوانید در صفحه آموزش پیشخوان وردپرس با قسمت های مختلف بخش مدیریت وردپرس و قابلیت های آن ها آشنا شوید. وردپرس نسخه های مختلفی از فید ( RSS نسخه ۲ و ۰.۹۳ – Atom نسخه ۰.۳ – RDF ) را ارائه می دهد. نکته مهم: داخل ویدیو هم اشاره کردیم که در صورتی که اطلاعات ورود لینک های بالا را نداشتید کافیست به وب سایت شرکتی که از آن هاست تهیه کردید مراجعه کنید و در آنجا با استفاده از قسمتی که برای ورود شما به مدیریت هاست شما در نظر گرفته شده است؛ وارد داشبورد هاست خود شوید. قیمت بسیار پایین تر نسبت به طراحی اختصاصی، روند سریع در طراحی، همچنین عدم نیاز به برنامه نویسی و مدیریت آسان از دلایلی است که اکثر مدیران سایتها به سیستم طراحی سایت با وردپرس روی آورده اند.

شما می توانید همواره پیش نمایش مطالب نوشته شده را حتی بر روی وبلاگ خود مشاهده کنید. وردپرس بصورت خودکار مطالب شما رو بر حسب مقادیری دسته بندی می کند. شما قادر هستید مطلبی را امروز بنویسید و با تنظیم کردن آن کاری کنید که وردپرس بطور خودکار آن مطلب را در تاریخ و ساعت مشخص شده توسط شما به سایت بفرستد. این افراد از برنامههایی برای شناسایی خودکار وبسایتهای آسیب پذیر استفاده میکنند و از این نقاط آسیبپذیر به عنوان دروازههای ورودی برای اجرای حمله به آن وبسایت استفاده میکنند. وردپرس یک پلتفرم رایگان و منبع باز می باشد که شما می توانید برای طراحی انواع وب سایت های مختلف از آن استفاده کنید. کلیدهای امنیتی وردپرس یا Salt یکی دیگر از روش های افزایش امنیت وردپرس است که اطلاعات ذخیره شده در کوکی های مرورگر را رمزنگاری می کنند و به صورت عبارات تصادفی در می آورند تا از خوانده شدن این اطلاعات مهم توسط اشخاص ناشناس یا هکرها جلوگیری کنند.

گوگل پکیج های نصبی این ماژول را در سایت توسعه دهندگان خود منتشر کرده است. ممکن است این کار کمی خسته کننده به نظر برسد که در این صورت میتوانید از خود پلاگین های وردپرس استفاده کنید. وردپرس دارای بیش از ۶ هزار پوسته است و این یعنی برطرف کردن تمام اشخاص با هر سلیقه ای. تنها عملکرد سرویس ورکر این بود که در صورت قطع اتصال سرویس گیرنده یا خراب بودن سایت، به صورت آفلاین سرویس دهند. اینکه شما چه توقعاتی از یک سایت وردپرسی دارید و می خواهید که چه اهدافی را پس از طراحی دنبال کنید. شما با استفاده از افزونه یا همان پلاگین های وردپرس ، می توانید هر قابلیتی که می خواهید را به سایت خود اضافه کنید. وردپرس به شما این قابلیت رو می دهد که پوسته هایی به صورت دینامیک بسازید و از آن ها استفاده کنید. استفاده از پلاگینهای وردپرس چه مزایایی برای سایت شما دارد؟

زمانی که شما وارد یک صفحه وب می شوید در صورت فعال بودن کش برای آن سایت و صفحه، پس از بارگذاری کامل صفحه یک سری از اطلاعات مشخص به صورت کش بر روی سیستم شما به صورت کش ذخیره می شوند تا در صورتی که برای دفعات بعدی به آن صفحه یا سایت مراجعه کردید دیگر نیازی به بارگذاری مجدد تمام اطلاعات نباشد و یک سری از محتوای صفحه که به صورت کش از روی سیستم شما بارگذاری شده و در نتیجه سرعت صفحه را افزایش دهد.

در ضمن در صورت استفاده درست از این قابلیت باعث می شود که مطالب شما بسیار بهتر در موتور های جستجو نظیر گوگل ذخیره شود و نتیجه آن نیز بازدید بسیار بیشتر از صفحات شما است. هر تغییری ایجاد می کنید یا هر چیز جدیدی که اضافه می کنید، در سمت چپ صفحه نمایش داده می شود. تمیز کردن این اطلاعات ناخواسته به طور قابل توجهی حجم database را کاهش می دهد، که باعث می شود پشتیبان گیری سریع تر، بازگرداندن ساده تر و در نتیجه به بهبود عملکرد پایگاه داده منجر می شود. این بدین معناست که صفحات شما به سرعت ساخته و نمایش داده می شود و میزان حجمی که روی هاست شما اشغال می شود بسیار پایین است. بدین صورت بازدیدکنندگان تنها در صورت وارد کردن رمز صحیح قادر به مشاهده مطالب خواهند بود. و در پنجره سوم شما می توانید تنظیمات مشابه با youtube را مشاهده نمایید که با وارد کردن مقادیر دلخواه ویدئو های خود را مدیریت کنید.البته در این قسمت می توانید ویدئوهای مربوط به وب سایت Vimeo رو پیکربندی کنید.

پیشبینی نرخ بازدیدکنندههای از دست رفته: این یک شاخص جدید گوگل است. وردپرس ابزاری برای ساخت یک شبکه اجتماعی نیست اما با دارا بودن قابلیت هایی چون بازتاب – pingbacks و نظرها می تونه ارتباط خوبی بین شما با خوانندگان و دیگر وبلاگ نویسان ایجاد کند. در ابتدای کار این سیستم یک پلتفرم رایگان برای وبلاگ ها بود اما با گذشت زمان تبدیل به یک سامانه مدیریت محتوا به صورت یک نرمافزار آزاد و منبع باز برای ساماندهی سایت ها شد.

پلاگین وردپرس