افزایش سرعت وردپرس با بهترین افزونه ها

یک وب سایت انتخاب کرده و روی Show Pages کلیک کنید. البته اگر نمیخواهید زیاد در این زمینه هزینه کنیدف میتوانید یکی از قالبهای آماده را انتخاب کرده و المانها، اطلاعات و بخشهای مختلف آن را ویرایش کنید. طبقه بندی ها را می توان براساس ایالت، کشور، استان، نام کاربری یا کلمه کلیدی جستجو کرد. اگر می خواهید سایتی شبیه دیوار و شیپور راه اندازی کنید بهترین پیشنهاد برای شما قالب وردپرس AdForest می باشد که می توان از آن در حال حاضر به عنوان محبوب ترین و پرفروش ترین قالب وردپرس ثبت آگهی نام برد. امروزه هرکسی که دستی در فضایی مجازی داره و با سایت و فضای مجازی کار کرده، تمایل به راهاندازی کسبوکار اینترنتی داره.

این بدان معنی است که صفحه وب شما با هر دستگاهی سازگار خواهد شد و در اکثر مرورگرها کاملاً کار می کند. بسیاری از این افزونه ها امکان تبلیغات کاملاً سفارشی را دارند که می توانند در هر جایی از نوشته یا برگه قرار بگیرند و برخی دیگر شامل گزینه های ارسال خودکار و گزارش های آماری هستند. WordPress Ad Widget یک افزونه کاملاً ساده است که به شما امکان می دهد هم Google Ads و هم تبلیغات سفارشی را در سایت وردپرس خود نمایش دهید. با استفاده از افزونه های گذاشتن تبلیغات در وردپرس می توانید این فرآیند را اتوماتیک کرده و روند کار را آسان کنید. با پیش بینی روند رو به رشد این آمار بدیهی است که حملات به سایت های وردپرسی در آینده نزدیک افزایش داشته باشد.

مالیات فروش را ساده کنید . بهعلاوه، با این پلاگین میتوانید تعداد زیادی داده را (تا 50 فایل پیوست) با هم Smush کنید. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری درباره این افزونه قدرتمند و نحوه استفاده از آن به دست آورید می توانید مقاله افزونه CM Table of Contents را مطالعه کنید. اما برای به دست آوردن تعداد دقیق سهم، ممکن است ابتدا مجبور شوید تنظیمات خود را با هر پلتفرم اجتماعی پیکر بندی کنید. یا اگر تنوع بیشتری می خواهید می توانید تبلیغات خود را به صورت تصادفی نمایش دهید تا بدانید کدام یک بهترین عملکرد را دارند. همچنین شرایطی دریافت می کنید که به شما امکان می دهد تبلیغات را در دستگاه های خاص یا برای نوع خاصی از پست ها یا نقش های کاربری فعال یا غیرفعال کنید. همچنین می توانید شرایط را برای زمان نمایش تبلیغات انتخاب کنید.

در این مقاله بهترین افزونه های فهرست بندی مطالب وردپرس برای ساخت فهرست محتوا در وردپرس را معرفی می کنیم و همچنین نحوه ساخت فهرست به صورت دستی و بدون افزونه را توضیح می دهیم. به منظور جلوگیری از تجربه بد کاربری، این افزونه به گونه ای طراحی شده است که تا حد ممکن تهاجمی نباشد. تب Settings شامل تمام تنظیماتی است که هنگام نصب افزونه تنظیم کرده اید. اگر از نسخه پرمیوم این افزونه استفاده می کنید، می توانید برنامه های دقیق تری را تنظیم کنید و همچنین تبلیغات خود را به صورت جغرافیایی هدف قرار دهید. افزونه های تبلیغاتی زیادی وجود ندارند که به اندازه Adning Advertising (که قبلاً با نام WP Pro Advertising System شناخته می شد) ابزارها و ویژگی های مختلفی را ارائه دهند.

افزونه وردپرس

علاوه بر آن تمامی قالب های وردپرس و افزونه های ارائه شده در نوین وردپرس دارای پشتیبانی های همه جانبه می باشند به گونه ای که بعد از خرید هر قالب یا پلاگین وردپرس، یک تیم پشتیبان قدرتمند و پاسخگو می توانند تمامی نیازها و مشکلات شما را حل و فصل نمایند. غیر از ترفندهای ذکر شده در مقاله راه های افزایش امنیت وردپرس، بهتر است سایت های خود را به صورت منظم اسکن کنید. سایتهای IsItWP و Themedetect سایتهایی هستند که قالب وردپرس استفاده شده در یک سایت وردپرسی را تشخیص میدهند و فقط کافی است نام دامنه وبسایت مورد نظر خود را به آنها بدهید. اگر چیزی را از قلم انداختیم، فراموش نکنید که آن را در بخش دیدگاه ها به ما یادآوری کنید. این فهرست اطلاعات واضح و روشنی را درباره آنچه که در نوشته وجود دارد فراهم می کند و بازدیدکنندگان را قادر می سازد که مستقیماً به مطلب مورد علاقه خود بپردازند.

بعد از آنکه قالب وردپرس را دانلود گردید باید برای نصب و راه اندازی پوسته وردپرس آن را به روش های مختلف در وب سایت تان آپلود کنید و آن را نصب نمایید. رابط کاربری افزونه AdRotate مشابه پیشخوان وردپرس است بنابراین قبل از اینکه کار با این افزونه را شروع کنید، با آن آشنا هستید. بنابراین کاربرانی که دانش برنامه نویسی نیز ندارند، می توانند پس از دوره آموزش وردپرس مقدماتی، سایتی با تمام امکانات راه اندازی کنند. این افزونه قدرتمند شامل تمام گزینه هایی است که برای مدیریت تبلیغات در سایت وردپرس خود نیاز دارید. همانطور که از نام این افزونه حدس می زنید، WP In Post Ads فقط روی تبلیغات نوشته ها تمرکز دارد و شامل موارد اضافی مانند پاپ آپ ها و تبلیغات گوشه ای نمی شود.

در افزایش سرعت بارگذاری وردپرس تاثیر گذار هستند. تقریبا بیشتر از 50% وب سایت از عکس تشکیل شده است ، بنابراین با کم کردن حجم عکس ها می توانید سرعت وب سایت خود را بسیار بیشتر کنید. اگر می خواهید تبلیغات در سایت خود بفروشید ، می توانید گزینه های مختلفی را به مشتریان خود ارائه دهید و این کار را با بیش از 55 قالب تبلیغاتی برای تبلیغ صفحات فیس بوک، پروفایل های اینستاگرام و موارد دیگر انجام سایت بی تم (http://betheme.ir) دهید. به این معنی که خواندن نوشته های طولانی را برای بازدیدکنندگان تا جایی که ممکن است ساده تر و جذاب تر کنند. افزونهWP QUADS با بیش از 60 هزار نصب فعال و کسب امتیاز 4.9 از 5 یکی دیگر از افزونه های محبوب گذاشتن تبلیغات در وردپرس است که به شما امکان کنترل مکان و نحوه نمایش تبلیغات را به میزان بسیار زیادی می دهد. اگر میخواهید یک کارکرد را به قالب خود اضافه کنید، باید یک افزونه یا پلاگین نصب کنید.

افزایش سرعت وردپرس

اکنون به بخش Register a new site وارد شده اید. در زیرمنوی Add New می توانید یک نوشته ایجاد کرده و آن را در سایت مربوطه منتشر کند. اگر تنظیمات فایروال ندارید ، مراحل زیر را انجام دهید. پیشنهاد میکنم اگر بادانش برنامهنویسی html، Css و php آشنایی ندارید این کدها را تغییر ندهید. WP Rocket همچنین شامل ویژگی های اختیاری است که می توانید برای بهبود بیشتر عملکرد آنها را روشن کنید. با استفاده از این افزونه می توانید هر کد آگهی شامل Google Adsense را نمایش دهید و تبلیغات خود را در موقعیت های خاص قرار داده یا آنها را به طور تصادفی در محتوای خود نمایش دهید. این ویژگی را حتی برای شهرهای کوچک نیز می توانید استفاده کنید. حالا شما می توانید با بررسی ویژگی های هر کدام از آنها و نیازی که دارید، بهترین گزینه را انتخاب کنید. برای جلوگیری از این آسیب به سایت، نام فایلهای دیتابیس خود را تغییر دهید.

هنگامی که سایت خود را به روز نگه میدارید، تنها از پلاگینها و تمهای تایید شده استفاده میکنید، رمز عبور و مجوزها را بررسی میکنید و رباتهای بد را بیرون نگه میدارید، پس میتوانید به راحتی شبها بدون نگرانی از آسیب پذیری وب سایت خود در برابر هکرها سر روی بالش خود گذاشته و به خواب بروید. FCP را می توان با ابزارها و تجربه استفاده واقعی (داده های میدانی) اندازه گیری کرد. همچنین می توانید موقعیت قرار گیری فهرست مطالب را به صورت قبل یا بعد از اولین عنوان، بالا یا پایین محتوا انتخاب کنید.

همه آنها مقرون به صرفه ، کاربر پسند و از افزونه های برتر برای مدیریت تبلیغات هستند. Corner Ad یک افزونه ساده برای مدیریت تبلیغات است که تبلیغاتی را در سمت چپ (یا راست) سایت وردپرس شما نمایش می دهد. شما می توانید افزونه ها را در یک سایت خاص و همچنین در سراسر شبکه سایت های خود نصب، بروزرسانی و مدیریت کنید. افزونه MainWP Dashboard به شما امکان نصب، به روزرسانی و مدیریت قالب یک سایت خاص و همچنین کل شبکه سایت های متصل را می دهد. همچنین می توانید گزینه های دیگری مانند تشخیص SSL را انتخاب کنید و اگر وب سایت شما از تنظیمات فایل htaccess برای محافظت از سایت وردپرس استفاده می کند، می توانید اعتبار رمز عبور htaccess را ارائه دهید. با انتخاب این فیلتر رسانه هایی نشان داده می شوند که در سایت استفاده نشده اند.

چند تنظیم پیشرفته دیگر وجود دارد که توصیه نمی شود آنها را تغییر دهید. شما می توانید تبلیغات خود را طوری تنظیم کنید که در دستگاه های خاصی مانند دسکتاپ نمایش داده شود اما در تبلت یا دستگاه های تلفن همراه خاموش بماند. در مورد اینکه کدام تبلیغات کجا نمایش داده شود می توانید قوانین خاصی را تنظیم کنید که تبلیغات در برخی از نوشته ها نمایش داده شوند. تنها کار شما این است که محتوایی خوب و با کیفیت را تولید کرده و سپس آن را در چارچوبی که وردپرس برای شما آماده کرده است، بارگزاری کنید. افزونه Ad Sanity یک افزونه پرمیوم بسیار قدرتمند برای گذاشتن تبلیغات در وردپرس است که به شما امکان می دهد با استفاده از ابزارک، کد کوتاه و دکمه درج آگهی، تبلیغات خود را در هرجای وبلاگ خود قرار دهید. افزونه Meks Easy Ads Widget for WordPress یک افزونه ساده است که شما را قادر می سازد تعداد نامحدودی آگهی های تبلیغاتی را در یک ابزارک نمایش دهید.

زمانیکه کاربر به یک افزونه امتیاز میدهد از وی خواسته میشود تا در مورد امتیاز خود نقد و بررسی کند. زمانیکه به دنبال یافتن افزونه هستید اولین کاری که باید انجام دهید نوشتن دقیق چیزی است که میخواهید افزونه انجام دهد. در ادامه مطلب قصد داریم تعدادی افزونه معرفی کنیم که با کمک آن میتوانید سرعت سایت وردپرسی خود را به طور چشمگیری افزایش دهید. افزونه MainWP Dashboard می تواند نوشته های همه وب سایت های متصل را مدیریت کند. وقتی نوبت به سرعت، اتوماسیون و سادگی می رسد، Publisher OIO انتخاب اول است.

پلاگین وردپرس

تا آنجا که به مدیریت تبلیغات شما مربوط می شود، شما یک داشبورد جامع برای مدیریت تبلیغات خود خواهید داشت. زیرا در صورت هرگونه بروزرسانی در قالب وردپرس به آخرین نسخه، احتمال برگرداندن کد قالب به حالت اول (پیش فرض) وجود دارد. اما گذاشتن تبلیغات در وردپرس و ردگیری همه آنها نیاز به صرف زمان کافی و سعی و تلاش دارد. افزونه ها و پلاگین های زیادی وجود دارند، که قابلیت های مختلفی را به وب سایت ما اضافه می کنند. همچنین می توانید با رفتن به تب Add New برگه جدیدی را ایجاد و منتشر کنید.

اگر مهارت فنی لازم برای ویرایش کدهای قالب را دارید، این افزونه تابع خاص خود را نیز دارد. می توانید همه برگه ها را از داشبورد MainWP مدیریت کنید. به عنوان مثال ، می توانید تبلیغات را پنهان کنید تا اینکه آنها را چند روز پس از انتشار یک نوشته نمایش دهید یا می توانید خلاف این کار را انجام دهید و بعد از مدت زمان مشخصی تبلیغات به طور خودکار خاموش کنید. ما در این چک لیست امنیت وردپرس، تمام نکاتی که باید در وردپرس برای امنیت سایت انجام دهید را لیست کرده ایم تا در سریع ترین زمان ممکن، امنیت سایت وردپرسی خود را بهبود دهید.

افزونه های زیادی در وردپرس وجود دارد که می توان با استفاده از آنها فهرست مطالب را به صورت خودکار در نوشته ها و برگه های وردپرس اضافه کرد. حتی می توانید برای نویسندگان خاص تبلیغات را روشن و خاموش کنید که یک ویژگی خوب است. افزونه های زیادی برای گذاشتن تبلیغات در وردپرس و مدیریت آنها طراحی و توسعه داده شده است که انتخاب از بین آنها را سخت کرده است. یک نکته عالی برای اینکه بهترین رمز را برای اکانت خود قرار دهید در سه مورد خیلی مهم خلاصه میشود، یعنی: پیچیدگی، طولانی بودن و یونیک بودن. وقتی یک کاربر به سایت شما وارد میشود، یک تماس با سرور شما بر قرار شده و فایلهایی از آن را درخواست میکند. شما می توانید بنرهای تبلیغاتی را به آسانی ساخت نوشته ها در وردپرس بسازید.