امنیت وردپرس، قیمت و هزینه خدمات امنیت وردپرس، سفارش خدمات امنیت وب سایت وردپرسی

این افزونه به دو صورت رایگان و پرمیوم ارائه شده که اگر بخواهید از امکانات و قابلیتهای پیشرفتهتر آن استفاده کنید، میتوانید نسخه پرمیوم آن را خریداری نمایید. و از آن جالب تر اینکه راست چین امکاناتی را برای شما فراهم کرده است که می تواند افزونههای مورد نظر و یا حتی اسکریپتهای مربوط به وبسایت را نیز از آن خریداری کنید. 8. License : این قسمت هم مربوط به مجوز افزونه است که باید بر اساس GPL نسخه 2 یا بالاتر باشد. افزونه وردپرس انواع مختلفی دارد که برخی از آن ها مربوط به بخش کاربری و برخی دیگر مربوط به بخش مدیریت وردپرس است! اگر بدون توجه به ظرفیت هاست، و حجم افزونه مورد نظر اقدام به نصب بی اندازه پلاگین ها کنید، سرعت سایت شما کاهش پیدا می کند و سرعت بارگذاری مطالب پایین می آید.

شما باید تصویری واضح از نوع افزونه های وردپرس در ذهنتان داشته باشید و بدانید که قصد دارید چه ویژگی به سایتتان اضافه کنید. Wapple Architect Mobile : این افزونه را معمار افزونههای موبایل برای وردپرس میدانند که قادر است در 1 دقیقه، تمامی وردپرس را برای نمایش در هر نوع موبایل، آماده کند. در این نوشته می خواهیم روش دستی نصب یک افزونه وردپرس را به شما آموزش دهیم . در واقع ممکن است سایت شما به امکاناتی نیاز پیدا کند که باید آن را اضافه کنید یک سایت کامل داشته باشید. این افزونه تمامی پست ها، صفحه ها، کامنت ها، تگ ها، دسته بندی ها و موارد دیگر را از درون یک فایل xml فراخوانی و روی سایت جدید شما بارگذاری می کند. در تحقیقات انجام شده توسط ما که بالاتر نیز ذکر شد شما فرض کنید که یک کاربر 40 افزونه فعال را بر روی سایت خود دارد و هر افزونه چندین فایل css یا js را لود می کند.

البته خوشبختانه قالب Evolve نیز دارای دموی کاملی است که راهکار خوبی برای شناخت این محصول پیش از خرید است. البته با وجود اینکه از مزایای بی شمار افزونه ها آگاهیم نمی توانیم بدون محدودیت از آن استفاده کنیم زیرا افراط و تفریط در هر زمینه ای آسیب زننده خواهد بود و نتیجه عکس بر جای می گذارد. امکان ایجاد پس زمینه های متنی، فایل و … امیدواریم که پس از این همه واقعیتها بتوانید تصمیم بگیرید که در کدام مرحله هستید و نیازهای واقعی و اصلی شما چیست. مثلا در خیابان ولیعصر کوچه ۷- این آدرس حکم همان دامنه سایت شما در اینترنت را دارد. اما اگر آن ها را باهم استفاده کنید و یا در مصرف هر کدام از آن ها زیاده روی کنید، چه؟

در واقع در صورتی که شما از یک افزونه نال شده استفاده کنید بدان معنیست که هیچ اهمیتی به امنیت سایت خود نداده اید در همین خصوص ما یک مقاله تخصصی در مورد محصولات نال شده را در وبسایت همگام وب منتشر کرده ایم تا شما را با محصولات نال شده و خطرات اینگونه محصولات آشنا کنیم، پیشنهاد می کنیم که حتما مقاله نال شده چیست؟ اما در صورتی که شما یک افزونه را از قبل دریافت کرده اید، باید این افزونه را در سایت خود بارگذاری کنید برای بارگذاری در قسمت بالای صفحه روی دکمه بارگذاری افزونه کلیک کنید.

یعنی مثلا مطلب توی سایت شما عنوان فقط فواید طالبی هست. اگر شما نیز با وردپرس، شبکه اجتماعی راهاندازی کردهاید، از این ابزار میتوانید نسخه موبایل سایت خود را بسازید. این در صورتی که هکر بتواند از یک سایت همسایه برای حمله به وب سایت شما استفاده کند خطر آلودگی بین سایت را باز می کند. این افزونه که همان EDD می باشد، زمانی کاربرد پیدا می کند که محصولات دانلودی شما چند تایی و به صورت بسته و پک رائه شده است، و هر محصول قیمت متفاوتی دارد. اگر می خواهید جواب این سوالات را بدانید و یا می خواهید یک وب سایت را از صفر راه اندازی و تکمیل کنید، جای درستی آمده اید. شمامی توانید یک صفحه جدید با تمام سوالات متداولی (FAQs) که پرسیده می شود اضافه کنید ولی در اغلب موارد تعداد سوالات متداول با رشد محصول شما و افزایش تعداد مشتریان پایه شما خیلی زیاد می شود.

استفاده از این پلاگین ها به این معنی نیست که شما یک محافظ و گارد ویژه استخدام کرده و دیگر می توانید با خیال راحت روی مبل لم بدهید و نگران امنیت سایت خود نباشید! خوشحالیم که این مقاله برای شما مفید بوده است. تنها کاری که باید انجام دهید فعال کردن آن است تا سایت شما در برابر هرزنامههای ثبت نظرات، محافظت شود این افزونه یک ابزار کاملا مفید است، به خصوص اگر در گذشته با مشکل هرزنامههای ثبت نظرات، مواجه بودهاید. پیدا کردن یک پلاگین مفید کار سختی نیست، چرا که بیش از ۵۴،۰۰۰ پلاگین وردپرس وجود دارد اما پیدا کردن پلاگینی که برای اهداف شما مناسب باشد، شاید زحمت و زمان بیشتری نیاز داشته باشد. در حال حاضر تنها پلاگینی است که کاربران را قادر میکند تا نقشه وکتور تعاملی، نقشه تعاملی گوگل و نقشه تصویری تعاملی خلق کنند.

برای نصب قالب وردپرس از طریق پنل هاست، پس از تهیه فایل zip قالب، علاوه بر اطلاعات ورود (Username و Password) ادمین سایت وردپرسمان، اطلاعات ورود هاست خود را نیز داشته باشیم. همه این ویژگیها به علاوه رسپانسیو بودن باعث شد است که پوسته چند منظوره زفایر را بتوان به عنوان یکی از بهترین قالبهای فارسی به شمار آورد. با استفاده از این افزونه ها شما این امکان را دارید که تعداد زیادی از ویژگی های کاملا حرفه ای را بدون در نظر گرفتن موضوعات فنی به قالب خود اضافه کنید. پیدا کنید. هر روز ده ها قالب دیگر نیز به این تعداد افزوده میشود. بنابراین در هنگام راهاندازی یک سایتِ واقعی، سعی کنید ابتدا به این فکر کنید که از راهاندازی سایت چه هدفی دارید. سعی ما بر این است تا یک آموزش 0 تا 100 را برای شما ارائه دهیم. دنیای دیجیتال روز به روز در حال گسترش است و در این بین وردپرس جایگاه ویژه ای دارد.

شما میتوانید با استفاده از این ویرایشگر تصاویرتان را در وردپرس طراحی و ویرایش کرده و با یک کلیک مستقیماً آنها را روی صفحه وبسایت خود بارگذاری کنید. در این بخش نام افزونه موردنظر خود را جستجو کنید تا اگر در مخزن وردپرس وجود داشته باشد، به راحتی بتوانید آن را نصب کنید. اگر سایت شما اختصاصی باشد، باید امکانات موردنظر را به کمک کدنویسی اضافه کنید اما اگر سیستم های مدیریت محتوای آماده استفاده می کنید، ممکن است بتوانید به کمک پلاگین های آن سیستم، امکانات موردنظر را اضافه کنید. در واقع افزونه وردپرس به سایت شما اضافه می شود و امکانات موردنظر شما را فراهم می کند. یکی از مزایای ووکامرس که باعث فراگیر شدن آن شد، استفاده راحت از آن است، که هر کاربر مبتدی نیز به راحتی می تواند از آن استفاده کند و فروشگاه حرفه ای خود را راه اندازی کنند.

افزونه وردپرس در حالت پیشفرض وردپرس به شما اجازه میدهد تا به دفعات نامحدود برای ورود به سایت تلاش کنید؛ اما شما میتوانید با استفاده از این افزونه، تعداد دفعات واردکردن نام کاربری و رمز عبور را محدود کنید. افزونه نظرسنجی خودکار ووکامرس : یک افزونه پیامکی برای ووکامرس است که به مدیران سایت، امکان ارسال پیامک نظرسنجی محصولات به خریداران محصول را میدهد. SSL دادهها را به صورت امن میان مرورگرهای کاربر و سرور انتقال میدهد و دسترسی هکرها به اطلاعات شما را دشوار میسازد. افزونه هایی را که به تازگی از طریق ftp به سرور انتقال داده اید خواهید یافت. در این روش میبایست افزونه را در یک فایل فشرده قرار داده و در وردپرس خود آپلود کنیم. در غیر این صورت باید از گزینه «Create new translation» استفاده کنید. باید کنترل فرآیند تهیه نسخه پشتیبان را در دست داشته باشید و بهترین راه برای این کار، نصب یک پلاگین وردپرس است که میتوانید این کار را طبق روال، برای شما انجام دهد.

به طور مثال برنامه آپ که برای پرداخت ها از آن استفاده می کنید یا مثلا برنامه هشدار که به شما کمک می کند تا به موقع از خواب بیدار شوید یا قرار های مهم خود را فراموش نکنید و… با این پلاگین حتی می توانید از پین ها، آیکون های سفارشی و مستطیل های و بیضی ها نیز استفاده کنید. این پلاگین با بیش از ۵ میلیون مرتبه بارگذاری، یک از بهترین ترین افزونههای مورد استفاده در WordPress است.

بله وجود افزونه ها برای وردپرس کاملا ضروری بی تم است. ویرایشگر گوتنبرگ وردپرس که با وردپرس ۵ عرضه شده است، دارای یک بلوک جدول می باشد که امکان ایجاد جدول در نوشته ها و برگه های وردپرسی را می دهد. DataTables یک پلاگین معمولی جدول و نمودار نیست، بلکه یک راهحل همهکاره است که به شما اجازه میدهد تا حجم زیادی داده و پایگاه داده قابل سفارشیشدن را مدیریت کنید که پاسخگو، رنگارنگ و قابلویرایش در فرانتاند هستند و میتوانید بهراحتی آنها را بهروزرسانی و نگهداری کنید. این پلاگین سریع و با کاربردی آسان، به عنوان محبوبترین پلاگین کشویی وردپرس، به کاربران این امکان را میدهد که تصاویر خود را از کتابخانه چند رسانهای وردپرس انتخاب کنند، با چند کلیک ساده آنها را به محل مورد نظر انتقال دهند و سپس عنوانهای اسلاید، پیوندها و سئو را در یک صفحه تنظیم کنند. در واقع بیشترین مشکل گزارش شده در مورد تاثیرات مخرب یک افزونه، به دلیل نال شدن افزونه مورد نظر بوده و در صورتی که شما افزونه خود را از سوی سازنده اصلی و سایت مرجع ریافت کنید مشکلی از این بابت نخواهید داشت.

افزایش سرعت وردپرس

برخی دیگر از افزونه ها نیز هم بر روی Back-End و هم Front-End تاثیر مستقیم دارند و در صورت استفاده در تعداد بالا باعث کندی سرعت سایت و افزایش میزان مصرف منابع خواهند شد. زمانی که یک وبسایت وردپرسی راهاندازی میکنید، یک قالب یا تِم پیشفرض بر روی آن وجود دارد. به نظر شما با این وجود چرا انقدر به افزونه ها اهمیت داده می شود و در سراسر دنیا تعداد زیادی از برنامه نویس ها وقت خود را صرف طراحی آن می کنند؟

نسخه پریمیوم هم برای سرعت بالا بهینهسازی شده است و با ووکامرس هم سازگار است. در ایران این افزونه کاملا فارسی شده است و به دلیل وجود افزونههای اختصاصی مثل درگاههای پرداخت ووکامرس، افزونه پیامک ووکامرس، افزونه حمل و نقل ووکامرس و افزونهها و امکانات دیگر بسیار محبوب و پرطرفدار است. اطلاعاتی همچون کوکی های بازدید کننده های وبسایت که البته خود شما هم به عنوان ادمین بخشی از این جامعه هستید. البته در صورتی روی خود افزونه ها هم کلیک کنید وارد صفحه افزونه های نصب شده در سایت شما می شوید و شما در بالای صفحه مجددا گزینه افزودن را مشاهده خوهید کرد.

منو کشویی Bulk Actions را به Delete تغییر دهید و روی Apply کلیک کنید. Elementor از قابلیت ویرایش مستقیم برخوردار است؛ یعنی شما میتوانید با چند کلیک، ویرایشهای مد نظر خود را به صورت مستقیم و سریع اعمال کرده و صفحات وبسایت خود را آنگونه که میپسندید بارگذاریکنید. این افزونه ها میتوانند امکاناتی همچون : پروفایل کاربری ، عضویت ویژه ، طراحی صفحات بدون کد نویسی ، افزودن فروشگاه به سایت و غیره می باشد. ابعاد آن کاملاً قابل تنظیم و شخصی سازی است و در نتیجه برای صفحات مختلف با اندازههای متفاوت مناسب میباشد. بدین ترتیب سایتها در هر دستگاه و صفحه نمایشی کاملاً واضح و مرتب ظاهر میشوند. سعی شد تا در این مقاله به صورت کامل شما را با افزونه های وردپرس و تاثیر آنها در وردپرس آشنا کنیم در هر صورت توجه داشته باشید که شما برای استفاده از وردپرس نیازمند استفاده از افزونه هستید.

این افزونه رنک مث نام دارد و آنقدر جزئیات مختلف در اختیارتان قرار میدهد که احتمالا بقیه افزونه ها را فراموش کنید. این افزونه به شما یک تاریخچه از هر کامنت میدهد که با استفاده از آن میتوانید بفهمید که چه کامنتهایی از نظر Akismet یا همان Moderator اسپم بودهاند. اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که به افزونههای وردپرس علاقه دارید و میخواهید بیشتر بدانید پس ما را تا آخر مطلب این مقاله دنبال کنید تا با تمامی افزونههای وردپرس آشنا شوید.

پلاگین وردپرس