افزونه WP Rocket افزایش سرعت سایت وردپرس

وردپرس کارایی های بی شماری در زمینه وب داره : سایت وبلاگی ، سایت فروشگاهی ، سایت خبری ، سایت شرکتی گوشه ای از سایت هاییه که میشه با وردپرس ساخت . وردپرس کارایی های بی شماری در زمینه وب داره : سایت وبلاگی ، سایت فروشگاهی ، سایت خبری ، سایت شرکتی گوشه ای از سایت هاییه که میشه با وردپرس ساخت .با وردپرس و قالب های آماده و پلاگین (افزونه) هاش میشه خفن ترین سایت هارو طراحی کرد . توی این سایت دوره ، قالب وردپرس ، پلاگین وردپرس ، و آموزش به فروش میرسه . اگه میخواهید طراح وب بشوید سایت های زیادی هست که وردپرس رو آموزش میدن . میلیون ها کسب و کار با وردپرس وبسایتشون رو زدن و نتیجه گرفتن که معروف ترینا هاشو دز ادامه میگم و اگر شما حتی طراح وب هم نباشید و صاحب کسب و کار هستید میتونید به متخصص های این حوضه بسپارید تا سایتتون رو با وردپرس بسازند !

بعد از به پایان رساندن مرحله سوم (ذکر شده در بالا)، باید مسیر قالب مادر را نیز، در فایل style.css قالب فرزند تغییر دهید. اون هم به این دلیله که وردپرس بازار اون هارو خراب کرده چرا چون دیگه نیازی نیست چرخ رو از اول اختراع کرد . وقتی سیستمی هست که میتونی خیلی راحت فروشگاه اینترنتی و وبلاگ و کلا وبسایت رو مدیریت کنه چرا ما بیایم چرخ رو از اول بسازیم؟ این سیستم مدیریت محتوا که در ابتدا با هدف ساخت وبلاگ راهاندازی شده، امکانات مورد نیاز را برای ساخت یک سایت در قالب وبلاگ دارد. چنان که از روی سلسله مراتب تمپلیت میتوان مشاهده کرد، این موارد هر فایل تمپلیت دیگر را که در پوشه قالب وجود داشته باشند باطل میسازند. یک راه ممکن برای جلوگیری از آسیب دیدن این پوشه این است که از پوشه wp-admin محافظت شود. شما در هربار ورود باید از رمز یک بار مصرف یا لینکی که برایتان ایمیل میشود استفاده کنید.

شما باید کمی وقت بگذارید تا وب سایت خود را آزمایش کنید و موارد مختلف از جمله پست ها، بخش نظرات، تصاویر و فرم تماس را بررسی کنید. توسط وردپرس میتوانید تواناییها، نمونه کارهای موفق و هر هنری که از دستتان برمیآید، برای مشتریان و مخاطبانتان به نمایش بگذارید. با نظارت بر فعالیتهای کاربران، متوجه خواهید شد که چه کسی مسئول آن تغییرات ناخواسته است و اگر شخص غیرمجاز به وبسایت وردپرس شما نفوذ کرده باشد، متوجه خواهید شد. دقیقا موضوع همینه وبسایت های کدنویسی بخاطر اینکه همه چیز رو از صفر میسازند هزینه های واقعا بالایی دارند ! در انتها این دوره شما یاد خواهید گرفت، چطور یک قالب وردپرسی کاملا حرفه را از صفر تا صد طراحی کنید و با قرار دادن آن در وب سایت های فروش قالب آن را به فروش برسانید و درآمد های میلیونی کسب کنید.

در نظر داشته باشید که تعدادی از قالبها در تنظیمات خود گزینه Minify کردن فایل های جاوا اسکریپت را دارند و تغییرات در راکت باعث بهم ریختگی سایت آنها خواهد شد. چیزهایی مثل استایل های CSS و جاوا اسکریپت های موجود برروی وبسایت و حتی بعضی از منابع تصویری و عکسها چیزهایی هستند که به عنوان مثال هر روز یا هر ساعت در وبسایت شما تغییر نمی کنند لذا لازم نیست که هربار که صفحه سایت را رفرش می کنید این موارد از سرور بارگزاری شود. از میان افزونه های رایگان و سفارشی فراوانی که وجود دارند، بعضی از آن ها از محبوبیت بیشتری در میان وبمستران برخوردار هستند. همان طور که در بخش بهینه سازی تصاویر گفتیم یکی از راههای بهبود سرعت صفحاتی که تصاویر زیادی دارند استفاده از ابزارهایی است که ویژگی Lazyload را ارائه میدهند. بنابراین روی لینک فعال کردن کلیک کنید تا افزونه روی سایت شما فعال سازی شود.

افزایش سرعت وردپرس

امروزه به منظور زیباسازی و ارائه رابط کاربری جذاب از کدهای CSS و JS زیادی استفاده میکنند. دستیابی به رتبههای بالای گوگل نشانه این است که بهزودی فروش زیادی را به خود اختصاص میدهید. بودن در صفحه اول گوگل آنهم با دو وب سایت برای سخت ترین کلمه کلیدی سئو نشان از آن دارد که این مجموعه توانمندی لازم را برای انجام پروژه های سئو دارد پس برای بهترین وب سایت با ما تماس بگیرید. با چند زبانه شدن سایت میتوان تمامی مطالب سایت در همان زبان ها ترجمه می شوند. این روز ها وقتی میخوای وارد دنیا ی وب بشی به احتمال زیاد اسم وردپرس رو می شنوی و تو این مقاله میخوام ببینیم برترین سایت ساز و سیستم مدیریت محتوا رو یعنی وردپرس چیه؟ معمولاً بعد از منقضی شدن یک Transient باید آن حذف شود، اما گاهی فرایند حذف اتوماتیک به مشکل روبرو میشود و اگر این مورد زیاد اتفاق بیافتد باعث کند شدن سایت شما میشود.

با فرم تماس 7 می توانید فرم های تماس های متعدد را مدیریت نمایید و به علاوه می توانید فرم و محتویات ایمیل انعطاف پذیری با نشانه گذاری ساده سفارشی ایجاد کنید . فرم شده در آژاکس تسلیم، CAPTCHA، Akismet فیلتر اسپم و غیره. گرویتی فرم برترین و حرفه ای ترین افزونه فرم ساز WordPress می باشد که با استفاده از آن قادر خواهید بود، انوع فرم های مختلف را در وب سایت وردپرسی خود بدون نیاز به دانش خاص و یا صرف وقت زیاد طراحی و ایجاد کنید!

اگر شرکت شما با ظهور تلفن های هوشمند و تبلت ها رفتار مشتری را تغییر ندهد، وب سایت شرکت شما ممکن است در معرض خطر قرار گیرد. در cloaking دارنده یک سایت، کاری میکند که نسخهای از سایت که به عنکبوتهای جستجو عرضه میشود، متفاوت از چیزی باشد که به بازدیدکنندگان عادی نشان داده میشود. یک توسعه دهنده وردپرس چه کاری betheme.ir – http://betheme.ir – انجام می دهد؟ یک توسعه دهنده وردپرس معمولاً مسئولیت توسعه back-end یا front-end سایت های وردپرس را دارد (یا هر دو). این تظیمات به قدری زیاد است که شما می توانید به راحتی انتخاب کنید که رنگ نقاط مختلف وبسایت شما به چه صورتی باشد و یا اینکه یک طیف رنگی برای آن در نظر بگیرید. سپس با کلیک راست کردن روی آن گزینه Extract را انتخاب کنید. برای این منظور بر روی لینک rename کلیک کنید و به آخر نام آن مثلا old اضافه کنید.

در این روش شما دارای یک فایل zip هستید که باید آن را از طریق پیشخوان وردپرس نصب و فعال کنید. قالب ووکامرس یکی از محبوب ترین پوسته های وردپرس هستند که برای راه اندازی سایت فروشگاه آنلاین نیاز است در این دسته مجموعه قالب فروشگاهی وردپرس جمعاوری شده و میتوانید به دلخواه انتخاب کنید و با چند کلیک نصب و فروشگاه خود را بسازید. • مورد بعدی نیز انتخاب نام کاربری ادمین می باشد. کنترل پنل هاست شما سی پنل باشد یا دایرکت ادمین تفاوتی ندارد، شما تنها باید به مسیر مورد نظر مراجعه کرده و یک تغییر نام ساده روی پوشه پلاگین مورد نظر یا کل پوشه plugins دهید. وردپرس رو پلاگین ها زنده می کند . نیمی از قدرت وردپرس بخاطر افزونه های اونه و وردپرس رو پلاگین ها زنده می کند .وردپرس قالب های متنوع زیادی داره . در این لحظه ابزار آنلاین با توجه به دیتابیس خود نام تمامی پلاگین ها و قالب وردپرسی استفاده شده را به شما نمایش خواهد داد، این روش برای کسانی که به مباحث فنی و ساختار وردپرس آشنا نیستند توصیه میشود.

پلاگین وردپرس

البته با وجود هکر ها این ترس همیشه بود ولی با تمرکز روی امنیت میشه امنیت وردپرس رو خیلی زیاد بالا برد . المنتور رو میشه یک ویرایشگر فوق حرفه ای صفحه سازی دانست که گرافیک سایت هارو متحول و ابزار های وردپرس را چندین برابر کرده ! افزونه بهینه سازی صفحه یکی دیگر از راه های عالی برای افزایش سرعت وب سایت شما است. بهینه سازی سرعت یک سایت بر فاکتور Core Web Vital که توسط گوگل ارائه شده است تاثیر می گذارد و باعث بهبود رتبه سایت شما می شود. وردپرس دوست خوب گوگل هست ! و هر روز هم در حال اپدیت هست و ابزار های بیشتری به اون اضافه میشود.

اما هر زمانی که قالب اصلی شما پاک شود یا دچار مشکل شود، سایت شما به روی همین قالب پیشفرض خواهد رفت. متاسفانه با توجه به محدودیتهای متعددی که کاربرانی ایرانی برای خرید از فروشگاههای بین المللی با آن مواجه هستند، دسترسی به نسخه اصلی و قانونی افزونه ها و قالب های تجاری وردپرس همواره به عنوان یک مشکل بزرگ سر راه کاربران قرار دارد. این افزونه با یک جادوگر تنظیم که از طریق تنظیمات افزونه به شما کمک می کند . درواقع شما با کمک ووکامرس این امکان را خواهید داشت تا محصولات خود را، چه محصولات فیزیکی و چه دیجیتال را به فروش برسانید. درواقع با این افزونه میتوانید امنیت سایت وردپرسی خود را تا 99 درصد تضمین کنید. مرسدس بنز برند مشهور جهان دارای وب سایت شرکتی بین المللی خود ، که با وردپرس طراحی شده است.

و در نهایت برای تغییر خبرنامه ایمیلی باید کد خبرنامه ایمیلی خود را از FeedBurner دریافت کرده و در فایل single.php جایگزین نمایید. خود ما هم خدماتی داریم که سایتتون رو با وردپرس برای شما راه اندازی کنیم! Press با یکپارچهسازی آسان، استفاده آسان است که برای مقیاسی با رشد انجمن شما ساخته شده است بیبیپرس یک نرمافزار انجمن خیلی آسان و در عین حال بینهایت قدرتمند است که توسط مشارکت کنندگان وردپرس ساخته شده است. یعنی فایل های سایت عکس ها فیلم ها قالب ها دیتابیس ها و .. و این هارو جوری مدیریت میکنه که بدون دانش کدنویسی یا با دانش کمی میشه یک وبسایت کاملا استاندارد رو در اینترنت بالا اورد ! 1. یک افزونه پشتیبان گیری از وردپرس نصب کنید.

در این روش فایل های چند رسانه ای،عکس ها و فایل های کد وب سایت (جاوا اسکریپت ، css ، html ) برای اولین بار نیاز به بارگیری دارند و در بازدیدهای بعدی کاربر از سایت نیازی به دانلود مجدد فایل های مذکور نیست و سرعت سایت به مراتب بیشتر و بارگذاری در کمترین زمان انجام می شود. کش صفحه، محتوا را از صفحاتی که به صورت پویا ایجاد شده اند، ذخیره می کند و در نتیجه زمان بارگذاری صفحه را کاهش می دهد. وردپرس بخش ذخیره سازی و دیتابیس خود را به MySQL قدرتمند سپرده . های پیشرفته و شرطی، حتی فرم های دارای محصول با قابلیت پرداخت در گرویتی فرم به سادگی قابل پیاده سازی می باشد.

همچنین با کاهش حجم فایل های اچ تی ام ال، جاوا اسکریپت و سی اس اس می تواند تاثیر به سزایی در سرعت بارگذاری وبسایت داشته باشد. برخلاف تصور عموم تعداد افزونههای استفاده شده در سایت تاثیری روی سرعت سایت ندارد، مگر اینکه این افزونهها به صورت اصولی و صحیح کدنویسی نشده باشند که ما توصیه میکنیم حتماً مقاله چه تعداد افزونه وردپرس نصب کنیم ؟ در سالهای قبل و در زمانی که وردپرس را نصب میکردید، نام کاربری مدیر در وردپرس به صورت پیش فرض “admin” بود. افزونه رنک مث یکی از بهترین افزونه های سئو وردپرس است که تا چندی پیش تنها تحت عنوان یک نسخه رایگان و از مخزن وردپرس قابل دانلود کردن بود و به تازگی نسخه پریمیوم آن با نام rank math pro توسط شرکت تولید کننده به بازار عرضه شده و در اختیار طراحان وب سایت و مدیران وب سایت ها قرار گرفته است.

سپس با کلیک راست کردن روی آن گزینه Extract را انتخاب کنید. مهم است که قالبی که خریداری و نصب می کنید، با انواع افزونه ها سازگاری داشته باشد تا هنگام نصب افزونه ها مشکلی ایجاد نشود. این افزونه برای سایت های شخصی و وبلاگ ها رایگان است، در حالی که برای سایر برنامه ها باید این افزونه را خریداری کرده یا به صورت اشتراکی استفاده کنید. فریم ورک Genesis به عنوان “بهترین” در بین قالب های پولی وردپرس این سایت توصیف شده است. افزونه فهرستبندی WP Job Manager امکان افزودن قابلیت کاریابی را با یک کد کوتاه به وبسایت فراهم ساخته است. معمولا شما باید یک رمزعبور با حداقل طول ۱۲ کاراکتر و متشکل از حرف ها، عددها و سمبل ها داشته باشید و ترجیحا حروف انگلیسی نیز کمتر استفاده کنید. اما اگر هاست خود را از سایر برندها تهیه کردهاید باید بدانید این بکآپ گیری خودکار، دقیقاً شبیه بیمه داراییهاست. که اغلب شامل ایجاد – اما محدود به آن – ایجاد تم ها و افزونه های سفارشی وردپرس.

این سایت هم با وردپرس قدرت گرفته . میشه گفت نیمی از قدرت وردپرس از این پلاگین هاست ! المنتور با قدرت در لیست بهترین صفحه ساز ها قرار گرفته و با اون ظاهر هر سایتی حتی دیجی کالا را کامل بازسازی کرد و نیازی به دانش کدنویسی هم ندارد ! این افزونه که میتواند زمان لود سایت شما را کاهش بدهد، با امکانات بینظیری که دارد میتواند از پهنای باند شما بکاهد و در هزینه های هاست سایت شما نیز صرفه جویی کند.

افزونه وردپرس