افزایش سرعت سایت وردپرس

اما، به عنوان یک توسعه دهنده وردپرس ، دانستن اصول HTML ، CSS ، Javascript و PHP برای عیب یابی، رفع اشکال و گسترش عملکرد سیستم عامل ضروری است. به عنوان مثال، برای تنظیم سوابق خطای وردپرس در سایت مشتری، باید کمی PHP بدانید. نمونه کارهایی که کارهای توسعه شما را به نمایش می گذارد می تواند شانس شما را برای استخدام به عنوان یک کارمند تمام وقت در یک شرکت یا به عنوان یک متخصص آزاد بهبود بخشد. هنگام مقایسه وردپرس در مقابل جوملا، دروپال و سایر سیستم های مدیریت محتوا، وردپرس دارای بزرگترین جامعه جهانی است که به بهبود سیستم عامل اختصاص داده شده است. این افزونه برای سهولت در نمایش و مدیریت محصولات در وب سایت وردپرس طراحی شده است، از زمان انتشار این افزونه بیش از 10 هزار بار نصب شده است. این پلاگین سئو-محور است، با همه توسعهدهندگان وب سازگار است، قابلیت استفاده آسانی دارد و به کدنویسی هم احتیاج ندارد.

پلاگین وردپرس

Remove query strings: همانطور که از نام آن مشخص است با استفاده از این گزینه میتوانید تعداد درخواستهای موجود در URL و منابع استاتیک را حذف کرده و کاهش دهید. تا به اینجا جواب این سوال بله است و افزونه ها تاثیر مستقیمی روی سرعت سایت و افزایش میزان منابع دارند، اما یک افزونه دقیقا می تواند باعث افزایش سرعت سایت شما هم باشد مهم این است که شما به طور صحیح افزونه های مورد نیاز خود را انتخاب کنید و در صورتی که قصد دارید از افزونه های زیادی استفاده کنید بهتر است به دنبال ارتقا هاست و یا سرور خود باشید در واقع این مشکلات از سمت افزونه ها نیست، بلکه از سوی هاست شماست و شما نیاز دارید تا منابع خود را ارتقا دهید.

افزونه وردپرس

با این حال شما میتوانید با استفاده از گزینههای شخصیسازی این افزونه، از مزایای کپچا بدون این که روی تجربهی کاربر تاثیر منفی بگذارد، بهرهمند شوید و یک لایهی امنیتی کارآمد به سایت خود اضافه کنید. اما دانستن زبان های پایه برنامه نویسی تحت وب، مانند html می تواند تاثیر مستقیمی بر پیشرفت شما در این دوره بگذارد. این یکی دیگر از الزامات توسعه دهندگان است که پیشرفت می کنند. افزونه WP Rocket ، قوی ترین، کارآمد ترین و پیشروترین افزونه وردپرس بهینه سازی سایت و برترین افزونه افزایش سرعت سایت وردپرس میباشد که پیشرفت چشم گیری در مقایسه با سایر افزونه های موجود در این حوزه دارد.

برای آزمایش زمان بارگیری صفحه اصلی خود پس از تغییر پوسته باید دوباره به سایت های تست سرعت بروید و زمان بارگیری را مجدد تست کنید. به عنوان مثال، این صفحه برای WebDevStudios است. آموزش های وردپرس آن ها شامل طیف گسترده ای از موضوعات به عنوان Codex وردپرس است، اما تصاویر و فیلم ها را برای زبان آموزان بصری ارائه می دهد. سپس قابلیت بارگذاری تنبل را برای تصاویر یا آی فریم ها و ویدئوها فعال کنید. فقط اطمینان حاصل کنید که بخش های دیگر را با تصاویر واضح از مهارت ها و پروژه های شخصی خود تقویت کنید. یک رزومه فنی از چند بخش اصلی شامل مهارت های کلیدی، تجربه حرفه ای، آموزش و پروژه ها تشکیل شده است.

یک نقطه قوت این است که نشان می دهد او در طیف گسترده ای از پروژه های وردپرس کار کرده است، از جمله تم عکسبرداری وردپرس، فروشگاه تجارت الکترونیک و وب سایت بررسی. اگر طراح وب یا توسعه دهنده نیستید، ممکن است کمی زمان ببرد تا کار با آن را یاد بگیرید و احساس راحتی کنید. این نه تنها روند توسعه را تسریع می کند، بلکه به طور معمول منجر به تولید محصول بهتر می شود. در زیر تنها چند منبع وجود دارد که می توانند در مراحل مختلف تبدیل شدن به توسعه دهنده وردپرس به شما کمک کنند. اگر مورد دوم وجود داشته باشد، توسعه دهندگان می توانند آن را به صورت رایگان به دایرکتوری وردپرس ارسال کنند یا موضوع را در بازار مانند Theme Forest بفروشند. می توانید یک محیط را به صورت دستی راه اندازی کنید یا با استفاده از یک ابزار توسعه مانند Local by Flywheel ، فرآیند را خودکار کنید.

توسعه دهندگان قالب می توانند یک تم سفارشی برای خود، مشتری های خاص یا عموم ایجاد کنند. یکی دیگر از گزینه های منعطف برای ساخت وبلاگ ExpressionEngine است. زمانی که تصمیم به شروع ساخت یک وبلاگ جدید می کنید، وردپرس اولین گزینه ای است که به ذهن ما می آید. دوستانی که تجربه استفاده از این افزونه را دارند حتماً تجربه خود را برای ما بنویسند. ما از این فایل کپی برای ایجاد تغییرات مطلوب در برگهمان استفاده میکنیم. که مسیر پوشه افزونه را به ما میدهد و یک مقدار میگرد که اسم فایل اصلی افزونه است. کد را بشناسید: برای کسانی که فیلم های آموزشی را ترجیح می دهند، این سایت آموزش الکترونیکی سه مسیر یادگیری متمایز را ارائه می دهد: یکی برای توسعه دهندگان پلاگین و دیگری برای betheme.ir توسعه دهندگان تم. با توجه به کاربرد پذیری توسعه دهندگان وردپرس، دانستن اینکه از کجا یا چگونه می توان مهارت ها و تجربیات لازم را برای ایجاد شغل آزاد بصورت تمام وقت حرفه ای یا نیمه وقت در این زمینه کسب کرد، دشوار است.

مرحله 1: به اصول کدنویسی تسلط پیدا کنید.

البته نمی توان یک سایت را بدون قالب یا افزونه تصور کرد و این دو با هم می­توانند یک سایت کامل را تشکیل دهند. چه سایت های دیگری را با وردپرس می توان پیاده سازی کرد ؟ شما می توانید برای دیدن آمار های real-time، ایجاد نمودار های کوچک و ایجاد شرایط تغییر محتوا بر اساس تجزیه و تحلیل خود، اقدام به ارتقا کنید. مرحله 1: به اصول کدنویسی تسلط پیدا کنید. همانطور که در بالا ذکر شد، وردپرس به دلیل داشتن یک سیستم مدیریت محتوا که نیازی به کدنویسی و حتی کدنویسی برای کاربران ندارد، محبوب است. البته اگر سبک کدنویسی قالب سایتتان طوری است که با رفتن نشانه گر روی نام نویسنده، لینک آن ظاهر نمی شود، مشکلی پیش نخواهد آمد، اما درصورت نمایش لینک، حتما برای مخفی سازی آن اقدام کنید.

مرحله 3: منطقه تمرکز خود را انتخاب کنید.

چرا که نه واسط بین فریلنسرها و مشتریها روی وردپرس باشید و درآمد کسب کنید. می توانید روی نرم افزار اصلی، افزونه ها یا قالب ها تمرکز کنید. این سه محبوب ترین مناطق تمرکز هستند، اما موارد دیگر نیز وجود دارد. مرحله 3: منطقه تمرکز خود را انتخاب کنید. اکنون که به پایان رسیده اید ، وقت آن است که بهترین را انتخاب کنید. با این حال اگر آن یک یا دو کاربر دلیل خوبی برای امتیازی که به پلاگین دادهاند ارائه داده باشند باعث میشود کاربران دیگر به آن توجه کنند. درباره ما – برگه “درباره ما” جایی است که می توانید داستان وب سایت خود را بگویید و اینکه چرا مردم باید به آن توجه کنند. اگر وب سایت ها به اندازه ی کافی ایمن نباشند، نمی توانند کاربران را جذب کنند. همانند توسعه دهندگان قالب، آن ها می توانند افزونه ای برای هر مشتری خاص ایجاد کنند، آن را به صورت رایگان در فهرست قالب وردپرس منتشر کنند یا آن را برای فروش در بازار یا سایت شخص ثالث منتشر کنند.

افزایش سرعت وردپرس

در صورت وجود هر گونه اشکال امنیتی، افزونه سریعا به شما در مورد آن هشدار میدهد. با این حال، ممکن است همچنان بخواهید از W3 Total Cache استفاده کنید، بنابراین بیایید ببینیم کجا می توانیم آن را فعال کنیم. از طیف گسترده ای از تم ها (همه آنها امکان سفارشی سازی نامحدود دارند) ، با قابلیت فروش محصولات فیزیکی ، دیجیتال و وابسته با ابزارهای بهینه سازی تبدیل بی شمار استفاده کنید و لذت ببرید. رتبه گوگل و الکسا ازجمله موارد مهم هستند که شما باید تلاش کنید با افزایش تعداد مخاطبان خود رتبه خود را دربین آنها بالا ببرید. به صورت کلی توصیه میشود که از پلاگین­های که بیشتر از ۶ ماه از آخرین آپدیت آنها گذشته باشد استفاده نکنید. برای یک نمای کلی از آنچه که توسعه دهنده وردپرس انجام می دهد، می توانید به صفحه خدمات آژانس های طراحی وردپرس مراجعه کنید. این افزونه یک صفحه تنظیمات هم دارد که شامل سربرگ های مختلفی است.

منابع توسعه دهنده وردپرس: وردپرس لیست رسمی منابع توسعه دهنده شامل مرجع کد و کتابچه های راهنما برای API ها، توسعه پلاگین و طرح زمینه، ویرایشگر بلوک و موارد دیگر را تهیه کرده است. مهم نیست که چرا می خواهید تم خود را بسازید، توسعه تم فرصتی برای توسعه و انعطاف پذیری مهارت های HTML ، CSS و JavaScript است. اگر می خواهید پیوندهای خارجی در یک سایت WordPress به طور خودکار در یک برگه جدید باز شود، به برخی از کد های JavaScript نیاز دارید.

برخی از توسعه دهندگان به سادگی یک موضوع موجود را انتخاب می کنند، آن را نصب می کنند و آن را با تنظیمات و ویژگی های داخلی مشتری یا سایت های شخصی خود سفارشی می کنند. برخی از آن ها رایگان هستند، در حالی که برخی دیگر پولی هستند و از 60 تا 200 دلار متغیر هستند. از آنجایی که وردپرس ۲۵ درصد از تمام وبسایت ها را شامل می شود، آسیب پذیری های امنیتی زیادی برای آن منتشر می شود زیرا خیلی از طراح های وب مسائل امنیتی را به خوبی رعایت نمی کنند.

این شامل همه موارد از اصول ایجاد سایت تا فنی ترین جنبه های وردپرس است، مانند نحوه افزودن قابلیت های AJAX به پلاگین سفارشی. در واقع، آن ها مجموعه ای از پرونده های الگو هستند که نحوه نمایش یک سایت را بدون تغییر در نرم افزار اصلی وردپرس اصلاح می کنند. اگر سبک های ارائه و پرونده های الگو از این طریق از پرونده های اصلی جدا نشده باشند، هر بار که نرم افزار اصلی را به روز می کنید، تمام کارهای سفارشی سازی شما از بین می رود. این وب سایت شامل همه چیز از آموزش، دوره ها، کتاب های الکترونیکی در وردپرس و موارد دیگر است. Confidentiality – شما باید مطمئن شوید که اطلاعات خصوصی شما شامل سورس کد و نام کاربری و گذرواژه شما امن خواهد بود و در دسترس هکرها و یا افراد دیگر نباشد.

۳ – استفاده آسان و راحت از این سیستم : رابط کاربری وردپرس با وجود کامل و جامع بودن در عین حال بسیار ساده و کاربرپسند میباشد که همین امر باعث شده افراد تازه کار هم خیلی زود با وردپرس ارتباط برقرارکنند و یادبگیرند. هر دو این پلاگینها برای شمارش دنبالکنندههای شبکههای اجتماعی شما به کار میروند. اگر دو بخش قبلی را به دقت خوانده باشید، بیشتر نکات لازم برای شناسایی و انتخاب پلاگینها و افزونههای مناسب را یاد گرفتهاید؛ اما برای اینکه مطمئن شویم تصمیم درستی خواهید گرفت، تصمیم گرفتیم چکلیست شناسایی و انتخاب افزونه مناسب را به شما معرفی کنیم. این افزونه کلمات کلیدی موجود در محتوا را مورد بررسی قرار می دهد تا اطمینان حاصل کند که به درستی از اصول و قوانین سئو پیروی کرده اید. همان چیزی که می خواهید لیستی از پست های تصادفی را در نوار کناری یک سایت وردپرس نمایش دهید.

با یک تقویم رویداد، می توانید به کاربران اجازه دهید از برنامه رویداد خود مطلع شوند. هنگام جستجوی هر شغل، می خواهید تا آنجا که ممکن است شواهدی از مهارت ها و شایستگی های خود ارائه دهید. می کند سطح امنیت وب سایت خود را افزایش دهید. دیگر اینکه این پلتفرم برای انتشار وب سایت های متعدد ساخته شده است و یا با استفاده از زیر دامنه های مختلف یا در دامنه های مختلف به کار گرفته می شود. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی ماهیت و کاربرد افزونهها در دنیای کسب و کار دیجیتال بپردازیم.

اگر قصد طراحی سایت وردپرسی را داشته باشید، باید به خوبی تفاوت این دو را بدانید! اگر شما قصد دارید یک وبلاگ شخصی برای خود راه اندازی نمائید که دست نوشته های خود را منتشر نمائید و یا نیاز به وب سایتی دارید که مخاطبان منحصر به فرد و کمی دارید، استفاده از یک قالب وردپرس رایگان کار بسیار درست و به صرفه ای می باشد. این کار معمولا بسیار زمانبر است. برای اینکه سایت شما به خوبی اجرا شود لازم است که آن را آپدیت کنید. دیگران با موضوعی مانند Underscores شروع می شوند و آن را کاملاً با کد شخصی سازی می کنند تا دقیقاً همان چیزی را که مشتری یا آن ها می خواهند به نظر برسد و انجام دهد. اگر فریلنسر هستید، یک رزومه فنی نیز می تواند برای ارائه اطلاعات لازم در سایتی مانند Upwork یا صفحه About در وب سایت شخصی خود، مورد استفاده مجدد قرار گیرد.