افزایش سرعت وردپرس با چند روش ساده

سیستم مدیریت محتوای وردپرس هسته ی بسیار امن و قوی دارد و صدها توسعه دهندگان آن را به طور مرتب حسابرسی وباگ گیری می کنند . همچنین دیدم که وب سایتهای معروف با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس، طراحی و عملکرد برندهای موفق خود را تقویت میکنند. با استفاده از وزدپرس یه راحتی میتوانید پستها را در تاریخ/زمانهای خاصی نمایش داده و میتوانید مطالب را زودتر از موعد ایجاد کرده و زمان انتشار آنها را تعیین کنید. افزونه های وردپرس نیز از این قاعده مستثنا نیستند .برای مثال ممکن است یک افزونه روی یک قالب بدون ایراد عمل کند و در یک قالب دیگر کاملا سایت را از دسترس خارج کند . Tech Crunch، که در مورد مشاغل مربوط به فناوری، اخبار، پیشرفتهای فناوری، روندهای نوظهور فناوری، استارتاپها و محصولات جدید گزارش میدهد، یکی دیگر از نمونههای عالی وب سایت معروف وردپرس است.

در این بخش میتوانید موارد مربوط به قالب و بخش نمایشی سایت از جمله پوسته را آپلود کنید. اما چگونه افزونه هایی که باعث کندی وب سایت ما می شوند را پیدا کنیم؟ کاربران وردپرس می توانند از میان هزاران قالب، از قسمت مدیریت برنامه وردپرس، یکی را انتخاب کنند. برای استفاده از WordPress.org، لازم است سرویس هاستینگی را برای خرید انتخاب کنید که با وردپرس هماهنگ باشد و همچنین از MySQL و PHP پشتیبانی کند، که این یعنی همان هاست لینوکس و هاست cPanel . وردپرس با WooCommerce محبوب ترین پلتفرم تجارت الکترونیک در جهان است. در بین سالهای 2010 تا 2013 نیز افزونههای مبتنی بر تجارت الکترونیک مثل ووکامرس ( فروشگاه اینترنتی در وردپرس با افزونه ووکامرس )و دیگر نمونهها ایجاد شدند. شما میتوانید برای برنامهها ثبت نام کنید، یا میتوانید یک فروشگاه وابسته آمازون ایجاد کنید که به یک شبکه وابسته غول پیکر متکی است. در ۱ مارس ۲۰۰۶، Automattic، شرکتی که موسس وردپرس مت مولن وگ تأسیس کرد، ثبت علامت تجاری وردپرس و لوگوی وردپرس را ثبت کرد.

همچنین می توانید ویژگی های اختیاری مانند بارگذاری کند تصاویر، پشتیبانی CDN ، پیش واکشی DNS، کوچک سازی و موارد دیگر را فعال کنید تا زمان بارگذاری صفحه بیشتر بهبود یابد. هر زمان که بخواهید میتوانید تصاویر، متن، فایل، پیوندها و رسانهها را مستقیماً در محتوای صفحات خود اضافه کنید. با استفاده از افزونههای وردپرس، میتوانید رسانههای اجتماعی را اضافه کنید، سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید، از خدمات سئو استفاده نموده و دادههای بازاریابی را ردیابی کرده و هر ویژگی دیگری را که نیاز دارید اضافه کنید. با سیستم مدیریت محتوای وردپرس، میتوانید از هر مرورگر مدرن به سایت خود وارد شوید و بدون دانش برنامهنویسی تغییرات دلخواه خود را در وبسایت خود ایجاد کنید. اگر می خواهید مطمئن شوید که وبسایت شما با موبایل ها سازگار است (Mobile-friendly) می توانید از ابزار Mobile-Friendly Test بی تم گوگل استفاده کنید.

امروزه وردپرس وافزونههای ویرایش صفحات وردپرس این کار را برای کاربران خود راحت کرده است بهطوریکه بسیاری از قالبهای حرفهای و جدید وردپرس توسط افزونه ویرایش صفحه وردپرس این امکان را به شما میدهد تا مطابق سلیقه خود صفحات سایت خود را بسازید. وردپرس برنامهای است که به شما این امکان را میدهد که بتوانید به راحتی وب سایت بسازید و مطالب را به صورت آنلاین منتشر کنید. سادگی : وردپرس این امکان را دارد تا محتوای وب سایت خود را به سرعت منتشر کرده و بسازید.

امکان تغییر در بندهای این قرارداد وجود نداشته و برای تمامی مشتریان محترم ثابت می باشد. تمام مراحل دیگر در این لیست می تواند به شما کمک کند تا سایت وردپرس سریع تری داشته باشید، اما هاست شما یکی از مهم ترین عوامل برای بارگذاری سریع وب سایت شما است. واقعا نیازی به استفاده از دیگر شرکتها نخواهید داشت. اگر سایت شما کمی کند است و هنوز هم به شدت با برخی از اصطلاحات جستجو ارتباط دارد ، می توانید به یک رتبه بندی مناسب برسید. برای تخصص امنیت وردپرس، پیشنهاد می کنم محصول دوره امنیت وردپرس را ببینید. قیمت درج شده در کنار این محصولات تنها ارزش این محصول است اما می توانید این محصولات را به صورت کاملا رایگان دانلود کنید. وبلاگ TED که توسط وردپرس طراحی شده است، صحبتهای معروف TED را به صورت مکتوب برای هر کسی که خواندن را به تماشای آنها به عنوان فیلم ترجیح میدهد، به اشتراک میگذارد.

افزونه وردپرس

اگر ترجیح می دهید از افزونه های صفحه ساز پرمیوم استفاده کنید، Visual Composer و Divi به عنوان بهترین افزونه های صفحه ساز معرفی شده اند. همهی این کارها باعث کاهش حجم فایلهای شما در دیتابیس و نهایتاً افزایش سرعت وردپرس می شود. هر سایت ممکن است قالب و افزونه های مختلفی داشته باشد و ایجاد هماهنگی بین آن ها و جلوگیری از کاهش سرعت کار سختی شده است. این فایروال به عنوان یک فیلتر بین وب سایت شما و وب جهانی عمل می کند. شما می توانید بر روی این دو در سمت سرور، رمز قراردهید و درخواست ها را محدودکنید. بهترین افزونههای دایرکتوری در وردپرس وجود دارند که با استفاده از آن ها می توان اقدام به ساخت یک دایرکتوری تجاری کرد.

بدون شک وردپرس رایج ترین و محبوب ترین برنامه برای ساخت بلاگ می باشد. زمانی که بلاگ وردپرس خود را سفارشی می کنید، تکنیک های زیادی وجود دارد (مانند پلاگین های مفید برای سئو) که می توانید از آنها در بهینه سازی بهتر وب سایت کمک بگیرید. پلاگین MainWP Dashboard به شما امکان می دهد همه کاربران یک وب سایت خاص یا چندین سایت متصل شده را از پیشخوان MainWP مدیریت کنید. شما به راحتی میتوانید ویرایشگرهای اضافی را اضافه/ویرایش/حذف کنید تا به دیگران در سازمان شما امکان مدیریت محتوای وب سایت شما را بدهند. این بدان معناست که میتوانید بدون نیاز به نوشتن کد سایت خود را مدیریت کنید. این پلاگین افزایش سزعت وردپرس، یکی از پرکاربردترین پلاگین­های افزایش سرعت وردپرس می­باشد و در زمان نوشتن این مقاله، بیش از 5/5 میلیون بار دانلود شده­است. کافی است یک پلاگین صفحهساز را روی سایتی با قالب سازگار نصب کنید و سپس از گزینههایی که ارائه میکند برای تغییر طراحی سایت استفاده کنید تا دقیقاً مطابق میل شما شود.

پلاگین وردپرس

پس در صورتی که میخواهید رتبه خود را در گوگل افزایش دهید، بهبود سرعت وبسایت یکی از اولویتهای شما است. همچنین به راحتی میتوانید مقالات خبری را مستقیماً در سایت خود اضافه کنید . انواع وب ساتها اعم از وب سایتهای شخصی، فروشگاه ساز بلاگها، وب سایتهای سازمانی، طراحی سایت فروشگاهی و نیز انواع سایتهای خبری و ورزشی و طراحی سایت شرکتی از وردپرس استفاده میکنند. مایکروسافت نیوز یک وبلاگ است که به وضوح از طرح بندی شبکههای بنایی برای مقالات خبری خود استفاده میکند. اسکایپ، که بخشی از مایکروسافت است، میداند که اگر CMS منبع باز برای Microsoft News کار کند، برای وبلاگ اسکایپ نیز کار میکند. در سطح فنیتر، وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) است که به زبان PHP نوشته شده است و از پایگاه داده MySQL استفاده میکند. امنیت CMS وردپرس، پشتیبان گیری، ارتقاء اصلی و به روز رسانی آن به عنوان بخشی از خدمات میزبانی وب مدیریت شده میباشد.

کلاً دنیای افزونه ها یه دنیای متنوع و جذابه که شما چه بخواین چه نخواین به چندتاشون احتیاج پیدا میکنین و برای این کار لازمه بدونین که یه پلاگین رو چطوری به سایت وردپرس خودتون اضافه کنین. تعداد این درخواستها بیشتر از ظرفیت پاسخ سایت است. اگر سوالی درباره قالبهای وردپرس دارید میتوانید از بخش نظرات زیر همین پست از ما بپرسید و پاسخ بگیرید. اگر در حال استفاده از کلودفلر هستید، کافی است یک قانون برای غیر فعال کردن ویژگی های این cdn تنظیم نمایید، با این کار بخش مدیریت وب سایت با سرعت بالاتری برای شما بارگذاری خواهد شد. این وب سایت معروف وردپرس ویژگیهای اسکایپ، آموزش مصاحبه با اسکایپ و حتی داستانهای قلبی را در مورد چگونگی کمک این فناوری رایگان به افراد در هر کجا که در جهان هستند به اشتراک میگذارد. تا جلسه 25 از آموزش وردپرس رایگان تقریبا یک وردپرس کار شده اید. در ادامه این مقاله با وب سایت آموزش برنامه نویسی سون لرن همراه باشید تا به جواب تمامی سوالات خود در مورد وردپرس برسید.

با اینحال شرکت وبرمز برای سرعت و امنیت بهتر سایت تهیه هاست وردپرس را برای میزبانی سایت های وردپرسی راهاندازی کرده و خرید آن را توصیه میکند. در صفحه بعد با کلیک روی Next از قسمت Specify Sources عبور کنید. باید قوی و سخت باشه تا هکر ها رو از پا دربیاره. اطلاع رسانی پیامکی از وضعیت سفارش خریداران به آن ها بسیار لازم و ضروری است، افزونه Persian Woocommerce SMS برای اینکار فراهم شده است. زیرا، فراتر از مسئولیت پذیری کاری خود، برای مشتریان وقت و زمان می گذارید و واقعا به همه شعارها و بیانات خود عمل کردید. عدم انجام بروز رسانی موجب کند شدن سایت و قرار گرفتن آن در معرض مشکلات امنیتی می شود. وردپرس بستری را به شما میدهد که امکان رشد و توسعه سریع سایت را فراهم میکند.

واقعا نیازی به استفاده از دیگر شرکتها نخواهید داشت.

یکی از پرچم داران پلاگین های امنیتی وردپرس ، افزونه معروف و رایگان Sucuri Security هست. بخشی از تنظیمات افزونه iTheme security را در تصویر زیر مشاهده کنید. اگر به دنبال یک افزونهی قدرتمند برای افزایش امنیت وبسایت خود هستید، ما افزونهی Wordfence Security را به شما پیشنهاد میکنیم. وردپرس شما را قادر میسازد وبسایت خود را با استفاده از مرور وب به طور کامل مدیریت کنید بدون اینکه نیاز به یادگیری نحوه کدگذاری و برنامهنویسی داشته باشید. آنها احتمالاً نمیدانستند که در آستانه سفری هستند که در نهایت به نفع میلیونها کاربر در سراسر جهان، ایجاد هزاران شغل و صنعت کامل توسعه دهندگان، طراحان، نویسندگان، وبلاگ نویسان و ناشران وب برای زندگی خود خواهد بود. به زبان ساده تر در اینجا کنترل کامل روی بلاگ خود دارید و می توانید آن را با توجه به نیازهای خودتان تغییر داده و ویرایش کنید.

افزایش سرعت وردپرس

در سال ۲۰۰۳، دو کاربر از b2/cafelog، با نامهای Matt Mullenweg و Mike Little، تصمیم گرفتند که یک پلت فرم جدید بر اساس b2/cafelog بسازند. این آمار و ارقام، به صورت انتزاعی و بر اساس حدس و گمان به دست نیامده است؛ به عنوان مثال شرکت آمازون محاسبه کرده که چنانچه سرعت بارگذاری صفحات این پیج، یک ثانیه به تأخیر بیفتد، این شرکت در فروش سالانه خود، 6/1 میلیارد دلار متضرر خواهد شد. وردپرس جهت ایجاد یک سیستم تولید محتوای جامع، زیبا و با معماری عالی، ساخته شده بر اساس PHP و MySQL و دارای مجوز تحت GPL به دنیا آمد. خوشبختانه چند راهکار ساده بهینهسازی وجود دارد که برای افزایش سرعت وردپرس و با توجه به اینکه این روش ها به عملکرد سایت شما آسیبی نمیرساند می توانید از آنها استفاده نمایید. بعد از نصب افزونه تغییر سایز عکس در منوی مدیریت بخش ابزارها ، گزینه ای به نام تغییر سایز عکس ها ایجاد می شود.

فایلهای اضافی: علاوه بر فایلهای اصلی وردپرس، میتوانید فایلهای اضافی را برای تمها، افزونهها و تصاویر سایت خود نیز نصب کنید. تمیز کردن سایت در این موارد نیازمند تکنیکهای پیشرفتهتری است. در طول سالهای بعد ویژگیهای جدیدی مانند کد کوتاه، به روز رسانی با یک کلیک و نصب افزونه داخلی و… با استفاده از یک پلت فرم منبع باز، وردپرس این اطمینان را به میدهد که در صورت نیاز وب سایت میتواند به محیط سازگارتر منتقل شود.در صورت نیاز به ارتقا و تغییر اساسی در ظاهر سایت و محصولات و یا محتوای سایت، استفاده از سیستمهای مدیریتی اختصاصی میتواند منجر به راه اندازی مجدد کل پروژه شود و هزینههای ارتقا را در بر خواهد داشت. همچنین می توانید یک دکمه “بارگذاری بیشتر” به سایت خود اضافه کنید که به بازدیدکنندگان شما این امکان را می دهد تا در صورت تمایل عکس های بیشتری را از فیدهای شاخص شما ببینند.

آیا امکان ارائه این خدمات در زمان کمتر وجود دارد؟ در حال حاضر قالب های بسیار حرفهای و قشنگی وجود داره که برای حوزههای مختلف میتوانید استفاده کنید. محبوب ترین افزونه کش حال حاضر برای سایت های وردپرسی، افزونه w3 total cache است. در این مقاله به مقایسه طراحی سایت با استفاده از دو روش استفاده از سیستمهای مدیریت محتوا مانند wordpress و استفاده از زبانهای تحت وب از جمله Python، Java و Javascript پرداخته شد. با مراجعه به صفحه Google PageSpeed Insights به سادگی با وارد کردن آدرس سایت خود ، می توانید سرعت وب سایت خود را بررسی کنید.

دارای پنل سفارشی سازی تم خاص خود است که راه اندازی آن را بسیار آسان می کند. هنگامیکه با طراحی سایت وردپرس کار میکنید، شما به راحتی میتوانید وب سایتهای سفارشی خود را طراحی کنید که برجسته باشد و پیام شما را منتقل کند. همچنین میتوانید وب سایت وردپرسی خود را سفارشی کنید. از دیگر موضوعات مهمی که در مدیریت سایت فروشگاهی خود باید به طور جدی مورد توجه قرار دهید، بکاپگیری و امنیت سایت است. به عبارتی دیگر دارایی ارزشمند شما همین اطلاعات و داده ها است.