افزونه یا پلاگین های کاربردی وردپرس را بیشتر بشناسیم

اما از آنجا که آن ها با استانداردهای مشابه وردپرس مطابقت ندارند، معمولاً امنیت کمی وجود دارد. شاید در نگاه اول، بهبود ایمنی و افزایش سطح امنیت وبسایت کمی دشوار به نظر برسد اما در این مقاله از پشتیبان وردپرس قصد داریم که به کمک چند کلیک ساده و بدون یک خط کدنویسی این روشها را به شما نمایش دهیم. اگر می خواهید با راه های سریع تر کردن سایت های وردپرس به صورت کامل آشنا شوید، مقاله راهنمای جامع افزایش سرعت وردپرس را مطالعه کنید. شاید در اولین فرصت یک دزدگیر نصب کنید یا حتی به یک شرکت امنیتی زنگ بزنید و درخواست کنید تا در فروشگاه تان دوربین های امنیتی نصب کنند، در مراحل بعدی ممکن است از قفل های قوی تر با امنیت بالاتر برای درب های فروشگاه استفاده کنید یا حتی اگر فروشگاه تان بزرگ تر باشد ممکن است یک تیم سکوریتی استخدام کنید تا به صورت شبانه روزی از دارایی های شما در آن فروشگاه محافظت کنند.

افزونه وردپرس

افزونه OptinMonster ابزاری بسیار مفید است که به شما امکان میدهد برای سایت خود تبلیغاتِ تولید سرنخ یا اصطلاحا لید، تولید کنید. این ابزار به شما امکان تایید هویت از طریق Google Authenticator را فراهم می نماید. 15- از تایید هویت دو مرحله ای گوگل برای افزایش امنیت سایت وردپرسی خود کمک بگیرید ! داشتن دو گذرواژه به هیچ وجه اشتباه نمی باشد، برعکس، اینکار به افزایش امنیت بخش مدیریت وب سایت تان می افزاید. اما افزایش سرعت سایت صرفا به این موارد محدود نیست. به جز این موارد، ویژگی­های پراکنده­ای دارد اما مواردی که گفته­شد، تمام امتیازات مربوط به این پلاگین افزایش سرعت وردپرس می­باشد.

چرا سرعت فروشگاه اینترنتی مهم است؟ Easy Digital Downloads نام افزونه قدرتمند وردپرس در طراحی و راهاندازی سایت فروشگاه فایل است، توسط این افزونه شما میتوانید بهصورت رایگان سایت فروشگاه فایلهای دانلودی خود را راهاندازی کنید. در واقع بهترین پوسته های فروشگاهی که انواع فروشگاه ها را در بر می گیرد قرار داده ایم. برای اضافه کردن قالب جدید باید بر روی دکمه افزودن پوسته تازه کلیک کنید. از منوهای پیشخوان وارد بخش نمایش و سپس پوسته ها می شویم. بیشترین مورد استفاده این افزونه در مکان های عمومی مانند کافی نت ها می باشد که خطر سرقت گذرواژه همواره کاربران را تهدید می کند. افزونه گذرواژه یکبار مصرف با ارائه گذرواژه هایی که تنها برای یکبار ورود قابل استفاده می باشند امنیت بخش مدیریت وب سایت شما را تضمین می کند.

هدف قالب های چند منظوره کمک به شما در ساختن سریع و آسان وب سایت های منحصر به فرد، با کمترین هزینه ممکن است. قالب املاک در واقع سبکی از ساخت سایت است. برای اینکار تنها لازم است افزونه AskApache Password Protect را دانلود و نصب نمایید. دقیقا به همین شکل، خریدن تنها یک هاست و دامنه به معنی داشتن یک وبسایت نیست. با این کار مهاجم میتواند از راه دور به وبسایت قربانی دسترسی داشته باشد. البته افزونه های دیگری نیز نظیر افزونه ویژوال کامپوزر برای طراحی صفحات سایت وجود دارد اما چون افزونه المنتور جدیدتر و بهینه تر است پیشنهاد ما در ادامه آموزش وردپرس صفحه ساز المنتور است پس پیشنهاد می کنم بعد از دیدن کامل آموزش وردپرس سراغ آموزش المنتور رایگان در سایت کیت وردپرس بروید و این دوره رو با دقت بگذرونید. بعد از ۳۰ روز به شما یک دستورالعمل و راهنما در قالب توصیه نامه در تیکت به شما داده خواهد شد که اگر آن موارد رعایت شوند سایت شما هرگز به روشهای عمومی هک نخواهد شد.

درصورتیکه هکرها به این فایل دسترسی پیداکنند، هک شدن سایت شما 100% است، بنابراین باید راه دسترسی به این فایل را با مخفی کردن این فایل باید ببندیم. این الگوریتم رمز عبور های شما را هش می کند و بدین ترتیب فقط قابل خواندن توسط پایگاه داده می باشد و کراکر ها نمی توانند به راحتی آن را با استفاده از این الگوریتم کشف نمایند. پایگاه داده در افزایش سرعت لود سایت وردپرس نقش مهمی دارد. به همین دلیل ما در این مقاله تلاش کردیم تا علاوه بر پاسخ به سوالات بالا، عوامل کاهش سرعت وب سایت ورد پرسی، چرایی اهمیت سرعت وب سایت و همین طور راه های عملی برای ارتقا و بهبود سرعت وب سایت را برای شما توضیح بدهیم، پس تا انتهای مقاله همراه وب سایت دیجیتال مارکتینگ ایکاد باشید. به صفحهی افزونه در وب سایت رسمی وردپرس رجوع کنید و بر روی تب پشتیبانی کلیک کنید تا بتوانید سؤالات خود را مطرح کنید.

افزایش سرعت وردپرس

در نهایت ترجمه ها را ذخیره کنید. در نهایت در انتخاب هاستینگ خود بسیار دقت نمایید. در نهایت فایل را ذخیره کنید. وقتی قصد دارید یک وبسایت شرکتی راهاندازی کنید قطعاً باید دنبال بهترین قالب شرکتی وردپرس باشید. بی دلیل نیست استفاده بسیاری از طراحان این عرصه از این قالب! برای افزایش امنیت این پوشه میتوانید از کارهایی مثل رمزگذاری روی پوشه wp-admin در هاست سی پنل استفاده کنید. اقدام به تغییر و تظیم افزونه موشک وردپرس برای افزایش سرعت سایت خود کنید.

آنگاه آدرس موردنظرتان را برای لینک ورودی سایت خود تعریف کنید. البته شما می توانید به صورت دستی کدهای CSS سایت خود را ویرایش کنید. بسیاری از فعالیت های لازم برای رسیدن به این هدف، باید به صورت دستی انجام شده و با افزونه قابل انجام نیستند. با استفاده از این قابلیت خواهید توانست گامی بلند در تامین امنیت وردپرس خود بردارید. در هر حال بعد از این که قالب دلخواهتان را خریداری کردید، می توانید از دو پوشه موجود در آن برای نصب قالب استفاده کنید. این افزونه گذرواژه را کدگذاری می کند و همچنین مجوز های فایلی با امنیت معتبر را برروی هر دو قرار می دهد. درست میکنم و داخل پوشه یک فایل php با همین اسم می سازم. اگر مشکلی با ادیت کردن کدهای CSS و یا PHP ندارید، میتوانید کدهای قالب خود را مستقیماً ویرایش کنید تا نتیجه دلخواهتان را به دست آورید.

بنابراین با تغییر آن میتوانید از ورود افراد غریبه به وردپرس خود جلوگیری نمایید. رعایت تمامی این قدمها به معنای جلوگیری ۱۰۰% از هک شدن نیست. بلکه مانند قفل فرمان اتومبیل که دزد را معطل می کند، این موارد نیز کار هکر در هک کردن سایت وردپرسی شما را به تاخیر می اندازد که در نهایت ممکن است هکر بی خیال ماجرا شود و یا با کل کل فراوان، تا شما را هک نکند، دست برندارد! بدین منظور شما میتوانید با فعال سازی افزونه Limit Login Attempt، برای تعداد تلاش کاربر در ورود به سایت محدودیت تعیین نمایید، با این کار هکر ها شانس کمتری برای رمزیابی دارند و در صورت اعمال محدودیت کاربر برای مدت زمان مشخصی از ورود به سایت محروم خواهد بود. این انتخاب گسترده است زیرا بیش از 50،000 افزونه مختلف وجود دارد و تعداد آن ها در حال افزایش است.

در پلاگین­های رایگان وردپرسی، پشتیبانی هیچ مفهومی ندارد و در صورتی که برای آن مشکلی به وجود بیاید هیچگونه راهنمایی برای آن وجود نخواهد داشت. در صورتی که هر مشکلی برای نصب افزونه روی وردپرس دارید یا اینکه سوالی برای شما در خصوص نصب پلاگین در وردپرس به وجود آمده که میتوانم به شما کمک کنم، از بخش نظرات ارسال کنید. با استفاده از پلاگین ها می توانید کارهای خود را سریع تر و راحت تر انجام دهید و برای داشتن یک سایت حرفه ای نیازی هم به داشتن دانش برنامه نویسی یا کد نویسی ندارید.

تصاویر همیشه بیشتری زمان بارگذاری در صفحات را از کاربران میگیرند و اگر شما مقالهای با تصاویر زیاد داشته باشید سرعت سایت شما شدیداً افت میکند. همچنین افزونه ای با عنوان Secure WordPress موجود می باشد که همین عملکرد را ارائه می کند. در حالت عادی هنگامیکه گذرواژه یا نام کاربری اشتباه وارد شود، پیغام خطایی با همین عنوان نمایش داده می شود. امروزه سایتهای بسیار زیادی با استفاده از وردپرس ایجاد شدهاند و در واقع وردپرس یک سایت ساز بزرگ جهانی است که توانایی اجرای سایتهای بزرگ و کوچک را به خوبی دارد و میتواند به شما کمک کند که کسب و کار آنلاین خود را ایجاد کنید و از این طریق فروش خود را شروع کنید تا در سطح اینترنت بازاریابی بسیار عالی و فروش بسیار خوبی را کسب کنید. سلام دوستان؛ امنیت یکی از مهمترین جنبههای ایجاد کسبوکار آنلاین در فضای وب میباشد. افزونه های فروشگاهی، صفحه ساز، فرم ساز، افزونه های بهینه سازی و سئو، پروفایل های کاربری و امنیت مهمترین دسته بندی های پلاگین ها هستند.

در این حالت، مهمترین چیزی که می تواند به شما کمک کند امنیت وب سایت خود بالا ببرید، محدود کردن تعداد تلاش در ورود به سایت می باشد. به همین علت است که افزودن تصاویر با کیفیت بالا مهم است. به هر حال برای اینکه اشتباهی در انجام این کار صورت نگیرد بهتر است در این مورد با طراح سایت خود مشورت کنید. شما برای ورود به بخش مدیریت سایت خود میتوانید از کانال های رمزگذاری شده SLL استفاده کنید، با این کار آدرس های شما با //:https همراه خواهد شد.

درست میکنم و داخل پوشه یک فایل php با همین اسم می سازم.

حجم بالای اطلاعات میتواند فرایند بکاپ گیری، سرعت جستجو در پایگاه داده و عملکرد کلی وردپرس را betheme.ir دچار اختلال کند. برنامه هفتگی برای تهیه نسخه پشتیبان از پایگاه داده داشته باشید. نسخه وردپرس را از پوسته حذف کنید. برای این کار در پیشخوان وردپرس به مسیر نمایش » پوسته ها بروید و روی افزودن کلیک کنید. اگرچه این کار امنیت ۱۰۰% سایت را تضمین نمی کند، اما با تغییر مسیر ورودی، هکر را در مواردی که قصد هک رمز ورود شما را دارد با مشکل روبه رو می کند.

پلاگین وردپرس

این نکته بنظر پیش پا افتاده است اما در واقع یکی از مهمترین نکات در زمینه ایمن سازی بخش مدیریت سایت می باشد. در واقع امروزه افراد زیادی در زمینه امنیت سایت فعالیت میکنند که اعتماد به آنها سخت است و نمیشود به همین سادگیها سایت را به آنها سپرد تا امنیت سایت را تامین کنند. افزایش امنیت وردپرس به معضلی میان کاربران ی سیستم مدیریت محتوا تبدیل شده که سعی ما اتشار مطالب مفیدی دراین زمینه می باشد. سعی کنید از گذرواژه هایی استفاده کنید که براحتی قابل شناسایی نباشند، برای اینکار می توانید از نشانگر میزان امنیت گذرواژه که در وردپرس موجود است، استفاده نمایید. از رمز عبوری حاوی حروف بزرگ، کوچک، اعداد و کاراکترهای خاص استفاده کنید.

پوستهها را فقط از منابع معتبر تهیه و استفاده کنید. در این صورت فقط شخصی می تواند به این کد دسترسی یابد که به موبایل شما و به عبارت صحیح تر به شماره تلفن شما دسترسی داشته باشد. ذخیره نسخه پشتیبان وبسایت در رایانه شخصی توصیه نمیکنیم و درعوض، پیشنهاد میکنیم از برنامههای ذخیرهسازی مانند Google Drive استفاده کنید. اگر شما دانش کدنویسی داشته باشید، میتوانیم نرم افزارهای متن باز را به صورت دلخواه شخصی سازی کنید. پس ما میتوانیم خودمان کد قابلیتهایی که میخواهیم به سایتمان اضافه بشود را اضافه کنیم یا هرچقدر که خواستیم به آن کد بیفزاییم. متخصصان وردپرس فورا پس از یافتن هرگونه انواع در کد و یا رخنهی امنیتی، نسخه جدیدی از وردپرس را ارائه مینمایند که نسبت به نسخه قبلی امنیت بالاتری دارد. استفاده از افزونه نسبت به روش بالا بسیار راحت تر است.

در این دوره آموزشی، روش راه اندازی یک وب سایت حرفه ای بوسیله یکی از 122 قالب وردپرس که در فروشگاه قالب ثمین موجود است را بطور کامل آموزش خواهیم داد. روش های مختلفی در اینترنت به جهت حذف ورژن وردپرس ارائه شده است که بعضا نیازمند تغییرات در کد های سایت می باشد، ما در اینجا می خواهیم به روش دیگری اشاره نماییم که ساده و مطمعن می باشد. • مورد آخری که در این آموزش به آن اشاره خواهیم نمود حذف ورژن یا نسخه ی وردپرس سایت می باشد. با استفاده از این افزونه میتوانید به صورت Real-time محتواهای وبسایتتان را به سادگی ترجمه کنید؛ فقط کافی است روی متن مورد نظرتان کلیک کنید و ترجمه یا ویرایش آن را آغاز کنید. وظیفه قالب وردپرس به زبان ساده جمع آوری دادهها و محتواهای ذخیره شده و نمایش آنها در مرورگر میباشد. میتوانید انتخاب کنید که از ویرایشگر پیشفرض استفاده کنید و ویرایشگر قالب و افزونه را از وردپرس غیرفعال کنید.