افزایش سرعت سایت وردپرس + راهکاری طلایی

می خواهم یک سایت فروشگاهی طراحی کنم. تمامی قالب های رایگان با نسخه پولی همان قالب یک فرق اساسی و مهم دارند: میزان دسترسی به امکانات! سرعت بالا: سرعت لود و باز شدن سایت یکی از عوامل مهم و تأثیر گذار در تجربه کاربری است. اگرچه این موضوع نشان دهنده کاربران فعال است اما شدیدا سرعت بارگیری صفحات سایت را مورد تأثیر قرار می دهد. در یکی از قسمت های دوره مگاسئو بر تأثیر مثبت کامنت و کامنت مارکتینگ روی سئو سایت و همینطور تکنیک های آن صحبت کردیم. محیط ویرایشگر کلاسیک بر مبنی کدنویسی است و در دو قسمت کد و پیشنمایش، آنچه را که می نویسید یا قرار مید هید را می توانید همانجا ادیت کنید.

افزونه وردپرس

شما می توانید قالب خود را برروی لوکال هاست نصب کنید. آدرس ورود به هاست در ایمیل یا پنل کاربری شما در سایت هاستینگ موجود است. وردپرس خام را بر روی هاست یا لوکال هاست نصب کنید. یک هاست با کیفیت، به خودی خود این ارزیابی ها را انجام می دهد و چنانچه شما از نسخه قدیمی PHP استفاده کرده باشید، به شما یادآوری می کند هر چند که خود شما نیز باید به این مسأله عادت کنید و به طور مرتب آن را انجام دهید. در کنار دو پوشه قبلی که تغییر نام دادید، باید پوشه های قالب بروزشده را آپلود کنید. پس از اتصال، باید به پوشه / wp-content / plugins / در وبسایت خود بروید. ابتدا با اطلاعات نام کاربری و پسورد خود وارد سی پنل شده و گزینه file manager را بزنید. CDN CNAME(s): CNAME (دامنه) ی که توسط ارائه دهنده CDN شما در اختیارتان قرار داده شده است را کپی کرده و در این قسمت وارد کنید.

برخی دیگر از این قالب ها افزونه های مختص به خود را دارند که در پیشخوان می توان آنها را نصب و فعال کرد. ۶۰۰,۰۰۰ امتیاز ۴/۹ از ۵ را به خود اختصاص دهد که نشان از رضایت کاربران است. پوسته ای که قصد آپدیت آن را داریم قالب The 7 است. به عبارت سادهتر شما وقتی وارد یک سایتی که این قابلیت در آن فعال است میشوید، فقط تصاویری را میبینید که در کادر مرورگر شما دیده میشوند، و زمانی که شما سایت را به قسمتهای پائینتر اسکرول کنید، تصاویر بعدی به نوبت بارگذاری و همراه با افکت ظاهر میشوند. این افزونه یک فول بک آپ از سایت وردپرسی شما (در قالب بسته نصبی) به همراه تمام تغییراتی که تا بحال انجام داده اید، ارائه می کند. یک قالب خوب برای سایت شما زیبایی به همراه می آورد. پاسخ به این سوال که چرا طراحی یک وب سایت تجاری اهمیت دارد و توضیح نیاز به یک وب سایت تجاری به یک مشکل تکراری تبدیل شده است و بسیاری از صاحبان مشاغل می دانند که داشتن یک وب سایت برای ارتقای اهداف تجاری ضروری است.

اگر سایت شما دارای محتوا است، برای تغییر قالب با بسته نصب آسان قبل از هر مرحله ای نسبت به بکاپ گیری از سایت با Duplicator اقدام کنید. چگونه قالب وردپرس را تغییر دهیم ؟ ما نیاز به بکاپ کامل از وردپرس داریم چون قصد داریم موارد زیادی را در وردپرسمان تغییر دهیم. برای مثال، تم پیشفرض نرم افزار به تم کوبریک تغییر پیدا کرده بود. هیچ قالبی صرفاً برای تمام سایت ها بهترین نیست! تا زمانی که این فرآیند انجام نشود مرورگر قابل به دریافت فایلهای سایت شما نیست. در این مرحه باید به ویژگی های یک قالب خوب که در بالا گفته شد نهایت دقت را داشته باشید. اما باید توجه داشت که درنظر گرفتن آنها به تنهایی نمی تواند تضمین کسب رتبه بالا را داشته باشد.

این قالب با استفاده از آخرین نسخه فریمورک بوتسرپ به صورت کاملا ریسپانسیو طراحی شده و مناسب انواع سیستمهای کامپیوتر، تبلتها، گوشی های هوشمند و لپ تاپهاست. با این حال، با نسخه حرفه ای، می توانید به هدف گذاری سطح صفحه، کنترل زمان بندی شده و ویژگی های پیشرفته تر دسترسی داشته باشید. دومین نکته ای که در خصوص مشکل نصب نشدن افزونه در وردپرس می توانید داشته باشید، پرشدن حافظه می باشد. ۱-ترجمه: هم رابط کاربری در پیشخوان که شامل تنظیمات پوسته و افزونه های اختصاصی است و هم ظاهر پوسته که شامل منو، تصاویر و نوشته ها همگی فارسی شوند. از این بخش به تنظیمات قالب دسترسی دارید. این تب از صفحه تنظیمات افزونه WP Rocket شامل تنظیمات پاکسازی و بهینه سازی دیتابیس وردپرس است که در ادامه آموزش به بررسی آن می پردازیم.

وقتی وبسایتهای جدید را بررسی میکنیم، هیچ چیز مانند یک صفحه وب کند باعث نمیشود دکمه «بازگشت» را انتخاب کنیم. پس به تمامی عزیزانی که تازه شروع به کار میکنند و یا قصد انتخاب وب سایتی برای خرید افزونه ها و قالب های فارسی سازی شده رو دارند پیشنهاد میکنم حتما یک بار محصولات تیم دیجی وردپرس را امتحان کنند. فقط تعداد مواردی که پلاگین ها که از نوع مخرب هستند باعث کند شدن سایت شما می شود. افزونههای در حال ساخت میتونه در این مورد به شما کمک کند.

یکی دیگر از روش ها در آموزش فارسی سازی قالب وردپرس استفاده از افزونه لوکوترنسلیت به عنوان یکی از بهترین افزونه های ترجمه قالب و افزونه است. همان طور که گفته شد صفحه ساز های مختلف نسبت به هم دارای مزایا و معایب هستند و بسته به نوع کاربرد و نوع طراحی هرکدام می توانند به عنوان بهترین صفحه ساز وردپرس تلقی گردند که این مورد را هر شخص متناسب با نیاز و کاربرد خود باید بررسی کند. برای این منظور افزونه ها و کدهایی وجود دارند که ما میتوانیم از آنها استفاده کنیم اما اگر سایت شما به صورت استاتیک است می توانید از سایت های آنلاین همانند “http://csscompressor.com/” استفاده کنید و کد های شما در این سایت بهینه میشوند و کدهایی که در این سایت بهینه میشوند را در سایت خود قرار دهید. سایت راست چین اورجینال بودن قالب شما را بررسی می کند، برای این منظور، خرید خود را از سایت های فروشگاهی معتبر نظیر تم فارست و الگانت و …

پلاگین وردپرس

به روزرسانی آنها به صورت دستی از طریق هاست یا با استفاده از افزونه به رورسان خودکار انجام می شود. ” خب، به هرحال به هرحال گوگل هم تنها یک ابزار است و توصیه هایی به شما می دهد که چه کارهایی انجام دهید اما نمی داند که اجرای برخی از این پیشنهادات سبب خرابی سایت و از بین رفتن تجربه کاربری (UX) خوب برای بازدیدکنندگان می شود. برای مثال برای افرادی که در ایران زندگی میکنند سرعت اتصال سرورهای داخل ایران چند برابر سرورهای خارجی است و یا سرعت سروری که در آلمان قرار دارد نسبت به آنکه در کانادا یا آمریکا قرار دارد بیشتر خواهد بود. اگر در سایت وردپرسی خود فایل های قابل دانلود و مستندات متنی برای دانلود قرار می دهید این افزونه می تواند انتخاب مناسبی باشد. هر کاربری می تواند میانبر خود را به راحتی با کشیدن لینک از منوی وردپرس به دسکتاپ ایجاد کند.

2. از این به بعد می توانید در کادر دوم (translation) معادل جملات فارسی را وارد کنید. این در واقع یک سرور است که شما روی رایانه خود نصب می کنید و می توانید از آن برای توسعه و مدیریت سایت های محلی وردپرس استفاده کنید. برای ترجمه قالب ما به دو نرم افزار poedit یا افزونه فارسی ساز برای ترجمه کلمات انگلیسی در فایل زبان، و یک نرم افزار ویرایش متن که بتوانید عملیات راست چین را انجام دهیم نیاز داریم.

در اکثر قالب ها یک پوشه با نام languages وجود دارد که درون آن فایل های زبان قالب است. سپس وارد پوشه wp-content و بعد از آن themes شوید. 3. اکنون نوبت به تهیه یک بکاپ رسیده است، از افزونه UPDraft برای تهیه بکاپ در وردپرس استفاده کنید، وارد سایت خود شوید، یک بکاپ از سایت تهیه کنید، چون قرار است موارد زیادی را تغییر دهیم نیاز داریم یک بکاپ کامل از وردپرس داشته باشیم. بعضی از پلاگینها با کدنویسی ضعیف خود موجب اجرای کند و در نتیجه کاهش سرعت سایت میشوند. بدون کدنویسی خاصی جدول ها و نمودارها را برای وب سایت خود بسازید.

اساسا، این اتفاق زمانی می افتد که میزبانی وب شما محدودیت حافظه پی اچ پی را اعمال کرده است. ابتدا بیایید فایل های تمپلیت را که اصلی ترین عناصر سازنده قالب وردپرس هستند، مورد بحث قرار دهیم. گوگل سایت هایی که ریسپانسیو نیستند را دوست ندارد و به انها امتیاز مناسبی نمی دهد، اما در مقابل به سایت هایی که از قابلیت ریسپانسیو بودن بهره مند هستند، امتیازهای ویژه ای اختصاص می دهد که این موضوع می تواند در عملکرد وب سایت شما تاثیر بالایی داشته باشد. شما می توانید این آدرس را با آدرس سایت هایی که از منابع تصویری شما استفاده می کنند جایگزین کنید.

در قسمتی که از شما خواسته می شود محیط محلی جدید خود را پیکربندی کنید. فایل با پسوند po در محیط نرم افزار podeit قابل ویرایش است. با گسترش علم و فناوری، این بستر برای اساتید و حرفه ای های یک حوزه، فراهم شد تا از طریق فضای مجازی و بدون محدودیت به افراد “آموزش” دهند. سپس از طریق کنترل پنل هاست میتوانیم وبسایت را از کامپیوتر شخصی به فضای هاست منتقل کنیم. در این مقاله ابتدا آپدیت قالب وردپرس را در دایرکت ادمین آموزش داده و سپس به آموزش به روزرسانی قالب در هاست سی پنل می پردازیم. در این بخش از آموزش فارسی سازی قالب وردپرس به نحوه خرید قالب و نصب آن می پردازیم. نصب افزونه های بی مورد و حذف اون ها که شدیدا به این موضوع حساس هستش ! قالبی را انتخاب کنید که به آیکون شبکههای اجتماعی بها دهد! همچنین همه مرورگرهای مدرن میتونن فایلهای فشرده رو تفسیر کنن و این کار انتخاب بسیار خوبی برای افزایش سرعت سایت وردپرس هست.

دیگر قرار نیست برای محدودیت هایی که در سایت خودمان یا اطرافیانمان برخورد می کنیم وابسته به شخص خاصی شویم دیگر نیازی نیست برای سفارش طراحی سایت به یک شرکت طراحی سایت میلیون ها تومان هزینه پرداخت کنیم چون قرار است خودمان تمام رمز و رازهای طراحی قالب وردپرس رو یاد بگیریم و هر آن چیزی که در ذهنمون هست رو روی قالب وردپرس خودمون پیاده سازی کنیم. جدا از کل افزونه شما افزونه های رو پیدا میکنید که کاملا فارسی و توسط برنامه نویسان ایرانی نوشته شده است.

شاید اغراق نباشد اگر بدون هیچ تردیدی وودمارت را بهترین قالب وردپرس بی تم فروشگاهی بنامیم! قالب سایت های فروشگاهی برای سایت هایی مناسب هستند که یک محصول یا فایل را به “فروش” می رسانند. قبل از اینکه سراغ معرفی این افزونهها برویم، باید بگوییم که قبلاً در مقالهای با عنوان 6 افزونه کاربردی وردپرس به معرفی برخی از مهمترین افزونهها پرداختهایم. به عنوان مثال زمانی که کاربری قصد راهاندازی یک سایت کسب و کار و یا تجاری را دارد، قطعا یک قالب ساده وبلاگی انتظارات او را برآورده نمیکند. یکی دیگر از موارد استفاده نکردن از فونتهای گوگل مسائل امنیتی و شرایط خصوصی شرکت گوگل است و همینطور ساپورت نکردن مواردی از کاراکترها یا بلاکهایی است که توسط گوگل سرویس انجام میشود.

افزایش سرعت وردپرس

وقتی روی این دکمه کلیک می کنید، poedit فایل ترجمه را به روز رسانی می کند. 2. بعد از نصب می توانید theme را انتخاب و قالب مورد نظر خود را از لیست انتخاب و شروع به ترجمه جملات کنید. با خیال راحت از وردپرس استفاده کنید و سایت خود را روی انواع دستگاههای هوشمند از جمله گوشی هوشمند / تبلت هوشمند و دسکتاپ ببینید. انتخاب هاست ایده ال کار سختی نیست؛ کافیست با یک سری اصطلاحات و مشخصات آشنا باشید.