افزایش سرعت وردپرس

دقت کنید که حذف یک تصویر از این بخش، به معنای حذف کامل آن از سایت است و اگر آن تصویر را در مطالب خود استفاده کرده باشید، مطلبتان بدون تصویر و ناقص خواهد ماند. برای ورود به پیشخوان ، آدرس سایت خود را وارد کنید و در انتهای آن یکی از این عبارتها را اضافه کنید و دکمه اینتر را بزنید: /wp-admin یا /wp-login (مثلاً afzaliwp/wp-admin). بعد از انجام این کار، سایت شما آماده است و کافی است به انتهای دامنه خود، عبارت /wp-admin یا /wp-login را اضافه کنید و آن را در مرورگر خود وارد کنید. برگه وردپرس امکانی است که با آن، میتوانید صفحات ثابت و ایستا تولید کنید، صفحه جانبی برای سایت بسازید یا هر نوع صفحهای به دلخواه خود بسازید و طراحی کنید. همین امر باعث کندی سرعت سایت شماست. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ویژگی کش کردن را روشن کرده و شاهد افزایش سرعت وب سایت وردپرسی خود باشید.

در قسمت ابزارهای وردپرس به ابزارهایی که با نصب افزونههای جدید به سایت اضافه میشوند دسترسی خواهیم داشت. ما در سایت «افضلی وردپرس» یک مقاله با عنوان «آموزش تنظیمات ابزارکها در وردپرس» داریم که خیلی به دردتان میخورد. جهت فعال سازی این امکان آموزش فعال سازی احراز هویت دو مرحله ای در وردپرس ما را مطالعه نمایید. این ویژگی قابلیت خوانایی را در متن ایجاد کرده است که می تواند به شما در ایجاد محتوای قابل فهم و مناسب کمک کند. وردپرس به شما امکان میدهد وب سایتهای غنی از محتوا ایجاد کنید که به راحتی تبدیل به یک تجارت آنلاین شوند. و حالا نوبت WassUp است (کلمه ی What’s Up را سریع تلفظ کنید به شکلی که t اش بیافتد) این پلاگین طرفدارهای خاص خودش را دارد و اگرچه هنوز در صفحه اش هشدار زرد رنگ وردپرس (که میگویند فلان پلاگین بیش از 2 سال است که آپدیت نشده) به چشم نمیخورد ولی با این قضیه خیلی هم فاصله ندارد.

افزونه وردپرس

بعد از دانلود، یک فایل فشرده خواهیم داشت که باید آن را در هاست آپلود کنیم و بعد بقیه مراحل را با واردکردن دامنه و از طریق مرورگر دنبال کنیم. 1. افزونه ویرایش صفحه وردپرس برای اجراشدن به کتابخانههای متعددی نیاز دارد که هنگام نصب این افزونه کتابخانههای مختلفی را نیز همراه با آن باید خرید و نصب کنیم. البته با فضای کمتر هم وردپرس نصب میشود (حتی با فضای 200 مگابایت) اما در ادامه نیاز به افزایش فضای میزبانی خواهید داشت.

به صورت کلی پیشنهاد ما این است که خودتان اقدام به طراحی و ساخت سایت کنید؛ اینگونه در هزینههای خود صرفهجویی میکنید و همیشه میتوانید کنترل مناسبی بر وضعیت سایت داشته باشید. از آنجایی که در سایتهای مختلف احتمالاً مطالعه کردید که تعداد نصب و فعالسازی افزونه زیاد باعث کندی سایت و کاهش امنیت وردپرس میشود، ما قصد داریم در این مقاله به شما بگوییم که افزونهها دقیقاً چه کاری با سایت شما میکنند و چه افزونههایی باعث کندی سایت شما میشوند. البته ما روش اول را پیشنهاد میکنیم. در بخشهای بعدی همین مقاله، دلیل این مشکل و روش حل آن را آموزش میدهیم.

در ادامه همین مقاله، مرحلهبهمرحله دانلود و نصب وردپرس فارسی و بعد، تنظیمات اولیه آن را آموزش میدهیم. آدرسی که به طور پیشفرض وجود دارد، همان پوشهای است که اکنون در آن قرار دارید. آپلود وردپرس در هاست سی پنل به این صورت است که ابتدا وارد پوشهای که گفتیم میشویم و بعد از منوی بالایی، روی کلمه upload کلیک میکنیم. در بخشی قبلی گفتیم که در مراحل آخر نصب وردپرس، بخشی وجود دارد که باید در آن، نام پایگاه داده و رمز عبور و… با واردکردن این آدرس، به صفحهای وارد میشوید که باید نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد کنید و وارد پیشخوان سایت خود شوید. یک گالری اختصاصی با عکسهای دلخواه خود داشته باشید. این دستهبندی از ابتدا در سایت شما وجود نداشته، علاوه بر این، میخواهید این صفحه یک نمای اختصاصی داشته باشد و متفاوت از صفحه دستهبندیها باشد. مثلاً اگر یک وبسایت آموزش آشپزی دارید، دستهبندی شما میتواند شامل این موارد باشد: غذاهای ساده، غذاهای سنتی، سوپها، کیک و شیرینی، غذاهای گیاهی و…

افزایش سرعت وردپرس بعد از اینکه با موفقیت وردپرس را نصب کردید، اگر آدرس سایت خود را در مرورگر وارد کنید، باید سایتتان نمایش داده شود. فضای سرور خود را از دست ندید! صفحات شما تمایل دارند در دستگاههایی بارگیری شوند که از مکان فیزیکی وب سرور شما دورتر هستند. برگهها کاربرد زیادی دارند برای مثال، بیایید دوباره به مثال خودمان یعنی همان سایت آموزش آشپزی برگردیم. حتی واکنشگرا بودن یک سایت تاثیری زیادی در سئو سایت دارد. اگر سایت وردپرسی شما با PHP نسخه پایین تر از 7 مانند 5.6 یا حتی قدیمی تر اجرا می شود بنابراین با پشتیبانی هاست تماس حاصل کرده و از او بخواهید آن را به جدیدترین نسخه ارتقا دهد. گاهی اوقات، برخی از آنها، باید در سایت عضو شوند. شاید در ابتدا برایتان سؤال پیش بیاید که افزونه چیست ؟ برگه وردپرس چیست ؟ در این موارد، بهترین کار این است که یک برگه با این عنوان درست کنید و مطالب را در آن لیست کنید.

شما باید از طریق FTP منیجر به میزبان خود دسترسی پیدا کنید. علاوه بر پستها یا همان نوشتهها که در سایت منتشر میکنید، با وردپرس میتوانید چیز دیگری به نام برگه ایجاد کنید. بعد از این کارها، یعنی خرید هاست و دامنه و اتصال دامنه به هاست، همه چیز برای راه اندازی سایت با وردپرس آماده است. بخش رسانه پیشخوان وردپرس یکی از مهمترین بخشها است که آن را با نام آلبوم سایت هم میشناسند. تمها میتوانند کنترل محتوای یک سایت را به دست بگیرند. به عنوان مثال، اگر یک صفحه وب دارای ده تصویر فهرست شده باشد، فقط چند تصویر اول در ابتدا بارگیری شده و بقیه با اسکرول کردن کاربر به پایین بارگذاری و نمایش داده می شوند. یک قالب مناسب انتخاب کنید که در رسیدن به اهداف کسب و کارتان، به دردتان بخورد.

پلاگین وردپرس

پس از فعالسازی، لازم است که به منو پلاگین Sucuri در ناحیه مدیریت وردپرس بروید. اگر بخواهید منویی در بالای سایت هم ایجاد کنید، باید برای آن یک دسته ایجاد کنید البته ساخت منو با ایجاد برگه هم ممکن است که توضیح آن خارج از بحث این مقاله است. همچنین برای تنظیم ابزارکها و استفاده از آنها در سایت هم باید به همین بخش مراجعه کنید. 5. نمایش به موتورهای جستجو: اگر می خواهید در حال حاضر بر روی طراحی و تولید محتوای اولیه وبسایت خود کار کنید و دوست ندارید که گوکل وبسایت شما را بررسی کند، میتوانید تیک این گزینه را بزنید. Kinsta نیز روی پلتفرم Google Cloud پیاده سازی شده است و از سریع ترین مکانیزم های موجود جهت انجام عملیات خود استفاده می نماید. را وارد کنید اما یکی از مشکلات رایج و ارورهای متداول در این مرحله مشکل خطا در برقراری اتصال با پایگاه داده است.

با استفاده از بخش نظرات یا دیدگاه ها میتوانید تمام نظراتی که کاربران و بازدیدکنندگان در سایت درج کردهاند، مشاهده کنید و به آنها پاسخ دهید. در این روشها، نیازی نیست هاست و دامنه بخرید؛ فقط کافی است چند مرحله را طی کنید تا بعد از چند دقیقه یک سایت وردپرسی رایگان در اختیار داشته باشید و بتوانید بین منوهای مختلف مدیریتی و تنظیمات آن گشت بزنید و روش کار با آن را بهراحتی و بهصورت عملی یاد بگیرید. همچنین این امکان را دارید که انتشار نظرات را وابسته به تأیید مدیر کنید و قبل از تأیید مدیر، نظرات در سایت منتشر نشوند. با این حال، اگر از سرور اختصاصی استفاده نمی کنید، منابع سرور با بسیاری از صاحبان سایت دیگر به اشتراک گذاشته می شود. اما احتمالاً این سایت با آنچه مد نظر شماست فاصله بسیاری دارد. وب سایت ثبت شرکت آفریقا در زمینه ی وب سایت های شرکتی نمونه ی مناسبی است که توانسته با کمک وردپرس سایت خوب و قابل قبولی را ارائه کند.

بنابراین در یک وبسایت هم باید به همین شکل عمل کنید و از قالب و پوسته مناسب وردپرس در اون استفاده کنید تا کاربران از طراحی انجام شده نهایت لذت را داشته باشند و ازش استفاده کنند. دقت کنید که تمام محتویات پوشه بدون اینکه در هیچ پوشه دیگری باشند باید در این قسمت استخراج شوند. دیگر همه چیز برای انتشار اولین پست در سایت وردپرسی شما آماده است. گزارشات اختصاصی و هر چیزی در مورد مرسدس بنز را در این سایت دریافت کنید.

حتی اگر این امکان را هم فعال نکنید، هرزمان که بخواهید میتوانید نظرات نامناسب یا اسپم را پاک کنید. همچنین افزونه Easy Property Listings که یک افزونه مشاور املاک برای وردپرس است کاملاً رسپانسیو بوده و شما را با هیچ مشکلی در مورد نمایش در دستگاههای مختلف با مشکل مواجه نمیکند. اگر شما برای یک مشتری طرحی کاملاً منحصر به فرد برای سایت خود می خواهید، برای سفارشی کردن یک موضوع باید HTML و CSS را بدانید. قالبهای معروف موجود در بازار نیز کاملاً مناسب سئو هستند و سایتهای وردپرسی که محتوای مناسبی تولید کنند، میتوانند رتبههای خوبی در موتورهای جستوجو کسب کنند. این پلاگین دارای یک تیم پشتیبانی قوی است که دارای سابقه درخشانی در تولید محصولات عالی است. افزونه یا پلاگین (Plugin) وردپرس یک نرمافزار است که به طور اختصاصی برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس نوشته شده است و امکاناتی را به آن اضافه میکند. یعنی برای بالا آمدن و کار کردن وبلاگ تان، نیاز دارید تا زمانی را صرف کنید که وبلاگ ساخته شود و طراحی آن اصلاح شود تا مطابق نیاز های شما باشد.

دستههای همان دستهبندی اصلی مطالب سایت شما است. برای مدیریت سایت باید وارد بخش مدیریت سایت یا همان پیشخوان وردپرس شوید. این کنترل پنل یا cPanel است و یا Direct admin که فضای هر دو تقریباً شبیه به هم است و تفاوت چندانی ندارد. اگر بهتازگی با وردپرس آشنا شدهاید و میخواهید نحوه کار با آن را یاد بگیرید اما نه از طریق خواندن مقالات مختلف بلکه از طریق کارکردن با آن، دو راه خوب وجود دارد. از پنجره باز شده فایل وردپرس را انتخاب میکنیم یا آن را میکِشیم و در پنجره بازشده میاندازیم. برگه در واقع یک مطلب منتشر شده در سایت است که زیرمجموعه پستهای عادی و وبلاگ نیست. برگهها نوعی از نوشتههای وردپرس هستند که معمولاً برای استفاده بهعنوان یک صفحه ثابت در سایت شما استفاده میشوند. Elementor نوعی پلاگین است که باعث می شود شما تعجب کنید که چگونه بدون آن زندگی کرده اید.

اینجا همان صفحهای است که از این به بعد، برای نوشتن پست جدید، تنظیمات سایت، هرگونه تغییر در سایت، تأیید نظرات و هر کاری باید به آن مراجعه کنید. درباره نحوه نوشتن مطلب جدید در وردپرس ، در مقاله بعدی از سری مقالات پکیج آموزش وردپرس صحبت خواهیم کرد. گذشته از این، میتوانید به امکانات پرکاربردی مثل نوشتن پست جدید، دسترسی سریع داشته باشید. ما در ادامه مطلب به شما تفاوت های اصلی میان قالب های وردپرس رایگان و پولی را به شما توضیح می دهیم تا برای خرید قالب wordpress بتوانید یک انتخاب سریع داشته باشید. از شما دعوت میکنیم که در ادامه با ما همراه شوید.

این بکاپ در زمان نیاز مشتری , سایت بی تم (http://betheme.ir) بروی سرویس ایشان ریستور و یا فایل آن در اختیار قرار می گیرد. با ورود به این آدرس، وارد صفحهای میشوید که باید نام کاربری و کلمه عبوری را که هنگام نصب وردپرس انتخاب کردهاید، در آن صفحه وارد کنید. در این مقاله به بررسی طراحی سایت با وردپرس و بیان معایب و مزایای آن پرداختهایم. این اطلاعات برای مدیریت سایت و امنیت آن، بسیار ضروریاند. ارتقای امنیت می تواند ریسک نفوذ به وبسایت شما را به شدت کاهش دهد. برخی از وبمستران ترجیح می دهند بدون استفاده از پلاگین های مدیریت دانلود ، فایل های موجود در سایت را مدیریت کنند که باید گفت این کار سخت و اشتباه بوده و همانطور که برای مدیریت و مانیتورینگ بازدید کنندگان سایت از ابزار گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) استفاده می شود جهت مدیریت بهتر و دقیق تر فایل های موجود در سایت نیز باید از ابزارهای مدیریت دانلود بهره گرفت.

این هم یکی از بهترین پلاگین های امنیتی وردپرس است و تا الان بیشتر از 1 میلیون نصب داشته. در ضمن سرعت سایت یکی از مهم ترین معیارهای سئوی سایت است و اگر سرعت سایت شما خوب نباشد قطعا از لحاظ سئویی جایگاه خوبی نخواهید داشت. اگر میخواهید سرعت وب سایت خود را مورد آنالیز تغییر قرار بدهید وب سایت های مختلفی وجود دارند که با در نظر گرفتن یک سری از اصول این کار را به راحتی انجام می دهند.