افزایش سرعت سایت وردپرس

در این کتاب اصول اولیه وردپرس با همراه مفاهیم پیچیده تر نظیر استفاده از تم ها و پلاگین ها بیان شده است. هدف از انتشار این کتاب توسعه وردپرس به صورت پیشرفته می باشد. این دوره نه تنها چهارچوب اصلی سیستم مدیریت محتوای وردپرس را به صورت کامل پوشش می دهد بلکه شما را با ساخت یک وب سایت به صورت کامل با تمامی امکانات آشنا خواهد ساخت.پس از این دوره شما قادر به ساخت وب سایت های حرفه ای برای کسب و کار خود و یا کسب های دیگر خواهید بود. وجود کامنت های زیاد در یک سایت نشانگر بالا بودن درصد مشارکت کاربران در سایت است.

در واقع این کتاب به شما می آموزد که چگونه یک تجارت الکترونیکی موفق راه اندازی کرده و آن را گسترش دهید. در واقع وجود برخی از افزونه های پرکاربرد و مفید باعث شده ات از نصب سایر افزونه ها بی نیاز باشیم. اگر به فکر راه اندازی یک کسب و کار آنلاین و فروشگاه اینترنتی کوچکی می باشید، بی شک یکی از کتاب های مورد نیاز برای یادگیری وب سایت های تجاری این کتاب از کتاب های آموزش وردپرس می باشد. ممکن است در ذهن شما نیز سوالات متفاوتی درباره وردپرس بی جواب مانده باشد. لازم به ذکر است که نسخه کیندل این کتاب نیز در دسترس بوده و می توانید آن را تهیه نمایید.

در آن زمان اطلاعات زیادی در مورد تفاوت افزونه و قالب نداشتم و فکر میکردم با استفاده از افزونه، قالب من دچار مشکل خواهد شد. با حذف این اطلاعات دیتابیس شما سبکتر و بهینهتر خواهد شد. همانطور که گفته شد افزونه ها قابلیت های سایت وردپرس را افزایش داده و رفتار آن را به گونه ای تغییر می دهند. در ادامه با ایجاد محتوای بهینه شده، وب سایت خود را با استفاده از قالب ها و افزونه های پرکاربرد شخصی سازی می نماید.

افزونه وردپرس

در این کتاب تمامی مراحل ساخت و طراحی یک وب سایت وردپرسی به صورت جامع و کامل بیان شده است. این کتاب جامع توسط آقایان امین امانپور و محمد حاجی نیا در 160 صفحه تهیه و توزیع شده است. شما میتوانید برای سادهتر کردن برنامهنویسی تحت وب با این زبان از jsp برای ادغام کدهای سمت سرور و کلاینت استفاده کنید. میتوانید با غیرفعال کردن اسکریپتها و استایل ها یا ادغام آنها با یکدیگر برای کاهش این درخواستها اقدامی انجام بدهید. شما باید پیش از هر اقدامی ابتدا بدانید که سرعت سایتتان در چه وضعیتی قرار دارد. در کتاب Professional WordPress با ارائه مثال های واقعی نشان می دهد که به چه طریقی می توانید از وردپرس برای توسعه وب سایت های خود استفاده نمایید. افرادی که مایل به یادگیری وردپرس از طریق مطالعه کتاب می باشند، می تواند این کتاب الکترونیکی را به سادگی دانلود کرده و آموزش خود را آغاز نمایند.

از سرفصل های مطرح شده در این کتاب می توان به سازماندهی و مدیریت، تنظیمات وردپرس، ساخت برگه ها در وردپرس و بسیاری از مباحث مفید دیگر اشاره نمود. از مهمترین فایلها در وردپرس میتوان به فایلهای.htaccess و wp-config.php اشاره کرد که مهمترین اطلاعات سایت در آن ذخیره میشود. در زیر به برخی از کتاب های آموزش وردپرس که به صورت الکترونیکی منتشر شده و در دسترس می باشند، اشاره شده است. WordPress Security Made Easy یکی از بهترین کتاب های آموزش وردپرس بوده که بر افزایش امنیت وب سایت های وردپرسی تمرکز دارد. روش دیگر برای سخت کردن امنیت وردپرس شما غیرفعال کردن اجرای فایل PHP در فهرست هایی است که نیازی به آن نیست مانند / wp-content / uploads /.. علاوه بر نحوه کارکرد هر پلاگین، توصیه هایی در هنگام استفاده از هر یک از آنها نیز ارائه داده تا بتوانید بهترین نتایج را از بهره گیری از افزونه های یاد شده در هر بخش به دست آورید.

به راحتی می توانید پروژه های مختلفی را دریافت کنید و به کمک وردپرس تمامی درخواست ها و نیازهای مشتری را برطرف کنید و یک وبسایت مطابق خواسته هایش طراحی کنید. این افزونه به تمامی درگاه­های بانکی معتبر نیز متصل می­شود و عملیات دریافت پول در سایت را مدیریت می­کند. 3. برای فارسی سازی افزونه نیز گزینه plugins را انتخاب و در صفحه جدید افزونه مورد نظر را انتخاب و ترجمه کنید. شما در این دوره آموزشی هیچ نیازی به هیچ پیش نیازی ندارید لازم نیست برنامه نویسی بلد باشید عالی ترین و حرفه ای ترین وب سایت را بدون برنامه نویسی در کمتر از ۳ ساعت طراحی کنید. دوره آموزش وردپرس از منظری مبتدی تولید شده است تا تمامی افراد بدون هیچگونه دانشی به صورت کامل و گام به گام تمامی مباحث مورد نیاز برای یادگیری وردپرس و همچنین پایه ریزی سئو وردپرس را یادبگیرند. زمانی که شما از این روشها استفاده کنید و اصول سئو را در وبسایت خود رعایت کنید، پس از مدتی مشاهده میکنید که وبسایت شما رشد چشمگیری داشته است.

تمامی افراد که علاقه دارند وب سایت ها یا وبلاگ های حرفه ای با امکانات پیشرفته با کمترین میزان کدنویسی داشته باشند. اولین ماژول “Table Rate” یا نرخ جدول است. با کلیک کردن در بالای صفحه روی گزینه Tables میتوانید جدول های دیتابیس، حجم هر جدول و رکورد های جداول و … برای مشاهده لیست آپدیتهای مورد نیاز از پیشخوان بروزرسانیها را کلیک کنید. اسناد مربوط به افزونه را می توانید در ویکی پروژه گیتهاب مشاهده کنید. سیستم مدیریت محتوای وردپرس رایگان بوده و همه ی افراد می توانند به راحتی فایل های مربوط به طراحی سایت از طریق وردپرس را دانلود نمایند اما با این حال برای اینکه بتوانید بر وردپرس به خوبی مسلط شده و نیازهای خود را برطرف نمایید، نیاز است تا آموزش دیده و نکات اصلی و کلیدی برای شما بازگو گردد.

از طرفی شما با بارگیری تنها یک بار این نوع کتاب ها می توانید آنها را در سیستم خود ذخیره کرده و در مواقع نیاز آنها را مطالعه نمایید. اکنون به مثلاً میخواهیم یک صفحه به نام پژو 206 داشته باشیم و آموزش مربوط به تعمیرات پژو 206 را درون آن قرار بدهیم. با این افزونه هم کاربران میتوانند از طریق درگاه بانک ملت، تراکنش خود را تکمیل کنند. بنابراین پس از مطالعه این کتاب می توانید بدون کدنویسی وب سایت خود را طراحی کرده و در فضای اینترنت منتشر نمایید. برای استفاده از این پلاگین به هیچ مهارت تکنیکی و یا کدنویسی خاصی نیازی ندارید.

پلاگین وردپرس

یکی از آموزشگاه های طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وب سایت که در ایران مشغول به کار است، آموزشگاه دارکوب می باشد. این کار را میتوانید هنگام نصب وردپرس انجام دهید. من در این آموزش نسخه پایه و رایگان افزونه المنتور را نصب میکنم. کتاب WordPress for Beginners که توسط نویسنده تحت مجموعه های وبمستر راه اندازی شده است، در سه نسخه به چاپ رسیده که WordPress for Beginners 2020 سومین و آخرین نسخه از سری چاپی این کتاب ارزشمند می باشد.

علاوه بر این می توانید با فارسی سازی قالب ها و افزونه های وردپرس خارجی نیز آنها را برای فروش قرار دهید و درآمدی ماهیانه داشته باشید. علاوه بر این مضامین، مفاهیمی نظیر چگونگی بهره گیری از ابزارک ها، قالب ها، منو ها و غیره نیز تدریس شده است. دستری به افزونه های وردپرس بسیار ساده بوده شما از طریق پیشخوان وردپرس قادر به جستجو و نصب یک افزونه وردپرس هستید، شما از طریق کلیک روی گزینه افزونه ها در منو کناری پیشخوان وردپرس و سپس با جستجوی نام و یا یک کلیدواژه میتوانید افزونه مدنظر خود را پیدا و نصب کنید. هنگام انتخاب یک قالب برای وب سایت خود، توجه ویژه ای به بهینه بودن سرعت بارگذاری پوسته داشته باشید. در این آموزش با اصول راستچین کردن پوسته های وردپرس آشنا خواهید شد و یاد خواهید گرفت که چگونه فایل rtl.css را با استایلهای صحیح ایجاد کرده و آن را در پوسته وردپرس خود به کار بگیرید.

آموزش این کتاب با اصول و قواعد پایه وردپرس شروع می شود. با خواندن این کتاب علاوه بر مفاهیم ویرایشگر وردپرس، می توانید اطلاعاتی درباره ویرایشگر بلوک جدید (new block editor) نیز کسب نمایید. در کتاب آموزش کامل وردپرس به زبان فارسی، تمامی نکات وردپرس گام به گام آموزش داده شده است به نحوی که با خواندن آن تمام سوالات و ابهامات شما در این زمینه از بین خواهد رفت. این کتاب الکترونیکی به دلیل ارائه توضیحاتی جامع در زمینه گسترش عملکرد وب سایت، در لیست بهترین کتاب های آموزش وردپرس قرار گرفته است.

در قسمت Blocking ، همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، می توانید تمام آدرس های IP مربوط به یک کشور را مسدود کنید ، در این صورت هیچ یک از کشورهای مورد نظر نمی توانند وارد سایت شما شوند. کنترل پنل هاست شما سی پنل باشد یا دایرکت ادمین تفاوتی ندارد، شما تنها باید به مسیر مورد نظر مراجعه کرده و یک تغییر نام ساده روی پوشه پلاگین مورد نظر یا کل پوشه plugins دهید. یک قالب رایگان یا غیر رایگان وردپرس مزایا و معایب خود را دارد، اما انتخاب یکی از آنها برای نصب در نهایت به نیازهای وب سایت شما و بودجه صاحب وب سایت و ترجیحات زیبایی سایت شما بستگی دارد.

این پلاگین با آخرین نسخه وردپرس سازگار است و بیش از ۱۰ هزار نصب فعال دارد. ما در این دوره تمامی مواردی که به آن نیاز دارید از جمله برنامه نویسی PHP، پلاگین نویسی و دیگر مواردی که در بحش بعد توضیح داده شده است را به شما عزیزان آموزش می دهیم و شما می توانید با مشاهده این دوره تبدیل به یک برنامه نویس حرفه ای وردپرس شوید و از روش های مختلف کسب درآمد کنید. امن کردن ماشین لینوکسی توسط خودتان یک مسئولیت بزرگ است که به راحتی میتوانید آن را به شرکت هاستینگ بسپارید. برخی از افراد زمان لازم و کافی برای مشاهده انواع ویدیوها یا گذراندن دوره های مختلف در این زمینه را نداشته و ترجیح می دهند از کتاب های الکترونیکی استفاده کرده تا در اوقات فراغت و بیکاری خود در سیستم های در دسترس، با مطالعه آنها اطلاعات مفیدی کسب نمایند. اگر کمی با زبان انگلیسی آشنا بوده و به آموزش وردپرس علاقه داشته باشید می توانید از کتاب های معرفی شده در این بخش از مقاله اطلاعات مفیدی کسب نمایید.

تعداد افزونه های موجود در وردپرس به قدری زیاد بوده که برای انجام هر نوع ایده در ذهن شما، پلاگینی طراحی و منتشر شده است. این روز ها وقتی میخوای وارد دنیا ی وب بشی به احتمال زیاد اسم وردپرس رو می شنوی و تو این مقاله میخوام ببینیم برترین سایت ساز و سیستم مدیریت محتوا رو یعنی وردپرس چیه؟ وقتی داری با وردپرس کار میکنی انگار تمام دنیای طراحی وب سایت در دستان شماست. برای شروع باید گفت : مهمترین و اصلی ترین نکته در وبسایت های امروزی و کسب و کار های اینترنتی، سرعت بارگذاری وردپرس است. در طول این دوره شما با ساختار کامل سیستم مدیریت محتوا وردپرس به صورت کامل و قدم به قدم و سپس با نحوه کانفیگ یا پایه ریزی سئو وردپرس برای یک شروع قدرتمند و بهینه برای موتور های جستجو آشنا خواهید شد. افزونه امنیتی وردپرسی بعدی که میخواهم به شما معرفی کنم، در واقع یک افزونه پشتیبان گیری است!

همچنین از وردپرس برای طراحی وب سایتهای مختلف بی تم استفاده میشود. همچنین اگر آموزشی در حوزهی وردپرس، و در تمامی بخشهای مختلف آن، مدنظر شماست، میتوانید آن را در قسمت نظرات همینصفحه عنوان کنید، تا هرچه سریعتر برایتان آماده کنیم. نویسنده این منبع معتبر، تمامی مباحث ذکر شده را در فصل های مختلف دسته بندی کرده تا مبتدیان و افراد حرفه ای بتوانند به راحتی مبحث مورد نظر را پیدا کرده و مطالعه نمایند. در این منبع از ابتدا نحوه کار با وردپرس و اینترنت آموزش داده شده و قدم به قدم و اصولی مسائل پیشرفته تر مطرح شده است. با استفاده از ابزارک های این افزونه می توان به راحتی وارد آدرس RSS سایت های منبع شد و محتواهای مختلف را بر روی سایت خود منتشر نمود.

افزایش سرعت وردپرس