افزایش سرعت وردپرس با غیر فعال کردن WP-Cron

در قسمت دستهها (گوشه پایین تصویر) دستهبندی مربوط به مطلب خود را وارد کنید یا اگر نداشتید میتوانید آن را بسازید. در این صفحه تمام مقالات آموزش وردپرس به ترتیب و به صورت کامل قرار داده شده است که با خواندن این مقالات، دیگر نیاز به آموزش وردپرس دیگری ندارید. علاوه بر این گزینهی دیگری به نام “کتابخانه پروندههای چندرسانهای” نیز وجود دارد که تمامی تصاویر سایت شما در آن موجود است، البته میتوانید تصاویر خود را از طریق این گزینه نیز بارگذاری کنید. از اینجا شما بهتمامی ابزارهای گوتنبرگ دسترسی خواهید داشت.

در این جلسه از آموزش قدم به قدم وردپرس در خدمت شما عزیزان میهن وردپرسی با آموزش نوشتن مطلب در وردپرس هستیم. اما اگر آدرس ورود به پنل هاست شما با 2222 یا 4444 تمام میشود، از دایرکت ادمین استفاده میکنید. اگر آدرس ورود به پنل مدیریت هاست شما که توسط شرکت هاستینگ به شما ارائه شده است با 2082 و یا 2083 تمام میشود، بدون شک پنل مدیریت هاست شما سیپنل است. برای انتخاب بهترین قالب شرکتی وردپرس، باید بدانید که نمیتوان یک راه حل واحد برای همه ی شرکت ها بیان کرد. کافی است در گوگل خرید هاست را جستجو کنید و از لیست شرکت ها یکی را انتخاب کرده و خدمات هاستینگ خود را از آن تهیه کنید.

انتخاب یک شرکت ارائه دهنده ی خدمات هاستینگ مناسب و با کیفیت است. رنگبندی مناسب هنگام نوشتن مطلب در وردپرس بسیار اهمیت دارد. در این جلسه به بررسی موارد موجود در صفحه افزودن نوشته میپردازیم. بعضی موارد ممکنه یک قابلیت برای طراحی سایتتون بخواین و از طریق افزونههای تجاری و آماده نتونین اون رو رفع کنین. بعد از واردکردن تمامی موارد بالا در صفحه افزودن نوشته برای منتشر کردن مطلب در سایتتان روی دکمه انتشار کلیک کنید. از نام های کاربری قابل حدس برای هکر ها استفاده نکنید مثله ، admin , modir , administrator استفاده از این نام های کاربری باعث میشه هکر نام کاربری شما رو حدس بزنه و با حملات بروت فورس رمز شما رو پیدا کنه و اونوقته که سایت شما دیگه هک شده. نکته: ما در راست چین انواع روش های هک سایت مانند حملات DDos، حملات Brute Force و حملات XSS و راه های مقابله با آن ها صحبت کردیم با خواندن این مقالات با انوع حمله آشنا شوید و سایتتان را در برار حملات مختلف ایمن کنید.

افزونه وردپرس

برای آنکه نوشته و پست خود را ذخیره کنید باید بر روی گزینهی “ذخیره پیشنویس” که در بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید. برای افزودن تصاویر در گوتنبرگ شما میتوانید از گزینهی افزودن بلوک که در بالا به آن اشاره کردیم استفاده کرده و پسازآن گزینهی “تصویر” را انتخاب کنید؛ تا برای شما بلوکی تخت عنوان تصویر باز شود. اگر سرور هاست شما از نوع لایت اسپید است قطعا افزونه Litespeed cache میتوانید بهترین گزینه برای بالا بردن سرعت سایت شما باشد؛ چراکه این افزونه توسط خود شرکت لایت اسپید که ارائه دهنده وب سرورهای لایت اسپید میباشد ساخته شده است و کاربردی ترین و کامل ترین افزونه برای سرور شما است.

از طرفی دیگر، قالبهای رایگان وردپرس برای سایتهایی با قابلیتهای ساده و محدود، ایدهآل هستند. استفاده از یک پلاگین موجود و ویرایش آن نسبتاً ساده است: شما کپی خود را در یک سایت توسعه ایجاد می کنید (هیچ وقت زنده نیستید!) و در صورت نیاز آن را ویرایش می کنید. گزینهی دیگری که در تصویر بالا در قسمت تولبار مشاهده میکنید مربوط به تبدیل عنوان میباشد به این صورت که با کلیک کردن بر روی آن باکس جدیدی برای شما باز میشود؛ که شما با استفاده از گزینههای آن میتوانید نوشته خود را به پاراگراف، گروه و یا نقلقول تبدیل کنید. در این کلاس آموزشی به راه اندازی انواع وبسایت های فروشگاهی، شخصی، شرکتی و مجلهای خبری میپردازیم. در این سایت بیش از 8 هزار قالب مختلف به شکل رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است و با استفاده از آن ها می توان سایت های مختلف شخصی ، شرکتی ،فروشگاهی ، خبری و …

وب سایتهای شرکتی که معمولاً از چند صفحه برای معرفی کسب و کارها تشکیل میشوند، به راحتی با وردپرس قابل ایجاد شدن betheme.ir هستند. اشتراک گذاری در شبکههای اجتماعی به شما اجازه میدهد تا از این فعالیت استفاده کنید و از آن به عنوان یک نیروی مثبت برای تجارت خود استفاده نمایید. بهعنوان مثال اگر ابزارها پیشنهاد دهند که فایل style.css را با همه قالب هایش به صورت غیرهمزمان بارگذاری کنید، این کار باعث ایجاد پدیده محتوای غیرمجاز (FOUC) شده و باعث به هم ریختگی صفحه می گردد که یک تجریه کاربری بد است، بنابراین این پیشنهاد را نادیده می گیرم تا تجربه کاربری خوب در عوض بالا رفتن امتیاز را داشته باشم. همان جزئیاتی که در فایل style.css وارد کردیم. پلاگین های بسیار زیادی برای وردپرس در حوزه امنیت تولید شده است و شما می توانید از قسمت پلاگین سایت رسمی وردپرس به آنها دسترسی داشته باشید. جدا از نصب فایروال در رایانه، می توانید ابزار های امنیتی را مستقیماً در وب سایت وردپرس خود نصب کنید.

پلاگین وردپرس

همچنین شما این امکان را دارید که با انتخاب گزینهی “پیشنمایش” بهصورت زنده پیشنمایش نوشته خود را مشاهده نمایید. قالبها، افزونهها، خود وردپرس و هر گزینهی دیگری که در وردپرس از آن استفاده میکنید نیاز به آپدیت شدن دارد. برخی قالبهای وردپرس از تصویر شاخص پشتیبانی میکنند. ممکن است برای افراد تازهکار صفحه ارسال مطلب وردپرس به نظر گیجکننده بیاید؛ و بسیاری از افراد فقط از قسمتهای عمومی این بخش استفاده میکنند. اکثر هاستینگها از CPanel استفاده میکنند اما برخی از هاستینگ های ایرانی به دلیل وجود تحریمها از کنترل پنل دایرکت ادمین استفاده میکنند. در بلوک بازشده گزینهای به نام بارگذاری وجود دارد که شما میتوانید تصاویر خود را بهصورت مستقیم از سیستم خود آپلود کنید.

نه تنها این کار به افزایش سرعت سایت شما کمک خواهد کرد بلکه در امنیت و بهبود سئوی سایت شما هم نقش مهمی خواهد داشت. در اینجا شما برای اینکه بتوانید یک نوشته جدید ایجاد کنید باید افزودن نوشته را انتخاب کنید؛ و یا اگر قصد دارید یکی از نوشتههای قبلی خود را ویرایش کنید باید روی همه نوشتهها کلیک کنید و پسازآن روی ویرایش پست موردنظر خود کلیک کنید. Events Calendar یکی از بهترین ها است زیرا استفاده از آن آسان است و نتایج با کیفیت بالایی ارائه می دهد. پوسته شرکتی وردپرس glider بهترین انتخاب برای افرادی که می خواهند به موفقیت برسند. به عنوان یک سازمان غیر حزبی و غیر انتفاعی که متعهد به گسترش ایدهها در سراسر جهان است، مشخص است که تیم پشت وبلاگ TED میداند که برای موفقیت به چه نوع بنیان وب سایت نیاز است.

افزایش سرعت وردپرس

چند بار وب سایت ها هک میشوند؟ بسیاری از درخواستها اضافی هستند و باعث کاهش سرعت برگزاری سایت شما میشوند . تصاویر شاخص برای زیباتر کردن سایت و نمایش تصویری کوچک از پست در قالب سایت استفاده میشوند. افزونه 10Web Social Photo Feed با نام قبلی WD Instagram Feed یکی از بهترین افزونه های فید اینستاگرام وردپرس است که امکان ایمپورت کردن یک یا چند فید اینستاگرام را به وب سایت وردپرسی شما می دهد. احراز هویت دو مرحلهای، مسدود کردن IP ها، محدود کردن دسترسی ادمین و جلوگیری از اجرای غیر مجاز فایل های PHP به راحتی از تهدیدات راج Backdoor جلوگیری میکند. ” که در سمت راست قرار دارد کلیک کنید؛ و از آنجا گزینهی فهرست را جستجو و انتخاب کنید تا برای شما بلوک فهرست باز شود.

این ویژگی برای شما امکان سازماندهی آسانتر هنگام تجزیه و تحلیل دادهها و قرار دادن آنها در نمودارها را فراهم میکند. ما میتونیم هم زمان افزونه های وردپرسی مختلفی رو فراهم کنیم و وبسایت وردپرسی رو در چند بعد مختلف گسترش و درجه یک کنیم. در آپدیت جدید وردپرس ویرایشگر گوتنبرگ جایگزین ویرایشگر کلاسیک شد؛ و ازاینرو از این به بعد کاربران باید مطالب خودشان را در ویرایشگر گوتنبرگ وارد کنند. WPTutorial یکی از منابع آموزشی جامع و رایگان وردپرس می باشد، که هدف اصلی خودش را به اشتراک گذاری تجربه های وردپرسی و افزایش دانش وبمسترهای فارسی زبان قرار داده است. K” را از روی کیبورد خود انتخاب کنید؛ پس از انتخاب کلیدهای گفتهشده برای شما باکس جدیدی باز میشود که شما باید پیوند موردنظر خود را در آن وارد نمایید؛ و بر روی فلش کوچکی که در سمت چپ قرار دارد و در تصویر زیر نمایش دادهشده است کلیک کنید.

یعنی اگر دانشی در زبان PHP داشته باشید به کمک مستندات وردپرس می توانید تغییراتی در آن ایجاد کنید. در این مقاله افزونه هایی را به شما معرفی می کنیم تا کدنویسی های سایت خود را برای اجرای بهتر وبسایت برای بازدیدکنندگان و موتورهای جست و جوگر به خصوص گوگل بهینه سازی کنید و باعث افزایش سرعت سایت وردپرس خود شوید. معمولاً تصاویر فضای زیادی از یک صفحه وب را به نسبت متن یا CSS می گیرند، به همین دلیل، برای اینکه سرعت سایت وردپرس شما اضافه شود، مهم است که یاد بگیرید چطور بدون اینکه از کیفیت آن ها کاسته شود، حجم آن ها را پایین بیاورید یا در اصطلاح آن ها را کمپرس یا فشرده سازی کنید.

در ادامه به شما آموزش میدهیم که چگونه به شکل کامل نام قالب را در وردپرس تغییر دهید و هویت اصلی آن را مخفی کنید. شما همچنین می توانید از یک افزونه برتر مانند perfmatters استفاده کنید تا نسخه وردپرس را با یک کلیک مخفی کنید. آیا لازم است وردپرس را مخفی کنیم؟ همچنین لازم به ذکر است که وب سایت هایی با سرعت بارگیری 1-2 ثانیه نرخ تبدیل را تقریباً سه برابر بیشتر از وب سایت هایی می دانند که در 5-10 ثانیه بارگیری می شوند. همچنین ممکن است شما پس از انتخاب یک رنگ بخواهید رنگ دیگری را انتخاب نمایید؛ یا بهصورت کلی از انتخاب رنگ منصرف شده باشید که در این صورت باید گزینهی پاکسازی را انتخاب کنید تا نوشتهی شما بهصورت پیشفرض برگردد. در این قسمت شما میتوانید مشخص کنید تیتر شما به چه صورت باشد. بهصورت معمول شما باید تیتر اصلی خود را 2H قرار دهید و به ترتیب زیرعنوانهای دیگر را انتخاب نمایید.

برخی قالبهای وردپرس از تصویر شاخص پشتیبانی میکنند.

پیشنهاد ما استفاده از هاست مناسب وردپرس لینوکس با کنترل پنل سی پنل است که با تمام قالب ها و افزونه های وردپرسی سازگاری دارد. بهتر است از یک هاست لینوکسی استفاده کنید چون با وردپرس سازگاری کامل دارد. این افزونه داری پنل مدیریتی کاملاً فارسی است، با انواع نمایشگرهای مختلف سازگاری دارد و هرچقدر که بخواهید میتوانید فیلد جدید به پروفایلها اضافه کنید. کلماتی که میخواهید مطلب شما در گوگل با جستجوی این کلمات نمایش داده شود. درود بر شما. همانطور که اطلاع دارید، تا به امروز تمامی دوره های میهن وردپرس به صورت غیرحضوری برگزار شده و برای اولین بار قرار است که این رویداد 3 ساعته در شهر شیراز به صورت حضوری برگزار شود. پس اگر قالب شما از تصویر شاخص پشتیبانی میکند و این قسمت را در صفحه افزودن نوشته دارید، میتوانید تصویر شاخص خود را انتخاب کنید. البته تحلیل این تصاویر بصری به ظاهر و از نظر شما که به صورت گرافیکی آن را مشاهده میکنید ساده است؛ اما باید این مورد را در نظر بگیرید که کامپیوتر و چنین ماشینهایی قادر به شناسایی چنین تصاویری نخواهند بود و مشکل برنامهنویسان بیشتر بر روی این موضوع بود که در نهایت راهحل آن را شناسایی کردند.

اگر برای شما تشخیص آدرس ورود سخت است میتوانید از روش سوم استفاده کنید. پس از نصب این افزونه میتوانید شناسه خود را از منوی کاربران تغییر دهید. امروز هم تیم میهن وردپرس بر روال و هدف همیشگی خود یعنی بالا بردن و ارتقای سطح علمی و راحتی کار کاربران دنیای وردپرس فارسی، به گردآوری این کتاب الکترونیکی پرداخت تا کار با وردپرس را برای شما عزیزان مثل آب خوردن کند. افزونه رسمی AMP برای وردپرس ابزار قدرتمندی است که به شما کمک میکند تا سایتهای وردپرسی را برای کاربر بسازید، سایتهایی که سریع، زیبا، امن، جذاب و در دسترس هستند.

تفاوتی ندارد از کدام کنترل پنل مدیریت هاست استفاده میکنید. علاوه بر این، ما چندین گزینه نمایش داده شده را به ستون موجود اضافه میکنیم ، که به شما امکان کنترل بیشتری روی ستون ها را می دهد. درست در سمت چپ آیکون چرخدنده یک گزینهی دیگر بهصورت سه نقطه وجود دارد که این آیکون نیز در خصوص نمایش ابزارها است؛ و شما با کلیک کردن بر روی آن گزینههای بیشتری را در اختیار خواهید داشت. خب کار کردن در دنیای وب سختیهای زیادی داشت تا قبل اینکه وردپرس وارد دنیای وب شه، و اگر نگاهی به آمار های گوگل کنید، میبینید بیش از 30 درصد سایتهای جهان با این تکنولوژی پویا و کارآمد پا به دنیای وب گذاشتهاند. بههرحال ما با کارهای سختی در زندگیمان روبرو بودهایم که الان برای ما مثل آبخوردن شده، مثلاََ بچه که بودیم دوچرخه سواری برایمان سخت بود اما با کمک پدر یا اطرافیانمان بعد از بارها زمین خوردن، یاد گرفتیم و حالا دوچرخه سواری برایمان مثل آبخوردن شده.