انواع دریچه تنظیم هوا

از جمله مزایای دریچه پلاستیکی خطی،قابلیت نظافت و شستشوی آن است. اغلب پس از شستشو داخل موتور، متوجه بروز مشکلاتی در آن خواهیم شد. زمانی که شما گیر داشتن دریچه کولر را متوجه شوید بهتر است بدانید که یک اتفاق خاص و کاملا هزینهبر برای پایه های دریچه کولر رخ داده است، که حتی در هنگام بررسی شما باید دقت بالایی داشته باشید تا مشکل بزرگتری به وجود نیاید. به همین علت همواره باید برای خرید لوازم یدکی هیوندای ، کیا و حتی خودروهای داخلی به نمایندگی معتبر فروش آن، مراجعه کرد. پس از پایان فرایند جارو کردن، فضای داخلی دریچه کولر را دستمال مرطوب میکروفایبر تمیز کنید.

با توجه به میزان مدرن بودن مرغداری، به روش های مختلف، دستی و اتوماتیک، میزان باز و بسته شدن این دریچه ها تنظیم می شود. لازم به ذکر است دریچه تنظیم هوا ی مشبک را هم می توان بصورت مستقل و هم بصورت ترکیبی در سقف های کاذب و تایلی مورد استفاده قرار داد. در خصوص این نوع از دریچه ها که هم برای تهویه هوا و هم برای دسترسی و بازدید از آنها استفاده میشود میتوانید اطلاعات جامع و کاملتری که در بخش بلاگ در مورد دریچه فن کویل نوشته ایم مشاهده نمائید. آچاره در سال 1398، برای رفع دغدغههای کاربران در خصوص بروز حوادث احتمالی حین کار و برای همراهی بیشتر با نیروهای متخصصی که از طریق آچاره اقدام به ارائه خدمت میکنند، تمامی خدمات خود رو تحت پوشش بیمه قرار داده؛ به این ترتیب، نیروهای متخصص اعزامی به محل، در برابر حوادث احتمالی بیمه هستند و علاوه بر آن، خسارات مالی نیز تحت پوشش بیمه قرار گرفته است.

با توجه به اینکه جنس های مختلفی از این قطعه تولید می گردد برای محیط های مختلف با توجه به شرایط آب و هوایی و وضعیت موجود در محیط می توان از جنس هایی مانند آلومینیوم، پلاستیک و چوب استفاده نمود. اما در ساختمانسازی نوین آپارتمانی امکان استفاده از این روش نبوده و باید حمام و توالت را در محیط داخلی بنا احداث نمود. هریک از این دریچه ها با توجه به محیط مورد استفاده کاربردهای مخصوص به خود را دارند. در فرایند تمیز کردن دریچه کولر، به یک برس خشککن، به علاوه آب گرم و صابون، پارچه (در صورت امکان مدل مخصوص میکروفایبر برای نظافت سطوح سخت) و یک جاروبرقی نیاز دارید. اگر انباشت گرد و خاک در ورودی دریچه کولر زیاد است، قبل از برداشتن، آن را با جاروبرقی کاملاً تمیز کنید. در صورتی که اقدام به تمیز کردن این گرد و غبارها نکنید، با روشن شدن کولر، تمامی اثاثیه منزل کثیف خواهند شد. در حالت مشترک تمامی واحدها از یک مسیر مشترک جهت تهویه هوا استفاده کرده و مزیت این روش کاهش هزینه احداث سیستم تهویه خواهد بود.

این دریچه ها با توجه به ارتفاع سقف سالن، شرایط آب و هوایی و جهت باد غالب منطقه در دیوار های طولی سالن مرغداری نصب می شوند. اگر یک بُعد از این دریچه هوا به سمت دیوار نزدیک باشد،دیگر نیازی به تنظیم هوا به آن سو نمی باشد و لاجَرم از دریچه هوا ی سه طرفه استفاده می شود. تهویه خانگی لوکس دمنده مدل 25 سانت مدل لوکس دریچه دار قابلیت نصب روی دیوار و پنجره را دارد و در ساختمان های مسکونی ، اداری و تجاری برای بخش های کوچک و متوسط قابل استفاده است و می تواند با دارا بودن دمپر و کلید قطع و وصل به عنوان یک سیستم تهویه با کارایی خوب و مناسب عمل کند همچنین درجه حفاظت موتور در این محصول با IP 2X مشخص می شود و نشان می دهد که مقاومت نسبتا بالایی در برابر رطوبت و گردوغبار دارد در نتیجه به راحتی می توان از این هواکش در سرویس های بهداشتی و حتی در محل هایی با رطوبت بالا استفاده کرد.در شکل زیر نمودار فشار استاتیک و قدرت هوادهی مدل های مختلف هواکش لوکس درچه دار 20 سانت آمده است که افراد می توانند متناسب با نیاز خود یکی از این هواکش ها را انتخاب کنند.

مثل تهويه حداقلی، هوا از سمت inletها وارد و در تاج سالن به هم برخورد می كنند و پائين می آيد ولی فن ها همان فن های تهويه تونلی می باشند. به طور قطع با روشن کردن کولر، گردوغبار زیادی وارد خانه شده و لوازم شما را کثیف خواهد کرد. دریچه گریل، دریچه هوارسان با پره های Z شکل می باشد و بدون اینکه ارتباط هوای بیرون را از داخل جدا کند می تواند هوای تازه وارد محیط کنند. ساختارِ فریم دریچه هوا ی سقفی سه طرفه دقیقا شبیه به دریچه هوای چهارطرفه می باشد و تنها تفاوتی که بین این دو دریچه هوا وجود دارد، ساختارِ پرّه های داخلیِ آنها می باشد. حال اگر این پرّه ها به صورت Lباشند ، دریچه سقفی دو طرفه نامیده میشود . از دریچه های سقفی چهار طرفه عموما در سقف راهروهای بزرگ با ارتفاع کمتر از 5 متر نصب می شود در این دریچه ها امکان تبادل هوا از 4 طرف وجود دارد.

این روش تعیین ابعاد کانال ها برای محاسبه و طراحی سیستم کانال هوای ورودی به اتاق ها، هوای برگشتی و نیز هوای تخلیه مورد استفاده قرار می گیرد و در آن افت ناشی از اصطکاک عبور هوا با کانال در هر فوت از طول مسیر کانال برای کل سیستم کانال کشی یکسان در نظر گرفته می شود. لازم به ذکر است که ساخت دریچه هوا ی اسلوت ردر طول های بزرگتر از این مقدار هم به لحاظ خدمات رنگ کوره ای و هم به لحاظ حمل و نقل دچار محدودیت می باشد . بعد از اندازه گیری طول و عرض حفره، شروع به برش پروفیل آلومینیوم جهت ساخت فریم دریچه هوا می نماییم. این دریچه ها برای محیط های بهداشتی بسیار کاربردی است. و همین موضوع موجب می شود هوای بسیار خنکی را تجربه کنید. وقتی سنسور دریچه هواکش خودرو خراب میشود، قطعاً عاملی سبب این موضوع شده است. بهترین راه برای تشخیص خراب بودن سنسور دریچه گاز چیست؟ بهینه بودن سیستم تهویه و یکنواختی دمای هوای داخل سالن های پرورش مرغ، از موثرترین عوامل در این زمینه است. لازم به ذکر است که تیغه های افقی جلویی هم نقش تنظیم مسیر هوای ورودی و هم دمپر دریچه هوا را به عهده دارد .

هواکش دمنده 20 سانتی دریچه دار، دارای درجه حفاظتی IP 4X می باشد که نشان دهنده این است که این محصول دارای مقاومت خوبی در برابر گرد و خاک و رطوبت بوده و این معنی را می دهد که شما از این تهویه در سرویس بهداشتی و مکان های مرطوب استفاده نمایید. از دریچه بازدید شیاردار برای دسترسی و بازدید تأسیسات و کلیه مکان هایی که نیاز به دسترسی به شیر آلات و تجهیزات و تاسیسات دارند، استفاده می کنند و شیار روی این دریچه به منظور عبور جریان هوا در نظر گرفته شده است. همچنین اگر در مناطقی که در نزدیکی محیطهای صنعتی قرار دارند، زندگی میکنید(مثل شهر اراک) یا شهر شما در زمانهای زیادی از سال تحت تاثیر ریزگرد و آلایندههای محیطی قرار دارد(مثل اهواز، زابل و..)، طبعاً دفعات دقت شما به تمیز کردن بایستی افزایش یابد. همچنین جهت افزایش زیبای در محیط داخلی سرویس امکان استفاده از دریچه هواکش دستشویی در طرح و مدل مختلف را خواهید داشت.

بهرهگرفتن از حوله مرطوب: میتوان برای کاهش دفعات تمیزکاری دریچه کولر، یک حوله نمناک را در مقابل دریچه بازدید آن قرار دهید. جای سوراخ های دریچه هوا ی تازه قبل از رنگ آمیزی تعبیه میشود تا نصب به راحتی انجام پذیر گردد . دریچه هوا ی اسلوت به وسیله چنگک هایی که در حاشیه ی داخلی فریم این دریچه هوا تعبیه می شود و به لبه ی برجسته دهانه ی خرکجی پلنیوم باکس گیر کرده و عملیات نصب این دریچه هوا به این روش ، بدون استفاده از پیچ ، در محل خود انجام می پذیرد . نقاط جای پیچ دریچه هوا بر روی قسمت افقی یا عمودی فریم ها به وسیله پرس های مخصوص به شکل فابریک و قبل از عملیات رنگ کاری ، تعبیه میگردد . دریچه تنظیم هوا ی آلومینیومی طرح جدید، بوسیله پیچ مستقیماً بر روی دیوار قابل نصب می باشد. دریچه هوا آلومینیومی خطی کله قندی دارای تیغه های Tشکل میباشد که هوا با زاویه صفر درجه و بدون زاویه در آن به محیط هدایت میشود . هواکش ها ابزاری برای تهویه هوا هستند که موجب ورود هوای تازه به داخل ساختمان می شوند و هوای درون ساختمان را نیز به خارج هدایت می کنند.

تهویه خانگی دمنده مدل لوکس 25 سانت دریچه دار باکلید از هواکش هایی است که دارای یک پروانه ، محور اصلی و الکتروموتور می باشند و پروانه ها ممکن است درون یک قاب خارجی یا درون یک محفظه لوله ای قرار گرفته باشند . این تیپ هواکش با طراحی بسیار زیبا دارای دمپر یکپارچه که به راحتی بوسیله نخ باز و بسته و همزمان روشن و خاموش می شود . دریچه هوا ی اسلوت دارای ظاهری شیک و دکوراتیو می باشد به همین دلیل در لابی هتل ها ، اماکن تجاری و پاساژها بسیار مورد استقبال واقع می شود .

شرکت کانال سازی برتر حسینی با به کارگیری متخصصین مجرب در ساخت و تولید دریچه کولر و با رعایت دقت و به کارگیری تمامی اصول و استانداردهای روز دنیا در مراحل ساخت دریچه کولر، تمامی سعی خود را برای ساخت و ارائه محصول با کیفیت و کارآمد برای رفاه حال مشتریان عزیز خود به عمل آورده است. دریچه هوا محصول مناسبی برای کاور کردن دهانه های انشعاب به شمار می رود. با مجموعه تماس بگیرید تا همکاران ما جهت اندازه گیری دریچه کولر اقدام کنند.ما این محصول جذاب و پر طرفدار را به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم . انواع دریچه ها با کاربردهای مختلف مانند، دریچه تبادل هوا، دریچه تامین هوا فلزی و دریچه هواکش ساختمان و… پس از توضیحات درباره ی دریچه هوا ی فلزی و انواع آن ، حال نوبت به توضیح دریچه هوا ی پلاستیکی و انواع متعدد آن می رسد . اگر قاب دریچه کولر شما، از مدل فلزی است، میتوان از ورقههای مغناطیسی که پشت آن فوم نصب شده است، استفاده کرد. این مدل دریچه هوا دارای دو مدل ” پشت کوتاه یا بی دنبال ” یا ” پشت بلند یا دنباله دار ” تولید میگردد و به بازار عرضه میگردد .