امنیت وردپرس در 20 مرحله [100% رایگان]

یک افزونه کش کل این فرآیند را ساده میکند. با نصب این افزونه مجموعه زیادی از گزینهها و روشهای مختلف کش کردن را در اختیار خواهید داشت. داخل ویدیو هم توضیح دادیم که بعد از اضافه شدن پوشه مربوط به این پلاگین کافی است به منو افزونه ها » افزونههای نصبشده رفته و افزونه آپلود شده را فعال کنید. WooCommerce درصورتیکه بخواهید هرچیزی را برای فروش به وبسایتتان اضافه کنید یکی از بهترین پلاگین وردپرس میباشد. کد کوچکسازی شامل برداشتن فضای خالی و پرش خطها بهمنظور کاهش سایز فایلها برای بارگذاری سریعتر هنگام درخواست میباشد. کار کند. برای تزریق سرعت به سایت خود ، باید حداقل کد آن را در نظر بگیرید. افزایش سرعت وردپرس شما میتواند به چندین روش به وب سایت شما کمک کند. به گفته WordFence، تقریبا ۹۰،۰۰۰ مورد حمله در هر دقیقه در وب سایتهای وردپرس وجود دارد. همانطور که در پستهای دیگر گفته شده سرعت بارگذاری سایت یکی از عوامل مهم در رتبه بندی صفحات در نتایج موتورهای جستجوگر مثل گوگل است.

البته باید بدانید اگر به دنبال افزونه کش وردپرس به شکل تخصصی باشید افزونه هایی مانند افزونه موشک وردپرس یا WP rocket و افزونه WP SuperCache و حتی افزونه اختصاصی وب سرور لایت اسپید برای سرور های برپایه این وب سرور به نام LiteSpeed Cache وجود دارد که بسیار بسیار قدرتمند هستند اما تنظیمات به نسبت پیچیده ای دارند و نسخه رایگان نیز ندارند. با استفاده از افزونه هایی مانند WP-Optimize که آن را در بخش بالا معرفی کردیم می توانید پایگاه داده وردپرس خود را بهینه سازی و سرعت لود سایت وردپرسی خود را افزایش دهید. به همین منظور شما میتوانید سرعت سایت وردپرسی خود را با مطالعه و فراگیری آموزش های زیر بطور کامل افزایش دهید و به یک سایت موفق وردپرسی تبدیل شوید.

پیشخوان : بطور کلی صفحات پیشخوان یا داشبورد در هر پلتفرمی شامل یک سری اطلاعات و چکیده ای از مهم ترین بخش های آن پلتفرم است وردپرس فارسی هم از این قائده مستثنا نیست. اگر بخش نظرات شما به ویژه فعال است، میتوانید با صفحه بندی نظرات خود در زمان بارگذاری صرفه جویی کنید. مثل دکمه دمو سایت طراحی شده، بخش پیشنهاد شگفت انگیز، قسمت پایین که ویژگی های محصول رو نمایش می دهد این موارد فقط تعداد اندکی متاباکس هستند که شما می تونید استقاده کنید با استفاده از متاباکس شما این قابلیت رو دارید که در ویرایش صفحه محصولات و مقالات گزینه های جدیدی اضافه کنید تا بتونید امکانات بیشتری در قالبتون داشته باشید.

افزونه وردپرس چراکه به علت توسعه پذیری فراوان این سیستم مدیریت محتوا و وجود تعداد بسیار زیادی از پلاگین وردپرس و قالب وردپرس این سیستم مدیریت محتوا خیلی زود حجیم و سنگین شده و وبسایت شما دیگر به سرعت سابق بارگزاری نمی گردد. CDN یا همان شبکه تحویل محتوا سایت شمارا در چند سرور کپی میکند و نسبت به موقعیت مکانی کاربر سایت شمارا از نزدیکترین سرور بارگزاری کرده و باعث میشود سرعت بالایی را تمامی کاربران شما تجربه کنند . سی دی ان در اصل یک خوشه بسیار زیاد از سرور هایی است که همه آماده توزیع محتوا برای کاربر هستند. این افزونه یک افزونه کاربردی برای ساخت فرم تماس با ما می باشد ، فیلتر خودکار پیغام های اسپم ، تائید ایمیل ، انتقال کاربر به صفحه دلخواه پس از ارسال ، پشتیبانی کامل از CAPTCHA و Akismet ، افزودن بی نهایت فیلد به فرم ، ساخت و مدیریت چند فرم ، مدریت ساده فیلد ها و ویژگی های آن ها از جمله قابلیت های این افزونه می باشند .

یک راه دیگر برای افزایش سرعت وردپرس استفاده از بارگزاری تنبل یا لیزی لود betheme.ir است. ممکن است هنگامی که در راه رفع خطا قدم برمیدارید، یکی از روش های رفع مشکل غیرفعالسازی قالب درحال استفاده باشد. تا ۷ روز پس از خرید قالب های پولی شما می توانید در صورت بروز هر مشکلی با پشتیبانی تماس بگیرید و اگر بازهم مشکل برطرف نشد وجه خود را پس بگیرید. بنابراین همیشه قبل از خرید قالب وردپرسی، سرعت آن را در سایتهای دیگر بررسی کنید، نظرات مخاطبانی که قبلا از آن استفاده کردهاند را بخوانید و حتی از یک سئوکار یا برنامهنویس در موردش مشاوره بگیرید. دقت لازم را داشته باشید که این افزونه کاربردی وردپرس امکاناتی نظیر ترجمه از بخش مدیریت ( پیشخوان ) وردپرس، ترجمه به شکل مستقیم، قابلیت گرفتن نسخه پشتیبان، ویرایش فایل های ترجمه قالب و افزونه و حتی فایل ترجمه وردپرس و… افزونه مشابه غیر رایگان در این زمینه Perfmatters است که دارای رابط کاربری سادهتری ست.

افزایش سرعت وردپرس

تقریبا تمام سایت ها نیاز به استفاده از شبکه توزیع محتوا دارند اما اگر یک سایت فروشگاهی وردپرس دارید افزایش سرعت لود سایت نکته مهم تری است و به همین دلیل بهتر است از شبکه توزیع محتوا یا CDN استفاده کنید. تمهایی که مملو از تصاویر و جلوههای باکیفیت هستند ممکن است جذاب به نظر برسند، اما هزینه ای دارند. بنابراین برای هاست وردپرسی خود بیشتر و مناسب تر هزینه کنید. به بیان ساده بسیاری از سایتها با قرار دادن لینک عکسهای شما در مطلب خود باعث بارگزاری عکس از سرور یا همان هاست شما میشوند که برای شما فقط ضرر دارد و منابع شما ( رم و پردازنده ) به سود سایت دزد مصرف میشوند . قابلیتی است که باعث می شود عکسهای شما فرای بارگزاری وبسایتتان بارگزاری شود. خوشبختانه، چندین استراتژی وجود دارد که میتوانید برای بهینهسازی زمان بارگذاری خود و ارائه رضایتبخشترین و سریعترین تجربه کاربری، پیادهسازی کنید.

کش کردن صفحات باعث میشود همیشه اطلاعات یک صفحه به صورت کامل بارگذاری نشود و بعضی از آن ها در حافظه پنهان قرار میگرند تا صفحاتی که قبلا ان را باز کرده اید، سریع تر از قبل لود شوند. هر بار که یک بازدیدکننده یک صفحه وب را از یک سایت غیر کش درخواست میکند، PHP روی سرور وردپرس شما باید تمام محتوای مربوطه را از پایگاه داده وردپرس شما بازیابی کند، آن را در یک فایل HTML جمع کند و آن فایل را برای مشتری ارسال کند.

شماره 2) را در افزونه تغییر دهید و اگر به نتیجه مطلوب دست نیافتید می توانید به صورت کامل آن را غیرفعال نمایید، در نهایت بر روی “ذخیره تغییرات” (شماره 3) کلیک کنید. استرس برای افزایش سرعت وردپرس و در نهایت قطعی مکرر وبسایت چیزی نیست که بتواند به رشد سایت وردپرسی شما کمک کند. خوشبختانه در مارکت افزونه افزایش سرعت وردپرس به وفور یافت می شود. برای آشنایی بیشتر با این افزونه و نحوه استفاده از آن، مقاله آموزش افزونه Sucuri را مطالعه کنید. بنابراین از روشهایی که در این مقاله گفته شد، استفاده کنید تا مطمئن شوید که کاربران شما تجربه بینظیری از وبگردی در صفحات وبسایت شما کسب کنند. طبق گفته گوگل، در سئو وردپرس وب سایت شما باید در دو ثانیه یا کمتر بارگیری شود. همانطور که گفته شد این پلاگینها رایگان است و شما بهراحتی میتوانید آنها را بر روی سایت خود نصب و بهراحتی فعال کنید.

این قالب وردپرس با ظرافت خاصی جهت استفاده نمایندگیهای فروش خودرو، مکانیکها و مشاغل مشابه طراحی و ساخته شده است که همه ویژگیهای مورد انتظارتان از بهترین قالب را با خود به همراه دارد. که آموزش کار با هر کدام از این ویرایشگر ها در این ویدئو قرار داده شده است. سرعت صفحه نیز در صفحات سایت شما بسته به مقدار و نوع محتوای هر یک متفاوت خواهد بود. که حجم تصاویر شما را تاحد زیادی با فشرده سازی کاهش می دهد.با این افزونه شما به راحتی می توانید.تصاویرتان را یکجا تغییر اندازه دهید.یا به صورت تکی همچنین می توانید از خاصیت lazy loading یا بارگذاری تدریجی هنگام پیمایش صفحه نیز استفاده کنید. افزونه امنیتی Wordfence که با نام “امنیت کامل وردپرس” هم شناخته میشود، حتی در نسخه رایگان هم امکانات زیادی در اختیار شما قرار میدهد.

پلاگین وردپرس

یک راه مهم در افزایش سرعت وردپرس استفاده از قالب مناسب است. اما در صورت استفاده از سیستمهای مدیریت محتوا، راه شما هموارتر است. به عنوان عضوی از تیم طراحی سایت وبلینو که در حوزه هاستینگ و شبکه چندین سال است که فعال هستم هاست وردپرس وبلینو که با تحقیق تیم خودمان برروی سایت های وردپرسی و مشکلات هاستینگ آنها راه اندازی گردید را پیشنهاد می کنم. البته این را بدانید پاکسازی دیتابیس برای سایت هایی با بازدید کم زیاد مهم نیست زیرا این موارد بدردنخور در آنها خیلی کم است . با این حساب بسیار مهم است که قالب انتخابی شما هم از نظر طراحی ظاهری و هم از نظر امکانات مدرن و به روز باشد.

سرویسدهندگانی مانند Cloudflare این خدمت را بهصورت رایگان انجام میدهند که میتوانید از آن استفاده کنید البته یادتان باشد که درصورتیکه از هاست ایران استفاده میکنید از CDN استفاده نکنید زیرا باعث کاهش سرعت سایت خود میشوید . یکی از مهمترین کارهایی که باید برای افزایش سرعت سایت انجام دهید استفاده از کش است زیرا تأثیر بسیار زیادی در سرعت سایت شما دارد . اگر میخواهید سرعت ویرایش در المنتور و سرعت بارگذاری صفحات المنتور را بهتر کنید یکی از کارهای مهم این است که حافظه را افزایش دهید. افزونه های افزایش سرعت لود سایت وردپرسی از مفهومی به نام کش استفاده می کنند که کاربرد اصلی آن در ذخیره تعدادی از استایل ها و محتواهای چند رسانه ای حجیم در داخل حافظه مرورگر کاربر و افزایش سرعت وردپرس براساس استفاده از این منابع در هنگام بازدید از سایت می باشد.

در بازار قالب های وردپرس انواع پوسته های خوش رنگ و زیبا وجود دارد که به راحتی می توانید آنهارا انتخاب کنید. هم کاربران مبتدی و هم کاربران پیشرفته می توانند به راحتی ووکامرس را یاد گرفته و با آن کار کنند. افزونه دیجیتس 100٪ با WooCommerce سازگار است ، کاربران شما می توانند به راحتی در وب سایت شما ثبت نام کنند ، به راحتی سفارش دهند و حتی حساب خود را هنگام پرداخت ایجاد کنند. در این مطلب اما قصد داریم قبل از ورود به دنیای افزونه های افزایش سرعت لود سایت وردپرس به 15 نکته کاربردی بپردازیم که فارغ از هر دردسری بتوانید سرعت وردپرس را تا حدی افزایش دهید. شما میتوانید با غیرفعال کردن اسکریپت و استایل ها یا ادغام آنها در یک فایل، این درخواست های HTTP خارجی را کاهش دهید. اگر مراحل بالا را اجرا کرده اید و هنوز از زمان بارگذاری در برخی از صفحات ناراضی هستید، ممکن است مشکل این باشد که آنها ممکن است محتوای بیش از حد داشته باشند.

در این مقاله برای افزایش سرعت وردپرس با المنتور به شما راهکارها و پیشنهاداتی ارائه کردیم. لطفا مارا تا انتهای این مقاله همراهی نمایید. ساخت زمینه دلخواه باعث میشود تا وردپرس شما قابلیتهای بیشتر داشته باشد و امکاناتی که برای صفحات یا سایت خود نیاز دارید را به راحتی از این طریق اضافه کنید. اگر طراح سایت هستید در سفارش این دوره تردید نکنید، چون به راحتی صدها برابر مبلغ آن را در پروژههای طراحی سایت و سئو جبران میکنید. در این جور مواقع دوست داریم بدانیم آن سایت از چه قالبی استفاده کرده. اما یکی از مواردی که شاید همین وردپرس دوست داشتنی را آزار دهنده کند. در مورد شرکتهای ایرانی ارائهدهنده این نوع هاست ها و کیفیت آنها ما نمیتوانیم اظهارنظر کنیم زیرا سرویسی دریافت نکردهایم اما پیشنهاد ما استفاده از هاست های معمولی از شرکتهای معروف است . بهعلاوه، تمها و افزونههای وردپرس همگی منابع ارزشمند سرور را مصرف میکنند، حتی اگر فعالانه از آنها در سایت خود استفاده نکنید.

پستهای طولانیتر با حجم بالای تصاویر و اطلاعات پویا همیشه پردازش طولانیتری طول میکشد – به جای آن، آنها را به چند پست تقسیم کنید. این روش مزایای خود را دارد، از جمله صرفه جویی در فضای سرور و امکان محتوای پویا وب سایت. توصیه هایی که در این قسمت می بینید حاصل تجربه چندین ساله متخصصین وب و شبکه در وبلینو تیم است. همیشه آخرین نسخهها را اجرا کنید تا عملکرد را بهینه کنید، سایت خود را ایمن نگه دارید، باگها را اصلاح کنید، و اطمینان حاصل کنید که هر ویژگی و ابزار همانطور که باید عمل میکند. اگر به دنبال افزایش سرعت وردپرس هستید قالب سایت وردپرسی خود را براساس ویژگی های موردنظرتان انتخاب کنید.

توی این قسمت از آموزش های وردپرس قصد داریم آموزش نصب افزونه بر روی وردپرس رو خدمتتون توضیح بدیم پیشنیاز ورود به این بخش داشتن سیستم وردپرس هست که اگر تمایل به دانستن اینکه وردپرس چیست یا نصب وردپرس دارید از مقالههای پیشین سایت میتوانید استفاده کنید. برای دریافت این آموزش ها می توانید روی هر کدام کلیک نمایید و بخش های رایگان آن را به صورت کامل مشاهده نمایید. پلن های پرمیوم هزینه اندکی دارند و بودجه شما را تحت تأثیر قرار نمی دهند.