افزایش سرعت وردپرس با بهترین افزونه ها

ما در لیموست با تخصیص خدمات آنتی دیداس به تمامی کاربران در وهله اول نفوذ پذیری این وبسایتها را کاهش میدهیم و در صورتی که به هر دلیلی یکی از وبسایتهای مشترک ما دچار چنین مشکلی شود با این خدمات به بازگردانی هرچه سریعتر این وبسایتها کمک میکنیم. این خدمات به شکلهای مختلفی است که پشتیبانی از تیکتها هم یکی از این موارد محسوب میشود. اگر شما دانش برنامهنویسی دارید بهراحتی میتوانید کدهای قالب خود را از بخش ویرایشگر قالب، ویرایش و کاملاً شخصیسازی کنید. تمام هاست های میزبانی قابلیت اجرای کدهای php را دارند و برنامه نویس ها به کمک کد می توانند هر کاری انجام دهند. حجم صفحات: عدم بهینه سازی و یا سئو تصاویر و فشرده کردن آن ها حجم صفحات را افزایش می دهد. شاید شما هم از برنامه های اندروید و ویندوز برای این کار استفاده می کنید که سرویس IFTTT از مهم ترین آن ها است.

پلاگین وردپرس

به این ترتیب فایل htaccess. پیش از این که به سراغ این قطعه کدها برویم، اجازه بدهید یک مرور کوتاه بر چیستی فایل htaccess داشته باشیم. در این پست 5 عدد از افزونه های مفید برای افزایش امنیت وردپرس را معرفی خواهیم کرد. در مقالات بعدی لیمومگ به سراغ این کاربردها نیز خواهیم رفت. اگر نمیخواهید از این غفلتها پشیمان شوید تا انتهای مطلب همراه لیمومگ باشید و ده قطعه کد کاربردی برای افزایش امنیت وردپرس با htaccess را بخوانید. پیشتر در یکی از مقالات لیمومگ به معرفی بهترین افزونه های امنیت وردپرس پرداخته ایم، بنابراین این مباحث را تکرار نمیکنیم.

فونت فارسی اختصاصی نیز بر روی قالب ها نصب شده است.

رو انجام داد . در این دوره آموزشی به صورت عملی به شما توضیح خواهیم داد که چطور یک وبسایت اختصاصی برای خودتان راهاندازی کنید. اما بهترین راه برای جلوگیری از این حملات انتخاب هاست ایمن است. البته این موضوع برای سایتهایی انتخاب بهتری است که بازدید و ترافیک بالایی دارند. نکته آخر اینکه یک نسخه دمو از این قالب وجود دارد که شما میتوانید قبل از انتخاب کاملاً آن را بررسی کنید. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم حتماً از فروشگاه های معتبر قالب و افزونه تهیه کنید تا خیالتان بابت سالم بودن فایل و عدم ایجاد مشکل امنیتی برای سایت راحت باشد. به شما کمک خواهد کرد تا وب سایت خود را با سرعت بیشتری به کاربران در سراسر جهان نمایش دهید. MaxStore قابلیتهای زیادی را ارائه داده و گزینههای متنوعی نیز همانند آرم سفارشی، منطقه ویجت پاورقی، نوار کناری چپ / راست، نوار بالای اطلاعات، نوار جستجو و از این قبیل امکانات را در اختیار کاربران قرار میدهد.

برای ایمن سازی فایل wp-config.php، می توانید کدهای زیر را به فایل htaccess. 0.0.0.0:22 به دلیل اینکه برای عموم در دسترس است، شاید نگران کننده باشد. یادتان باشد که به جای “xx.xx.xx.xxx” آدرس آی پی که میخواهید محدود شود را در کد جایگذاری کنید. این می تواند به کاهش درخواستهای HTTP خارجی کمک کند زیرا محتوای ثابت به جای درخواست یک باره HTTP از قبل آماده شده است. در همین زمان که وردپرس جای خود را در دل وبلاگ نویسان باز میکرد، غول صنعت توسعه ابزارهای بلاگینگ آن زمان یعنی Moveable Type، هزینه استفاده از خدمات خود را به میزان قابل توجهی افزایش داد.

با این افزونه برای نمایش صفحه ورود، ثبت نام و فرم های بازیابی رمز عبور از طریق شورتکد ها، برگه های حرفه ای بسازید. سادهترین فرمی که حتماً نیاز دارید فرم تماس با ما است. سایت وردپرس فارسی فعالیت خود را در تاریخ 1386/06/10 با هدف بومی سازی سیستم مدیریت محتوای وردپرس تحت عنوان پروژه وردپرس فارسی آغاز نمود که پیش از بیان هر موضوعی وظیفهی خود میدانیم از تمامی دوستان و عزیزانی که از ابتدای آغاز این پروژه تا به امروز بدون چشم داشتی در مسیر توسعه و پشتیبانی وردپرس قدمی را برداشتهاند از طرف جمع کاربران وردپرس از زحمات آنها سپاسگزاری و قدردانی نماییم. به طور کلی هر سایتی که مشاهده میکنید شامل Header – Content – Footer و گاها Sidebar میباشد.

پاک کردم و یا تمیز کردن دیتابیس می تواند یکی از کارهایی باشد که برای بهینه سازی سرعت وردپرس باید انجام شود. نکته مهم: حتماً از فایل htaccess نسخه پشتیبان تهیه کنید, تا اگر در فایل htaccess، کد ها را به اشتباه جاگذاری کرده باشید یا به اشتباه کد ها را پاک کرده باشید; بتوانید کد های قبلی و تنظیمات قبلی را مجدداً اضافه کنید. پ.ن: در مقالۀ زیر این دو گزینۀ تشکیل یک تیم ترجمۀ درونسازمانی را با برونسپاری ترجمه مقایسه کردهایم؛ پیشنهاد میکنیم آن را بخوانید تا بتوانید مناسبترین گزینه را برای سازمانتان انتخاب کنید. مثلاً تنظیمات روزانه اسکن بدافزار را فعال کنید تا هرروز این بررسی به صورت خودکار انجام شود. اسکن بدافزار شغل اصلی این افزونه است، اصلاً منتظر است شما لب تر کنید تا تمام گوشههای پنهان سایتتان را زیر و رو کند و بگردد دنبال بدافزار. این افزونه برای حفاظت هرچه شدیدتر، دستگاههای قابل اعتماد را از سایرین جدا میکند و به این ترتیب از به سرقت رفت دادههای اصلی سایتتان توسط کاربران مشکوک جلوگیری میکند.

افزایش سرعت وردپرس این ویژگی برای مواقع خاصی که لازم است شما تغییراتی را بدون دخالت دیگران ایجاد کنید یا در موقعیتهای حساس دیگر، بسیار مفید واقع میشود. آشنا شدید. این فایل در بخشهای دیگری مثل بهینهسازی وردپرس برای بهبود عملکرد و همچنین سرعت سایت نیز میتواند مفید واقع شود. فایل htaccess. هم مثل تمام فایلهایی که نامشان با نقطه شروع میشود، یک فایل مخفی است، یعنی به طور پیشفرض قابل مشاهده نیستند. هکرها از این مورد هم برای هک کردن سایت استفاده می کنند؛ در واقع هکرها با استفاده از تابع system.multicall درخواست های زیادی به سایت ارسال می کنند و در نهایت ممکن است رمزعبور مدیر سایت را پیدا کنند. حتی ممکن است سایت اصلی از شما برای این کار شکایت کند و مجبور شوید برای این کار هزینه پرداخت کنید. شما میتوانید با کمک قالب فروشگاهی ظاهر جذابی برای سایت خود طراحی کرده و با نصب افزونههای جانبی یک فروشگاه اینترنتی تمام عیار بسازید.

یکی از رایجترین عوامل به خطر انداختن امنیت سایت، حملات دیداس هستند. یکی از عوامل دیگری که باعث بهبود رتبه بندی وب سایت شما در گوگل می شود، ریسپانسیو بودن قالب سایت وردپرس می باشد. در تمامی مقالات مثل بهترین قالب وردپرس از نظر سئو تمامی نکاتی مثل ریسپانسیو بودن قالب وب سایت و یا پشتیبانی از قالب ها آورده شده است. فونت فارسی اختصاصی نیز بر روی قالب ها نصب شده است. قطعا پیشنیاز ایجاد یک قالب با استفاده از وردپرس یاد گرفتن خود وردپرس است. Google Adsense نیز در این پلاگین قرار دارد که به کمک آن میتوانید عملکرد تبلیغاتی خود را نیز ملاحظه کنید.

همانطور که گفتیم زمانیکه میخواهید قالب سایت خود را تعویض کنید، باید سایت خود را در حالت تعمیر و نگهداری قرار دهید. حالا می بینید که قالب یا افزونه سایت وردپرسی شما بدون از دست رفتن تغییرات آپدیت شده. اگر بیش از سی روز از منتشر شدن آپدیت گذشته باشد و شما هیچ اقدامی نکرده باشید، خودش دست به کار میشود و به روزرسانی را انجام میدهد. یعنی به طور مثال شما در تنظیمات افزونه تعیین میکنید که اگر کسی بیش از ۱۰ ارور در ۵ دقیقه ایجاد کرد، این پلاگین امنیتی وردپرس دسترسی حساب به سایت شما را از بین ببرد. از آنجایی که یک اشتباه کوچک در کدنویسی می تواند باعث خطاهای سرور داخلی شود، باید از فایل htaccess.

همچنین برخی از سر فصل های دوره شامل موارد زیر است، اما لازم به ذکر است، موراد زیر برخی از سر فصل های موجود در آموزش است و بیشتر مهارت ها در حین آموزش به شما آموزش داده خواهد شد. دارید و یا آشنایی کافی با کدنویسی ندارید، باید بیشتر مراقب باشید. در این مقاله از دکتر وردپرس قصد دارم به افزونهای کاربردی بپردازم که با استفاده از آن میتوانید به برخی فاکتورهای مهم در سیستم مدیریت محتوای وردپرس که میتواند در افزایش سرعت سایت تاثیرگذار باشد در قالب یک افزونه کاربردی و کم حجم دست یابید، پس تا انتها همراه باشید. قالب بیزلایت هنوز به فارسی ترجمه نشده است.

زمانی که سرعت سایت بالا برود، یکی از مهمترین معیارهای رتبهبندی سایت از نظر موتورهای جستجو، که همان مهمترین معیار از نقطه نظر سئو است، بهبود پیدا میکند. در نهایت یکی از روشهای همیشگی جلوگیری از هک سایت بدون کمک متخصص امنیت سایت، استفاده از افزونهها است. اما این افزونهها گاهی می توانند حملات سایبری به سایت را سادهتر کنند. اگر هاست شما هم این خدمات را ارائه نمیدهد، آیتمز سایتتان را از نابودی در حملات سایبری نجات میدهد. به این ترتیب حتی در صورت حملهی سایبری به یکی از سرورهای شما، سایرشان در باقی نقاط دنیا جایشان امن است و سایت شما کمترین آسیب را میبیند. یکی از موارد موثر در امنیت سایت که مورد کمتوجهی قرار میگیرند، به روزرسانیها هستند. قرار دهید. کافی است کد را در آن کپی کرده و سپس ذخیره کنید تا دسترسی به ویرایشگر قالب از طریق پیشخوان غیرفعال شود. بعد از کیک روی ” پاک کردن” وردپرس از شما می پرسد که از پاک کردن قالب مطمئن هستید.

اگر از پیشکسوتهای وردپرس هستید اما نام افزونه ithemes security برایتان آشنا نیست، احتمالاً نام سابق آن یعنی Better WP Security را به خاطر دارید. در این آموزش از سری آموزش وردپرس شما را با بهترین افزونه های افزایش سرعت وردپرس آشنا خواهیم کرد تا با کمک آن ها بتوانید صفحات خود را با بالاترین سرعت بارگذاری نمایید. تا در صورت بروز مشکل، بتوانید از فایل پشتیبان استفاده کنید. این روش به این صورت می باشد که زمانی که یک صفحه برای اولین بار لود شد و عمل واکشی انجام شد، یک پوشه در هاست شما ایجاد شود و این اطلاعات صفحه را در آن نگه دارد تا زمانی که مجدد صفحه نیاز به لود شدن داشت، از این فایل های ذخیره شده در پوشه کش استفاده کند تا نیاز به فراخوانی مجدد و درخواست های پی دی پی از سرور نباشد و سریع تر اطلاعات را به کاربر نمایش بدهد.

بدین ترتیب تصاویر تا زمانی که در صفحه کاربر نباشند، دانلود نخواهند شد. به عنوان مثال افزونه های چند فروشندگی به شما کمک میکند تا فروشگاه خود را به یک پلتفرم مشابه آمازن یا دیجی کالا تبدیل کنید. سلام با سون هاست در خدمت شما هستیم تا به شما بیاموزیم که چگونه با چند گام ساده امنیت وردپرس خود را افزایش دهید. تشکر میکنم که تا آخر این مقاله با ما همراه بودین. با توجه به اینکه این مقاله یک مقاله آموزشی سطح مبتدی بوده، تلاش کرده ایم تا تمامی موارد کامل و با زبان ساده بیان شود تا کاربران تازهکار مشکلی در نصب افزونه در وردپرس و به کارگیری موارد ذکر شده نداشته باشند. اگر دربارهی هریک از موارد بیان شده در این مطلب، سوالی دارید؛ میتوانید از بخش نظرات زیر همین پست از ما بپرسید و پاسخ بگیرید. راه های زیادی برای غیرفعال کردن فایل XML-RPC وجود دارد که یکی از آنها درج کدهای زیر در فایل htaccess.

برای محدود کردن دسترسی IP به wp-admin از ناحیه مدیریت وردپرس خود محافظت کنید. ویژگی های متنوعی دارند، بنابراین شما می توانید سایت خود را هر طوری که دوست دارید، طراحی کنید و هر کاری که می خواهید در آن انجام دهید. این کار تاثیر بسیار زیادی در جلوگیری از هک شدن و افزایش امنیت وردپرس دارد و پیشنهاد می کنیم حداقل هر 3 ماه یک بار مجبور به تغییر رمز عبور خود کنید. یکی از قابلیت هایی که با استفاده از پلاگین وردپرس قابل انجام است، این است که کاربران رمزعبور خود را به صورت دوره ای تغییر دهند. فایل wp-config.php یکی از مهمترین فایلهای سایت شما در وردپرس است؛ زیرا در آن نام دیتابیسها، اعتبار دسترسی و دادههای مهم دیگری نگهداری میشود. علاوه بر تمام مواردی که بررسی کردیم، راه های دیگری هم برای افزایش امنیت وردپرس وجود دارد! نکتهی دیگری که باید به آن توجه کنید این است که در این آموزش با ترفندهای زیادی برای ویرایش فایل آشنا میشوید.

برتری CMS وردپرس به نسبت سایتهای کدنویسی در راحتی بهروزرسانی و آپدیتهای منظمی است که سلامت قالب و افزونهها را سایت بی تم (http://betheme.ir) در بر دارد. البته در واقع پر کردن اطلاعات فوق ضروری نیست چرا که وردپرس اطلاعات مربوط به نام قالب و … بهروزترین نسخهی PHP به عنوان در زمان نگارش این مقاله، PHP8 است. این یکی دیگر اصلاً خوراک اصلی iThemes است. این افزونهی هوشمند، یکی دوبار رفتار مشکوک از کاربران را میپذیرد و روی حساب اتفاق، بیتوجهی و… پلاگین هایی وجود دارند که کاربران را در بازه زمانی مشخص، مجبور می کند تا رمز عبور خود را تغییر کند.

افزونه وردپرس