افزایش سرعت سایت وردپرس

توسعه دهندگان وردپرس همیشه سعی دارند تا نرمافزارهای تولید توسط خود را بهبود بخشند پس اگر موردی برای بروزرسانی منتشر میکنند حتماً برای سایت شما مفید است. حتماً قبل از تهیه هاست از میزان منابعی که در اختیارتان میگذارند مطلع شوید و میانگین TTFB هاست را از هاستینگ مورد نظر بپرسید. سرعت سایت یکی از فاکتورهای مهم برای گوگل است که باید حتماً موردتوجه قرار بگیرد . این بروزرسانی های وردپرس برای امنیت و ثبات سایت وردپرس شما بسیار مهم است. مهمترین چیزی ک باعث شده آوادا اینقدر در جهان و ایران محبوب باشد، این است که این قالب بسیار ساده طراحی شده و کار با آن آسان است. در واقع این دموها به کاربران اجازه میدهند که در کمترین زمان ممکن، سایتشان را طراحی کرده و صفحههای مختلف آن را هم بسازند. پس استفاده از بک آپ وردپرس یکی از ملزوماتی است که باید از همان ابتدای مسیر، به آن بیاندیشید.

قالب وبلاگی وردپرس ابزارهایی در اختیار شما قرار میدهند که میتوانید با استفاده از آنها وبلاگ خود را طراحی کنید. سایت وردپرس شما تحت تأثیر این حرکت قرار نمی گیرد، اما هکرها دیگر نمی توانند آن را پیدا کنند. اما میشود ادعا کرد که استفاده از سیستمهای مدیریت محتوا کمی راحتتر و کمدردسرتر از دو گزینهی دیگر است. هر موقع بخواهیم فایل استایل یا جاوااسکریپت را از طریق پلاگین به وردپرس اضافه کنیم باید این اکشن را استفاده کنیم. برای دریافت این بسته میتوانید آن را از طریق سایت ما تهیه کنید.

به همین دلیل ضروری است که شما نیز روش رفع این مشکل را در این مقاله آموزش ببینید. فقط یک مشکل وجود دارد. با افزایش استفاده، قابلیت اطمینان و امنیت وردپرس مشکل سازتر شده و پیچیدگی آن در سال 2020 – 2021 نیز افزایش بیشتری یافته. لایسنس SSL معمولاً توسط مقامات صدور گواهینامه صادر میشود و قیمت آنها از ۸۰ دلار تا صدها دلار در هر سال شروع میشود. در حالی که نرم افزار اصلی وردپرس بسیار ایمن است و به طور مرتب توسط صدها نفر از برنامه نویسان مورد بازرسی قرار می گیرد، کارهای زیادی برای ایمن سازی بیشتر سایت شما وجود دارد که به آنها می پردازیم. در این بسته نه تنها بخشهای مختلف طراحی سایت به طور کامل آموزش داده شدهاند بلکه به مسائل بسیار مهمی نظیر امنیت وردپرس نیز پرداخته شده است.

هنگامی که SSL را فعال کنید، وب سایت شما به جای HTTP از HTTPS استفاده میکند و یک علامت قفل در کنار آدرس وب سایت شما را در مرورگر ظاهر خواهد شد. ما در شرکت آموزش تک، بهترین بستههای آموزشی را به شما ارائه میکنیم که بتوانید به جای حل مشکل، از وقوع آن پیشگیری کنید. از php برای فرایند کش و تحویل صفحات ایستا به جای پردازش صفحات پویا استفاده می کند. هر دو آن ها قابل اعتماد و آسان برای استفاده هستند؛ همچنین برای استفاده از آن ها به کدنویسی نیاز ندارید. اسلایدر ها باعث ایجاد جلوه های زیبا و خاص در سایت و صفحات آن میشود.

ابتدا وارد پوشه wp-content شوید.

بدین معنی که مثلا: اگر همسایه شما بازدید سایتش زیاد باشد، به نوبهی خود روی عملکرد سرور و در نتیجه سایت شما تاثیر بگذارد. در نتیجه برای نصب قالب وردپرس بهتر است از دو روش آسان و قابل اعتمادی که در بالا توضیح دادیم استفاده کنید. نکته قابل توجه این است که هزینه اصلی ای که شما به شرکتهای میزبانی میپردازید مربوط به ترافیک ماهانه یا همان پهنای باند است و در مرحله بعد پشتیبانی و میزان فضای ارائه شده. از ارائه دهنده میزبانی خود تهیه کنید.

با کمک این افزونه می توانید به راحتی برای موضوعات مختلف صفحات فرودی با ظاهری زیبا طراحی کنید و با این کار به افزایش ترافیک سایت خود کمک کنید. در این قالب وردپرس امکان تغییر هدر و فوتر تمامی صفحات ، نوشته ها ، محصولات ، دسته بندی ها ، برچسب ها ، برند ها فراهم شده است. بدتر از هرچیز، امکان دارد مجبور به پرداخت باج به هکرها شوید. ابتدا وارد پوشه wp-content شوید. اگر سایت وردپرسی شما هک شود، میتواند آسیب جدی به درآمد و اعتبارِ کسب و کار شما وارد کند. برای افزایش سرعت المنتور ، میتونین به تنظیمات آزمایشی برین و گزینه Optimized DOM Output و Improved Asset Loading فعال کنین.

به عنوان مثال: در گذشته پلاگین هایی مانند Ninja Forms و WooCommerce با مشکلات کاملاً ناگواری روبرو می شدند. با این حال، مانند بسیاری دیگر از پلاگین شبکه های اجتماعی ، لازم است از یک سرویس مجزا برای بازیابی این آمار استفاده کنید. بهترین مجموعه افزونه های شبکه های اجتماعی برای وردپرس است. بعد از نصب و فعال کردن این افزونه روی قسمت Plugin settings کلیک کنید. دلیل اصلی بروز این مشکل، این است که در هنگام نصب ووکامرس مجوز رهگیری ووکامرس را فعال کرده اید.

این پروسه زمانبر است و در آن زمان هم سایت شما از دسترس خارج شده و مشتریان شما سرگردان میشوند. این یک خطر امنیتی محسوب میشود، که برای رفع ان باید به طور خودکار پس از یک زمان که کاربر غیر فعال بود از سیستم خارج شود.شما با استفاده از نصب افزونه Inactive Logout و فعال کردن آن در قسمت تنظیمات وارد قسمت پیکربندی شوید. زمانی که صفحه ای باید به کاربر به نمایش دراید. توصیه می کنیم هشدارها را برای اقدامات کلیدی مانند تغییر در افزونه ها، ثبت نام کاربر جدید و غیره دریافت کنید. افزونه یا پلاگین وردپرسی به شما اجازه اضافه کردن ویژگی های جدید به وردپرس مانند فروشگاهی کردن وردپرس، سئو سازی وب سایت، اضافه کردن یک گالری، نمایش اسلایدر، نمایش پاپ آپ و… قیمت عمده فروشی – قیمت عمده فروشی را به محصولات خود اضافه کنید و حداقل مقدار سفارش را تعیین کنید.

افزونه وردپرس

شما با قالب the7 می توانید به سرعت یک فروشگاه تمام عیار راه اندازی کنید و از این طریق کسب درآمد داشته باشید. SSL (لایه سوکت امن) یک استراتژی عالی است که از طریق آن می توانید داده های مدیر خود را رمز گذاری کنید. معمولا پلاگین های پرمیوم قابلیت های بیشتری از نوع رایگان آن دارند و امکانات بالاتری در اختیار وبمستر قرار می دهند. اگر یک تیم بزرگ یا نویسندگان مهمان دارید، قبل از اضافه کردن حساب کاربری و نویسندگان جدید در سایت وردپرس، اطمینان حاصل کنید که نقش ها و قابلیت های کاربر را در WordPress محدود کرده اید.

بر اساس تعداد دفعات بروزرسانی وب سایت، تنظیم ایده آل ممکن است یک بار در روز یا پشتیبان گیری در همان زمان باشد. شما برای نمایش فایلهای ویدئویی یا صوتی در وبسایت خود، میتوانید آنها را مستقیماً در وردپرس (یا همان هاست خود) آپلود کنید. یعنی هرچقدر شما از فونت های بیشتری در سایت خود استفاده کنید سرعت سایتتون بیشتر تحت تاثیر قرار می گیره. تصاویر میتواند بزرگترین عامل کندی سرعت لود صفحات وب سایت شما باشد. پیکربندی وردپرس: اگر وبسایتتان صفحات را کش نمیکند، ممکن است با بارگذاری زیادی که انجام میدهد، سبب کاهش سرعت وبسایت شود. امیدواریم که این مطلب در افزایش سرعت سایت وردپرسی شما مورد توجهتان قرار گرفته باشد. بعلاوه، Google هر هفته حدود ۲۰ هزار وب سایت را به خاطر وجود بدافزار و حدود ۵۰ هزار وب سایت را برای فیشینگ در لیست سیاه قرار میدهد. علاوه براین، Google حدود 20،000 وب سایت را برای بدافزارها و حدود 50،000 برای فیشینگ در هر هفته لیست می کند.

به روزرسانیهای وردپرس برای امنیت وردپرس و ثبات سایت شما اهمیت زیادی دارد و به عنوان صاحب سایت باید مطمئن باشید که هسته، افزونهها و تم وردپرستان به روز باشد. شما باید مطمئن باشید که هسته، افزونه ها و موضوع وردپرس شما همواره به روز است. افزونه سئو پرس (SEOPress) یکی دیگر از پلاگین های سئو در وردپرس میباشد. در این فاصله زمانی کسی دیگر میتواند به راحتی با عوض کردن رمز عبور یا ایمیل دسترسی شما به سیستم را از بین ببرد. راه دیگر برای کاهش ریسک این است که به کسی دسترسی ندهید که به حساب مدیر وردپرس شما دسترسی پیدا کند، مگر اینکه کاملاً مجبور شوید. همین الان وارد وردپرس خود شوید و افزونه پیشنهادی ما را نصب کرده و آن را براساس نیاز های امنیتی خود نتظیم کنید.

افزایش سرعت وردپرس

بعد از هاست مهم ترین موضوع بهینه بودن تصاویر سایت شما می باشد که در ادامه به صورت کامل روش ها و فوت و فن های افزایش سرعت وردپرس با بهینه سازی تصاویر را برای شما توضیح خواهیم داد. مهم ترین نکته در زمان تهیه نسخه پشتیبان این است که بطور مرتب نسخه پشتیبان کامل از وب سایت را در حسابی بجز حساب میزبان ذخیره کنید. چرا که وردپرس بیش از ۹۰درصد نیاز طراحی انواع وبسایت در حوزه های مختلف را تامین میکند بنابراین آموزش کامل وردپرس میتواند یک مهارت ارزشمند در حوزه طراحی سایت باشد. شما در این آموزش به طور کامل نصب افزونه وردپرس را فراخواهید گرفت. به عنوان صاحب سایت، مسئولیت به روز رسانی وردپرس، پوسته ها و افزونه ها با شماست.

پیشنهاد ما به شما خرید بستهی آموزش صفر تا صد وردپرس است که در سایت بی تم سایت قرار دارد. این قالب دارای بیش از ۷۵ وب سایت از پیش ساخته شده، کتابخانه ای از بیش از ۴۰۰ قالب با کیفیت بالا، و گزینههای متعدد محصول و خرید میباشد. شما برای راه اندازی سایت وردپرسی خود در گام اول نیازمند یک هاست مبتنی بر سیستم عامل لینوکس هستید که خرید هاست وردپرس بهترین گزینه برای شما محسوب میشود؛ زیرا این هاست به صورت اختصاصی برای سایت های وردپرسی بهینه شده است، اما یکی از مهمترین مواردی که باید به هنگام خرید این نوع هاست بدان توجه کافی داشته باشید، اعتبار سایت ارائه دهنده میباشد که میتواند نقش کلیدی در امنیت سایت شما ایفا کند؛ چراکه نمایندگیهای هاستینگ غیر معتبر به دلیل عدم رعایت تدابیر امنیتی به راحتی مورد حمله هکرها قرار گرفته و در بهترین حالت ممکن موجب از دست رفتن اطلاعات ارزشمند شما میشوند.

پلاگین وردپرس

بعد از Hardening، تنظیمات پیش فرض افزونه برای اکثر وب سایت ها به اندازه کافی خوب است و نیازی به تغییر ندارد. در این قسمت می توانید نوع سایز ویدئو را مشخص کنید، که در حالت پیش فرض بصورت کاور می باشد. باید آنها را امتحان کنید، مرورگر موبایل را هم فراموش نکنید. فراموش نکنید که امنیت وردپرس 100% تضمین نمی شود. پیشنهاد می شود همواره از پسوردهایی شامل اعداد، حروف و کارکترهای مجاز استفاده کنید، در صورتی که نگران فراموش کردن پسوردهای خود هستید میتوانید از نرم افزار keepass جهت نگهداری پسورد استفاده کنید. نگران نباشید، شناسایی قالب وب سایت های مختلف بسیار ساده است. چرا که آیتمها و امکانات بسیار متنوعی را در اختیار شما قرار میدهد.

گاهی کاربر وارد بخش مدیرت وردپرس شده و پس از مدتی برای اجرای کاری بدون اینکه از محیط وردپرس خارج شود، از پای سیستم بلند میشود. اما این افراد می توانند از از روش های بدون کدنویسی برای بالا بردن امنیت وردپرس استفاده کنند. همانطور که پیش تر گفتیم، بالا بردن امنیت وردپرس برای افراد مبتدی میتواند سخت باشد. بعد از این، با خیالی آسوده از امنیت وردپرس خود به پیشرفت تجارت و وب سایتتان بپردازید. می توانید بارگذاری تنبل را در نوشته ها و برگه های خاصی از سایت خود غیرفعال کنید. درست مثل آنچه در بیشتر محصولات نرم افزاری وجود دارد، هر چند وقت یک بار ممکن است پلاگین های خاصی خراب شود یا ممکن است حفره های امنیتی در آنها کشف شود. البته توجه داشته باشید که در درجه اول باید تمام استاندارد هایی که لازم است مثل استفاده از هاست خوب، استفاده کردن از تصاویر و ویدئو هایی که تعداد و حجم مناسبی دارند و همچنین انتخاب قالب مناسب را رعایت کنید، بعد از این ها می توانید از افزونه های بهینه سازی به عنوان نیروی کمکی استفاده کنید.