افزایش سرعت سایت و 23 راهکاری که باید درباره آن بدانید

کدام افزونه Lazy Load بهتر است ؟ در غیر اینصورت بهتر است وردپرس انگلیسی را دانلود نمایید. علاوه بر اینکه نصب تعداد زیاد قالب بر روی سرعت وردپرس در لوکال هاست موثر است نصب و نگهداری افزونههای بلا استفاده نیز این مشکل را تشدید میکند. قرار دادن یک کد در فایل «function.php» در زمینهی سایت با اضافهکردن آن از طریق یک افزونه به طور یکسانی عمل میکند (یعنی همان مقدار منابعی که مورد نیاز است). در این مورد باید گفت که نیاز به دو مهارت اصلی وجود دارد: تسلط کامل به تمامی جزئیات و قابلیت های کاربردی وردپرس، و آگاهی به شیوه و چگونگی بهینه سازی آن و ترفندها و گام های انجام این بهینه سازی. که البته امکان تغییر زبان پنل و نصب افزونه تقویم جلالی در هر دو نسخه وجود دارد. چگونه پیشوند جدولهای WordPress را تغییر دهیم؟

افزونه وردپرس همانطور که مشاهده کردید حتی اگر فکر کنید وب سایت شما اطلاعات مهمی برای هکر ها ندارد باز هم ممکن است وب سایت شما مورد حمله هکر ها قرار گیرد در نتیجه بهتر است هرچه سریع تر موارد مورد نیاز برای بالابردن سطح امنیت سایت خود اقدام کنید. وجود هزاران توسعه دهنده برای این سیستم باعث شده است تا از جهت امنیت، بتوان وردپرس را یکی از موفق ترین نمونه ها در جهان دانست. کش کردن بخش بسیار مهمی از هر وب سایت است، بنابراین مهم است که بدانیم چگونه کار می کند. این دوره مناسب چه افرادی است؟ تجزیه و تحلیل سئو: ابزاری ارزشمند هنگام نوشتن محتوای مناسب سئو با تمرکز بر روی عبارات کلیدی مناسب. چرا که ثبت دامنه مانند ثبت نام شرکت و یا برند فقط دریافت حق مالکیت یک نام بر روی اینترنت است و برای دسترسی به یک سایت حتما خرید هاست و اتصال دامنه ثبت شده به آن الزامی می باشد؛ مانند خرید یا اجاره دفتر کار برای راه اندازی یک کسب و کار که مستقل از ثبت نام آن است.

اگر می خواهید که به درک اولیه از نحوه کارکرد وردپرس برسید، بهترین روش نصب دستی وردپرس می باشد. با تایپ کردن نام پلاگین یا عملکردی که به دنبال آن هستید ، این افزونه را پیدا کنید. تیم Ithemes که افزونه معروف BackupBuddy را در گذشته به همراه قالب ها و پلاگین های متنوع وردپرسی تولید کرده بود از این تجریات استفاده کرده و یک پلاگین امنیتی نسبتا جامع تولید کرد. تمامی این سرورها که در موقعیت های مختلف جغرافیایی قرار دارند، می توانند در کسری از ثانیه این اطلاعات را آماده ارسال به کاربران کنند. CDN پرونده ها را ذخیره می کند و سپس آنها را بر اساس موقعیت مکانی آنها به کاربران تحویل می دهد. از انتخاب رنگ گرفته تا سرصفحه ها، پاورقی ها و موقعیت نوار کناری و…

اگر بخواهیم نگاه فنی تری نسبت به این سیستم داشته باشیم؛ وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز تحت مجوز (لایسنس) GPLv2 می باشد، بدان معنی که استفاده و اعمال تغییرات در این نرم افزار برای همه مجاز و رایگان می باشد. این آموزش کاملا به صورت تجربه محور برگزار میشود. این سیستم مدیریت محتوای رایگان، طی سالها بارها به روزرسانی شده و به عنوان یک سیستم مدیریت محتوای امن شناخته میشود که هککردن آن نسبت به گذشته بسیار دشوارتر شده است. در انتخاب این اطلاعات دقت کنید و سعی کنید آنها را به خاطر بسپارید. بسیاری از کسانی که از وردپرس برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی و مدیریت سایت خود استفاده میکنند، از این موضوع اطلاعی ندارند که چه افزونه هایی میتواند برای سایت آنها مفید باشد. پس از ایجاد و ساخت پایگاه داده شما نیاز است که سیستم مدیریت محتوای وردپرس را بر روی پایگاه داده خود نصب و پیکربندی کنید.

برای شروع ابتدا با استفاده از اطلاعات پنل هاستینگ سی پنل، وارد کنترل پنل هاست cPanel شوید. وقتی شما وارد قسمت زبالهدان میشوید سه گزینه تحت عنوان جفنگ، بازیافت و پاک کردن برای همیشه وجود دارد. برای صرفه جویی در وقت، حتما قبل از شروع به کار؛ مقاله را یکبار به صورت کامل مطالعه نمایید و سپس به صورت مرحله به مرحله، این مقاله را به عنوان مرجع قرار داده و نسبت به راه اندازی سایت خود اقدام نمایید. همچنین کار با وردپرس و استفاده از آن نیازی به داشتن دانش کد نویسی ندارد و تنها با استفاده از آموزش رایگان وردپرس براحتی میتوانید یک وب سایت طراحی نمایید. امروزه با افزایش وب سایتها در سطح وب، کثر کسب و کارها به دنبال طراحی سایت برای رشد و گسترش زمینه فعالیتی خود هستند.

4. بعضی وقت ها نسخه وردپرس انگلیسی از وردپرس فارسی بروزتر است که در مدت کوتاهی برطرف می شود. 1. هیچ تفاوت ساختاری بین وردپرس انگلیسی و فارسی وجود ندارد. وردپرس فارسی یا انگلیسی ؟ برای فعالسازی این تکنیک افزایش سرعت سایت میتوان با یکسری تغییرات ساده در کد نویسی یا استفاده از افزونه و پلاگین ها این مشکل را حل کرد. پلاگین Publish to Apple News به شما این امکان را میدهد تا محتوای خود را در Apple News منتشر کنید. برای دانلود این پلاگین میتوانید وارد سایت رسمی وردپرس شوید یا از داشبورد وردپرس آن را دانلود کنید. پس از اعمال تغییرات فایل را ذخیره نموده و ببندید. پس از آن با سیستم مدیریت محتوای وردپرس (WordPress) آشنا خواهید شد. آنچه به شما آموزش دادیم شامل مجموعه صفر تا صد وردپرس (نصب، مدیریت وردپرس، سئو، امنیت وردپرس، معرفی و کار با افزونه های محبوب و کاربردی، راه اندازی سایت فروشگاهی با وردپرس و…) بود که بدون شکل برای اولین بار اینگونه کامل ارائه می شود و همچنین جهت کامل کردن نهایی این بسته آموزشی هم اکنون قسمت آخر را به رفع خطاهای رایج وردپرس اختصاص داده ایم تا حتی اگر در آینده هنگام کار با وردپرس به مشکلی برخوردید از هم اکنون راه حل آنرا بدانید!

اکثر افراد دلایلی برای عدم اجرای بروزرسانی دارند.

به بیانی ساده، وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا رایگان و متن باز یا اپن سورس (Open Source) می باشد که با استفاده از آن، شما میتوانید وبسایت، اپلیکیشن و فروشگاه آنلاین دلخواه خود را بسازید و طراحی کنید. در گذشته طراحی سایت امری بسیار زمان بر و پرهزینه بود؛ در مقابل اکنون با روی کار آمدن سیستم مدیریت محتوا وردپرس (WordPress) طراحی سایت حرفهای، ارزانتر و به سادگی چند کلیک امکانپذیر است. ابتدا از یکی از دو لینک زیر نسبت به دانلود وردپرس اقدام و آنرا بر روی سیستم خود ذخیره نمایید. همچنین سیسستم های مدیریت محتوا امکان ورود اطلاعات و بروز رسانی مطالب توسط کاربران متعدد را فراهم آورده و تعامل دو طرفه بازدید کنندگان وب سایت جهت اظهار نظر، ارائه اطلاعات از طریق فرم، بحث و گفتگو، ثبت سفارش و خرید از سایت و ارتباط با مدیران وب سایت را میسر ساختند. بدون هر کدام از این دو مورد شما نمی توانید سایت اینترنتی خود را راه اندازی کنید.

علاوه بر ثبت دامنه، شما به هاست (وب هاستینگ یا میزبانی وب) هم نیاز دارید. اگر در حال مطالعه این بخش هستید احتمالا قبلا نسبت به خرید هاست وردپرس و ثبت دامنه اقدام نموده اید. سیستم های مدیریت محتوا یا (CMS (Content Management System به شما این امکان را میدهند، تا بدون دانش کدنویسی سایت دلخواه خود را بسازید و آن را مدیریت کنید. در این دوره آموزشی به آموزش وردپرس که یک سیستم مدیریت محتوا یا همان cms منبع باز برپایه php است، می پردازیم.

برای افرادی که هیچ آشنایی با برنامهنویسی و طراحی سایت ندارند و میخواهند سایتی را طراحی کنند، استفاده از بی تم – betheme.ir – وردپرس پیشنهاد میشود. باتوجه به نیاز بازار و جامعه به طراحی و پیاده سازی سایت در کمترین زمان و هزینه است وردپرس و سایر Content management system ها ایجاد شده اند که کار را برای طراحی سایتهای شخصی و فروشگاهی ساده تر کرده اند. نام دامنه شما هر چیزی می تواند باشد که بر اساس سلیقه شما و با توجه به اصول اولیه کسب و کار اینترنتی و انتخاب نام صحیح برای ثبت دامنه، قابل انجام است. سیستم مدیریت محتوا یا همان Content Management System، نرم افزاری است که نصب و راه اندازی وب سایت بر روی اینترنت را تسهیل می نماید و سپس امکان انتشار، تغییر و یا ویرایش مطالب آن وب سایت اینترنتی را فراهم می آورد. معروف ترین و بهترین سیستم مدیریت محتوا یا CMS در جهان وردپرس (WordPress) است.

افزایش سرعت وردپرس

بهعلاوه، این افزونه دارای یک اپلیکیشن فایروال است که جلوی هک شدن سایت را میگیرد. این آپدیت کردن و بهینه سازی میتواند به صورت رفع باگ های موجود، ایجاد افزونه هایی با تعداد بیشتر و تنوع بیشتر، ایجاد بخش ها و قسمت های خلاقانه در سایت و کلی موارد دیگر باشد که البته توسط برنامه نویسان و توسعه دهندگان حرفه ای صورت میگیرد. در برخی از مواقع پیشخوان وردپرس شما به علت محدودیتهای اعمال شده توسط هاست اجازه آپلود فایلهای حجیم را به شما نمیدهد. برای قالب خودتان میتوانید آن را برنامه نویسی کرده باشید و یا آن را از جایی بصورت رایگان یا پولی دانلود کرده باشید. این سایت انواع قالب های وردپرسی را بر اساس نوع کاربرد آن ها ارائه می کند که این مساله می تواند به انتخاب درست شما بیشتر کمک کند. هم وجود دارد که آن را تبدیل به محبوبترین CMSجهان ساخته است.

برای مدیریت حرفه ای سایت با وردپرس شما باید با تمامی بخش های یک سایت وردپرسی به صورت کامل آشنا باشید. در ادامه سرفصل های اصلی دوره آموزش مدیریت سایت با وردپرس در رشدانا را به صورت کامل باهم بررسی خواهیم کرد. فروشگاه ساز ووکامرس برای انجام فعالیتها و پردازشهای خود نیاز دارد تا اطلاعاتی را در دیتابیس ذخیره کند و بعد از انجام فرایند به طور اتوماتیک این موارد را حذف کند، اما گاهی این موارد باقی میمانند و به مرور زمان فضای دیتابیس شما با اطلاعات بیهوده پرخواهد شد و برای پردازشهای جدید فضا کافی ندارد. این قسمت هم درست مثل درونریزی وردپرس خواهد بود اما با این تفاوت که حالت برعکس رو در این قضیه انجام خواهید داد. در بخش قبل شما با نحوه خرید هاست و دامین و همچنین مشاهده و خرید قالب آشنا شدید.در این قسمت قصد داریم آموزش وردپرس که شامل نصب قالب ها در هاست و لوکال همچنین نصب افزونه و پلاگین و …

اما برای نصب آن و افزونه های مورد نیاز آن به آموزش نیاز دارید. افراد بدون دانش برنامه نویسی می توانند با نصب cms ها ، سایت خود را ممکن، ایجاد کرده و کسب و کار اینترنتی خود را آغاز کنند. اکثر افراد دلایلی برای عدم اجرای بروزرسانی دارند. دوره آموزش رایگان وردپرس برای تمام افرادی که توانایی روشن و خاموش کردن کامپیوتر را دارند و در عین حال می توانند به اینترنت وصل شوند مناسب است! که گوگل از میان میلیون ها سایت که هر روز حجم عظیمی از اطلاعات تولید می کنند.در کمتر از ۱ ثانیه به شما پاسخ می دهد. در این مقاله ابتدا نحوه استفاده از ابزارهای درون ساخته وردپرس برای ویرایش قالب بدون کدنویسی را آموزش می دهیم. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری درباره این افزونه و نحوه استفاده از آن داشته باشید، مقاله آموزش افزونه Autoptimize را مطالعه کنید.

توجه به سئو بخش جدانشدنی موفقیت هر وبسایتی است. از انواع این امکانات می توان به گزینه هایی مانند افزونه های مربوط به سئو مانند Rank Math و یا Yoast اشاره نمود. برای پیدا کردن آموزشهای بیشتر درباره نحوۀ استفاده از سایر امکانات پلاگین چند زبانه WEGLOT اینجا کلیک کنید. وردپرس بدون نیاز به دانش برنامه نویسی، تمامی امکانات و نیازمندیهای شما جهت ساخت وب سایت و مدیریت آن را فراهم می آورد تا شما بتوانید پس از ایجاد وب سایت خود را ایجاد و پس از آن مطالب خود را در آن بر روی اینترنت منتشر و بروزرسانی نمایید.

پس حتما باید به این موضوع دقت کنید و بهترین افزونه فشرده ساز تصاویر یعنی WP Smush را نصب کنید و حجم تصاویر خود را کم کنید تا علاوه بر تغییر نکردن کیفیت تصویر سایت شما نیز در گوگل نمره خوبی بگیرد. پیشنهاد ما استفاده از افزونه Query Monitor زیرا با استفاده از آن می توانید، کد ها و درخواست های ارسالی به پایگاه داده را برسی کنید. پیشنهاد ما انتخاب هاستی با وب سرورهای ( به ترتیب اولویت) LiteSpeed و Apache و NGINX می باشد که بسیار سریع و روان هستند و تمامی کامپوننت های مورد نیاز را پشتیبانی می کنند، ولی به صورت کلی وردپرس در هر هاستی که از PHP و MySQL پشتیبانی کند قابل نصب و راه اندازی می باشد. اگر تازه کار هستید و قصد راه اندازی یک سایت فارسی را دارید پیشنهاد ما دانلود وردپرس فارسی میباشد.

پلاگین وردپرس

همچنین برای تصاویر با تعداد رنگ کمتر از فرمت png استفاده کنید. همچنین این گزینه را به شما می دهد تا فیلدهای فرم خود را ویرایش کرده و آن را به عنوان مورد علاقه خود ذخیره کنید تا بعداً بتوانید مجدداً از آن استفاده کنید. برای ساخت یک وب سایت کامل و بدرد بخور، شما نیاز به ثبت دامنه و خرید هاست امن از یک شرکت معتبر هاستینگ دارید. ثبت نام دامنه با هزینه سالیانه حدود 16000 تومان برای دامنه های با پسوند ir و 195,000 تومان برای دامنه های بین المللی با پسوند com قابل انجام است. این افزونه از پشتیبانی گوگل انالیتیکس برخوردار است و دارای متاباکس های سفارشی، توئیت کردن، متن توئیت منتخب و مدیریت کد کوتاه است. وردپرس یکی از معروف ترین و محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوای متن باز است که درصد زیادی از وب سایت های دنیا، از وردپرس استفاده میکنند.

وردپرس فارسی یا انگلیسی ؟