افزونه امنیت کامل وردپرس : آموزش افزونه All In One Security

آمارهای کاربردی: آنالیز تعداد کلیکها، بازدیدها و نرخ کلی تبدیل با این افزونه بسیار سادهتر میشود. همچنین می تواند بدون ایجاد اکانت(حساب کاربری)، تعداد اشتراک گذاری پست ها را نشان داده و یک رابط کاربری برای گوگل آنالیتیکس ارائه دهد. این پلاگین هم بازیهایی مثل گردونهی شانس را برای تعاملیتر کردن کمپینهای بازاریابی شما ارائه میدهد. یا کمپینهای ایمیلی مهمی در پیش دارید و میخواهید از این اتفاقات پیشگیری کنید به راحتی میتوانید از افزونه WP Mail STMP by WP forms استفاده کنید.

این افزونه با استفاده از SMTP ایمیلهای شما را از طریق سرورهای دیگری که مسدود نشدهاند به مخاطبان شما ارسال میکند. اهورا تنها قالب وردپرسی دنیاست که از تکنولوژی لود مجزا استفاده میکند. فناوری Exit-Intent: جالب است بدانید که ۷۰٪ کاربران وبسایتها بعد از اولین بازدید سایت را ترک میکنند و هیچوقت دوباره به آن سرنمیزنند. مثلا اگر بخواهید محصولات مرتبط را به کاربری که از یک محصول بازدید میکند معرفی کنید، افزونهی YITH WooCommerce Product Bundles این کار را برایتان انجام میدهد. صفحه افزونه را در دایرکتوری افزونه وردپرس بازدید کنید و روی تب Support کلیک کنید. به بخش سازگاری صفحه افزونه بروید و بگذارید دیگران بدانند که این افزونه چگونه کار میکند. مدیران سایت به دلخواه به کاربران امکان ویرایش فیلدهای مختلف را میدهدند و این مدیران سایت مشخص میکند که چه فیلدهایی سفارشی سازی و یا خصوصی باشند. در گزینه دو میتوانید یکزبان سفارشی انتخاب کنید.

چه تعداد از این افزونه ها زیادی است؟

صاحبان کسب و کارهای اینترنتی برای داشتن یک وبسایت حرفهای باید به نکات زیادی توجه داشته باشند بهعنوان مثال برخی از این مدیران اهمیت چندانی به صفحه ورود و عضویت سایت خودشان نمیدهدند در صورتیکه این موضوع باید در اولویت کارها قرار داده شود، زمانیکه کاربر به سایت شما مراجعه میکند و میخواهند در سایت شما نامنویسی کنند این صفحه میتواند با داشتن ظاهری زیبا کاربران را ترغیب و یا با نداشتن امنیت و ظاهری بسیار ساده آنها را منصرف کند. البته درسته که یوزرپرو محاسن بسیار زیادی دارد اما یکی از مواردی که صاحبان کسب و کارهای اینترنتی با آن در این افزونه مشکل دارند این است که در افزونه یوزرپرو شما نمیتوانید برای کاربران خود در بخش کاربری تعریف کنید که به کدام قسمتها در سایت دسترسی داشته باشند بهعنوان مثال بسیاری از کاربران خواستار ارسال تیکت در پنل یوزر پرو و ارتباط از این طریق هستند که این تنظیمات در یوزرپرو موجود نیست که این عامل یکی از معایب این افزونه میباشد.

افزونه Lite Speed Cache به صورت کاملا رایگان برای وبسایتهایی که از وب سرور لایت اسپید استفاده میکنند، خدمات رسانی میکند و با کش کردن اطلاعات، به سرعت عالی خود میافزاید. افزونه یا ماژول به معنای نرم افزار کوچکی است که به برنامۀ اصلی امکانات جانبی و مکمل را اضافه میکند. اسنیپتها اطلاعاتی اساسی را بهصورت خلاصه درمورد محصول/ صفحه ارائه میدهند و یا به عبارتی جاذبههای یک محصول را به نمایش میگذارند. حال انتخاب با شماست که طبق جدول موجود در این صفحه انتخاب کنید. با استفاده از رمزهای عبور قوی تر که برای وب سایت شما منحصر به فرد هستند، می توانید این کار را دشوارتر کنید. با افزودن کد زیر در پرونده wp-config.php به راحتی می توانید این کار را انجام دهید . بسته رمز عبور محافظی این امکان را برای شما فراهم می کند تا با استفاده از کلمه عبور از فایل های خود محافظت کنید.

دوستان، پیشنهاد میکنم برای دانلود این قالبهای رایگان هم به سراغ مارکتهای معتبر بروید و به هیچ عنوان آنها را از سایتهای ناشناخته وب یا کانالهای تلگرام دانلود نکنید. سایتهای محبوبی مثل فیسبوک، پینترست، لینکدین و بسیاری دیگر اهمیت پوشنوتیفیکیشن را درک کردهاند و از آن استفاده میکنند. برای درک عدد ۷۷۷ میتوانید به آموزش لینوکس مقدماتی برای هکرها مراجعه نمایید. با نصب این افزونه هم می توانید سایت خود را در دست ساخت قرار دهید و هم کاربران را ثبت نام کنید و ایمیل آنها را دریافت نمایید تا به آنها اعلام کنید سایت شما از چه زمانی را نمایی خواهد شد. افزونهای ضروری که با وجود لیموهاست نیازی به آن ندارید!

افزایش سرعت وردپرس در این قسمت تمام بخشهای مهم وردپرس و مجوزهای فایل پیشنهادی ذکر شده است. پس از کلیک بر روی قسمت نمایش» پوستهها این امکان به شما داده میشود که قالبهای وبسایت خود را مدیریت کنید. شما به راحتی با نصب و فعال سازی افزونه می توانید عنوان آن را در پنل ادمین در قسمت منو عنوان افزونه را ملاحظه کنید و به تنظیم کردن آن بپردازید. بعد از آنالیز پیشنهاد می شود با دیگر ابزار ها مجدد تست انجام دهید و نتایج را با یکدیگر مقایسه نمایید.

ماژولهای هدفگیری صفحهی این افزونه به شما امکان میدهد صفحات جداگانه را هدف قرار دهید. علاوه بر این موارد میهن پنل امکانات بینهایت دیگری را در اختیار شما قرار میدهد که با نصب این افزونه امکان بهرهمندی از این امکانات را خواهید داشت. پس از مدتی فعالیت، به خصوص فعالیت خوب سئوی کلاه سفید، متوجه خواهید شد که توجه رقبا را جلب کردهاید. البته این سیستم مدیریت محتوا همواره در معرض تهاجم هکرها و مهاجمان قرار دارد و با رعایت نکات سادهای که در این مقاله به آنها پرداخته شد میتوان راههای نفوذ آنها را مسدود کرد. با استفاده از وردپرس شوند. هدف گذاری در سطح صفحه: اگر درنظر دارید پیام هدفمندی را در صفحات جداگانهی سایتتان به یک دسته خاص از افراد نشان دهید، واقعا خوششانس هستید. البته با تمامی این صحبتها این تصمیم بر عهده شماست که کدامیک از افزونههای بالا را برای هرچه بهتر شدن سایتتان استفاده کنید پس سعی کنید برای داشتن یک وبسایت حرفهای هوشمندانه عمل کنید!

کد نوشته شده ضعیف،از کد استاندارد وردپرس که کاهش سرعت وب سایت را نشان میدهد و باعث بارگذاری غیر ضروری روی سرور شما میشود پیروی نمیکند. در مرحله بعد پوشهای را که از فایل پستی استخراج کردهاید در پوشه / wp-content / plugins / در سرور وب خود، بارگذاری کنید. کمپین های موبایل: با استفاده از این ابزار میتوانید optinهایی ایجاد کنید که به طور یکپارچه روی تلفن همراه کار می کنند. این مقاله درباره امنیت وردپرس است و افرادی که دوست دارند درباره وردپرس، امنیت و اهمیت آن و یا افزونههایی که میتوان استفاده کرد، اطلاعات بیشتری کسب کنند، تا پایان با ما همراه باشند. برای دانلود قالب وودمارت به همراه اپلیکیشن موبایلی آن و همچنین بیش از 5 ساعت فیلم آموزشی طریقه استفاده از این قالب و همچنین دمو مشابه دیجی کالا به لینک زیر مراجعه کنید.

پلاگین وردپرس

وردپرس به طور پیشفرض ایمیلهای سایت شما را از جانب سروری که به عنوان میزبان سایت انتخاب کردهاید ارسال میکند. در طرحهای پریمیوم خدمات مشتری و پشتیبانی بهتری ارائه میشود و وبمستران میتوانند به انتخاب خود از اسکنهای مکرر استفاده کنند. هرچه بیشتر این آزمون را انجام بدهید، نرخ تبدیل بهتری را تجربه خواهید کرد. هر چه تعداد گزینه های اضافه شده کمتر باشد ، تاثیری مثبت بر تجربه کاربر خواهد داشت. چه تعداد از این افزونه ها زیادی است؟ زمانی که سایت شما رو به رشد است، تعداد این اسپمها نیز افزایش مییابد. زمانی که از نسخه قدیمی وردپرس و افزونه و قالب ها استفاده بشه مسیر رو برای قدم زدن هکر ها آماده کردین. سیستم مدیریت محتوای دروپال یک سیستم قدیمی می باشد که متن باز بوده و برای اولین بار در سال ۲۰۰۱ عرضه شده است. با OptinMonster میتوانید پاپ آپهای مختلف را به بازدیدکنندگان جدید، بازدیدکنندگان قدیمی و مشتریانتان را به صورت جداگانه نشان دهید.

با استفاده از وردپرس شوند.

دلیل هک گسترده سایت های وردپرسی چیست؟ افزونه upme پنل تنظیمات بسیار قوی دارد و شما میتوانید حریم خصوصی خود را به طور کامل مدیریت کنید، این افزونه این امکان را دارد که نوار مدیریت را از دید کاربرانی که مدیر نیستند پنهان کند علاوه بر این upme امکان گسترش قابلیتهای افزونه را به دلیل داشتن ماژولهای فراوان فراهم کرده است و دهها ویژگی دیگر که با نصب این افزونه در اختیار شما قرار میگیرد. متداول ترین دلیل کندی در سرعت سایت، این است که از هاست هایی با نسخه منسوخ شده (HTTP/1.1) استفاده شده است.

هکرها با استفاده از نوشتن برنامههای مختلف، شروع به تست رمزها با سرعت بسیار بالا میکنند و اگر این رمز ساده باشد خیلی راحت به آن دسترسی پیدا خواهند کرد. ما در طول سالهای گذشته بسیاری از آموزش های بهینه سازی سرعت وردپرس را با روشهای بهینه سازی و سرعت بخشیدن به وردپرس منتشر کرده ایم. نویسنده های افزونه زمان زیادی قرار میدهند،سخت کار میکنند و در نوشتن افزونه خلاقیت به کار میبرند. این افزونه دارای فونتهای اختصاصی میباشد در افزونهی UserPro این امکان در اختیار کاربران شما قرار میگیرد که بتوانند عکس و نام خود را تغییر دهند، قابلیت اینکه کاربران محتلف یکدیگر را دنبال کنند نیز در این افزونه وجود دارد. این افزونه قابلیت های بسیاری دارد. ما سعی کردیم در لیستی بسیار گلچین و خلاصه، ضروری ترین افزونه های وردپرس را که برای وبمستران در سال ۲۰۲۲ بهترین کاربرد را رقم میزنند، ارائه کنیم. آمار مهم برای شما تجزیهو تحلیل میشوند و آن چه که باید بدانید به شما ارائه میشود.

نیازی نیست دیتا آنالیست باشید یا تخصص زیادی در آنالیز داده داشته باشید. UPME یکی دیگه از افزونههایی است که شما با نصب آن میتوانید یک صفحه عضویت برای وبسایت خود داشته باشید، رسپانسیو بودن این افزونه یکی از مهمترین عواملی است که این افزونه را از دیگر افزونههای رایگانی که موجود است جدا میکند، به این معنی که کاربر هنگام ورود به سایت میتواند با آیپد، آیفون و یا هر تلفن همراهی بدون نگرانی از بههم ریختن صفحه به فعالیت در وبسایت شما بپردازید.

ما باید به دنبال تعادل بین سرعت سایت و قابلیت های آن باشیم. این افزونه در مواقعی که شما در صفحه ورود و عضویت مشکل دارید به کمک شما میآید تا بتوانید فرمهای ورود را شخصیسازی کنید، شما با استفاده از این افزونه این قابلیت را برای کاربران خود ایجاد کنید که تنها با ایمیل در وبسایت شما ثبت نام کنند همچنین امکان تایید ایمیل از طرف کاربر شما نیز وجود دارد، زبان فارسی این افزونه در دسترس است و شما میتوانید از آن استفاده کنید. نیتروپک یکی از محبوب ترین و برترین افزونه های افزایش سرعت سایت وردپرسی است که خوشبختانه نسخه فارسی سازی شده آن هم در مارکتهای ایرانی موجود است. در آن آموزش به این نکته اشاره کردیم که فارسی سازی یک قالب، تنها با ترجمه قالب به زبان فارسی به اتمام نمیرسد.

افزونه وردپرس در بازار امروزه با پیشرفت کسب و کار آنلاین، مراجع بسیار زیادی برای ارائه یقالب ها به وجود آمده اند. و آخرین افزونه، افزونه ای که بسیار کانفیگ پذیر و آسان است که شما می توانید با کمک آن روزشمار و شبکه های اجتماعی را اضافه کنید. در این آموزش ما افزونه WP Super Cache را معرفی می کنیم که یکی از بهترین افزونه های کش وردپرس است. افزونه های رایگان و پولی متعددی برای کش وردپرس وجود دارند که اکثر آنها دارای امکانات و قدرت مناسب در این زمینه هستند اما بجای معرفی چندین افزونه مختلف ما سعی کردیم 5 افزونه کش وردپرس که دارای بالاترین میزان امتیاز در میان افزونه های کش هستند را برای سایت بی تم (betheme.ir) شما معرفی کنیم.

همانطور که قبلا ذکر شد برخی افراد به افزونه ای که خوب کار میکنند رای نمیدهند،شما میتوانید با شکستن این روند کمک کنید. لایسنس قانونی فونتها در محصولات باعث عدم ایجاد مشکلات حقوقی در کسب و کار آینده شما خواهد شد. آن ها همچنین با کارهایی که در کنار هم انجام می دهند، باعث می شوند که کلیه رفتارهایی که یه سایت می تواند داشته باشد را بصورت کاملا سازمان یافته، مدیریت کنند. در واقع با این ویژگی میتوانید محتوای مختلف، سرفصلها، طرحبندیها و استایلهای مختلف را آزمایش کنید تا ببینید تمایل کاربران شما به چه سمتی است. این ویژگی پس از چندین بار تلاش ناموفق برای ورود، کاربران مشکوک را بلاک می کند. این شرکت ها دائما شبکه خود را از لحاظ وجود فعالیت های مشکوک بررسی می کنند، از ابزارهای حرفه ای برای جلوگیری از حملات DDoS استفاده می کنند، همیشه نرم افزارهای سرور، نسخه های PHP و سخت افزار خود را آپدیت نگه می دارند.