افزایش سرعت وردپرس با 25 راهکار عملی

علاوه بر نحوه کارکرد هر پلاگین، توصیه هایی در هنگام استفاده از هر یک از آنها نیز ارائه داده تا بتوانید بهترین نتایج را از بهره گیری از افزونه های یاد شده در هر بخش به دست آورید. توجه: 10 تکنیک طلایی برای افزایش سرعت وردپرس را یاد بگیرید! در هاست اختصاصی وردپرس هیچگونه محدودیتی در استفاده از منابع برای کاربر وجود ندارد و کاربر تا جاییکه سختافزار سرور توان و قدرت پردازش داشته باشد، از آن استفاده خواهد کرد. همچنین می توانید از طریق وبلاگ نویسی و ایجاد محتوا در وب سایتهای.وردپرسی درآمد کسب کنید. از صفر تا صد قالب طبق سلیقهی شما طراحی و کد نویسی شده باشد. به دلیل جامعیت در مباحث مطرح شده در این کتاب، کتاب وبلاگ نویسی شیرین با وردپرس به عنوان یکی از بهترین کتاب های آموزش وردپرس شناخته می شود. با کمک مباحث ذکر شده در این کتاب می توانید در نتایج جستجوی محلی دیده شده و افزایش ترافیک داشته باشید.

همچنین هزینه خدمات افزایش سرعت سایت وردپرس و سایر سایت ها با توجه به اقدامات و زمان اتمام پروژه تعیین میشود. در کتاب Professional WordPress با ارائه مثال های واقعی نشان می دهد که به چه طریقی می توانید از وردپرس برای توسعه وب سایت های خود استفاده نمایید. این دوره برای چه کسانی مناسب نیست؟ اگر هم فرض کنیم که خودتان این تولید محتوا را انجام میدهید، آیا زمانی که صرف آن میکنید هزینه نیست؟ برای انتخاب قالب وب سایت خود باید بیشترین دقت را داشته باشید چرا که قالب را نمی توان به راحتی از روی وب سایت برداشت و قالب دیگری بارگذاری کرد و ممکن است تمامی سایت دچار تغییر شود و مشکلاتی به وجود آورد. چینش و نحوه قرارگیری این لینکها کاملاً دست شما است، و بهدلخواه خود میتوانید آنها را تغییر دهید.

افزایش سرعت وردپرس

از طرفی شما با بارگیری تنها یک بار این نوع کتاب ها می توانید آنها را در سیستم خود ذخیره کرده و در مواقع نیاز آنها را مطالعه نمایید. باید هسته، افزونه ها و تم های خود را همیشه بهروز نگه دارید. ابتدا باید ابعاد تصویر خود را تغییر دهید. در این صورت مشابه تصویر بالا دکمه نصب به وضعیت فعال نمایید تغییر نام خواهد داد که با کلیک روی این دکمه میتوانید افزونه را فعال کنید. هزاران افزونه در وردپرس وجود دارد که می توانید با مراجعه به بخش افزونه ها، افزونه ی مورد نظر خود را نصب کنید. همه چیز بستگی دارد به اینکه چقدر برای موفقیت خود برنامه داشته باشید.

محتوا باید بر طبق قوانین گوگل و بهینه شده باشد تا باعث رشد سایت شما شود و همچنین حتما از مطالب جدید و پرمخاطب در وب سایت خود استفاده کنید تا کاربران بیشتری جذب کنید. بنابراین پس از مطالعه این کتاب می توانید بدون کدنویسی وب سایت خود را طراحی کرده و در فضای اینترنت منتشر نمایید. این پلاگین دارای یک توزیع قوی است که بهصورت اتوماتیک محتوای منتشر شده شما را با خدمات سوم شخصی همچون موتورهای جستجو به اشتراک میگذارد و به شما در افزایش بازدید و ترافیکتان کمک میکند. در ادامه با ایجاد محتوای بهینه شده، وب سایت خود را با استفاده از قالب ها و افزونه های پرکاربرد شخصی سازی می نماید. افزونه های ناشناس را به هیچ عنوان نباید در سایت نصب کرد و فقط افزونه هایی که به تعداد بالا دانلود شده است را دریافت کنید و توجه داشته باشید که اگر چندین افزونه درباره یک موضوع وجود داشت، فقط یکی از آن ها را نصب کنید و دو افزونه با کارایی یکسان بر روی وب سایت نصب نکنید.

در این آموزشگاه آموزش های متنوعی از قبیل آموزش وردپرس، آموزش طراحی سایت با وردپرس، آموزش طراحی قالب سایت و غیره از پایه تدریس شده و دانشجویان مهارت های زیادی در این دوره ها کسب می نمایند. برخی قالب ها هر کدام برای خود افزونه های اختصاصی دارند که برای طراحی وب سایت تاثیر گذار می باشند و برای طراحی وب سایت باید به آن ها مسلط باشید. •به کیفیت و استانداردهای کدنویسی شده توجه کنید: یک قالب وردپرس با کد ضعیف می تواند تأثیرات منفی بر عملکرد وب سایت شما داشته باشد. علاوه بر این مورد می توانید از راهنمای موجود در این کتاب که به تشریح کامل سفارشی سازی تم و نصب پلاگین می پردازد نیز بهره بگیرید. در صورتی که کمی با وردپرس آشنا بوده اما قصد فراگیری بیشتر معلومات از طریق آموزش وردپرس با کتاب می باشید، کتاب Smashing WordPress یکی از بهترین گزینه ها می باشد چرا که مبتدیان می توانند با مطالعه این کتاب به سطح بالاتری از نحوه کار با وردپرس دست یابند.

یعنی در هر مرحله از آموزش، علاوه بر آموزش متنی، به صورت قدم به قدم تصاویری گنجانده شده تا بتوانید به خوبی از روند آموزش اطلاع یابید. علاوه بر این، می توانید قالبهای وردپرس را به راحتی از داشبورد وردپرس خود بررسی، بارگیری و نصب نمائید. در صورتی که در حوزه وردپرس تازه کار می باشید، پیشنهاد می شود که ابتدا از کتاب های آموزش وردپرس ذکر شده در مطالب فوق استفاده کرده و پس از تسلط کامل بر وردپرس به سراغ مطالعه Building Web Apps with WordPress بیایید. هر یک از مباحث ذکر شده دارای زیر شاخه های متعددی بوده تا خوانندگان به صورت کامل و دقیق بر مطالب ذکر شده تسلط یابند. با توجه به اینکه تخفیف ویژه بر روی این مجموعه محصول اعمال شده شده است، کد تخفیفی بر روی آن قابل اعمال نیست.

افزونه وردپرس

به طور کلی از منوی افزونه ها میتوانید، افزونه های سایت وردپرس خود را مدیریت کرده و آنها را نصب و یا حذف کنید. ما قبلاً این افزونه را در مقالهای مجزا به طور کامل بررسی کردهایم. این موارد قبلاً در گروه فیس بوک المنتور پرسیده شده بود، بنابراین ما راه حلهای اونها رو در این مقاله به شما آموزش میدیم. این کتاب الکترونیکی 21 صفحه ای به خوبی به شما آموزش می دهد که در چه مواقعی چه پلاگینی استفاده کرده تا نیاز شما برطرف گردد.

پلاگین وردپرس

چرا که در این کتاب الکترونیکی درباره نحوه پیکربندی وب سایت وردپرسی با حداقل میزان مزایای سئو می پردازد. ووکامرس که معروفترین و کاربردیترین پلاگین فروشگاه ساز وردپرس میباشد، دارای قابلیتهای متعددی است و طبق ادعای سرویس های ارائه دهنده هاست ووکامرس، با بهینه سازی دیتابیس مختص وبسایتهای فروشگاهی، عملکرد سایتهای فروشگاهی در این بستر میزبانی وب به حداکثر میزان ممکن خواهد رسید. بزرگترین فروشگاه قالب های وردپرس در جهان تم فارست می باشد که قالب های رایگان و پولی را در اختیار کاربران قرار می دهد. مزیت عمده سیستم عامل لینوکس علاوه بر کمتر بودن هزینه ها، اختیارات بیشتری است که در اختیار شما قرار خواهد گرفت، برای نمونه توانایی ویرایش فایل htaccess.

در صورتی که یک توسعه دهنده بوده و به دنبال فراگیری سریع وردپرس هستید، می توانید از این کتاب بهره ببرید. در زیر به برخی از کتاب های آموزش وردپرس که به صورت الکترونیکی منتشر شده و در دسترس می باشند، اشاره شده است. تعداد افزونه های موجود در وردپرس به قدری زیاد بوده که برای انجام هر نوع ایده در ذهن شما، پلاگینی طراحی و منتشر شده است. اگر شما با خواندن این مقاله تا اینجا بتوانید اصول اولیه سئو را در وبسایت خود رعایت کنید و همینطور از بهترین افزونه سئو برای وردپرس بهره ببرید، این بدان معناست که از بسیاری از سایت ها جلوتر هستید. یکی از نگرانیهایی که همه ما در مورد سایت خودمون با اون مواجه هستیم از دست دادن کاربران و ورود رباتهای مخرب است کلود فایر یکی از گزینههایی است که ما رو در این زمینه کمک میکنه البته لازم به ذکر است که معمولا خود افزونهی کلود فلیر کاربرد چندانی در مقایسه با وردپرس راکت ندارد و ویژگیهایی که افزونهی وردپرس راکت در اختیار ما قرار میده خیلی بیشتر میباشد اما این افزونه از کلادفلیر نیز پشتیبانی کامل میکنه پس با نصب این افزونه دیگه نیاز نیست نگران کش کردن سایت و یا حمله به سایت خودمون باشیم.

همانطور که از نام این کتاب پیداست، یکی از بهترین منابع موجود برای آموزش وردپرس با کتاب می باشد. با خواندن این کتاب علاوه بر مفاهیم ویرایشگر وردپرس، می توانید اطلاعاتی درباره ویرایشگر بلوک جدید (new block editor) نیز کسب نمایید. علاوه بر این مورد در زمینه راه اندازی و نگهداری فروشگاه الکترونیکی شما نیز راهکارهایی ارائه داده تا از طریق آن بتوانید تجارت و کسب و کار خود را رونق دهید. اگر به فکر راه اندازی یک کسب و کار آنلاین و فروشگاه اینترنتی کوچکی می باشید، بی شک یکی از کتاب های مورد نیاز برای یادگیری وب سایت های تجاری این کتاب از کتاب های آموزش وردپرس می باشد.

اگر کمی با زبان انگلیسی آشنا بوده و به آموزش وردپرس علاقه داشته باشید می توانید از کتاب های معرفی شده در این بخش از مقاله اطلاعات مفیدی کسب نمایید. در این مقاله با هم حدود 9 دوره وردپرس را بررسی کردیم، با چند دوره رایگان طراحی سایت وردپرسی آشنا شدیم و در انتها هم سعی کردم کمی شما را برای انتخاب دوره مناسب راهنمایی کنم. از آنجایی که آموزش های این کتاب بسیار جامع و کاربردی است، وب سایت راه اندازی شده می تواند تا مدت ها فعال بوده و خدمت رسانی کند. شما با کمک این کتاب می توانید بدون نیاز به یک خط کد، امنیت صفحه خود را افزایش دهید. افزونه امنیتی Wordfence به همراه امنیت iTemes یکی از بهترین افزونه های امنیتی در وردپرس است که دارای محیطی کاربرپسند است که به راحتی می توانید هکرها و عوامل مخرب وارد شده به سایت را مدیریت کنید.

که به ترتیب شامل ارسال درخواستهای زیاد به سایت در هر لحظه و تلاشهای مداوم برای ورود به سایت است که توسط ابزارهای مختلفی انجام میگیرند. اگر تازه کار بوده و به دنبال یادگیری اصو و قواعد سئو وردپرس می باشید، می توانید از کتاب آموزش سئو وردپرس برای مبتدیان نوشته احمد کلهری استفاده نمایید. خوشبختانه برای آموزش وردپرس با کتاب، منابع زیادی موجود بوده که به زبان انگلیسی نوشته اند. برای بارگذاری محتواها باید به بخش نوشته ها مراجعه و محتوایی که از قبل تهیه کرده اید را باید در این قسمت بارگذاری کرد. برخی از افراد زمان لازم و کافی برای مشاهده انواع ویدیوها یا گذراندن دوره های مختلف در این زمینه را نداشته و ترجیح می دهند از کتاب های الکترونیکی استفاده کرده تا در اوقات فراغت و بیکاری خود در سیستم های در دسترس، با مطالعه آنها اطلاعات مفیدی کسب نمایند. بعد از خواندن این مقاله شما تمام اطلاعات لازم برای راه اندازی یک وب سایت را دارید.

از اینجایی که این پلاگین امکانات ویژه ای در اختیار کاربران خود قرار می دهد، نیاز است تا منبعی به صورت کامل تمام خدمات و امکانات این افزونه محبوب را مطرح نماید. یکی از مهمترین و محبوب ترین افزونه های وردپرس، افزونه ووکامرس می باشد که برای فروشگاهی کردن سایت مورد استفاده قرار می گیرد و در دوره تخصصی آموزش وردپرس توضحیات بیشتر درباره افزونه و این افزونه داده می شود. اما برای قالب های فارسی می توان به چندین وب سایت معتبر فارسی مراجعه کرد و قالب های فارسی ساز را تهیه کرد. افزونه سئو Yoast SEO یکی از حرفه ای ترین افزونه های موجود در وردپرس برای سئو سایت ها است.این افزونه میتواند تمامی تنظیمات سئو سایت شما را به بهترین شکل انجام دهد و از همه مهمتر برای ایجاد نقشه سایت نیز مورد استفاده قرار میگیرد آموزش رفع… کتاب های زیر بهترین منابع فارسی به جهت آموزش طراحی سایت با betheme.ir وردپرس می باشند.

محتوایی که بر روی سایت قرار می گیرد نباید مشابه سایت های دیگر باشد و این کپی محسوب می شود. WordPress Security Made Easy یکی از بهترین کتاب های آموزش وردپرس بوده که بر افزایش امنیت وب سایت های وردپرسی تمرکز دارد. سیستم مدیریت محتوای وردپرس به گونه ای طراحی شده است تا دسترسی به هر پلاگینی به راحتی امکان پذیر باشد و در کمترین زمان بتوان تغییرات دلخواه را در سایت اعمال کرد. این کار امنیت بیشتری را فراهم می کند و به شما کمک می کند تا هنگام مراجعه به سایت خود آرامش خاطر داشته باشید. علاوه بر تمام این موارد این کتاب دارای بخشی است که در آن مباحثی از قبیل یکپارچه سازی شبکه های اجتماعی با وب سایت، طراحی وب سایت های آنلاین و غیره نیز تدریس شده است. پس از آپلود فایل پلاگین خود بر روی هاست، زمان آن می رسد که وارد پیشخوان وردپرس شوید.

افرادی که به دنبال آموزش وردپرس با کتاب های پیشرفته تر بوده و خواستار یادگیری مباحث دیگری به غیر از مفاهیم اولیه وردپرس می باشید، کتاب Building Web Apps with WordPress پیشنهاد می گردد. یکی از بهترین کتاب های آموزش وردپرس در زمینه تجارت الکترونیک Building E-Commerce Solutions with WooCommerce بوده که به صورت کامل به تشریح پلاگین WooCommerce می پردازد. یکی از افزونه های پرکاربرد وردپرس در زمینه تجارت الکترونیک، WooCommerce می باشد. بسیاری از کتاب های موجود در بازار که آموزش سئو وردپرس می پردازند، پیشرفته بوده و درک مفاهیم بازگو شده در آنها برای مبتدیان دشوار است این در حالی است که کتاب نام برده شده با زبانی ساده به توضیح مفاهیم و اصول اولیه سئو وردپرس می پردازد. سیستم مدیریت محتوای وردپرس رایگان بوده و همه ی افراد می توانند به راحتی فایل های مربوط به طراحی سایت از طریق وردپرس را دانلود نمایند اما با این حال برای اینکه بتوانید بر وردپرس به خوبی مسلط شده و نیازهای خود را برطرف نمایید، نیاز است تا آموزش دیده و نکات اصلی و کلیدی برای شما بازگو گردد.