افزایش سرعت وردپرس با 25 راهکار عملی

در این روش شما محدودیتی برای انتخاب نام دامنه و تعداد آنها ندارید و به راحتی میتوانید دامنه ای را بسازید که پس از وارد کردن آن، سایتی که در سیستمتان ساخته اید را مشاهده کنید. تایید رمز : در این فیلد باید رمز عبور انتخاب شده را مجددا وارد کنید. این رمزعبور امنیت خیلی خوبی دارد و به شما پیشنهاد میکنیم که از رمزهای پیشنهاد شده توسط وردپرس استفاده کنیم. اگر هنگام نصب وردپرس اقدام به تغییر دادن آن نکرده باشید امنیت سایت شما از بخش دیتابیس کاهش پیدا خواهد کرد بهتر است جهت بالا بردن امنیت پیشوند جداول خود را تغییر دهید برای تغییر پیشوند در هاست وارد بخش phpmyadmin شوید و پس از انتخاب دیتابیس سایت خود در تب های بالا روی ستون Export کلیک کنید تا یک نسخه بک آپ از دیتابیس تهیه کنید. بدون شک دهها پلاگین در زمینه امنیت وردپرس در حال فعالیت هستند اما فقط تعدادی ازونها براساس عملکرد و کیفیت در لیست بهترین افزونه های امنیتی وردپرس قرار گرفتند.

شما زمان کمی دراختیار دارید تا محتوای خود را به کاربران ارائه دهید و توجه آنها را جلب کنید. سپس مشابه عکس پایین آدرس دامنه ای که مد نظرتان است را در مقابل ip سیستمتان که 127.0.0.1 است، قرار دهید. یک ارائه دهنده میزبانی مناسب اقدامات اضافی را برای محافظت از سرورهای خود در برابر تهدیدات معمول انجام می دهد. دلیل کند بودن پیشخوان وردپرس می تواند میزبانی ضعیف باشد. تقریبا هر شرکت میزبانی وب قابل اعتماد بخش نصب با یک کلیک کنید را برای راه اندازی وردپرس دارد که باعث راحتی نصب این پلتفرم روی هاستینگ شما می شود. شما می توانید با مشورت یک کارشناس طراحی سایت بهترین قالب را برای سایت خود انتخاب کنید. پلاگین دیگری که از بهترین پلاگین های عضویت در وردپرس است پلاگین Paid Memberships Pro است. پس در تمامی دستگاه­ های موبایلی نیز به ­درستی دیده خواهد شد. پس از اینکه به آدرس بالا مراجعه کردید، با صفحه ای مشابه تصویر بالا رو به رو خواهید شد.

مشاهده این صفحه یعنی شما به درستی مراحل ساخت دامنه مجازی، ساخت دایرکتوری و نصب وردپرس را طی کرده اید. دایرکتوری در حقیقت همان مسیری در سیستمتان است که فایلهای مربوط به سایتتان در آن ذخیره میشوند و مشابه فضای هاست یا سرور عمل میکند. شما به آن فیلتر متصل میشوید و کدتان را اجرا می کنید. یک طراح صفحه اول را ارائه می دهد، بنابراین می توانید صفحه اصلی خود را سفارشی کنید. یکی از دلایل افت سرعت یک سایت، ممکن است مستقیماً به قالب و تم اصلی آن مرتبط شود.

از این رو لازم است همواره سرعت وبسایت خود را آنالیز کرده و مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنید. در ادامه این بخش قصد داریم به آموزش نصب وردپرس روی لوکال هاست بپردازیم. ایجاد میشود. سپس وارد پوشه htdocs شوید و در آنجا یک پوشه جدید بسازید. البته هاست های اشتراکی خیلی با کیفتی وجود دارد که سبب افزایش کارایی سایت شما در هر شرایطی میشود. چراکه معمولاً با ایجاد یک برچسب، یک آرشیو برای این برچسب در سایت وردپرسی شما ساخته میشود. اگر در این موارد سهلانگاری شود امکان دارد تمام زحمات شما به هدر رود. که در لینک فوق قسمت انتهای لینک صفحه مورد نظر توسط خود نویسنده مطلب تنظیم و تعریف شده است که چه چیزی باشد.

نمایش به موتورهای جستجو : این گزینه از مدیران سایت اجازه میگیرد که آیا اطلاعات سایتشان از جمله نوشتهها، برگهها و … از دیگر موضوعات مهمی که باید به آن توجه گردد بهینه سازی محتوای تصویری وب سایت میباشد. سرعت اجرا اسکریپت های نوشته شده در نسخه های اخیر PHP؛ 30 درصد افزایش یافته است که سرعت سایت وردپرسی از تأثیر آن بی بهره نبودند. کاربران دیگر هم مانند شما برای وقت خود ارزش قائل بوده و حوصله ندارند، مدت زیادی را برای لود شدن سایت شما صرف کنند. نظرات یک وسیله بسیار قدرتمند برای ایجاد یک گفتگوی بزرگ در سایت شما هستند و این تنها ارزش بیشتری به سایت شما میده. یک تفکر بسیار رایج بین کسانی که وب سایتهای وردپرسی دارند این است که «افزونههای بیشتر به معنای سرعت بارگذاری سایت است».

اطمینان حاصل کنید که رمز عبور برای وب سایت وردپرس و همچنین ناحیه حساب میزبانی شما کاملا قدرتمند و ایمن است. پس حتما ایمیلی را در این قسمت وارد کنید که کاملا فعال، ایمن و شخصی باشد. بنابراین برای ساخت پایگاه داده باید به آدرس دامنه ای که در بخش مربوط به ساخت دامنه مجازی با استفاده از Xampp ایجاد کردید، مراجعه کنید. کسی چه می داند، ممکن است بخواهید روزی افزونه های خود را در فهرست افزونه وردپرس میزبانی کنید! یعنی Xampp را باز کرده و سپس یکبار Apache را stop و سپس start کنید. تاکنون به نصب و راه اندازی نرم افزار Xampp و سپس ساخت یک دامنه مجازی پرداختیم. شاید شما هنوز ندانید که دامین یا دامنه (Domain) چیست و چرا برای طراحی سایت به آن نیاز داریم؟ یکی از مهمترین راهکارهای بهینه سازی سرعت وردپرس، بهینه کردن کدهای قالب سایت است. به منظور افزایش سرعت سایت خود تا پایان مقاله با ما باشید.

در نظر گرفتیم. قسمت مربوط به Collection را بر روی همان حالت پیش فرض بگذارید و سپس دکمه Create را بزنید. را در سیستم شما دارد. زیرا به دلیل متن باز بودن این سیستم مدیریت محتوا ممکن است که کدهای آن توسط افراد سودجو دستکاری شده باشند. صفحه مدیریت پایگاه داده مشابه تصویر بالا میباشد. این قالب دارای بیش از ۷۵ وب سایت از پیش ساخته شده، کتابخانه ای از بیش از ۴۰۰ قالب با کیفیت بالا، و گزینههای متعدد محصول و خرید میباشد. پس همه چیز برای طراحی سایت با وردپرس آماده است. پس بدون هیچگونه نگرانی بر روی دکمه بزن بریم کلیک کنید تا هر زودتر سایتتان را راه اندازی کنید. عنوان سایت : عنوان سایت خود را باید در این فیلد وارد کنید. را برای سایت شما انجام میدهد. بنابراین به هیچ عنوان برای طراحی سایت با وردپرس از نسخههای دیگر، قدیمی و یا غیر رسمی آن استفاده نکنید.

پلاگین وردپرس اگر قالبی پیدا کنید که دوست دارید، اما کاملاً مناسب نیازهای شما نیست، میتوانید با بهرهگیری از این بخش طراحی و لیآوت آن را مطابق نیازهایتان تغییر دهید. در نتیجه میتوانید به راحتی تمام امکانات را شخصیسازی و ویرایش کنید. نصب این قالب بسیار ساده و آسان است و برای اینکه وبسایتتان منحصربهفرد به نظر برسد امکانات مختلفی از گزینههای سفارشی را در اختیارتان میگذارد. ساخت دامنه مجازی در لوکال یکی از امکانات بسیار خوبی است که نرم افزار Xampp در اختیار ما قرار میدهد. شما یک قالب یا افزونه ی پرمیوم را به صورت رایگان بدست آورده اید و تصور میکنید برنده شدید و سود خوبی کردید اما سخت در اشتباه هستید. شاید سایت خوبی با تعداد بازدید روزانهی بالا داشته باشید و درآمدتان هم خوب باشد. Social Media Share Buttons بسیار آسان است و برای دانلود آن میتوانید مستقیما از سایت رسمی وردپرس یا داشبورد وردپرس خود اقدام کنید.

قرار دارد. در این دایرکتوری پوشهها و فایل هایی وجود دارند که اگر به آنها نیازی ندارید، میتوانید حذفشان کنید. فایل hosts یکی از فایلهای سیستمی است که باید تغییراتی در آن ایجاد کنید. هنگامی که یک فرد دیدگاهی در سایت شما ثبت میکند، در هنگام نمایش آن دیدگاه در نوشتهی شما، سایت وردپرسی سعی میکند گراواتار مرتبط با ایمیل فرد را نیز نمایش دهد. پلاگین ها بیش از آنچه که با هسته وردپرس ارائه می شود، قابلیت بیشتری به سایت وردپرس شما اضافه می کنند.

سپس با با صفحه مدیریت پایگاه داده یا همان DBMS رو به رو خواهید شد. در سال ۲۰۰۸، یک شرکت طراحی وب به نام Happy Cog به پروژه وردپرس پیوست تا به طراحی رابط مدیریت جدید وردپرس کمک کند. بعد از وردپرس، جوملا دومین سیستم مدیریت محتوا می باشد که حدود 3 درصد از تمام وب سایت ها را در اینترنت تامین می کند و 5.4 درصد از سهم بازار سیستم مدیریت محتوا را در دست دارد. شما تنها وظیفه تنظیم و مدیریت آنها را بر عهده دارید. همچنین ایجاد یک کتابخانه افزونههای گسترده سبب شد تا در سال 2004 این پلتفرم پیشرفتهای چشمگیری داشته و نقطه عطفی برای انتقال وردپرس از سکوی وبلاگنویسی به سیستمهای مدیریت محتوای امروزی بود. این گزینه از نظر سئو برای مدیران سایت بسیار اهمیت دارد. در این مقاله از آموزش وردپرس پارس پک، 10 مورد از نکات کلیدی جهت افزایش سرعت بارگیری صفحات سایت را با هم بررسی کردیم.

نواحی موجود در سایت برای قرار دادن ابزارک در قالب های مختلف ورد پرسی، متفاوت است و می تواند در هدر، فوتر، ساید بار، زیر محتوا و هر جای دیگری بسته به قالب شما قرار بگیرد. با این کار شما یک دیتابیس برای برای ذخیره اطلاعات سایتتان دارید، اما همچنان جای خالی یک چیزی حس میشود! همچنین میتوانید به جای این روش از طریق فایل های برنامه این فایل را باز کنید. این برنامه دارای ویژگی های قدرتمندی مانند گروه آگهی، برنامه ریزی آگهی، درج آگهی یا گروه تبلیغات، نظارت بر آمار و موارد دیگر است. توجه داشته باشید که تغییر در این فایل نیازمند دسترسی Admin در ویندوز است. در منوی BPS Security روی زیرمنوی Security Log کلیک کنید.

در صورتی که اطلاعات کافی در زمینه ویرایش و کار با فایل ها ندارید می توانید به راحتی افزونه ی Disable Post Revision را از مخزن وردپرس دانلود betheme.ir و فعال نمایید. با تنظیمات این افزونه تنها با فعال کردن گزینه های مورد نظر می توانید ویژگی های فنی و حرفه ای زیادی را بدون هیچ دانش فنی در سایت خود فعال کنید. و در صورت نیاز افزونه را فعال یا غیر فعال کنید. پس از اینکار میتوانید پوشه wordpress را که خالی شده است، پاک کنید.

افزایش سرعت وردپرس

نام کاربری : این فیلد مربوط به نام کاربری مدیر سایت میباشد.مدیر سایت کسی است که به تمام بخشها و اطلاعات سایت دسترسی دارد. این ایمیل در زمان هایی که مشکلی برای سایت پیش بیاید، وردپرس نیازمند آپدیت باشد، کاربری جدید در سایت ثبت نام کند و … اما مهمترین نکته بخش پیوندهای یکتا و ارتباط آن با سئو سایت به صورت خلاصه این است که ما باید تغییراتی را در این پیوندها ایجاد کنیم تا خواننده (کاربر) و موتورهای جستجو قبل حتی با مشاهده لینک صفحات سایت متوجه موضوع و محتوای صفحه مربوطه بشوند.

WP Rocket یا موشک وردپرس بهترین افزونه بهبود سرعت وردپرس در حال حاضر است و به شما این امکان را می دهد که سرعت و عملکرد وب سایت وردپرس خود را بدون نیاز به مهارت فنی فوراً بهبود ببخشید. بعد از اینکه چند پادکست اضافه کردید، می توانید آن ها را در یک ابزارک نوار کناری، پست وبلاگ یا هر صفحه دیگری در سایت خود نمایش دهید. استفاده از آن آسان است اما انعطافپذیری وردپرس خودمیزبان را ندارد. اما اگر بهطورکلی بخواهیم بگوییم، قالبهای وردپرسی باید از ویژگیهای اولیه خاصی برای افزایش کیفیت برخوردار باشند. در نتیجه شاهد افزایش سرعت چند برابری در سایت خواهیم بود. در صورتی که سرعت سایت برای شما مهم است، پیشنهاد میکنیم از سرویسهای بینظیر گنجه هاست استفاده کنید.

افزونه وردپرس

پس آدرس دامنه مجازی را که برای دایرکتوری پروژتان ساختید در مرورگرتان وارد کنید تا به نصب وردپرس روی لوکال هاست بپردازیم. پس از انجام دادن این اقدامات باید وضعیتی مشابه تصویر بالا داشته باشید. 8. License : این قسمت هم مربوط به مجوز افزونه است که باید بر اساس GPL نسخه 2 یا بالاتر باشد. پس اگر وردپرس را دانلود کردید کم کم باید برای نصب آن و یا به عبارتی بهتر برای نصب سایتتان آماده شوید! پس باید محتویات وردپرس و یا سایت خودتان را در این پوشه بارگزاری کنید. ویدیوها به مراتب نسبت به محتواهای متنی و حتی تصاویر حجم زیادی از سایت را به خود اختصاص میدهند؛ اما میتوانید به جای این کار از روشهای بهتری استفاده کنید.