افزونه وردپرس چیست و چه کاری میکند؟

وردپرس مثل هر سیستم دیگه ای یک بخش جداگانه برای نظرات کاربران دارد و شما می تونید در این بخش کامنت های کاربران رو مدیریت و منتشر کنید. تصاویر نسبت به متن حجم خیلی بیشتری دارند و همین امر باعث میشود که بخش عمده حجم یک صفحه را عکسهای آن صفحه تشکیل دهند پس بهینه کردن آنها اهمیت ویژه ای دارند. میتوانید فیلدهای «License» را بهعنوان GPL و URL را به همان صورت رها کنید. بهعنوان مثال کاربر این امکان را دارد که تصویر موردنظر خود را بر روی پنل کاربری خود قرار دهد. سازگاری: اگر نمی خواهید قالب فعلی وردپرس خود را برای یک افزونه صفحه ساز تغییر دهید، اولین موردی که باید در نظر داشته باشید این است که آیا افزونه صفحه سازی که موردنظر شما است با قالب شما سازگاری دارد یا خیر.

اما این شیوه یا ظهور سیستم مدیریت محتوا یا همان content management system که به اختصار CMS خوانده میشود، شکسته شد؛ در واقع CMSها رابط گرافیکی آسان و مجموعهای از ابزارها برای ویرایش، ایجاد و انتشار محتوا در بستر اینترنت، بدون نیاز به نوشتن حتی یک قطعه کد از ابتدا را ارائه میدهند. این افزونه با تمام قالب های وردپرس کار می کند و امکان کنترل کامل محتوا را به شما می دهد. وب سایت را به دلیل داشتن بدافزار و ویروس و حدود 50،000 وب سایت را هر هفته به دلیل فیشینگ phishing در لیست سیاه خود قرار می دهد و بلاک می کند. این بدان معناست که پلاگین ها تقریبا برای هر عملکرد یا ویژگی های مورد نیاز در وب سایت شما ایجاد شده اند. این extension ها به شما اجازه می دهند ویژگی های پیشرفته بسیاری را بدون نوشتن یک خط کد به فروشگاه خود اضافه کنید.

آکادمی شادمان بخشی را برای خدمات افزایش سرعت سایت در نظر گرفته است تا بنا به هر دلیلی اگر نتوانستید سرعت لود سایت وردپرسی خود را خودتان انجام دهید این کار را به تیم ما بسپارید تا بتوانیم سرعت سایت شما را در بهینهترین حالت ممکن بهبود دهیم. کپچا از دید یک کاربر میتواند اندکی آزار دهنده به نظر برسد (به ویژه اگر ضعیف اجرا شود). هدف تماس هر چیزی میتواند باشد: بهمنظور دریافت بازخورد از کارتان، رساندن شما به معاملات کسبوکاری و یا ارائه پیشنهادات کلی، لذا داشتن یک صفحه کسبوکاری تماس با ما با یک طراحی خوشفرم برای شما یک باید بهحساب میآید. برای مطالعه توضیحات مربوط به هر افزونه کاربردی می توانید روی آن کلیک نمایید و به صفحه توضیحات آن منتقل شوید. برای مشاهده تنظیمات کامل این افزونه میتوانید صفحه مربوط به پلاگین پیامک وردپرس در آزمایشگاه وب سرویس ملی پیامک را مطالعه کنید. در عوض حمل و نقل پیشرفته در WP eCommerce رایگان است در حالیکه در ووکامرس باید add-on مربوط به آن را بخرید.

پس اگر خواستید بخش مدیریتی یک پلاگین رو ویرایش کنید از فایل هایی با داشتن عنوان admin استفاده کنید. در بخش ویرایش پلاگین وردپرس همین امر صدق می کند و فایل هایی که عنوان آنها شامل functions می باشد مربوط به بخش توابع مورد استفاده در پلاگین هستند. این پلاگین قدرتمندترین افزونهای است که میتواند از سایت شما بهصورت قوی در مقابل اسپمها محافظت کند. یکپارچگی – میتواند با MailChimp,bbPress و BuddyPress نیز ترکیب شود. شما می توانید با استفاده از هاست وب خود، به صورت دستی یا با استفاده از بهترین افزونه های انتقال سایت وردپرس اقدام به ساخت سایت استیجینگ نمایید. بسیاری از کاربران وردپرس اهمیت هک شدن نسخه پشتیبان و امنیت وب سایت را درک نمی کنند. از آنجایی که TablePress برای دانلود رایگان است، باعث کاهش بودجه شما نمی شود.

افزونه وردپرس

برای غیر فعال کردن این ویژگی در سایت می توانید از افزونه DiSable XML-RPC استفاده کنید. این صفحه ساز با بیشتر افزونه های معروف مانند افزونه WooCommerce ، افزونه Disgus و افزونه Yoast SEO کار می کند. این قالب دارای 50 دموی آماده است، بدون نیاز به نصب هیچ افزونه ای همه نیازهای شما را پاسخ می دهد، دارای کدنویسی بهینه و استاندارد است، امکان چندفروشندگی را در سایت فراهم می کند و بیشمار امکانات دیگر. به عبارت دیگر این پلاگین یک پلاگین است با امکانات نامحدود. از این رو میتوان گفت قالب های ما مناسب انواع کسب و کار هستند و ما میتوانید برای هر کسب و کاری یک قالب شرکتی وردپرس و یا پوسته شرکتی وردپرس را به شما معرفی کنیم. حالا شما بعنوان یک طراح سایت حرفه ای باید نحوه کار با افزونه ووکامرس و راه اندازی فروشگاه آنلاین با افزونه ووکامرس را بلد باشید ضمن اینکه برای ووکامرس افزونه های مکمل زیادی هم وجود دارد که گاهی نیاز داریم از آنها هم استفاده کنیم بطور مثال برای راه اندازی سیستم علاقه مندی ها، اضافه کردن امکان کیف پول، افزونه های بازاریابی و…

در ادامه آموزش وردپرس به سراغ نصب دستی افزونه در وردپرس رفته ایم و میخواهیم آموزش نصب دستی افزونه وردپرس را ارائه دهیم تا در صورتی که نتوانستید نصب افزونه وردپرس را در پیشخوان انجام دهید نصب افزونه وردپرس را به صورت دستی انجام دهید. ما هم قول میدهیم بهترین آموزش طراحی قالب وردپرس را در ارائه دهیم. طراحی روان و ساده این صفحه ساز به شما کمک می کند تا حتی اگر قبلاً از سازنده صفحه استفاده نکرده اید، آن را سریعتر درک کنید. این امر باعث میشود سرعت سایت وردپرسی شما بسیار افزایش یابد چون لازم نیست زمانیکه کاربر هنوز به پایین صفحه سایت شما نرفته تصاویر را دانلود کند. این فروشگاه روی وردپرس اجرا می شود اما فرآیند پیکربندی بسیار سریعی دارد و ابزار قابل فهمی را برای افراد مبتدی فراهم می کند.

نسخه رایگان WPForms Lite برای کسانی که به دنبال یک راه حل ساده اند در اختیار شما قرار داده شده است. اگرچه افزونه المنتور ویژگی ها و ابزارک های بسیار زیادی دارد که با استفاده از آنها می توانید صفحات زیبا و حرفه ای بسازید، با این حال اگر می خواهید قدرت طراحی خود را به سطح بالاتری رسانده و سایت تعاملی تر و کاربرپسندتری داشته باشید می توانید از بهترین افزودنی های المنتور که هم به صورت رایگان و هم پرمیوم عرضه شده اند، استفاده کنید. افزونه wp rocket یک افزونه بسیار قدرتمند برای افزایش سرعت سایت وردپرسی میباشد. انتخاب یک قالب خوب برای همیشه کار شما را آسان می کند و پس از این با خیال راحت به طراحی سایت خود بپردازید ، پس از طراحی نوبت به انجام کار های جزئی مانند سئو است که با آموزش های سئو موجود در سایت می توانید رتبه سایت خود را در گوگل افزایش دهید و به درآمد بسیار زیادی دست پیدا کنید.

پلاگین وردپرس سازنده بک اند این صفحه ساز که در مخزن وردپرس موجود است برای اعمال تغییرات سریع و فوری مناسب است و بهتر است برای ایجاد صفحات جدید از آن بی تم استفاده نشود. بهتر است موارد یک تا 7 حتما نوشته شود. همچنین با پشتیبانی افزایش دوره افزایش سرعت سایت میتوانید مشکلات و دغدغههای خود را در زمان افزایش سرعت سایت مطرح نمایید و پس از بررسی پشتیبان دوره این موارد را به راحتی برطرف نمایید. بخش کتابخانه به شما امکان می دهد تا در هر زمان از کار، هر ردیف متشکل از مجموعه ای از add-on ها را ذخیره کنید. این پلاگین از مهمترین افزونه ها برای فروشگاه سازهای آنلاین است.

افزایش سرعت وردپرس

تنظیمات امنیتی: متخصصان امنیت لولسا شروع به ایمن سازی سایت بنا به سفارش شما می کنند. امنیت وردپرس موضوعی است که اهمیت زیادی برای هر صاحب وب سایت دارد. به همین دلیل برای ساخت سایت، باید از سیستم مدیریت محتوایی استفاده کنیم که امنیت آن تضمین شده باشد. در این قالب از صفحه ساز پیشرفته المنتور استفاده شده و قابلیت سفارشی سازی دارد، به طوری که می توانید در همه بخش های سایت تغییراتی اعمال کنید، از جمله تغییر رنگ، تغییر تصاویر، متن ها و … یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد از طریق اینترنت ساخت یک فروشگاه آنلاین است. پشتیبانی خوب و بهموقع آن هم از طریق تیکت یکی از بخشهای اصلی یک سیستم است و باید در اولویت کارها قرار بگیرد تا سیستم رشد کرده و موفق شود. یک روش ساده تر و سریع تر این است بدون مراجعه به هاست و از طریق پیشخوان به فایل های پلاگین دسترسی داشته باشید.

این افزونه توسط تیم Elegant Themes که یک شرکت معروف قالب ها و افزونه های وردپرس است، ساخته شده است. در جلسه 23 آموزش رایگان وردپرس به آپدیت افزونه ها می رسیم. همچنین هدایت کاربران به صفحه ثبت نام و هدایت کاربران به لینک ورود به وردپرس را در این جلسه بررسی می کنیم. آموزش 40 جلسه ای این صفحه همیشه رایگان است و همچنین دوره قدم به قدم که برای مدت محدود رایگان شده است. این ویژگی به شما امکان می دهد تا مجدداً از کار خود استفاده کنید که باعث صرفه جویی در وقت شما می شود. در حالی که ووکامرس را تنها در وردپرس می توانید استفاده نمایید.

پلن رایگان افزونه Ecwid برای ساخت یک فروشگاه آنلاین عمومی مناسب است و می توانید ویژگی های سبد خرید رسپانسیو، پشتیبانی برای حداکثر 10 محصول و امکان فروش روی چندین سایت را داشته باشید. با هومن، چندین طرح بندی صفحه، سرصفحه سفارشی، پس زمینه، لوگو و گزینه های رنگ را دراختیار دارید. اسکرپس Scrapes یک پلاگین وردپرس است که محتوایی را از یک وبسایت به وب سایت شما برای یک بار یا برای چندین بار در بازه های زمانی مشخص بصورت خودکار کپی میکند. شما به راحتی می توانید ووکامرس را با استفاده از سفارشی ساز وردپرس، سفارشی سازی کرده و ظاهر آن را به مطابق ظاهر کلی وب سایت خود کنید.

مستندات افزونه WP eCommerce دقیق و کامل است و همه چیز از جمله نحوه نصب و راه اندازی، راه اندازی درگاه پرداخت و هندل کردن extension ها مانند کارت طلایی و … همچنین تغییرات در قالب ها را نیز می توان با استفاده از قالب های فرزند ( child theme ) در قالب اصلی اعمال کرد. فونتهای تاثیر مستقیم در سرعت لود سایت شما دارند و در حال حاضر فونتهایی مانند فونت BYekan, IRANSans, Dana, Shabnam بسیار استفاده میشوند و این فونت ها دارای حجم و فرمت های مختلفی برای استفاده در اختیار کاربران قرار دارند اما فرمت فونتای که ما باید وب سایت خود استفاده کنیم woff , woff2 میباشد و نیازی به فراخوانی دیگر فرمت ها برای استفاده در وب سایت نیست و با این کار میتوانید هم حجم درخواستها برای فراخوانی این فونتها و هم حجم صفحه را کاهش دهید که این امر باعث بهبود سرعت سایت میگردد.

سپس ، روی نصب کلیک کنید تا قالب به وب سایت شما اضافه شود. بسیاری از افزودنیهای پیشرفته WooCommerce در مقایسه با Shopping Cart & eCommerce Store بسیار گران هستند. Shopping Cart & eCommerce Store برای صاحبان مشاغل کوچک که می خواهند بدون نیاز به آموزش فروشگاه آنلاین زیبایی ایجاد کنند، ساخته شده است. Shopping Cart & eCommerce Store بیشتر شبیه یک پلتفرم تجارت الکترونیک SaaS مانند Squarespace یا Wix است. در ادامه معرفی بهترین افزونه های فروشگاه ساز وردپرس دو پلتفرم SaaS معروف که می توانید آن را با وردپرس ادغام کنید را معرفی می کنیم.

پس اگر شما هم صاحب یک سایت هستید پیشنهاد میکنیم حتما این موارد را رعایت کنید و سرعت سایت خود را افزایش دهید تا با رعایت چند نکته ساده میتوانید نتایج بسیار خوبی برای سایت خود بگیرید. نکته جالب توجه در مورد افزونه Beaver Builder این است که حتی اگر به کار با این افزونه ادامه ندهید، محتوای شما به ویرایشگر وردپرس منتقل خواهد شد. سپس ، روی نصب کلیک کنید تا قالب به وب سایت شما اضافه شود. فروشگاههای آنلاین و پلتفرمهای تجارت الکترونیک از بزرگترین وب سایتهای حال حاضر جهانند. Mobify : یک پلت فرم محبوب دیگر برای راه اندازی وب سایتهای تطبیقی برای دستگاههای تلفن همراه است (موبیفای اغلب برای ساخت نسخه موبایل برای عکس بلاگها و وبسایتهای فتوگالری است. ما تا کنون وب سایتهای زیادی را از لحاظ سرعت بهینه سازی کرده که میتوانید از بخش خدمات سرعت سایت مورد بررسی قرار دهید. Divi Builder یک افزونه قدرتمند و یکی از بهترین افزونه های صفحه ساز وردپرس است که به شما امکان ایجاد هر نوع طراحی در وب سایت خود را با استفاده از سازنده کشیدن و رها کردن می دهد.

این نقش تمام مجوزها را دارد.در وردپرس شبکه، مدیرکل تمام مجوزها را برای یک سایت دارد در حالی که super admin به پنل مدیریت شبکه دسترسی دارد. پنل مدیریت وردپرس طراحی زیبا، ساده و کاربر پسندی دارد بطوری که اگر برای بار اول وارد پنل مدیریت وردپرس شوید در چند دقیقه میتوانید با آن ارتباط برقرار کنید و نحوه کارکرد و کاربرد هر بخش را حدس بزنید. در این بخش اگر ببینید افزونه ای که در هاست وردپرس نصب کردیم در بخش افزونه های نصب شده وردپرس نمایان می شود. این افزونه ها که در دسته افزونه کاربردی قرار گرفته اند به راحتی قابل تهیه و نصب هستند و به راحتی می توانید از آنها استفاده نمایید. به عنوان مثال، این افزونه به شما امکان می دهد تا از قالب ها و افزونه های بسیار زیاد وردپرس برای تقویت فروشگاه خود استفاده کنید. مدیریت یک سایت بدون دسترسی به آمار و داده های آن همچون هدایت یک کشتی بدون قطب نماست، اگرچه ممکن است با تلاش فراوان کشتی به مقصد برسد ولی در طول راه سختی های بسیار زیادی را باید تحمل کرد.