افزایش سرعت سایت وردپرسی

بحثی که راجع به پوسته های وردپرس موجود بود در مورد افزونه های غیر استاندارد نیز صدق می کند، ممکن است سایت شما به بسیاری از این افزونه ها نیازی نداشته باشد. به این ترتیب، آدرس URL تصاویرتان تمیزتر و مرتبتر خواهد بود. اگر یک ربات قصد داشته باشد تا از نوع اسپم حملاتی را به سایت وردپرسی شما وارد کند باید تیک گزینه Im not a robot را وارد کند, اما با توجه به اینکه این نوع ربات ها نمیتوانند تیک این بخش را فعال کنند یا به سوالات امنیتی پاسخ بدهند, در نتیجه افرونه دسترسی ربات ها به سایت را مسدود میکند, betheme.ir (http://betheme.ir) پس سایت شما از نظر حملات اسپم از امنیت بالایی برخوردار خواهد بود. منطقی ترین راه کاری که در این باره وجود دارد این است که وارد بخش ویجت های المنتور شوید و ویجت هایی که مورد استفاده نیست را غیر فعال کنید ، با این روش در صفحاتی که نیاز نیست ویجت های الکی و بی مورد لود نمی شوند .

پلاگین وردپرس

که شما با استفاده از آن ها میتوانید هر نوع سایتی را با آن راهاندازی کرد. زمانی که رتبه شما بالا رود درنتیجه کسبوکار اینترنتی شما نیز رونق پیدا میکند و شما میتوانید از وبسایتی که راهاندازی کردید درآمد خوبی را کسب کنید. اینکه شما چه نوع وبلاگ یا وبسایتی را طراحی کنید برای وردپرس تفاوتی ندارد زیرا پلتفرم وردپرس یک CMS همه کاره می باشد. وردپرس یک نرم افزار است و مانند هر نرم افزار دیگری که تاکنون کار کرده اید می توانید از آن استفاده کنید. گاهی اوقات اسکریپتهای اختصاصی به حدی خوب نوشته شده اند که استفاده و رفع نیاز توسط آنها ارجح است. وردپرس، یک سیستم یا به عبارتی نرم افزاری آنلاین و اپن سورس است که برای ایجاد وب سایت به وجود آمده است، این سیستم با زبان php نوشته شده است. در پکیج پرچمداران وردپرس، دوره های کامل و جامعی برای یادگیری طراحی سایت بدون کدنویسی آماده شده است.

در همین جا به شما این مژده را می دهیم که شما برای یادگیری WordPress نیازی به هیچ دانش کدنویسی و برنامه نویسی ندارید. متقاضیان پوسته شرکتی وردپرس برای تهیه قالب وردپرس ایرانی از فروشگاه قالب وردپرس کیان تم می توانند پس از بررسی دموی پوسته های طراحی شده نسبت خرید آن اقدام کنند. برای دریافت افزونه دیجیتس میتوانید از صفحه آزمایشگاه افزونه دیجیتس برای وردپرس اقدام کنید. نصب افزونه در وردپرس و کار با افزونه ها را در این فصل به طور کامل آموزش می بینید. ویرایشگر سفارشی CSS به شما امکان سفارشی سازی ظاهر قالب سایت را می دهد بدون اینکه نیاز به ایجاد قالب فرزند داشته باشید یا نگران این باشید که بروزرسانی های قالب، سفارشی سازی های شما را بازنویسی کند. 3. هنگام نصب افزونه ویرایش صفحه وردپرس، افزونههای دیگری نیز همراه با این افزونه نصب میشود که در اکثر موارد این افزونههای جانبی با دیگر افزونههای وبسایت تداخل پیدا خواهد کرد و باعث ایجاد مشکل برای دیگر بخشهای وبسایت میشود.

وردپرس یک نرم افزار تحت وب است و کار با این سیستم نیاز به هیچ کامپیوتر یا لپ تاپ پیشرفته ای ندارد. بعلاوه، بسیار سریع بارگیری می شود تا بتوانید تجربه کاربری سریع و حرفه ای را ارائه دهید. پس بهتر است قالبهایی را خریداری کنید که قابل آپدیت باشند و در بازههای زمانی مختلف بتوانید نسخههای جدید از آنها را مورد استفاده قرار دهید. شرکت در سایر دوره ها و رسیدن به سطح حرفه ای طراحی سایت بستگی به خودتان دارد و فراموش نکنید که صرفا مشاهده آموزش ها برای رسیدن سطح حرفه ای کافی نیست. یعنی آموزش ها از سطح مقدماتی و پایه شروع می شوند و هر آن چه برای یادگیری طراحی سایت وردپرس نیاز دارید به شما آموزش داده می شود. در پایین همین صفحه به تمام این سوالات پاسخ داده ایم.

افزونه وردپرس

براساس تجربه کاری ما پاکسازی سایتهای ویروسی بین ۳ تا ۵ روز کاری زمان نیاز دارند و در برخی موارد استثناء بین ۵ تا ۱۰ روز کاری زمان نیاز دارند. یکی از افزونه های وردپرسی محبوب در بین کاربران که رابط کاربری آسانی دارد WP Rocket نام دارد.این پلاگین تنها پلاگینی است که بطور کامل پولی است و برای استفاده از آن باید پول پرداخت نمایید. Easy Table of Contents یکی از بهترین افزونه های فهرست بندی مطالب در وردپرس است که همانطور که از نام آن پیدا است راهی آسان برای اضافه کردن فهرست مطالب در وردپرس را ارائه می دهد. همچنین افزونه های زیادی برای افزایش امکانات نیز وجود دارد. هرچند خیلی کارهای مهمتری باید در طراحی سایت و سرور میزبان انجام شود اما استفاده از افزونههای افزایش سرعت سایت هم تا حدود زیادی مفید هستند. برای طراحی و ساخت قالبها و افزونههای وردپرسی باید توابع وردپرس را یاد بگیرید و با آنها کار کنید برای آشنایی با توابع وردپرس میتوانید به آدرسهای codex-wordpress و همچنین developer-wordpress مراجعه کنید.

3. روز سوم طراحی و مدیریت سایت را یاد می گیرید.

برای اینکه یک نقشه راه یادگیری وردپرس حرفه ای داشته باشید و مسیر یادگیری را به صورت حرفه ای پیش بروید برای شما خبرهای خوشی داریم. پس از آن که بک آپ گیری را تنظیم کردید، باید سراغ یک افزونه امنیتی در وردپرس بروید. یکی از قویترین راههای افزایش امنیت وردپرس با افزونه All In One Security and Firewall می باشد. خیلی از کاربران برای اینکه کامپیوتر یا لپ تاپ مناسبی ندارند از ورود به مسیر یادگیری وردپرس خودداری می کنند. ظاهر سایت های وردپرسی کاملا قابل سفارشی سازی است و با یادگیری کامل وردپرس می توانید بدون کدنویسی ظاهر سایت خود را به دلخواه بسازید. در فصل 1 از دوره آموزش کار با WordPress به مباحث مقدماتی می پردازیم و در مورد پیش نیاز ها و روش تهیه آن ها به طور کامل در این فصل صحبت می کنیم. در مقاله وردپرس چیست به طور کامل در مورد این موضوع صحبت کرده ایم.

با ما در دانشگاه وردپرس همراه باشید.

پس اگر برای شروع سوالاتی دارید حتما سوالات متداول آخر همین صفحه را مطالعه کنید. همین که یک کامپیوتر یا لپ تاپ داشته باشید که به اینترنت متصل شود همه پیش نیاز های ضروری را در اختیار دارید. اینکه سیستم مورد نیاز وردپرس چیست و دوم اینکه برای شروع کار چه دانش و مهارت قبلی مورد نیاز است. مدت زمان یادگیری وردپرس بستگی به خودتان دارد و اینکه تا چه سطحی بخواهید پیش بروید. ما در دانشگاه وردپرس دوره های آموزش جامعی را نیز طراحی و ارائه می کنیم تا کاربرانی که می خواهند برای یادگیری خود هزینه کنند بتوانند کاملترین مجموعه آموزش های جهان را در اختیار داشته باشند.

همانطور که حدس زدهاید این افزونه به ما کمک می کند تا بتوانیم دقیقا همان بازی جدولی که معمولا در انتهای مجلهها یا روزنامهها است را وارد وبسایت خودمان کنیم و از بازی کردن و تمرین ذهنی مغزمان لذت ببریم. ما در دانشگاه وردپرس دقیقا دوره قدم به قدم وردپرس در 3 روز را به همین دلیل طراحی کرده ایم. روش دوم : می توانید تنها با پرداخت مبلغ ۸۰ هزار تومان این دوره را دانلود کنید. با تنظیمات قالب نیز می توانید رنگ بندی و فونت ها و سایر موارد را سفارشی سازی کنید. آموزش های این دوره ها از مبتدی تا فوق پیشرفته سطح بندی شده اند تا از 0 تا 100 وردپرس را برای ورود به بازار کار یاد بگیرید. شما به راحتی می توانید با رفتن به قسمت “کاربران” و “اضافه کردن کاربر جدید” یک کاربر اضافه کنید و سطح دسترسی مورد نظر را بدهید.

افزایش سرعت وردپرس

نقشه راه یادگیری وردپرس بدون کدنویسی! دوره های حرفه ای طراحی سایت بدون کدنویسی در بخش دوره های سایت رونمایی شدند. بعد از آموزش استفاده از وردپرس و تولید محتوا به آموزش کار با WordPress حرفه ای تر می رسیم. اگر آپلود قالب موفقیت آمیز بود، صفحه ای مثل صفحه زیر برای شما نمایش داده می شود. با استفاده از یک افزونه مناسب، مدیریت پایگاه داده خود را بهدرستی انجام دهید. Organizer Plugin اجازه می دهد تا به صورت دستی تنظیمات پلاگین و پلاگین های گروه را تغییر دهید. برای شروع، نسخه رایگان DesktopServer را انتخاب کنید، مراحل ثبت نام را کامل کنید و سپس نصب را انجام دهید. اطلاعاتی مانند عنوان سایت، شناسه (نام کاربری)، رمز و ایمیل در این صفحه وجود خواهد داشت. RafflePress یک نسخه رایگان به نام RafflePress lite دارد که می توانید با آن شروع کنید. افراد دیگر می توانند از فهرست دایرکتوری برای جستجوی پرونده های شما ، کپی کردن تصاویر ، یافتن ساختار دایرکتوری و سایر اطلاعات استفاده کنند.

از این فرصت ویژه استفاده کنید و یادگیری را همین امروز و رایگان شروع کنید و در 3 روز بر وردپرس مسلط شوید. یادگیری وردپرس را از کجا شروع کنیم؟ پکیج پرچمداران وردپرس کاملترین مجموعه آموزشی برای یادگیری حرفه ای وردپرس در جهان است. در این دوره کامل، از شروع کار با وردپرس تا نحوه کار با وردپرس آماده شده است تا استفاده از این سیستم مدیریت محتوا را تا سطح حرفه ای یاد می گیرید. پس همین که با اینترنت و روش کار با کامپیوتر در سطح مبتدی آشنا باشید می توانید وارد دنیای طراحی سایت بدون کدنویسی شوید. در دوره های سطح متوسط، ساخت اسلایدر، فرم، مدیریت کاربران، عضویت ویژه و… وبسایتهای تجاری، فروشگاههای تجاری الکترونیکی، وبلاگها، portfolio، رزومه، انجمنها، شبکههای اجتماعی، سایتهای عضویت و تقریباً هر سایت دیگری که حدس بزنید را میتوان با وردپرس اجرا و ایجاد کرد.

همچنین با نحوه افزایش امکانات سایت و سفارشی سازی ظاهر سایت آشنا می شوید تا در ادامه مسیر بتوانید با دوره های پیشرفته تر نیز حرفه ای شوید. این افزونهها معمولا به طرز کار هکرها آشنا هستند و به خوبی جلوی اقدامات آنها را خواهند گرفت. در فصل 3 آموزش کار با وردپرس فارسی یاد می گیرید چطور امکانات سایت را افزایش دهید. فقط کافی است نحوه کار با وردپرس را در ادامه همین آموزش یاد بگیرید. در ادامه خواهید دید که نصب افزونه یکی از ساده ترین کارهایی است که در وردپرس می توان انجام داد. استفاده از این افزونه باعث افزایش سرعت بارگیری وبسایت شما می شود. اما مسیر یادگیری و آموزش WordPress یک دنیای بسیار بزرگ است که همیشه می توانید پیشرفته کنید و حرفه ای تر شوید.

اگر این سیستم هنوز روشن می شود و امکان اتصال به اینترنت دارد می توانید کار را شروع کنید. این افزونه به شما امکان می دهد جدول مطالب را در تمام نوشته ها، برگه ها و انواع پست های سفارشی خود نشان دهید. در فصل 2 از دوره آموزش کار با وردپرس فارسی، آموزش استفاده از وردپرس را با تولید محتوا شروع می کنیم و کار با نوشته ها، برگه ها، تصاویر، ویدئو و… در فصل 5 تمام تنظیمات وردپرس را بررسی می کنیم تا در دوره آموزش کار با وردپرس فارسی به طور کامل با پیکربندی تنظیمات سایت نیز آشنا شوید. برای شروع کار طراحی سایت با وردپرس لازم است تا با پیش نیاز های راه اندازی سایت بدون کدنویسی آشنا شوید. پس مهمترین فواید یادگیری وردپرس این 2 ویژگی هستند که این سیستم کاملا رایگان است و نیاز به دانش کدنویسی نیز ندارد.

در مورد این سوال دو موضوع را باید بررسی کنیم. اول به این سوال که کار با وردپرس چگونه است؟ اگر به خارج از کشور سفر کرده باشید و از غذا های غیر ایرانی استفاده کرده باشید متوجه شده اید که همخوانی با ذائقه ما ندارد. با ما در دانشگاه وردپرس همراه باشید. تقریبا هر هفته در دیدگاه های سایت دانشگاه وردپرس چند دیدگاه مشابه اینکه یادگیری وردپرس چقدر طول میکشه مواجه می شویم. بسیاری از کاربران در شروع کار سوال می کنند که یادگیری وردپرس چقدر زمان میبرد. قبل از شروع کار با WordPress ممکن است سوالاتی در مورد پیش نیازها، دانش قبلی، نیاز به کدنویسی یا روش بدون کدنویسی، هزینه ها، روش کار یا مدت زمان یادگیری داشته باشید. پیش از شروع کار با وردپرس بهتر است به چند سوال متداول که اکثر کاربران قبل از آموزش استفاده از وردپرس دارند پاسخ دهیم. سپس توضیح می دهیم که در مسیر یادگیری چگونه با وردپرس کار کنیم.

با سازنده بصری، ایجاد پنجره های بازشو بسیار آسان است. وردپرس سریع، آسان و کابر پسند است و حتی افرادی که دانشی در مورد برنامه نویسی ندارند هم می توانند به راحتی سایت خود و یا تجارت خود را با کمترین زمان و هزینه بسیار ناچیزی بالا بیاورند. حتی اگر سیستم شما بیش از 10 سال عمر دارد جای نگرانی نیست. اگر می خواهید مطمئن شوید که هر کاربر از یک رمز عبور امن برای اکانت خود استفاده کرده است، می توانید از یک پلاگین مانند Force Strong Passwords استفاده کنید. سپس با طراحی صفحه ها با حرکات ماوس و کشیدن و رها کردن المان ها روی صفحه تمام بخش ها بدون کدنویسی طراحی می شود. در فصل 4 به طور کامل به زیبا کردن سایت و چیدن المان ها در سایت می پردازیم. همچنین این ابزار می تواند تا حدی پلاگین های استفاده شده در وردپرس را نیز شناسایی و اعلام نماید.

در این دوره سعی کرده ایم یک فهرست آموزش کامل کار با وردپرس تهیه کنیم تا با آموزش های این دوره بتوانید تمام بخش های وردپرس را یاد بگیرید. بعد از آموزش افزایش امکانات سایت بهتر است سفارشی سازی ظاهر سایت را یاد بگیرید. 3. روز سوم طراحی و مدیریت سایت را یاد می گیرید. در واقع هر پوسته ای که به خوبی کد نویسی شده باشد، از جمله پوسته GeneratePress، به طور خودکار و در حالت پیشفرض این تنظیمات را برای وب سایت شما اعمال می کند. اما منتشر کردن پست های بلند و طولانی که در آن تصاویر زیادی استفاده شده باشد، به زمان بیشتری برای بارگذاری نیاز دارد. به همان میزان که از امنیت خوبی برخوردار می باشد، به دلیلِ اینکه یک سیستم مدیریت محتوای عمومی است، در ارائه ورژن جدیدِ آن، باگ ها و مشکلات قبلی نیز بصورت عمومی انتشار می یابد.