افزایش سرعت سایت وردپرسی

اگر با نحوه طراحی سایت به کمک وردپرس آشنایی داشته باشید میتوانید فرصتهای شغلی بسیار زیادی betheme.ir (http://betheme.ir) به دست آورید. طراحی سایت با کمک وردپرس در کمترین زمان ممکن اتفاق میافتد. پلاگین ها برنامه هایی هستند که عملکرد های مختلف را در یک قالب فراهم می کنند. معمولا خود برنامه نویس ها تاکید زیادی بر این نوع از وب سایت دارند چرا که می توانند دخل و تصرف کامل در آن به وجود بیاورند و به زبان ساده 0 تا 100 آن در اختیار خودشان است. افرادی که به دنبال یادگیری مهارتی عالی و کاربردی هستند میتوانند در این دوره آموزشی شرکت کنند. بسیاری از کاربران اهمیت پشتیبان گیری و امنیت سایت را تا زمانی که سایت آنها هک شده است، درک نمی کنند. Shared Counts یک افزونه رایگان وردپرس است، بنابراین برای شروع هیچ هزینه ای برای شما نخواهد داشت. زبانهای برنامهنویسی مختلفی برای طراحی وب سایت وجود دارد.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای کاملا رایگان است.

ثبت نام در دوره آموزش طراحی سایت با وردپرس چه امکاناتی در اختیار شما قرار میدهد؟ همچنین قالبهای توسعه داده شده توسط تیمهای ایرانی نیز بهترین پشتیبانی را در کنار سازگاری بالا با محتوای وب فارسی، ارائه میکنند. برای نشان دادن محتوای خوب یک سایت بهتر است برترین مطالب را در نگاه اول به رخ کاربر بکشیم تا با دیدن آن مطالب حسابی برای خود مانور دهیم. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای کاملا رایگان است. یعنی اگر بعد از استخراج، یک فایل با اسم WordPress در این پوشه باشد، این موضوع برای راهاندازی وردپرس کافی نیست (سایت ما در زیردامنهای به این نام نصب میشود). در همان نگاه اول همهچیز کاملاً منظم و ساده به نظر میآید و واقعاً نیز همینطور است. از نظر بهروزرسانی، هردو سیستم مدیریت محتوا در وضعیت خوبی قرار دارند. در واقع شما میتوانید یک سرور را به بخشهای مختلفی در اندازههای مختلف تقسیم کنید که به هر قسمت آن هاست گفته میشود.

پلاگین وردپرس

وردپرس در واقع موفقترین نرم افزار برای طراحی سایت است که به هیچ دانش برنامه نویسی احتیاج ندارد. استفاده از این سیستم به شما کمک میکند در زمان کم وب سایتی منعطف راهاندازی کرده، مطالب موردنظر خود را منتشر کنید، هرگونه امکاناتی را بر روی وردپرس نصب کنید و هر زمان که تمایل داشتید مطالب و ویژگیهای سایت خود را تغییر داده و به روز رسانی کنید. بعد از بهروزرسانیهای متعددی که در هسته وردپرس رخ داد حال میتوان در کنار وبلاگ نویسی، انواع مختلف وبسایت نیز راهاندازی کرد. در این مقاله، ما پراستفادهترین نکات بهینهسازی و افزایش سرعت سایت وردپرس را با شما به اشتراک میگذاریم. آیا با استفاده از این آموزش ما میتوانیم یک سایت کامل داشته باشیم؟ بدون داشتن تجربه و تخصص هم میتوانم با وردپرس یک سایت حرفهای درست کنم؟ هر چند یک پلاگین حرفهای و تجاری باید مشخصات کامل را در هدر داشته باشد. پس از مطالعه این آموزشها میتوانید بهصورت کامل و حرفهای وبسایت خود را بسازید.

سایر بلوک ها و قسمت صفحه اصلی موجود را تنظیم کنید.

با استفاده از این افزونه میتوانید مواردی همچون آمار بازدیدکنندگان، مرورگر آنها، سیستم عامل، بازدید ها و سایر موارد را به طور کامل جمع آوری کرده و مشاهده کنید. استفاده کنید. برای این کار ما نیاز به نصب سرورمحلی، سیستم مدیریت دیتابیس و سایر موارد داریم. سایر بلوک ها و قسمت صفحه اصلی موجود را تنظیم کنید. منتظر بمانید تا فایل آپلود شود و مشابه تصویر زیر علامت 100 درصد سبز رنگ را مشاهده کنید. شما می توانید یک تصویر پس زمینه و یک آرم بارگذاری کرده و رنگ های خاص خود را به آنها اختصاص دهید. مهم نیست از چه مرورگری استفاده می کنید، همه ی مرورگر ها کاری را که قصد انجام آن را داریم پشتیبانی می کنند. اما لازم است افراد قبل از استفاده از این افزونه، تصمیم بگیرند که از نسخه پولی آن استفاده کنند یا رایگان. وجود قالبهای رایگان و پریمیوم و همچنین انواع افزونههای کاربردی مختلف باعث محبوبیت یک CMS میشود.

این پلاگین یک پلاگین فرمی تماس با ما در وردپرس میباشد که دارای رابط درگ اند دراپ است تا به شما امکان ساخت سریع فرمهای تماس زیبا را بهسادگی و بهسرعت بدهد. سیستم مدیریت محتوا جوملا در سال 2001 توسط برخی از اعضای تیم نرمافزاری مامبو متولد شد. جوملا نیز بعد از وردپرس جزو یکی از محبوبترین سیستمهای مدیریت محتوا است. شرکت در دورههای آموزش طراحی سایت با وردپرس هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری امکان پذیر است. همچنین بیشتر افزونه های دیگر وردپرس را نیز در مقابل این خطر پشتیبانی می کند. پس از نصب و فعال سازی افزونه نوبت به تنظیم آن برای افزایش سرعت وردپرس می رسد. برای سنجش میزان محبوبیت این دو سیستم مدیریت محتوا باید به تعداد سایتهای فعال بر پایه این دو را مقایسه کنیم.

افزونه وردپرس

در این مورد بهخصوص بهتر نیست که امکان ورود به سایت را محدود به ایمیل کنیم؟ سایتسازها یا بهاصطلاح فنیتر «سیستم مدیریت محتوا یا CMS»ها آمدهاند تا کاربران بدون نیاز به دانش برنامهنویسی پیچیده و در کمترین زمان، وبسایت خود را آماده و به بهرهبرداری برسانند. وردپرس بسیار کاربردی است و در کمترین زمان ممکن وب سایتهایی با قابلیتهای مختلف ایجاد میکند. در این سری مقالات کوشیدهایم تا آموزش جامع و کامل وردپرس را در قالب یک دوره آموزشی از سری مقالات ارائه کنیم.

راهکار اول مراجعه به یک شرکت طراحی سایت است. تمام افرادی که دانش کافی در زمینه برنامه نویسی ندارند، اما به طراحی سایت علاقهمند هستند. همانطور که گفته شد وردپرس محبوبترین سیستم مدیریت محتوا در دنیا است. افرادی که به کسب درآمد در حوزههای وب سایت علاقه دارند. سه روش برای کاهش تعداد درخواستهای HTTP سمت سرور وجود دارد، اولین روش به این صورت است که به طور کل اجازه ندهید که افزونهها کد اضافه در سایت شما قرار دهند و تمام این کدها را در فایل Style و Js قرار دهید. هزاران پلاگین و قالب آماده برای طراحی سایت در دسترس است. فعال سازی این افزونه تاثیر چشم گیری در کاهش مدت زمان بارگیری و بهبود عملکرد کلی سایت دارد. به دلیل روشهای بهینهسازی مطلوب، وردپرس از نظر سئو نسبت به جوملا در رتبه بالاتری قرار میگیرد؛ چراکه یکی از فاکتورهای مهم در مبحث سئو، سرعت بارگذاری وبسایت است که وردپرس نسبت به جوملا سریعتر بوده و بهمرور زمان و با افزایش مقیاس سایت، نیاز به منابع معقولی نسبت به جوملا پیدا میکند.

افزایش سرعت وردپرس

جوملا: کنترل پنل جوملا نسبت به وردپرس در رتبه پایینتری قرار میگیرد، چراکه استفاده از آن نیازمند صرف مدتزمان بیشتری نسبت به وردپرس است. با استفاده از سفارشی ساز موجود در قالب، همه گزینه هاس در دسترس در زیر قسمت Appearance را می توانید تغییر دهید. در این صورت به شما امکان می دهد که تعداددرخواست ها را برای هر صفحه دیگر در سایت خود کاهش دهید. پیکربندی ساده درگاه پرداخت های اینترنتی، رفع مشکلات وردپرس در کمتر از یک ساعت، سریع و سبک بودن وبسایت نیز از دیگر مزایای وردپرس است. بدون نیاز به دانش برنامهنویسی، یک وبسایت برای خود بسازید! پل های ارتباطی – ایجاد راه های ارتباطی جدید برای کاربران مثل شماره تلفن و … اسکریپت ها در نسخه های جدیدتر PHP میتواند تا 30 درصد سریعتر اجرا شوند و این مسئله بر روی سرعت سایت های بزرگ تاثیر زیادی خواهد گذاشت. در پایان دوره مدرک کاملا معتبر از موسسه دریافت میکنید و به راحتی میتوانید وارد بازار کار شوید.

آموزشهای ارائه شده در موسسه بازتاب علم با مثالهای کاملا کاربردی همراه هستند، به صورتی که تمام نکات در ذهن شما باقی میمانند. شما میتوانید از طریق موسسه آموزشی بازتاب علم برای شرکت در این دورهها اقدام نمایید. در پایان این دوره میتوانید برای طراحی هر نوع سایتی با وردپرس اقدام نمایید. برای فعال کردن این قابلیت برای سایت خود کافیست از افزونه ای مثل “WP-Smush” استفاده کنید. هر نوع رسانهای را از طریق وردپرس میتوانید منتشر کنید. شما حتی بدون دانش کدنویسی میتوانید وب سایتی را با هر موضوعی راهاندازی کنید و این کار در زمان بسیار کم امکان پذیر است. اما این بار ما در مقاله پیش رو قصد داریم به تمام جزئیات و نکات اصلی و فرعی در مورد موضوع افزایش سرعت سایت بپردازیم. اما پس از یادگیری نحوه کار با وردپرس ، باید بسته به نیاز خود از قالب ها و افزونه های مختلف استفاده کنید یا اطلاعاتی در مورد امنیت سایت و سئو دریافت کنید.

بله، بعد از انتخاب پلن مورد نظر خود، همکاران ما جهت هماهنگی برای شروع کار با شما تماس میگیرند و نسبت به بهینه سازی سایت شما اقدام میکنند. همچنین کیفیت قالبها و افزونههای تولید شده برای وردپرس در سطح بسیار بالایی قرار دارد. در وردپرس میتوانید براحتی سایتی با ساختار تمیز و واضح ایجاد کنید. سپس در صفحه جدید، بخشی را به نام API Key خواهید دید و بایستی که بر روی دکمه View API Key در ردیف “Global API Key” کلیک کنید. هسته وردپرس که در ابتدا مختص وبلاگ نویسی بود، توسط مت مولِنوِگ و مایک لیتل پایهگذاری شد. سیستم مدیریت محتواهای مختلفی در سطح اینترنت وجود دارد که هرکدام نسبت به یکدیگر مزایا و معایبی دارند اما درصد بسیار زیادی از وبسایتها از CMS های وردپرس و جوملا استفاده میکنند. اما با این حال این افزونه در نسخه رایگان خود امکاناتی همچون اسکن فایلهای وردپرس، مانیتورینگ کاربران، اطلاع رسانی سریع و بهبود امنیت وردپرس را در بر میگیرد.

شاید یکی از مهمترین نکتهها هنگام استفاده از جوملا این باشد که برای بهرهمندی از تمامی امکانات این سیستم مدیریت محتوا، باید با زبان برنامهنویسی PHP آشنایی داشته باشید. بسیاری از وبسایتهای مطرح ایرانی نظیر مدیر سبز، دیجیاتو، میهن وردپرس، دانلودها، دیجیکالا مگ و همیار وردپرس از وردپرس برای وبسایت خود استفاده کردهاند. بسیاری از توسعهدهندگان پوسته و افزونههای محبوب، تلاش کردهاند تا از پلاگین رسمی AMP پشتیبانی کنند. شاید این نکته جالب توجه باشد که شرکت سازنده این پلاگین خود وردپرس است. بهتر است موارد امنیتی لازم برای تامین امنیت وب سایت خود را انجام دهید تا دچار هک نشوید در صورتی که سایت شما هک شده باشد اقدامات زیر را برای بازسازی سایت خود انجام دهید .

همچنین در صورتی که نسخه جدید افزونه WP Rocket در سایت شما مشکل ایجاد کرد می توانید از این قسمت مجدداً به نسخه قبلی بازگردید. از نظر پشتیبانی، وردپرس به دلیل محبوبیت بالا و همچنین وجود توسعهدهندههای پرشمار وردپرس و انجمن گفتگوهای مختلف در زمینه وردپرس، بالاتر از جوملا قرار میگیرد. وردپرس و جوملا هردو دارای انواع افزونهها و قالبهای مختلفی هستند اما ازنظر تعداد و همچنین کیفیت تفاوت زیادی دارند. وردپرس: این سیستم مدیریت محتوا دارای بیشترین قالب و افزونه رایگان و پریمیوم است. وردپرس: یکی از اصلیترین ویژگیهای وردپرس، رابط کاربری آسان و ساده آن است. وردپرس: آماری که از تعداد سایتهای فعال بر پایه وردپرس ارائه میشود، حاکی از آن است که حدود 40 درصد از وبسایتهای سطح اینترنت از وردپرس قدرت گرفتهاند. همچنین سایتهای مبتنی بر وردپرسی که تمام یا بخشی از حوزهی فعالیتشان در زمینه انتشار اطلاعات مکانمحور مانند نمایش مکان رستورانها یا نمایندگیهای یک شرکت و مانند اینها بر روی مپ میباشد نیز از این سرویس گوگل بهره میبرند.

یکی دیگر از خطاهای رایج موقع آپلود قالب وردپرس، خطای محدودیت در حجم آپلود فایل در هاست شماست. جوملا: تنها حدود 3 درصد از کل وبسایتهایی که بر پایه CMS های رایج توسعه داده شدهاند را شامل میشود. آمار زمانی جالب میشود که بدانید حدود 64 درصد از وبسایتهایی که از CMS های رایج استفاده میکنند از وردپرس قدرت گرفتهاند. این آموزشها هم به صورت حضوری و هم غیرحضوری برگزار شده و به صورت کاملا کاربردی برگزار میشود. بههمیندلیل، علاوهبر پلاگینهای امنیتی، باید افزونههایی که نسخهی پشتیبان تهیه میکنند هم بر روی سایت وردپرسی نصب شود. در پایان باز هم لازم به ذکر است که طراحی سایت شرکتی اولین قدم برای ورود به فضای آنلاین است. از اونجایی تقریبا 40 درصد سایت ها از وردپرس استفاده می کنند راه اندازی سایت با وردپرس یکی از بهترین روش های طراحی سایت بدون کدنویسی است یعنی اگر شما قصد داشته باشید یک سایتی طراحی کنید که نیاز نباشه برنامه نویس خاصی استخدام کنید این روش بهترین گزینه است چرا که اگر شما به مشکلی برخورد کردید می تونید با یک سرچ ساده جواب مشکلتون رو در سایت های مثل کیت وردپرس دریافت کنید و نیاز نیست برای همیشه با یک برنامه نویسی سروکله بزنید که فقط خودش می تونه سر دربیاره سایت شما به چه شکلی است.

با وردپرس، چه فرصتهایی برای کسبوکارمان ایجاد میشود؟

شاید برایتان سوال باشد که چه افرادی از وردپرس استفاده می کنند. اولین کاری که باید بکنید این است که به بخش افزونه ها بروید و سپس بر روی گزینه افزودن افزونه کلیک کنید. حتی میتوانید لوگوی مختص خود را به عنوان لوگوی اپلیکیشن انتخاب کنید. مناسب ترین افزونه برای کارتان را انتخاب کنید. با وردپرس، چه فرصتهایی برای کسبوکارمان ایجاد میشود؟ سوالی که در ابتدای راه برای تمام افراد پیش میآید این است که چرا باید وردپرس یاد بگیریم و یادگیری کار با این سیستم مدیریت محتوا چه ضرورتی دارد؟ در حال حاضر بیش از ۴۵۵ میلیون وب سایت در جهان با این سامانه مدیریت محتوا راه اندازی شدهاست. سایتهایی نظیر یک وبلاگ ساده تا یک وبسایت فروشگاهی با درآمد چند میلیون تومانی یا وبسایت شرکتی و یا یک وبسایت مخصوص نمونه کارهایتان را میتوانید بهسادگی بسازید. با یادگیری وردپرس، به راحتی می توانید یک وب سایت بدون کدنویسی ایجاد کنید ، آن را به دلخواه گسترش دهید و از آن درآمد کسب کنید.

این دوره آموزشی برای چه افرادی مفید است؟

فاصله می تواند به معنای تأخیر در تحویل محتوا باشد ، جایی که یک شبکه تحویل محتوا (CDN) مفید است. در دوره آموزش وردپرس دقیقا چه چیزی را یاد میگیریم؟ این دوره آموزشی برای چه افرادی مفید است؟ برای مثال میخواهید یک فرم خاص یا یک فروشگاه داشته باشید. قالب Boo یک محصول شاخص و بی نظیر است که امکانات بی نظیری در اختیار کاربرانش قرار می دهد. اما امروزه با استفاده از سیستمهای مدیریت محتوا مانند وردپرس، این کار بسیار سادهتر شده و در زمان کمتری میتوانید وب سایتی پویا و سریع ایجاد کنید. بسته به قالبی که نصب کردهاید، یک پنل مدیریت قالب دارید که باید تنظیمات قالب را در این بخش اعمال کنید.