امنیت وردپرس در 20 مرحله [100% رایگان]

همچنین اگر هر یک از آیکون ها و یا طرح های مورد پسند قرار نگیرد می توانید به آسانی آن را عوض کرده و هر آنچه را می خواهید، جایگزین نمایید. خوشبختانه با پیشرفت سریع تکنولوژی، آموزش به صورت آنلاین نیز هر روز محبوب تر می شود. از طرف دیگر به عنوان مثال طراحی پیشخوان سمت کاربر بر مبنای دسترسی سریع به فایل های دانلودی صورت می پذیرد و لذا در قالب های فروش فایل طراحی این بخش نیز متفاوت انجام می شود بر خلاف فروشگاه های فیزیکی که طراحی ها بر مبنای درج آدرس های پستی و پیگیری مرسوله های پستی انجام می شود. اگر به دنبال فروش فایل صورت آنلاین هستید ، سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس این امکان را برای هر کسی فراهم کرده است که بتواند یک فروشگاه آنلاین باز کند.

شما می توانید یکی از این روش ها را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. خبر خوب در مورد قالب وودمارت این هست که بسیاری از ویژگی هایی که در افزونه ووکامرس وجود ندارد را می توانید بدون نصب هیچ گونه افزونه اضافه ای در اختیار داشته باشید. بله ، این یکی از ویژگی های بسیار مهم و بارز قالب ۷ است . سرعت صفحه یکی از عوامل رتبه بندی گوگل از سال 2010 برای دسکتاپ و 2018 برای موبایل است. یعنی شما برای هر صفحه ای از وب سایت خود می توانید یک نسخه مخصوص دسکتاپ و یک نسخه مخصوص دستگاه های موبایل و تبلت را داشته باشید و این ویژگی فوق العاده به شما کمک می کند تا یک نسخه سبک و مخصوص موبایل به کاربران خود ارائه دهید. را برای ما فراهم کنند. کلیه ویژگی های قالب وودمارت به صورت کاملا واکنشگرا طراحی شده اند تا کاربران شما در در هر دستگاهی بتوانند به راحتی با وب سایت شما ارتباط برقرار کنند.

که منجر به کاهش کیفیت می­شود استفاده می­کنند، اما این پلاگین افزایش سرعت وردپرس از فرمت­های بدون هدررفت (ازدست­ندهنده) استفاده می­کند، به نحوی که شما قادر به نشخیص تفاوتی در کیفیت­ها نخواهید بود. تصویر اول با کیفیت ۶۵۹ به ۴۱ در تصویر دوم کاهش یافته. ازاینرو مدیران این دسته از وبسایتها از کیفیت غافل میشوند و تمرکز اصلی خودشان را بر روی ظاهر سایت میگذارند. این قالب ها ویژگی های منحصر به فردی را برای ادمین و کاربر در اختیار می گذارند.

افزونه WP Super Cache نیز یکی دیگر از افزونه های محبوب در این زمینه است که بیشتر از 2 میلیون نصب فعال بر روی سایت های وردپرسی دارد که نشان از اعتماد طیف وسیعی از کاربران به این افزونه است. پس بهتر است همین حالا با راه اندازی قالب وب سایت شخصی خود منبعی برای نشان دادن کارهای خود تاسیس کنید. اما علاوه بر این موارد قالب شخصی ورپرس توسط ژاکت سرویس ارائه می شود تا به راحتی بتوانید هر آنچه را می خواهید برای خود انتخاب کرده و قالب خود را داشته باشید. تمامی این موارد برای قالب های شخصی به راحتی قابل اجرا می باشد و فرد برای تغییر هر یک از موارد می تواند با کلیک بر روی چند گزینه به راحتی آن ها را انتخاب کرده و تغییر دهد. پس حتما عرض تصاویر خود را مطابق با عرض صفحات وب سایت خود بهینه کنید.

از همین صفحه برای شروع کار اقدام کنید و خیلی سریع به بهترین سطح در طراحی سایت خواهید رسید. این ابزار بسیار سریع است و کمتر از 5 دقیقه میتوان کار ساخت یک نسخه موبایل را به اتمام رساند. مواردی که ذکر شد هر کدام می توانند کمک بزرگی به شخص کرده تا بتواند، بهترین تاثیر را بر روی کارفرما گذاشته و شما نیز به راحتی نظر کارفرما را به سمت خود جذب کنید. نیازهای سایت شما هر چه باشد، به احتمال زیاد افزونه ای برای دستیابی به آنها وجود دارد. این سایت قالب های متنوعی برای مجله، نمونه کارها، تجارت الکترونیکی و غیره دارد. در ساختار وب سایت از کد های مختلفی نظیر HTML، CSS، جاوا اسکریپت و غیره استفاده شده است. اجرای آن آسان است با فرض اینکه سرور شما Apache است ( که در بیشتر میزبانی های به همین صورت می باشد ) قطعه کد زیر را به فایل .htaccess اضافه کنید.

در این مقاله میخواهم ابتدا بگم امنیت چیست و بعد در مورد امنیت سایت بی تم (betheme.ir) وردپرس صحبت کنم. استفاده از یک لیست برای شماره گذاری بسیار عالی است زیرا به طور خودکار نشان می دهد که چه مقدار از مقاله برای خواندن باقی مانده است. آموزش مدیریت پوسته های وردپرس پیشتر در همین مقاله عنوان شد. سایت به عنوان یکی از مهم ترین منابع، امروزه می تواند به افراد مختلف نشان دهد که به قول معروف شما چند مرده حلاج هستید و چه کارهایی می توانید انجام دهید.

پلاگین وردپرس همه این قالب ها دارای طراحی های حرفه ای هستند و شامل اسلایدر های زیبا و گالری تصاویر بسیار جذاب هستند که می توانند با عکس یا نمونه کارها یا هر آنچه که شما ارائه می دهید پر شوند. صفحه ساز قالب وردپرس ۷ از نوع افزونه صفحه ساز ویژوال کامپوسر بوده و بسیاری از کاربران با آن آشنایی دارند اما این افزونه این بار در این قالب حرفه ای دارای امکانات بیشتری است و همچنین بصورت اتوماتیک و اورجینال افزونه Ultimate addon vc نیز روی آن نصب است که امکانات بسیاری دارد. مزیت داشتن وبسایت شخصی نسبت به شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک این است که وبسایت انعطاف پذیری بیشتری دارد و مدیریت تمام محتوای آن به سلیقه شما و به دست خود شما انجام می شود و تصویر بهتر و حرفه ای تری را از شما ارائه می دهد.

در این میان توجه داشته باشید که پرداخت هایی برای هر قسمت از سایت وجود دارد که به صورت سالانه با پرداخت آن ها می توانید سایت خود را با بهترین امکانات در دسترس داشته باشید. در مرحله بعد، باید فایل zip را از رایانه خود استخراج کنید. در قسمت Language می توانید زبان مورد نظر خود را برای افزونه انتخاب کنید. یعنی هر دفعه که کاربران از وبسایت شما دیدن می کنند، وردپرس این اطلاعات را طی یک پروسه رفت و برگشت از دیتابیس بازخوانی می کند. در ادامه میتوانید لیستی از پلاگینهایی که معمولا در هر وب سایت وردپرسی جدیدی نصب میشوند را مشاهده کنید. اگر راه آموزش وردپرس فارسی را درست طی کنید وردپرس برای شما بهترین خواهد بود در غیر این صورت نمیتوانید به هدفی که از یادگیری و آموزش وردپرس دارید برسید. زمان دقیق بسته به نوع وب سایت ، زمینه تجاری آن و معیارهای کلیدی عملکرد آن متفاوت خواهد بود.

حال سوالی که ممکن است برای افراد عادی و یا طراحانسایت پیش بیاید این است که “آیا میتوان هر نوع افزونهای را به هر تعدادی که میخواهیم را نصب کنیم؟ فیلم آموزشی نصب – افزونه های پرمیوم – صفحه ساز ویژوال کامپوسر به ارزش ۶۰ هزار تومان – پشتیبانی از لایر اسلایدر به ارزش ۶۰ هزار تومان – بیش از ۴۰۰ آیکون زیبا – نزدیک به ۲۰۰ برگه متنوع و زیبا – خاصیت دارگ و دراپ – استفاده آسان – هدر و فوتر سفارشی – فروشگاه زیبا کاملا حرفه ای – بی نهایت سایدبار – تک صفحه سفارشی – ریسپانسیو و سازگار با انواع تبلت و موبایل – بهینه سازی شده برای موتور های جستجو – نمونه کار های حرفه ای و کاملا جذاب – حالت نمایش پازلی ، لیستی و .. نمونه کار ها – نمایش اعضای تیم ما – فرم های تماس حرفه ای – آخرین اخبار شرکت – نمایش آخرین نوشته های وبلاگ – وبلاگ با بیش از ۱۰ نوع استایل متنوع – گالری تصاویر زیبا و حرفه ای – پشتیبانی از سایت چند زبانه وردپرس – شورتکد های متنوع و سایر ویژگی هایی که با مشاهده پیش نمایش فارسی به بیشتر آن پی خواهید برد.

افزونه وردپرس

درخواست کار جدید، قبولی در آزمون های زبان یا حتی گرفتن مدرک نیاز به دانش دارد. این ابزار با قابلیتهای گستردهای که دارد، به شما این امکان را میدهد تا بدون نیاز به دانش برنامه نویسی، آمار جی تی متریکس سایت خود را تا حد زیادی بهبود ببخشید و در مدت زمان کوتاهی، شاید بهبود نتایج کلمات کلیدی خود در موتورهای جستجو باشید. بنابراین تمامی نمونه کارهای خود را می توانید در سایت بارگذاری کرده و به راحتی با اندکی خلاقیت نظر کارفرما را به سمت خود جلب کنید. بارگذاری فایل ها در هارد کامپیوتر برای نگهداری، می تواند اندکی مشکل باشد و افرادی که نیاز دارند، نمونه کارهای خود را نشان دهند می توانند آن ها را در یک سایت شخصی بارگذاری کرده و با راه اندازی آن اطلاعات خود را در آن جا نگهداری کنند. ژاکت مرجع وردپرس ایران مجموعه گسترده ای از قالب های آموزشی وردپرس از پیش طراحی شده، از جمله قالب های آموزشی متنوع را ارائه میدهد.

افزایش سرعت وردپرس

طراحی کاملاً واکنش گرا و انتخاب گسترده ای از ویژگی ها به شما کمک می کند تا دقیقاً به روشی که می خواهید، هر یک از این طراحی های وبسایت وردپرسی را بدون مهارت برنامه نویسی برای خودتان سفارشی کنید. امروزه افراد بسیاری به عنوان فریلنسر کار می کنند، چه فریلنسر باشید یا نه، در این مقطع زمانی، ضروری به نظر می رسد که خود را به جهان معرفی کنید و این کار بدون داشتن یک وبسایت شخصی امکان پذیر نیست. اگر می خواهید قالب سایت شما متفاوت تر از سایرین باشد، با سفارش قالب وردپرس شخصی می توانید برای خود بهترین ویژگی ها و امتیازات را داشته باشید. می باشد و باید در مدت زمانی که برای آن مشخص کرده اید آن ها را پرداخت نمایید. تنها مشکل CDN آن است که معمولا رایگان نبوده و برای استفاده از آن باید هزینه پرداخت کنید.

همانطور که در بالا به این مورد اشاره کردیم، اطلاعات از طریقی باید به کاربر نمایش داده شود و شما با نمایش آن ها بتوانید به فرد در نشان دادن و پذیرفتن خود کمک نمایید. به طور مثال زمانی که هاست شما در خراسان شمالی واقع شده باشد اما یکی از کاربران از اهواز بخواهد به سایت شما متصل شود، به جای اینکه تمامی اطلاعات از هاست شما در استان خراسان بارگذاری شود، مرورگر کاربر به سرور CDN مستقر در کشور عراق متصل میشود و با توجه به فاصله کمتر اهواز تا عراق، در زمان بسیار کوتاهی اطلاعات سایت شما را در صفحه نمایش خود مشاهده میکند. اما خب باید بدانید که وجود نظرات زیاد، روی سئو صفحه تاثیر مثبت دارد و در مقابل استفاده از این راهکار، باعث بیاثر شدن آنها در سئو میشود.

توجه داشته باشید که در این قطعه کد به جای New، نام کاربری جدید و به جای Old، نام کاربری قدیمی مدیر را قرار دهید. این قالب وردپرس امکان راه اندازی فروشگاه حرفه ای را نیز داراست و سازگاری خوبی با افزونه هایی مانند ووکامرس و ایزی دیجیتال دانلود دارد. اما برای سایتهای فروشگاه فایل که از ووکامرس یا افزونههای دیگر استفاده میکنند خیلی مهم هست. این نوع اسکریپتها با ابزارها و افزونههای تجزیه و تحلیل شخص ثالث مانند Google Analytics و Crazy Egg، شبکههای تبلیغاتی مانند Google AdSense و جاسازیهای رسانههای اجتماعی مانند «برای توییت کلیک کنید» رایج هستند. به علاوه ابزارهای دیگری مانند GTmetrix و Pingdom نیز جهت تست و بررسی سرعت سایت مورد استفاده قرار میگیرند.

شما همچنین می توانید آموزش افزونه های وردپرس را در سایت افزونه جو دنبال کنید. شما میتوانید با یک آزمون و خطای ساده متوجه شوید کدام افزونهها سرعت بیشتری از سایت شما را گرفتهاند. این قالب برای کسانی که دوست دارند حرفه ای بدرخشند و سایتی بسازند که از همه نظر تک باشد! قبل از شروع آموزش لازم به ذکر است در صورت علاقه مندی به شرکت در کلاس های طراحی سایت، سری به آموزشگاه فنی حرفه ای آریا تهران بزنید! این روزها رزومه کار به عنوان یکی از مهم ترین موارد برای استخدام می باشد و بسیاری از کاربران با راه اندازی سایت، شروع و پیاده سازی قالب سایت شخصی وردپرس به معرفی خود از این طریق پرداخته اند.

پرفورمنس یک وب سایت از مهم ترین ویژگی های رتبه بندی نتایج گوگل می باشد که از سال 2021 به صورت جدی از طرف گوگل اجرا شده است. قالب اشتراک ویدئو VidoRev همراه با طرح واکنشگرا کامل و صفحه نمایش رتینا که به این معنی که وب سایت شما به طور خودکار در هر صفحه اقتباس پیدا می کند. هر بازار دیجیتالی می تواند از این قالب ها بهره مند شود – آنها نه تنها راهی برای راه اندازی فروشگاه ارائه می دهند ، بلکه ایجاد یک سایت بصری دلپذیر در اطراف محتوای شما را نیز آسان می کنند. چگونه پلاگین یا افزونه وردپرس مناسب را تشخیص دهیم؟ حذف رسانه های بلا استفاده در وردپرس هم سومین کاری است که حتماً باید برای افزایش سرعت وردپرس انجام دهید یعنی تصاویری که در سایت استفاده نشده را حذف کنید برای این کار می توانید از افزونه های متنوعی در مخزن وردپرس استفاده کنید و این افزونه ها به صورت خودکار تصاویری که یا ویدئو هایی که در سایت شما استفاده می شوند را به صورت خودکار تشخیص و حذف میکنند.