افزایش سرعت وردپرس با افزونه Autoptimize – خودآموز وردپرس

نکته منفی این ماجرا اینجاست که شما هیچ بروزرسانی نسبت به کدها دریافت نخواهید کرد. افرادی که قالبهای غیر مجانی به کاربران ارائه میدهند، اکثراً آن را با تضمین بهینه بودن برای موتورهای جستجوگر آن را به فروش میرسانند. خب به سراغ این چالش برویم ببینیم چه مواردی هستند. برویم یکی از این افزونهها را بررسی کنیم. این سایت هم یکی دیگر از نمونه های ارائه دهنده ی خدمات مربوط به وب سایت است. اگر بخواهیم دقیقتر بگوییم، وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا یا (CMS) است که از قبل کدنویسی و طراحی شده و بصورت سیستمی آماده برای استفاده شما ارائه شدهاست.

اگر برای ارتقاء سایت وردپرسی خود نیاز به نصب افزونه دارید، ما در این ویدیو به طور کامل به آموزش نصب افزونه وردپرس پرداخته ایم. بعضی از میزبانها، اقداماتی اضافی برای محافظت از سرورهای خود در برابر تهدیدات رایج انجام میدهند و به طور مداوم شبکهی خود را از نظر فعالیتهای مشکوک کنترل میکنند. به روزرسانیهای نسخه معمولاً شامل بهینهسازی وب سایت برای رفع مشکلات امنیتی در کدها است، پس مهم است که همیشه آخرین نسخه از همه نرم افزارهای نصب شده در وب سایت وردپرس خود را اجرا و نصب کنید. سایت ساز پرتال، یک سیستم کاملا آماده است و همۀ مواردی را که برای ساخت سایت نیاز دارید در آن پیادهسازی کردهایم. برخی میگویند کار با سایت های وردپرسی راحت است؛ اما در واقع، برای مدیریت آن، به آموزش کافی نیاز دارید.

طراحی سایت با وردپرس بسیار لذت بخش تر از آن چیزی است که شما فکر می کنید برای درک این موضوع کافی است دوره آموزش صفر تا صد طراحی سایت با وردپرس رو مشاهده کنید تا این موضوع برای شما ثابت شود از آنجایی که در دنیای بیرون برای راه اندازی یک فروشگاه نیاز است هزینه های زیادی کنیم مخصوصا برای جا و مکان اما این داستان در دنیای اینترنت همراه وردپرس بسیار متفاوت است همین الان شما می تونید با استفاده از آموزش صفر تا صد طراحی سایت با وردپرس یک فروشگاه اینترنتی به عظمت یک پاساژ با هزینه کم تر از یک میلیون تومان راه اندازی کنید. در حال حاضر، بر اساس آمار ارائه شده توسط Builtwith از بین یک میلیون سایت بزرگ در دنیا، 325.426 وبسایت با وردپرس راهاندازی شده است. اما اگر بخواهیم آمار را به صورت جهانی بررسی کنیم، بیش از 74 میلیون سایت با وردپرس راهاندازی شده است، که بیش از 30 درصد از کل وبسایتهای ساخته شده در دنیا میشود.

پلاگین (Plug-in) یا (Add-on) مولفه ای نرم افزاری است که قابلیت مشخصی را به یک برنامه کامپیوتری موجود اضافه میکند و به تنهایی کاربردی ندارد. اما اشتباه کردن در پنهان کردن آن ممکن است سایت را غیرقابل دسترسی کند. فقط کافیست تا حدودی با مدیریت این سیستم و کار کردن با آن آشنا باشید. مثلا الان میتوانید با وردپرس یک فروشگاه اینترنتی به سایتتان اضافه کنید؛ یا اینکه میتوانید در سایت خدمات دانلودی ارائه دهید؛ یا اینکه میتوانید یک سایت خبری و اطلاع رسانی داشته باشید؛ یا اینکه میتوانید یک وب سایت شرکتی و سازمانی داشته باشید. در عوض، برای ساخت فروشگاه اینترنتی، فروشگاهساز پرتال را به شما پیشنهاد میکنیم. حتی اگر باز هم این قالبها مورد پسندتان نبود، میتوانید کار را به عهده طراحان قالب بسپارید.

برای کار با وردپرس شما نیاز به مدرک لیسانس مهندسی betheme.ir کامپیوتر ندارید. در یک تعریف کلی میتوان گفت که سیستم مدیریت محتوا ( cms) در واقع نرم افزارهایی می باشند که ما با استفاده از آن ها قادر خواهیم بود تا محتوای سایت وردپرسی خود را بدون نیاز به دانش کدنویسی کنترل و مدیریت کنیم و تنها با ایجادکردن یک پنل مدیریت برای سایت خود به تمام اجزا و بخش های مختلف سایت خود دسترسی داشته باشیم.با استفاده از این سیستم افراد قادر خواهند بود تا به سادگی و تنها با استفاده از چند کلیک ساده همه نوع محتوای متنی، تصویری و ویدئویی را در کم ترین زمان ممکن به سایت خود اضاف کنند. در این مقاله ما دستورالعمل های گام به گام را در مورد نحوه نصب قالب WordPress به اشتراک خواهیم گذاشت. WooCommerce با داشتن تعداد زیادی از ویژگی ها ، افزونه ها و سفارشی سازی های ایجاد شده در این پلتفرم ، می تواند فروش در وب سایت WordPress شما را آسان تر از همیشه انجام دهد.

افزایش سرعت وردپرس

تا اینجای کار، با اطلاعاتی که درباره وردپرس، مزایا و معایب آن دادیم، بررسی کنید و تصمیم بگیرید که آیا طراحی سایت با وردپرس برای شما گزینۀ مناسبی است یا خیر. خیر. همه سایت های وردپرسی که می بینید، در ابتدا ساده و خام بوده اند. تو این آموزش قصد دارم با یه روش خیلی ساده بهتون یاد بدم یه افزونه اختصاصی برای سایت وردپرسی خودتون بسیازید و دیگه نگران تعویض قالب سایت و یا حتی نگران خرابی فایل functions خودتون نباشین.

این امر به شما امکان میدهد تا بدون نیاز به کدنویسی، یک سایت کاملاً سفارشی را به راحتی ایجاد کنید. در سایت وردپرسی، بدون شک با این چالشها مواجه میشوید. اما دقت کنید که اگر خیلی با فایل های پایگاه داده آشنا نیستید، به طور جدی باید از ویرایش دستی آنها اجتناب کنید. علاوه بر قالب احتمالا با توجه به وب سایتی که دارید حتما به افزونههایی نیاز پیدا میکنید. البته برای بهینه ماندن سایتتان، به تعداد افزونهها و قالبی که نصب میکنید، توجه کنید.

سایت ساز و فروشگاه ساز پرتال، برای هر فرد مبتدی و حرفهای که بهدنبال بهترین، سادهترین و کم هزینهترین راه برای ساخت سایت است، مناسب میباشد. طول توضیحات متا مناسب باشد. طول متن هر صفحه از وب سایت حداقل 300 کلمه باشد. این امکان به معنای واقعی وجود ندارد اما راهکارهای وجود دارد که بعد از چند مرتبه تایپ اشتباه نام کاربری و کلمه ی عبور امکان ورود به سایت وردپرسی برای مدت زمانی قابل تنظیم متوقف کند به طور مثال شما کاربرانی را محدود میکنید که بعد از سه بار تلاش ناموفق ، آی پی یا نام کاربری را به مدت نیم ساعت یا یک ساعت حتی یک روز و یک هفته ( این مدت فابل تنظیم است) بلاک می شود و کاربر با آن نام کاربری یا IP نمیتواند وارد سایت شما شود.

بانک وردپرس با هدف ارائه قالب وردپرس ، افزونه وردپرس و آموزش وردپرس در سـال ۱۳۹۵ تاسیـس شد. بعد از اینکه قابلیت جدید فروشگاهی به سیستم وردپرس اضافه شد بسیاری از وبسایتها با این هدف راهاندازی شدند. همچنین از توسعه دهندگان خوبی بهره می برد و برای آپدیت به آخرین نسخه مشکل آنچنانی پیدا نخواهید کرد. همچنین به شما اجازه می دهد طرح های مختلف برای هر پروژه واحد را در نمونه کارها خود انتخاب کنید. این آمارهای تاریخچه ای فقط برای کاربرانی که دارای حساب کاربری دارند ارائه می شود، همچنین با ساختن یک اکانت تنظیمات شما ذخیره می شود و میتوانید نتایج آنالیز سایت خود را هم مخفی کنید.

اگر از فایروال برنامه وب که قبلاً ذکر شد استفاده می کنید، پس می توان این فایروال را همیشه در نظر گرفت. پیوند یکتا نام نوشته: با انتخاب این حالت شما می توانید پیوند یکتا اختصاصی خود را برای هر نوشته یا صفحه تنظیم کنید، پیوند های زیبا و مختصر و البته با حداکثر کاراکتر ممکن با شانس بالا برای نمایش کاملدر نتایج جستجو؛ و توصیه می شود از این حالت استفاده کنید. 2. از افزونه تغییر نام کاربری استفاده کنید. در صورت استفاده از قالب اختصاصی این هزینه بین 5 تا 50 میلیون تومان است. توجه: ایجاد تغییر در کدهای هسته وردپرس ممکن است آسیب های جبران ناپذیری را به وب سایت شما وارد کند. اما قصد داریم، یک پیشنهاد ویژه، به شما بدهیم: در صورتی که بهدنبال روشی سادهتر، سریعتر، کم هزینهتر و کارآمدتر برای ساخت سایت هستید، از آن استفاده کنید.

در صورتی که خدشه ای به امنیت یک سایت وردپرسی وارد شود، کل این شرکت عظیم زیر سوال خواهد رفت و برای جلوگیری از این مساله هم که شده وردپرس امنیت خود را تا سطح بسیار بالا یی افزایش داده است. این مشکلات و چالشها در حوزۀ دیجیتال، به مراتب بیشتر است. مثلاً ۳ تا سند CSS یا ۴ تا سند JS که بسته به تعداد افزونههایی که نصب میکنیم و یا قالبی که نصب کردیم، این تعداد کم و زیاد میشود.

برای محافظت از این فایل آموزش مخفی کردن فایل wp-config.php می تواند برایتان مفید باشد. کاربران برای پیدا کردن سایت شما، باید آدرس آن را در مرورگر خود وارد کنند. کار کردن با وردپرس، جدای از مزیتهایش، شما را با چالشهایی روبرو میکند.باشد. در این شیوه، نصب قالب با مراجعه به منوی نمایش و رفتن به زیرمنوی “سفارشی سازی” و در واقع از طریق سفارشی ساز قالب وردپرس یا Theme Customizer صورت میگیرد. به راحتی نظرسنجی را برای کاربران طراحی کنید و متن، سوالات و پیامها را که پس از ارسال کاربر نشان داده میشوند، سفارشی کنید. و به خصوص، طراحی ریسپانسیو که در هر دستگاهی به خوبی نمایش داده می شود.

اگر قصد طراحی سایت با وردپرس را دارید، انتظار مواجه شدن با این مشکل را داشتهباشید. مثلا اگر بخواهید در سایتتان فروشگاه اینترنتی داشته باشید باید افزونه ووکامرس نصب کنید. پیشنهاد ما برای این کار استفاده از سایت ساز و فروشگاه ساز پرتال است، که فرصت تست رایگاه 7 روزۀ آن را دارید. ما به شما فرصت تست 7 روزۀ استفاده از این سیستم را به صورت رایگان دادهایم. در گامهای بعد به آن میرسیم. کاربران پس از فعال شدن این گزینه، یک گزینه ثبت نام در صفحه ورود به وب سایت شما مشاهده میکنند؛ پس از آن کاربران با وارد کردن نام کاربری و ایمیل در سایت شما ثبت نام می کنند. در این 7 روز میتوانید بدون هزینه کردن حتی 1 ریال و بدون نیاز به خرید هاست یا دامنه، سایت و فروشگاه اینترنتی خود را با امکانات کاملا حرفهای ایجاد کنید.

افزونه وردپرس

یک قالب چندمنظوره با امکانات فراوان در زمینه شخصی سازی با استفاده از صفحه ساز محبوب ویژوال کامپوزر است. پرتال همه امکانات لازم را برای هر سایتی فراهم کرده است تا بدون نیاز به دانش فنی برنامه نویسی و پرداخت هزینههای بالا، بتوانید از امکانات کاملی استفاده کنید. از اول هدفتان از داشتن وبسایت، قرار دادن محتوا روی سایت، برای استفاده دیگران بوده است. نهایت کاری که می توانید انجام دهید این است که از دیگران کمک بگیرید یا اینکه در گوگل جستجو کنید. برای اینکه وبسایتتان توسط دیگران دیده شود، باید آن را برای موتورهای جستجو بهینه (سئو) کنید؛ در غیر این صورت زمان و هزینه خود را هدر دادهاید.

شما می توانید یک بخش محتوای سرپرستی را در وب سایت خود ایجاد کنید با انتخاب بهترین بیت های مربوط به مخاطبان خود. ما در جستجویمان، به دنبال افزونه WPForm بودیم که بهترین پلاگین فرم تماس با وردپرس است؛ بنابراین بر روی دکمه “اکنون نصب شود” کلیک کنید. میخواهید بدانید که بهترین پلاگین برای پیاده سازی عضویت در وردپرس کدام است؟ اما در مورد افزونه ها: سایت وردپرسی در حالت عادی چند صفحه است که در وب نمایش داده میشود! Astra یکی از محبوبترین و سریعترین تمهای چند منظوره وردپرس است. هزینه قالب آماده بین 600 هزار تا 1 میلیون تومان است. هزینۀ آن بهصورت یک ساله بین 300 تا 2 میلیون تومان است.

پلاگین وردپرس