افزایش سرعت سایت با 12 روش بی نظیر [ خدمات افزایش سرعت سایت]

برخی از افراد، با دستکاری یک افزونه، کدهایی را بر روی آن اعمال میکنند که ممکن است هدف آن هک و نفوذ به اطلاعات سایت بی تم باشد. نام زیر Template Name آن چیزی است که در بخش «ویژگیهای برگه» در ادیتور وردپرس نمایش خواهد یافت. نسخه رایگان افزونه Beaver Builder که در مخزن وردپرس موجود است، تخمین دقیقی از آنچه که نسخه Pro آن ارائه می دهد در اختیار شما قرار می دهد و برای شروع کار هر آنچه که نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد اما گزینه های ویرایش آن محدود است. مطمئن شوید که نام تمپلیت را درست تنظیم میکنید. یک «نوشته سفارشی» (custom post) اضافه کنید و مطمئن شوید که slug آن portfolio است. دران مثال ما میخواهیم یک تمپلیت برگه بسازیم که آیتمهای پورتفولیو را نمایش میدهد. به عنوان مثال می توانید انتخاب کنید قالب های سه ستونه یا قالب های ریسپانسیو برای شما نمایش داده شوند.

فرض کنید این اندازه برای یک سایت حداکثر 1200 پیکسل است. Akismet یک افزونه مفید برای محافظت از امنیت سایت WP شماست. پلاگین P3 می تواند یک ابزار مفید در سنجش عملکرد و تاثیر باقی پلاگین ها بر سایت وردپرسی باشد. یاس وب می تواند با درک موقعیت سایت شما با استفاده از ابزارهای دقیق و همچنین آنالیز کامل سایت شما و سایت رقبای شما به صورت حدودی، بهترین خدمات را در زمینه افزایش سرعت سایت به شما ارائه دهد که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود. چنان که مشاهده میکنید، چیز خاصی در این کد دیده نمیشود. وردپرس ارتباط بین real-time data و سرور را برقرار می کند مثل یک پستی که می نویسیم و داده ها بدون انتشار ذخیره می شوند و یا revision های از اطلاعات را نگهداری می کند و یا نوتیفیکشن های که در داشبورد مشاهده می شود به وسیله این api مدیریت می شود ما نمیتوانیم کلا این api را غیرفعال کنیم اما میتوانیم فعالیت را تا حدالامکان کاهش دهیم.

بیشتر حجم صفحات وردپرس را تصاویر دربر میگیرند، به همین خاطر برای اینکه سرعت سایت شما در بالاترین حد خود قرار داشته باشد، باید تصاویر را بهینه کنید، برای اینکار ما افزونه Smush را با بیش از یک میلیون نصب فعال پیشنهاد میدهیم، که به صورت کاملاً رایگان تصاویر شما را بدون افت کیفیت، کاهش حجم میدهد. اگرچه وردپرس به عنوان بهترین سیستم مدیریت محتوا شناخته شده است و هسته مرکزی آن بسیار امن است و توسط افراد متخصص نوشته شده است، پلاگینها و قالبهای متعددی که بر روی وردپرس نصب میشود، بعضا با داشتن نقاط آسیبپذیر، امکان هک و نفوذ افراد غریبه به سایت شما را بیشتر میکنند. همچنین برخی قالبها (مخصوصا قالبهای نال) حفرههای امنیتی دارند و هکرها با دانستن نام قالب میتوانند به آنها نفوذ کنند.

اکنون که نوع نوشته پورتفولیو را در اختیار داریم، باید آن را در سایت نمایش دهیم. بعد از نصب و پیکربندی پلاگین، هرگونه کش داده سرور یا کش پلاگین باید پاک شود، تا امکان ایجاد یک داده HTML جدید فراهم شود. در قالب فرزند ایجاد کنید و همه قالبهای سفارشیسازی شده را در آنجا قرار دهید. پیش از اعمال هرگونه تغییر بر روی قالب سایت، بهتر است ابتدا یک قالب فرزند بسازید، به جای اینکه کد وردپرس وب سایت خود را به طور مستقیم دستکاری کنید. قبل از اعمال هرگونه تغییر در سایت خود، ابتدا یک از وردپرس یک بکاپ تهیه کنید تا در صورت بروز هرگونه مشکل بتوانید به سرعت سایت خود را به نسخه قبلی برگردانید. برای طراحی یک سایت حرفه ای نیاز به یک قالب وردپرس حرفه ای دارید اگر نمیدانید قالب وردپرس چیست پایین تر توضیح کامل توضیح دادیم، قالب وردپرس درحقیقت ظاهر سایت شما را تشکیل میدهد، شما در هر حوزه ای که بخواهید وبسایت طراحی کنید باید یک قالب متناسب با موضوع وبسایت تان تهیه کنید و توسط آن وبسایت تان را طراحی کنید بطور مثال اگر بخواهید یک وبسایت فروشگاهی حرفه ای راه اندازی کنید میتوانید از قالب وودمارت استفاده کنید که یکی از بهترین قالب فروشگاهی وردپرس است.

افزونه وردپرس

نیاز به گرافیک منحصر به فرد و غیرتکراری دارید: اگر از قالبهای آماده استفاده کنید باید انتظار داشته باشید که پوسته و ظاهر سایت شما در صدها سایت دیگر تکرار شود. سعی کنید که این سه افزونه را به صورت همزمان نصب و فعال نداشته باشید. بیشتر هاست هایی که در ایران فروش میروند یا با Direct Admin هستند و یا با cPanel. این قالب ها توسط طراحان وب و متخصصان این حوزه در ایران، فارسی سازی شده و پس از راستچین سازی کامل، آن را به فروش میگذارند. این افزونه به زبان فارسی نیز آماده شده است و می توانید براحتی از آن استفاده کنید . چنان که دیدیم این کار چندان دشوار نبود و به سادگی میتوانید از پس آن بربیایید. فیلدهایی که لازم است را تغییر دهید، مثلاً میتوانید تصویر شاخص اضافه کنید و یا گزینههای دیگر را تغییر دهید. در ادامه ی مبحث افزایش سرعت وردپرس به فشرده سازی تصویر می رسیم.

به عنوان مثال ما کلمه کلیدی سیستم مدیریت محتوا را به صفحه اصلی وبسایت لینک کرده ایم. اگر راه های دیگری هم، برای نصب قالب وردپرسی بلدید حتما در قسمت نظرات با ما به اشتراک بزارید. در این مقاله به بررسی روش های مختلف نصب قالب وردپرس میپردازیم و به شما آموزش میدیم که چطور یک قالب وردپرسی رو راه اندازی کنید. به این منظور به منوی «همه برگهها» (All Pages) بروید و ماوس را روی آیتمی که میخواهید ویرایش کنید برید. به این منظور فایل 404.php را که به همراه قالب Twenty Twelve عرضه شده است، ادیت میکنیم. به این منظور بهره بگیرید. ممکن است این تنظیم به درستی کار نکند زیرا اکثر هاستینگ ها امکان افزایش محدودیت حافظه وردپرس را نمیدهند در نتیجه بهتر است پس از اعمال تغییرات با پشتیبان هاستینگ تماس بگیرید و به آنها بگویید که برای افزایش سرعت ووکامرس و سایت تان نیاز به این قابلیت دارید.

برای این که درک بهتری از هدف این تمپلیتهای برگه به دست آورید، در ادامه برخی کاربردهای دیگر این تمپلیتها را به همراه کدهایشان بررسی میکنیم. با این که مراحل کار با استفاده از افزونه types تشریح شده است، اما فرایند مربوطه در افزونههای دیگر نیز تفاوت چندانی نباید داشته باشد. یک روش بهتر برای این کار، ساخت نواحی ویجت درون تمپلیت است، به طوری که بتوانید با انعطافپذیری چیزی را که روی این برکه نمایش مییابد را به روشش کشیدن و رها کردن تغییر دهید.

علیرغم این واقعیت که دریافت خطای 404 موجب آزردگی کاربران اینترنت میشود، اما در صورتی که صاحب یک وبسایت هستید، برگه خطای 404 اهمیت کمی ندارد. اگرچه ریسک آن کمی بالاست و به آشنایی با کدهای وردپرس نیاز دارد. امکان تغییر نام قالب به صورت دستی نیز وجود دارد. بنابراین نام فایل را چیزی مانند page-something.php یا هر چیز دیگری که ممکن است وردپرس را به گمان بیندازد که این یک فایل تمپلیت اختصاصی است نگذارید. همچنین افزونههای وردپرسی که در پیشخوان وردپرس به شما میزان بازدید، تعداد پست و موارد از این قبیل را نمایش میدهند، مخصوصاً اگر سایت شما دارای چندین کاربر فعال باشد این موارد بیشتر میشود و سرور سایت شما را بیشتر درگیر میکنند. برای حذف نام قالب از فوتر سایت، کافی است وارد پیشخوان وردپرس سایت خود شوید.

ابتدا به پیشخوان وردپرس مراجعه نمایید. برای اینکار کافیست از پنل مدیریت وردپرس به بخش تنظیمات » خواندن مراجعه کنید و از قسمت بیشترین تعداد نوشتهها در هر برگهٔ وبلاگ آنرا روی 10 یا کمتر قرار دهید. هیچ محدودیتی در تعداد صفحات سایت، همینطور تعداد کلماتی که ترجمه میشوند، در نسخۀ رایگان وجود ندارد. نتیجه کار، محتوایی است که تمام عرض صفحه را اشغال کرده است. در ادامه این مقاله قرار است که روشهای مختلف نصب افزونه در وردپرس را با هم مرور کرده و ببینیم که چگونه میتوانیم در وردپرس اقدام به نصب پلاگین کنیم. وجود دارند که در صورت از بین رفتن آنها، حجم کلی کد ها نیز کاهش پیدا میکند. همه ما میدانیم بیشتر حجم یک سایت صرف عکسها و فیلمهای آن سایت میشود و برای اینکه بتوانیم بیشترین سرعت را باوجود عکس داشته باشیم میتوانیم با افزونه wp smush استفاده کنید که بیشترین تلاش خود را انجام میدهد و عکسهای شمارا بدون کاهش کیفیت، حجمشان را کم میکند.

اگر پهنای باند سایت شما کم است، بهتر است برای ارتقا آن اقدام کنید. این قابلیت به طور چشمگیری استفاده از پهنای باند و زمان لازم برای دسترسی به وب سایت شما را کاهش می دهد. حتما میدانید که در این قسمت نیز حتما و حتما باید فایل مربوط به خود قالب را آپلود کنید که در روش نصب از طریق پنل وردپرس و همینطور داخل ویدیو به طور مفصل به نحوه تشخیص فایل زیپ خودِ قالب اشاره کردیم. همان طور که اشاره شد، تمپلیتهای برگه را میتوان به منظور اهداف مختلفی مورد استفاده قرار داد. منظور از ویژگی سفارشی سازی قالب ها این است که قالب ها به اندازه ی کافی منعطف و قابل تنظیم باشند تا کاربر بتواند تغییراتی که می خواهد را ایجاد کند و یا عناصری که لازم دارد را اضافه کند تا در نهایت بتواند تجربه ی کاربری خوبی ارائه دهد.

افزونه Minimal Coming Soon & Maintenance Mode یکی دیگر از بهترین افزونه های حالت تعمیر و نگهداری وردپرس است که گزینه های صفحه بسیار مدرن و جذابی را ارائه می دهد. در صفحه باز شده شما می توانید نام قالب مورد نظر خود را جستجو و یا بر اساس ویژگی هایی که مد نظر دارید آن را پیدا کنید. قالب Total یکی از پر فروش ترین قالب های وردپرس است که تمام ویژگی های یک قالب وردپرسی تمام عیار را دارا میباشد. آگاه باشید که اگر portfolio را به عنوان لینک نوع پست سفارشی انتخاب کرده باشید، نمیتواند از آن در جای دیگری استفاده کنید بنابراین برای برگه از clients-portfolio استفاده میکنیم و متنی نیز به آن اضافه میکنیم. در ادامه با آریا وردپرس همراه باشید. تشکر میکنم که تا آخر این مقاله با ما همراه بودید.

افزایش سرعت وردپرس

اینک زمان آن رسیده است که به بخش اصلی کار، یعنی کد تمپلیت برسیم. درز اغلب موارد این برگه، همان برگه پیشفرض یعنی فایل page.php است. امنترین راه برای تغییر کد فوتر در وردپرس استفاده از ابزارهای مدیریت فایل SFTP مانند Filezilla است که به کمک آن میتوانید به فایلهای هسته وردپرس سایت خود دست یابید. با کلیک روی دکمه پوستهها صفحه جدیدی باز خواهد شد که در بالا آن دکمه ی بارگذاری پوسته وجود دارد. همچنین یک بخش دیدگاهها نیز در صفحه اصلی برای بازدیدکنندگان وجود دارد تا شما از نظرات آنها مطلع باشید. شما میتوانید نام فایلها را هر چیزی که دوست دارید بگذارید، فقط باید مراقب باشید که از نامهای رزرو شده استفاده نکنید. گوگل گزارش می دهد که بهترین روش این است که زمان بارگیری خود را در سه ثانیه یا کمتر نگه دارید. چون اگر خود را با رودخانه پیشرفت هم مسیر نکنید حتما شکست خواهد خورد اگر میخواهید موفق شوید خود را با زمان و عصر مدرن تطبیق دهید.

در این حالت باید مشکل فعال نشدن افزونه در وردپرس را با نصب افزونه وردپرس از طریق هاست برطرف کنید. چه شما یک وب سایت کسبوکار، وبلاگ شخصی یا سایت فروشگاه آنلاین در وردپرس را اداره میکنید، امنیت وب سایت شما باید یک اولویت باشد. سرور آنها نمیتواند به یک سایت با این سایز رسیدگی کند؛ چون میهن وردپرس دهها هزار بازدیدکننده دریافت کرده است. بهعنوان نمونه، اگر سرور شما در آمریکای شمالی و بازدیدکننده از اروپا است، این صفحه برای یک اروپایی کندتر از یک کانادایی بارگذاری خواهد شد. یک صفحه ساز پیشرو برای CMS وردپرس است.

همانطور که پیشتر گفته شد وردپرس بعد از هر بهروزرسانی مشکلهایی که در نسخه قبل وجود داشت را اعلام میکند، اما از نسخه 5 به بعد مشکلات امنیتی اعلام نمیشود. همانطور که در مقالهی بهترین سیستم های مدیریت محتوا بررسی کردیم، وردپرس محبوبترین سیستم مدیریت محتوا است. منویی ظاهر میشود که شامل آیتم «ویرایش سریع» (Quick Edit) است. اگر کاربری از کشور فرانسه آدرس سایت ما را در مرورگر وارد کند، اطلاعات سایت را از نزدیکترین سرورهای CDN در فرانسه دریافت میکند؛ بنابراین سایت برایش خیلی سریع باز میشود و این اتفاق برای همه کاربران به همین شکل است و محتوای سایت را از نزدیکترین سرور CDN به خود دریافت میکنند.

محتوای این صفحه میتواند تأثیر زیادی روی این که کاربر بیدرنگ سایت شما را ترک میکند و یا به گردش در آن ادامه میدهد و محتواهای دیگر را بررسی میکند، داشته باشد. همچنین تعداد زیادی قالب آماده توسط شرکتها یا توسعهدهندگان وب، طراحی شده که با قیمتهای مختلف به فروش میرسد که میتوان از آنها هم استفاده نمود. اما در مقابل افزونههایی که در مخزن وردپرس بهصورت رایگان قرار دارند؛ افزونههایی وجود دارند که بهصورت اختصاصی کد نویسی شدهاند و شما برای برخورداری از امکانات این افزونهها، باید هزینه پرداخت کنید و آنها را خریداری کنید.

پلاگین وردپرس