امنیت وردپرس در 20 مرحله [100% رایگان]

و در خواست httpp را کاهش داده و در نهایت افزایش سرعت وردپرس را در پی دارد. معطل شدن کاربر هنگام بارگذاری وبسایت موجب افزایش نرخ خروج و کاهش چشمگیر ترافیک سایت خواهد شد. همچنین وب سایت ساختاربندی شده، کیفیت تجربه کاربری را افزایش میدهد و به افراد کمک میکند تا اطلاعات را سریعتر پیدا کند. همانطور که در تصویر بالا میبینید، در اولین درخواست از سمت کلاینت (مرورگر کاربر) سرور اصلی آن را دریافت کرده و به آن رسیدگی میکند.

که زیاد تغییر نمی کنند، در مرورگر ذخیره می شوند، پس وقتی کاربر به سایت شما سر بزند فقط محتوایی که جدیدا تغییر کرده برای وی به عنوان نسخه بروز نمایش داده می شود. نصب پلاگین های حافظه کش در وردپرس از نکات مهمی است که بسیاری از کاربران مبتدی به آن توجه نمی کنند! اگرچه این یک فرایند پیشرفته برای بهبود امنیت سایت شما است، اما به سایت شما امنیت جدی تری می دهد، با مخفی کردن پرونده های htaccess و wp-config.php وب سایت خود، دسترسی برای هکرها دیگر امکان پذیر نمی باشد. هسته وردپرس، تمها و افزونهها همگی باید به روز شوند تا به سایت شما کمک کنند تا از جمله موارد دیگر کارآمدتر اجرا شود.

در ضمن قبلا راجع به تفاوت نوشته و برگه در وردپرس صحبت کرده بودیم، اگر مایل باشید میتوانید مقاله مرتبط به آن را مطالعه فرمایید. ما قبلا هم به پلاگین MaxButtons پرداختهایم، چرا که وقتی بخواهید بدون استفاده از کدهای کوتاه دکمه ایجاد کنید بسیار مفید واقع میشود. این دکمه در انتهای صفحه جاری وجود دارد که با استفاده از آن می توانید کلیه ی باز بینی ها، پست های حذف شده و پیش نویس ها را پاک سازی کنید. اگر فقط یکی از این تگهای مشابه را نگه دارید کافی است. از اونجایی که شما برای مدیریت کردن یک سایت نیاز به یک پنل کامل و استاندارد دارید باید هزینه زیادی کنید تا یک شرکت یا برنامه نویس پنل موردنظر سایت شمارو طراحی کند اما باید بدونید که در شروع فعالیت سایت شما اصلا نیازی نیست هزینه های زیادی کنید چون سیستم های فوق العاده ای مثل وردپرس وجود دارد که به شما این امکان رو می دهد که بتونید بدون پرداخت هزینه های سنگین به راحتی خودتون سایتتون رو راه اندازی کنید و وردپرس یکی از بهترین گزینه ها جلوی روی شماست که آموزش کامل آن را در این صفحه مشاهده می کنید.

اگر در بین آنها فایلهایی وجود دارند که دیگر به آنها احتیاجی ندارید (مثل عکسهای به جا مانده از پستها و صفحات پاک شده) لازم است که به سراغشان رفته و آنها را پاک کنید. اول استفاده از افزونه ای مانند Revision Control، که به شما اجازه میدهد تعداد مطالب ذخیره شده را محدود کنید. وردپرس تعداد مورد نظر را نگهداری کرده و موارد قبلی را حذف میکند. ممکن است تگهایی را پیدا کنید که هیچ پستی به آنها مربوط نمیشود. با کلیک بر روی آن میتوانید به بخش تنظیمات بروید و در بخشی که مربوط به اطلاعات سایت است را وارد کنید.

البته بازگردانی بک آپ توسط کارشناسان نت افراز و به صورت رایگان صورت می پذیرد. هرگونه پنجرهای که روی صفحه سایت برای بازدیدکننده ظاهر شود، پاپ آپ نام دارد. برای دسترسی به این بخش، وارد منوی “پیشخوان” که صفحه اصلی تنظیمات افزونه است، شوید. این ابزار تمام صفحات سایت شما را بازبینی میکند و اطلاعاتی که در هر صفحه لود میشود را به شما گزارش میدهد. تمام اطلاعات و ابزارهای مورد نیاز در آن افزونه در تمام صفحات سایت شما لود میشود، بدون آنکه احتیاجی به آنها باشد. PushEngage با تمام ویژگی های قدرتمند مانند کمپین های قطره ای، تست a/b، تقسیم بندی پویا کاربر، انتخاب یادآوری ها، تجزیه و تحلیل قدرتمند، ردیابی هدف و موارد دیگر ارائه می شود.

پلاگین وردپرس

شما می توانید پست های مربوطه را در زیر محتوا، در نوار کناری یا با استفاده از کد کوتاه نمایش دهید. تا اینجا فهمیدیم که از افزونه ها برای ایجاد کردن تغییر یا یک سری از ویژگی ها استفاده می شود و فقط قسمت کوچکی را تغییر می دهد. بسیاری از قالبها، چنین نوشتههایی را در زیر یک فرم نظر خواهی نشان میدهند و آدرس وبسایت شخص ارایه کننده نظر را تقاضا میکنند. در زیر امتیازات هم، دلایل و مشکلاتی که باعث این نمره ی پایین شده را نمایش داده که آنها را بررسی خواهیم نمود. افزایش سرعت ورد پرس را چگونه پیاده سازی کنیم؟ این افزونه خصوصیات کاملی رو برای مدیریت پایگاه داده ی وردپرسی داره و به شما امکان پاک سازی، بک آپ گیری، بازگردانی، تعمیر و بهینه سازی دیتابیس رو میده.

به زبانی ساده تر؛ هنگامی که کاربری به سایت شما مراجعه می کند در صورتی که سایت شما از تعداد زیادی تصاویر و ویدئو برخوردار باشد؛ باید مدت زمان زیادی را در انتظار لود سایت سپری کند که Lazyload برای حل این مشکل کاربرد دارد و لود هر یک از تصاویر هنگامی که کاربر با اسکرول کردن مداوم در محدوده مشاهده شده تصاویر قرار دارد؛ انجام می شود.جالب است که این عملکرد یکی از جنبه هایی است که باعث افزایش سرعت وب سایت می شود که در اکثر افزونه های معروف و خوب مورد استفاده قرار میگیرد. برای وارد کردن اطلاعات کلودفلر در پلاگین باید اقدام به عضویت در سایت cloudflare نمایید. از این به بعد میتوانید برای نظارت بر روی امنیت وردپرس خودتان وارد بخش کاربری cloudflare شده و IP ها را مشاهده کرده و در صورت بروز مشکل اقدام به مسدودسازی ای پی فرد مهاجم نمایید.

معمولاً روش قبلی، رایجترین روش مورد استفاده است.

مهم نیست که شما کدام یک از ابزارهای بالا را انتخاب میکنید. اگرچه وردپرس، به طور پیشفرض، روش آسانی برای پاک کردن نسخههای پستهای قدیمی در اختیار شما نمیگذارد ولی شما میتوانید این کار را با یک افزونه انجام دهید. برای مثال پاک کردن تمها، افزونه ها، عکسها، تگها و نسخههای قدیمی مطالب که دیگر احتیاجی به آنها ندارید. کاربران قدیمی را که دیگر از حساب خود استفاده نمیکنند، حذف کنید. یکی از مشکلات این است که همه رباتها، هکرها و اسکریپت ها این مسیر را می شناسند. در سایتهای وردپرسی یکی از روشهای بالا بردن سرعت سایت استفاده از افزونه (پلاگین) است. بهعنوان مثال، اگر افزونه خاصی پیغام خطایی نشان دهد، مجرمان سایبری میتوانند از آسیبپذیریهای آن افزونه استفاده کنند.

افزایش سرعت وردپرس

اطلاعات موجود در کش باعث بهبود عملکرد اجرای اسکریپت های سنگین php شده و سرعت بارگذاری سایت را بالا می برد. فقط با یک خط کدنویسی یا فرآیند نصب می توانیم وب سایت قدیمی خود را به یک وب سایت بی نظیر و زیبا تبدیل کنیم. در آنجا همچنین راههایی برای حذف کامنتهای اسپم و تگهای بی استفاده پیشنهاد شده است. اما پیشنهاد ما استفاده از افزونه های وردپرسی است. منظور ما این است که به تمام پستها، صفحات و … اگر بخواهید به طور دستی لینکهای خراب را حذف کنید، کافیست سایت خود را مرور کرده و روی تمام لینکها کلیک کنید. همانطور که در شکل می بیند لوگوی سایت به دلیل حجم زیاد خود زمان نسبتا زیادی را برای بارگذاری سایت به خود اختصاص داده است. فایده ی جانبی این روش این است که شما خواهید فهمید آیا لینکها بازدید کنندگان را به بهترین منبع ممکن هدایت میکند betheme.ir یا نه.

اول این که می توانید بخش نظرات را به نحوی برنامه نویسی کنید که به محض ورود کاربر قابل مشاهده نباشند و نیازمند کلیک کاربر باشد. میتوانید به کتابخانه وردپرس بروید و عکسهای بلا استفاده را به شکل دستی پاک کنید. معمولاً روش قبلی، رایجترین روش مورد استفاده است. اگر میخواهید حس خوبی به بازدیدکنندگان بدهید، لازم است کارهای دیگری نیز انجام دهید. درست مانند افزونه ها، نسخههای قدیمی و فایلهای مدیا، در میان اطلاعات ذخیره شده در پایگاه دادهها نیز فایلهای غیر ضروری زیادی وجود دارد. ویدیوها هم درست مانند تصاویر می توانند سرعت سایت وردپرس شما را کاهش دهند.

WP Rocket: افزونه قدرتمند بهینهسازی که بعد از نصب با بهینهکردن اطلاعات بانکاطلاعاتی، کشسایت، حجم فایلها و تصاویر باعث افزایش سرعت سایت میشود. این پلاگین با کش کردن اطلاعات سایت و بهینهسازی تصاویر و ویدئوهای سایت باعث بالا رفتن سرعت سایت میشود؛ که این موضوع درنهایت منجر به افزایش سئو سایت میشود. WP-Optimize: افزونهای که با پاککردن اطلاعات اضافی پایگاهداده از قبیل نوشتههای پیشنویس و دیدگاههای جفنگ باعث افزایش سرعت سایت میشود. همچنین پوسته های اضافی که روی سیستم نصب شده اند را باید حذف کرد تا زمان بارگذاری درخواست های http کم شود و در نهایت منجر افزایش سرعت وردپرس می شود. حال موضوع مهم دیگری که باید تمامی وبمستران نسبت به وبسایت خود به آن توجه نمایند افزایش امنیت و سرعت وردپرس آنهاست. Smush Image Compression and Optimization: این افزونه معروف، دارای تنظیمات زیادی است و با بسیاری از افزونه های مهم دیگر که در کتابخانه کارایی دارند سازگار است.

2. از گزاره علامتها دیگر هک شدن تارنما شما، عدم قابلیت ورود به داشبورد وردپرس است. روش دستی انجام این کار آنقدر ساده است که دیگر احتیاجی به نصب افزونه ندارید. بهتر است اطلاعات کاربران را به روز کنید. توصیه می شود؛ با این کار شما می توانید از آخرین ویژگی ها و بهینه سازی های انجام گرفته در این تکنولوژی ها استفاده کنید و سرعت سایت خود را افزایش دهید. گاهی پلاگین های به صورت فعال و یا غیرفعال در سیستم وردپرس ما وجود دارند که مورد استفاده نیستند و باید آنها را حذف کنیم زیرا این کار مطابق نمودار آبشاری بالا تاثیر زیادی در بالارفتن سرعت درخواست های http دارد. سلسلهمراتب قالب بر پایه تصمیمگیری خود وردپرس مبنی بر اینکه کدام قالب باید برای ارائه محتوا در یک لینک خاص استفاده شود، تعیین میشود. البته در صورتی که از سرویس های نت افراز استفاده نمایید هر روز صبح به صورت خودکار از پایگاه داده شما پشتیبان گیری انجام می شود و می توانید با ارسال تیکت به بخش پشتیبانی نت افراز آخرین بک آپ پایگاه داده خود را دریافت نمایید.

افزونه وردپرس

را دارد که هر کدام از این ویژگیها را میتوانید با افزودن پلاگین ووکامرس اختصاصی بر روی سایت خود ایجاد کنید. اما استفاده از آنها وبسایت شما را از مشکلات رایجی که برای سرعت سایت ایجاد میشود حفظ میکند. وظیفه بهروزرسانی سایت. قالب اصلی و افزونههای وردپرس خود به جدیدترین نسخهها را به عهدهدارید. یعنی اگر مشکلی برای کدها یا پلاگین شما به وجود بیاید، باقی سایت با استفاده از هسته وردپرس به درستی کار خواهند کرد. اسپمها مشکلی جدی در هر وبسایتی است. Constant Contact یکی از بهترین سرویس های ایمیل مارکتینگ و یکی از افزونه های ضروری وردپرس برای یک کسب و کار آنلاین است. اگر این سرویس و یا محصول پولی باشد یک سیستم پرداخت آنلاین نیز برای مشتری نمایش داده می شود. این پلاگین commerce-ready نیز هست. این افزونه دارای یکی فیلد ورودی ساده هست. همچنین گزینه کناری PHP یا همان آیکون تلفن همراه را که فعال کنید ویرایشگر شما به حالت ساده درمیآید.

چرا که باید بر اساس هدف سایت انتخاب شوند. این افزونه از قبل کاملاً پیکربندی شده و بر اساس نشان دادن فقط یک لیست ساده از توصیه های SEO برای کلمه کلیدی که می خواهید هدف قرار دهید، کار می کند. اگر این روش را برای وبسایتتان تست کنید، متوجه میشوید لیست کامل پلاگینهای نصبشده بر روی وبسایتتان نمایش داده میشود. به عنوان یک صاحب کسب و کار حتماً متوجه شده اید که قراردادن محصولات در صفحات با ظاهرهای متفاوت می تواند منجر به بحث های بیشتر و فروش بیشتر شود. اینگونه اطلاعات برای هر کاربر از نزدیکترین سرور به شخص بارگذاری میشود و نه از سرور اصلی سایت ما.

درست همان مقدار که فایلهای غیر ضروری سرعت شما را کم میکرد. با استفاده از ابزار های مناسب می توانید وزن قالبی که پسندیده اید را تجزیه و تحلیل کنید. این پلاگین با استفاده از پاک کردن اطلاعاتی که اضافی است از پایگاه داده از جمله دیدگاه های جفنگ یا نوشته های پیش نویس باعث بالا رفتن سرعت سایت می شود. این کار به طور جانبی از لود شدن صفحات اضافی که به آن اطلاعات مربوط میشود، جلوگیری میکند و این خود سرعت سایت شما را افزایش خواهد داد.

منظور ما این است که به تمام پستها، صفحات و …