افزایش سرعت وردپرس

ضمن اینکه از وب سرور لایت اسپید استفاده میکند که قابلیت نصب پلاگین رایگان لایت اسپید کش را برای شما فراهم خواهد کرد. وردپرس 6 تجربۀ ویرایش کامل وب سایت را برای کاربران فراهم می کند. کاربرد blocks در وردپرس را در بخش ادیت یا ویرایش کلی و همچنین جایگاه blocks زیر دسته بندی theme یا قالب قرار گرفته است. این بخش این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که به راحتی از قسمت های مختلف محتوا پرش انتخابی داشته باشید و آنها را به بخش های مورد نیاز خود انتقال دهید. ویژگی های جدید در وردپرس 5.9 موجب گردیده است که مقاله ای در خصوص این تغییرات در اختیار شما قرار گیرد. متأسفانه، این مورد علاقه هکرهای وردپرس نیز قرار گرفته است زیرا می توانند از این پروتکل سوء استفاده کنند تا چندین دستور را همزمان انجام دهند و به سایت شما دسترسی پیدا کنند.

تیم ایران وردپس تلاش میکند تا بهترین وبسایت را بر اساس نیاز شما طبق آخرین متد روز طراحی و پیاده سازی کند. کارهای زیادی می توانید انجام دهید، مانند استفاده از پلاگین های خاص یا دسترسی به پایگاه داده از طریق سی پنل و بهینه سازی آن به صورت دستی. همیشه به ما گفته اند که رقیبان خود را زیر نظر داشته باشید و همواره آنالیز و بررسی کنید و مسیری که آنها رفته اند را دنبال کنید تا راه موفقیت را پیدا کنید.مسلما قواعد های پایه ی زیادی برای توسعه و برنامه نویسی افزونه وردپرس وجود دارد. نکته مهم: تعداد پلاگینهای توسعه داده شده برای وردپرس بسیار زیاد است و هر روز هم به این تعداد افزوده میشود.

همچنین تغییرات زیادی برای توسعه دهندگان در نظر گرفته شده است تا بتوانند از آن ها در تم ها، پلاگین ها و پروژه های خود استفاده کنند. ویرایشگر بلوک جایی است که در آن صاحبان وب سایت ها، وقت زیادی را صرف ایجاد محتوا و صفحات برای سایت خود می کنند. وردپرس 6 به عنوان یک انتشار بزرگ دارای پیشرفت های زیادی به خصوص برای ویرایشگر بلوک می باشد. به یاد داشته باشید که اگر از قالب supported وردپرسی استفاده می کنید، به سادگی می توانید عنوان بخش navigation menu را اضافه کنید.

به عنوان مثال می توانید از table of content یا جدول محتوایی به همراه لینک دهی استفاده کنید. برای مثال در وردپرس 6 ویژگی Webfonts API روشی کارآمد برای مدیریت فونت های محلی ارائه می کند. بله. اینکه هاست شما چه ویژگی هایی داشته باشد و از چه شرکت میزبانی وب خدمات گرفته باشید تاثیر مهمی در امنیت سایت شما دارد. یعنی اینکه شما میتوانید بفهمید که چه تعداد کاربر اکنون در سایت شما آنلاین هستند. با طراحی سایت با وردپرس به سادگی می توانید با آن کار کنید.

اولین قدم برای افزایش امنیت وردپرس استفاده نکردن از نام پیش فرض ادمین است ، شما حتما باید یک نام کاربری مناسب برای ورد به وردپرس انتخاب betheme.ir کنید. هرکدام را که فکر میکنید برای فروشگاه اینترنتیتان مناسب خواهد بود را میتوانید سفارش و اقدام به خرید آن نمایید. فقط به افراد مناسب نقشهای مناسبی بدهید تا خطر وردپرس کاهشیافته و امنیت وردپرس را حفظ کنید. یکی دیگر از مقالات پیشنهادی ما به شما، مقاله 13 کار ضروری برای حفظ عملکرد سایت وردپرسی خواهد بود. در مقاله پیشرو به بررسی ویژگی های جدید ورژن جدید وردپرس خواهیم پرداخت. این اولین پلتفرمی است که در سال 2022 با توجه عملکرد و پیشرفت ویژگی های جدید در اختیار کاربران وب سایت قرار خواهد گرفت. دوره آموزش وردپرس از مبتدی تا پیشرفته برای عزیزان قرار خواهد گرفت البته برای حرفه ای شدن در وردپرس شما نیاز دارید که با زبان php نیز آشنا شوید تا مشکلات کدنویسی خودتان را به راحتی حل کنید ما در دوره های آموزش طراحی سایت و آموزش طراحی قالب وردپرس به دانشجویان آموزش دادیم چگونه یک قالب حرفه ای برای خود یا مشتریان طراحی کنند بعد از اینکه وردپرس رو به صورت کامل یاد گرفتید اگر دوست داشتید طراحی قالب وردپرس رو هم یاد بگیرید حتما در این دوره شرکت کنید.

افزایش سرعت وردپرس

در حال حاضر انتخاب متن در چندین بلوک کمی دشوار به نظر می رسد. وردپرس 6 دارای ویژگی انتخاب متن آسان تر برای بلوک های چندگانه خواهد بود. در انتشار جدید، انتخاب متن دلخواه در بلوک های چندگانه آسان تر خواهد شد. وردپرس 6 به عنوان یک انتشار جدید، قابلیت استفاده از امکانات را برای کاربران آسان تر می کند. وردپرس 6.0 با تعداد زیادی پیشرفت همراه خواهد بود تا همۀ کاربران بتوانند از امکانات آن استفاده کنند. امکانات جدید در ویرایشگر بلوک و همچنین پیشرفت در ویرایشِ تمام سایت از جمله ویژگی های جذاب وردپرس 6.0 هستند. وردپرس جدید که با ورژن 5.9 می باشد، ویژگی جدیدی در خصوص راهی برای ویرایش منو navigation در اختیار شما قرار خواهد داد.

هاست جاییه که اطلاعات سایتتون داخلش قرار داره.

این ویژگی های جدید به کاربران کمک می کند که به سادگی بخش قالب وردپرس را بدون نیاز به هیچگونه کدنویسی و با استفاده از طراحی داخلی شکل دهید. همچنین می توان به پیشرفت ها و ویژگی های دیگری اشاره کرد که برای ویرایش آسان و مدیریت بهتر سایت در نظر گرفته شده اند. در حالی که ویژگی ویرایش ساختار در ورژن وردپرس 5.9 اضافه شده است، اما باز هم بایستی در نظر داشته باشید که قالب وردپرس شما از این ویژگی برخوردار می باشد یا خیر. همچنین ویژگی های جدیدی در این قالب پیش فرض وردپرسی می بینید.

اگر بخواهید تمام این موارد را به یک سایت وردپرسی دیگر کپی کنید، وردپرس 6.0 به شما اجازه می دهد به راحتی تم خود را با تغییرات ایجاد شده صادر کنید. همیشه این نکته را در نظر داشته باشید که باید از سایت خود بک آپ تهیه کنید، اگر وقت و فضای کافی برای نگهداری بک آپ های سایت خود را دارید حتما هر روز از سایت خود بک آپ تهیه کنید اما اگر این فضا برای شما معین نیست میتوانید هر 3 روز یکبار یا حداکثر یک هفته یک نسخه بک آپ کامل از سایت خود داشته باشید. برای نصب بسیار ساده است، اما تنظیمات آن برای کاربران عادی راحت نیست و باید توسط افراد حرفهای انجام شود. وردپرس 6 نسخۀ بتا اخیرا به انتشار رسید و انتظار می رود به زودی نسخۀ اصلی آن نیز منتشر شود. این شامل تمام تغییرات ایجاد شده در قالب اصلی می شود.

در این مقاله، اطلاعات لازم در مورد انتشار جدید وردپرس یعنی وردپرس 6.0 در اختیار شما قرار گرفت. اگرچه Divi ممکن است کامل ترین قالب موجود در بازار نباشد، اما بسیار کاربرپسند است و ابزارها و ویژگیهای کافی را در اختیار شما قرار میدهد تا هر طرحی را در سایت خود پیاده سازی کنید. هاست جاییه که اطلاعات سایتتون داخلش قرار داره. حالا چه با دزدی اطلاعات چه با دادن نظرات اسپم و رو مخی که باعث میشه منابع هاست درگیر شه و در نهایت سایت از دسترس خارج شه. اگر می خواهید نوشته ها و اطلاعات خود را درباره یک موضوع به “اشتراک” بگذارید، بدنبال قالب های وبلاگی باشید. جهت آشنایی با موضوع سئو و وردپرس می توانید مقاله سئو چیست؟ طراحی، نقش عمدهای در این موضوع دارد که بازدیدکنندگان به خواندن ادامه محتوای شما بپردازند یا خیر. فقط کافی است در گوشۀ سمت راست، روی دکمۀ Style کلیک کنید و سپس به برگۀ Browse Styles بروید.

باتها مستقیما بدنبال ضعف ها خواهند گشت، پس اگر هسته WordPress خود را بروز نگاه دارید، باتها نخواهند توانست به آن نفوذ کنند. برای بلوک های گروهی، امکان نمایش آن ها در یک ردیف یا دسته وجود دارد. اگر در سایتتان از نمایش تصاویر زیاد استفاده میکنید ( مانند سایت های نمونه کار)، ممکن است بخواهید از یک پلاگین گالری برای نمایش تصاویر استفاده کنید. خرید دامنه Domain: اگر برای وب سایتتان دامنه فقط ایرانی بخواهید می توانید با مبلغ کمی در حدود 5 تا 10 هزارتومان دامنه .ir خریداری کنید.

نکته مهم این است که به طور کلی وردپرس بر روی یک سرور نصب می شود و به نوع سیستم عامل کامپیوتر شخصی شما ارتباط ندارد. نکته بسیار مهم دیگری که باید به آن توجه داشته باشید، به ­روزرسانی هسته وردپرس است. مهم ترین ویژگی دیگری که در بخش ویرایش محتوا در ورژن جدید در اختیار شما قرار خواهد گرفت، مربوط به بخش قالب و تغییر ظاهری است. از این رو به سادگی و تنها با یک کلیک بر روی بخش style که در بالای صفحه گوشه سمت راست قرار دارد می توانید هر کدام از پست ها یا صفحات وب سایت خود را تغییر دهید. اگر می خواهید این قالب را به سایت/صفحه خود اضافه کنید، روی دکمه “فعال کردن” کلیک کنید و اگر تنها می خواهید آن را تست کنید، روی دکمه ” پیش نمایش زنده” کلیک کنید.

پلاگین وردپرس بخش مربوط به navigation bar این امکان را در اختیار کاربران قرار خواهد داد که به ویرایش صفحات و محتوای خود بپردازید. در وردپرس 6.0 بلوک جدید نویسندۀ پست را می توان به همراه بلوک آواتار مورد استفاده قرار داد. در وردپرس 6.0 می توان تصاویر ویژه را از طریق بلوک Cover برای پست ها استفاده کرد. با انتخاب تصویر ویژه در بلوک کاور، تصویر به طور خودکار پست یا صفحۀ مورد نظر را نمایش می دهد. با استفاده از این آپشن، می توان تم های وردپرس را با استفاده از ویرایشگر بلوک که برای ایجاد پست ها و صفحات استفاده می شود، سفارش سازی کرد.

بهینه کردن اسکریپت های صفحه ی اصلی یک راه دیگر است که باعث کاهش زمان پاسخ دهی سرور می شود و در نتیجه صفحات به صورت سریع تری لود می شوند. نصب این افزونه ها باعث میشود که یکسری کد ها و فایل های CSS و جاوا اسکریپت بر روی سرور وبسایت شما سوار شود که همین عامل به تنهایی میتواند تا حد بسیار زیادی باعث کند شدن سرعت وبسایت شما شود. این انتشار بدون شک پیشرفت های زیادی را به همراه خواهد داشت. امروزه تعداد زیادی هاست مخصوص وردپرس موجود هستند که عمده کار نصب وردپرس را برای شما انجام میدهند. برای مثال، می توان به تغییر آسان سبک های تم اشاره کرد. همچنین با بهترین افزونه های سئو وردپرس کاراتان آسان می شود. مخزن وردپرس هزاران افزونه رایگان یا غیررایگان دارد که هر نیازی یا مشکل احتمالی داشته باشید را برطرف میکنند.

2. روی گزینه فعال نمایید برای افزونه کلیک کنید. البته برای استفاده از این ویژگی، به یک تم فعال نیاز است که از ویرایشگر بلوک پشتیبانی کند. از آموزش فعال سازی Cloudflare استفاده کنید تا بتوانید ثبت نام کرده و سرورهای نام دامنه را به سرورهای معرفی شده Cloudflare تغییر دهید سپس از CDN رایگان استفاده کنید. آموزش سئو و بهینه سازی موتور جستجو یک بار برای همیشه از نیل پاتل را مطالعه بفرمائید. در این آموزش افزونه WP Rocket را به عنوان توصیه شده ترین افزونه کش وردپرس معرفی می کنیم و نحوه کار با آن را توضیح خواهیم داد. در این مقاله همراه ما باشید تا روش اتصال افزونه wp sms به پنل پیامک را برایتان توضیح دهیم. حذف ویرایش فایل در پنل مدیریت وردپرس یکی از مواردی است که در مقاله مذکور به طور مفصل به آن می پردازیم. همچنین اگر نیاز به افزونه های دیگری در خصوص ویرایش دارید می توانید به عنوان مثال speedprod را نصب نمایید.

افزونه وردپرس

وردپرس 6 به کاربران اجازه می دهد تم ساخته شده با ویرایشگر بلوک را ذخیره و صادر کنند. به همین دلیل است که آنها به شما در دریافت نرخ بیشتر کلیک در موتور جستجو کمک میکنند. با کمک گرفتن از این افزونه ها می توانیم نحوه نمایش محتویات صفحه، نوع آنها و در نهایت چینش عناصر موجود در صفحه را مدیریت کنید. آنها یک نوار ابزار جستجوگر را به عنوان افزونه Chrome ارائه میدهند که یک دید کلی از صفحهای که مشاهده میکنید با تجزیه تحلیل عمیق SEO و گزارش های کلیدی میدهد. برخی از تمهای وردپرس وجود دارند که به شما امکان اضافه کردن کدهای تبلیغاتی و Analytics یا تجزیه و تحلیل را در پنل تنظیمات خودشان میدهند. هر دو، ابزار تجزیه و تحلیل مفصلی از همه چیزهایی که سایت شما رو کند میکنه، ارائه میدن. پشتیبان گیری تنها چیزی است که همه می دانند به آن نیاز دارند.