این موارد را باید حذف کنید

سیستم مدیریت محتوا متن باز بوده و برنامه نویسان وب می توانند در آن تغییرات لازم را ایجاد کرده و آن را شخصی سازی نمایند. این گزینه به WP-rocket اجازه می دهد که فایل های Cache جداگانه را برای کاربران نسخه موبایل سایت ایجاد کند. همانطور که در شکل بالا مشاهده میکنید، در افزونه دیجیتس در بخش “سامانه پیامکی” تنظیمات مورد نیاز برای اتصال افزونه به پنل پیامکی شما انجام خواهد شد. ذخیره سازی بسیار مهم است زیرا باعث کاهش بار سرورهای میزبان وردپرس شما می شود و باعث می شود وب سایت شما سریع تر اجرا شود. حالت سایت شما سبک تر شده و فایل های اضافی از سرور حذف می شود سرعت بارگذاری سایت افزایش مییابد.

اما واقعا کد نویس نیستن تا بدونن منظور از این ارور فقط قدرت سرور نیست و به پردازش پس زمینه هم اشاره داره که مهم ترین دلیلش افزونه های زیاد هست. اگر از فونت های فارسی استفاده می کنید فقط یه فونت باشه که اونم از نوع woff2 باشه. ما این سه تا مشکل رو همزمان باهم فقط داخل فونت ها داریم. هر سه آموزش تقریبا کامل هستند. می توانید هر زمان که بخواهید آن ها را فعال یا غیرفعال کنید. این ابزار اخیرا یک بروز رسانی بزرگ دریافت کرده و خود بلاگ سایت پینگدام هم اشاره کرده که چرا باید از ابزار آنها برای چک سرعت و توصیه های آنها برای بهینه سازی وبسایت یا فروشگاه استفاده کرد.

روی پلاگینی که قصد ترجمه آن را دارید کلیک کنید. زیرا در سایت های فروشگاهی به تعداد زیاد از فایل های چند رسانه ای به خصوص تصاویر استفاده میشود و بهینهسازی آنها میتواند به افزایش سرعت ووکامرس منجر شود. افزونه پیشرفته Scrapes به عنوان یک نویسنده قدرتمند می تواند به شکل اتوماتیک محتوایی خوب را به سایت شما منتقل کند. اگر به عنوان یک کسب و کار اینترنتی بین المللی فعالیت میکنید، احتمالا باید یک نسخه سایت به زبان انگلیسی یا دیگر زبانها هم داشته باشید. البته وب سایت هایی که دارای محتوای ثابت یا به اصطلاح static content هستند نیاز به نرم افزار خاصی ندارند. حالا روی گزینه انتخاب فایل کلیک کنید و سپس فایل زیپ افزونه را در باکسی که باز میشود انتخاب و سپس تایید کنید. معمولا بیشتری تاثیر رو در کند بودن سایت ها فایل های javascript و css می باشند و در این میان هم باز فایل های javascript سهم بیشتری دارند اما تعداد فایل های css بیشتر هست.

دوره آموزش طراحی سایت خود راه های آموزش افزایش سرعت سایت را نیز به شما یاد میدهیم و رازهایی را که شاید هیچ وقت هیچ مقالهای مشاهده نکنید و به تجربه کسب نموده اید را به شما یاد می دهیم. برخی از افزونه هایی که خودم دیدم داخل همه سایت های وردپرس هست و هیچ قابلیتی هم نداره و واقعا به کار نمیاد و یا سالی شاید یکی دو بار به کار بیاد اینا هستند اما شما به اینا اکتفا نکیند و واقعا اگر از افزون های خیلی کم استفاده می کنید و یا قابلیتش رو نمی دونید اون رو حذف کنید. بدانید که چیزی در حدود ۶۰ درصد یا به عبارتی دو سوم حجم یک وب سایت را تصاویر و فایل های چند رسانه ای تشکیل می دهند.

بنابراین اگر در این بخش تغییری اعمال کردید، صفحات خود را چک کنید تا مطمئن شوید مشکلی رخ نداده است. با استفاده از افزونه Query Monitor وردپرس میتوانید سرعت افزونههایی که روی سایت خود دارید را چک کنید و افزونههای کند را پیدا کنید. یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از افت سرعتی که از لود شدن تصاویر ناشی می شود، بهره گیری از قابلیت بارگذاری تنبل (Lazy load) است. بنابراین تصاویر می توانند زمان لود شدن صفحه را به طور چشمگیری کاهش دهند. المنتور قصد داره ویژگیهای آزمایشی جدیدی رو برای افزایش سرعت وردپرس با المنتور اضافه کنه، بنابراین حتماً برای افزایش سرعت المنتور خود آپدیتها رو بررسی کنین. روی پلاگینی که قصد ترجمه آن را دارید کلیک کنید. منظور از طول عمر کش مدت زمانی است که طول می کشد تا فایل های کش شده در سایت ذخیره شوند. به منظور تغییر url می توانید از دو افزونه کاربردی WPS Hide Login و Rename wp-login.php استفاده کنید.

که باعث افزایش سرعت سایت میشوند. سپس، می توانید از کد کوتاه موجود برای نمایش خوراک در هر نقطه از سایت خود از جمله پست ها، صفحات و یا ویجت نوار کناری استفاده کنید. هر چند که این کار به اندازه سایر قابلیت ها بر ارتقای سرعت سایت تأثیرگذار نیست؛ اما در هر صورت می توانید از این قابلیت نیز بهره بگیرید. تصاویر یکی از مهمترین عوامل کاهش سرعت سایت هستند؛ اما میشود با بهینهسازی و کم کردن حجم آنها، کاری کرد که سرعت سایت با وجود تعداد زیادی تصویر کند نشود. اینجاست که کاربران به صفحهای که قابل دسترس نیست هدایت میشوند که متعلق به همان URL قبلی میباشد و دیگر وجود ندارد. منظور از فشرده کردن این فایل ها ادغام چندین فایل می باشد که به آن به اصطلاح minify گفته میشود. لطفا پس از تغییر تنظیمات که در ادامه گفته می شود اقدام به پاک کردن کش سایت خود و سپس بررسی سایت در حالت ناشناس مرورگر خود نمایید.

افزونه وردپرس

جهت جلوگیری از نمایش این پیام کد زیر را به فایل Functions.php قالب وردپرس خودتون اضافه کنید تا دیگر این پیغام خطا سایت بی تم نمایش داده نشود. وب سایتهای وردپرسی دائما در حال تعامل با پایگاه داده یا همان دیتابیس خود هستند و بخش زیادی از یک وب سایت وردپرسی داخل دیتابیس آنها ذخیره می شوند. اما اگر شما از این دو افزونه استفاده می کنید و افزونه هایی بیشتری دارید و یا از این دو افزونه استفاده نمی کنید و می خواهید که سرعت سایت خود را با اصولی ترین روش و بهترین نحوه یعنی همین کم کردن فایل های بدون استافده css و js بالا ببرید می توانید با آموزشگاه اریا تهران تماس بگیرید. یکی از راه های بالا بردن سرعت سایت وردپرسی این است که از همان ابتدا هاست و دامنه ای را خریداری کنید که از نظر فنی و زیرساختی مناسب باشد. داشته باشید که در هنگام خرید هاست و دامنه نوع سیستم عامل،مقدار پهنای باند،مشخصات سخت افزارهای سرور را برای بالا بردن سرعت سایت وردپرسی در نظر بگیرید.

پلاگین وردپرس

افزونه هایی نیز برای بهبود سرعت سایت وردپرسی معرفی شدهاند که استفاده از این افزونه ها چندان پیشنهاد نمی شود زیرا می تواند سرعت سایت شما را کاهش دهد. این پلاگین امکان ردیابی و تحلیل رتبه سایت در میان نتایج جستجو به ازای کلمات کلیدی مختلف را برای شما فراهم میکند. تصاویری که در محدوده دید کار و وجود دارد می شود و همین امر می تواند دوره افزایش سرعت سایت شما را به شدت کاهش دهد و شما را در مدت زمان کوتاهی به رتبه های برتر گوگل با سرعت سایت مناسب برساند. با پیشرفت هر روزۀ هوش مصنوعی و تکنولوژی مترجمهای ماشینی مدام در حال ارتقا و بهبود کیفیت ترجمهشان هستند، حتی دانشمندان این حوزه تخمین میزنند به زودی ترجمۀ ماشینی به درجهای از دقت میرسد که انسانها را کنار میزنند. در مقاله سئو تصاویر به این موضوع اشاره کردیم که حجم عکس ها روی سئو هر صفحه تاثیر دارد.

در این زمینه افزونه هایی از شده اند که به عنوان افزونه افزایش سرعت وردپرس ایفای نقش میکنند مانند : we total cache, WP super cache که این افزونه ها میتوانند استفاده از کش مرورگر را فعال کنند. به عنوان مثال هنگام نوشتن پست های بلاگ، می توان از API تپش قلب برای بررسی تغییرات پست ها استفاده کرد. تمامی این تغییرات با استفاده از شورتکدها و ویجتها انجام میشود و نیازی به دانش برنامه نویسی ندارید. معمولا این بخش رو باید برنامه نویسا انجام بدهند اما اگر با راهنمایی های من پیش بروید مشکلی به وجود نخواهد آمد. همه افزونه ها بشوید و سپس روی هر افزونه که می خواهید اون رو حذف کنید بروید و ابتدا کلید غیر فعال کردن و سپس بعد از اون کلید پاک کردن آن را بزنید.

هر سه آموزش تقریبا کامل هستند.

دوم به عنوان بهترین افزونه افزایش سرعت لود سایت وردپرس معرفی شده است که کار با آن بسیار راحت بوده و می توانید تنها با فعال کردن تعدادی از تنظیمات آن از قابلیت های مختلف استفاده کنید. این پلاگین دارای یک ویجت سفارشی است که تبلیغات را در سایدبار نمایش میدهد. تبلیغات پاپ آپ برای اجراشدن نیاز به یک کد دارند و اجراشدن این کدها در سایت نیاز به زمان دارد و هرچقدر تعداد این تبلیغات زیادتر باشد پس کدهایی که باید بر روی سایت اجرا شوند زمان بیشتری میگیرد. این می تواند به شما کمک کند که افزونه ها، تصاویر، صفحات و سایر عناصر که سرعت سایتتان را بیشتر کند می کنند، شناسایی کنید.

برای دسترسی به آن کافیست به منوی “رسانه” بروید.

اگر متوجه شد، اعلانی برای شما ارسال می کند تا بتوانید فوراً موارد را اصلاح کنید. برای این کار به منوی “قوانین پیشرفته” بروید. برای دسترسی به آن کافیست به منوی “رسانه” بروید. این گزینه به ویژه برای سایت های فروشگاهی می تواند بسیار مفید و کاربردی باشد. علاوه بر آن ما می توانیم اقدام به غیر فعال سازی برخی از افزونه ها داخل بعضی از صفحات یا بخشی امکانات افزونه داخل برخی از صفحات سایت شما نماییم. نکته: کوچک کردن بعضی از فایل ها ممکن است باعث بروز مشکلاتی مانند لود نشدن بعضی از صفحات شود. بنابراین سرعت لود شدن سایت نیز به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت. قالب وردپرس من از سری قالب های رایگان که توسط وردپرس من برای کاربران وردپرس طراحی شده ،این قالب سئو قابل قبولی داره و بسیار کم حجم بود و به همین خاطر زمان لود آن پایین می باشد. قالبی که انتخاب میکنید میتواند تمام امکاناتی که نیاز دارید را در بر بگیرد.

آیا تا به حال به این موضوع فکر کردهاید که چطور میتوان سرعت سایت را بالا برد؟ از سال 2015 که ووکامرس معرفی شد تا به امروز، محبوبیت ووکامرس به سرعت چشم گیری افزایش پیدا کرده است و در حال حاضر 8% از کل وب سایت های آنلاین eCommerce و 21% از کل یک میلیون سایت برتر جهان را به خود اختصاص داده است. و چطور سرعت سایت وردپرسی را افزایش دهیم به صورت جامع و کامل پاسخ داده ایم و تعدادی از بهترین افزونه افزایش سرعت سایت وردپرس را معرفی نموده ایم.

برای این کار دو روش وجود دارد . Elementor چندین قالب صفحه آماده و از پیش ساخته شده دارد که باعث می شود هر بار که می خواهید یک صفحه جدید ایجاد کنید، مجبور نباشید کار را از اول شروع کنید. کد را چپ به راست میکند و unicode-bidi: bidi-override به مرورگر میفهماند که باید همین جهتی که برای کد تعیین کردیم را برای این کلاس اعمال کند و کاری به فارسی بودن زبان صفحه نداشته باشد. راست چین به نوعی پیشکسوت تمام سایتهای فروش قالب در ایران میباشد. سیستم گزارش گیری قدرتمند که با ارائه نمودار شما را با میزان فروش و درآمد کسب شده بیشتر آگاه می کند. برخلاف سایر پلاگین های دارای ویژگی، شما هرگز به آن نیاز نخواهید داشت یا از آن استفاده نمیکنید، این افزونه تنها با گزینه های مورد نیاز برای فروش کالا های دیجیتال شما همراه است و نه بیشتر.

سپس در صورتی که مرورگر کاربر از این پسوند پشتیبانی کند، آن را به نمایش میگذارید و در غیر این صورت همان فرمت PNG و JPG را نمایش خواهد داد. یعنی هربار که کاربر به سمت پایین صفحه اسکرول کند، تصاویر آن بخش بارگذاری میشوند. API تپش قلب این امکان را به کاربران می دهد که یک درخواست دوره ای به سرور هاست در بک گراند کار ارسال شود. گاهی شما تمایل دارید که از طریق هاست اقدام به حذف پلاگین کنید و یا اینکه به دلایل مختلف به پیشخوان وردپرس دسترسی نداشته باشید و مجبور به حذف افزونه وردپرس در سی پنل باشید. گاها داخل خیلی از سایت ها دیدم که ۵ تا فونت فارسی با هم دیگه لود میشه. علاوه بر اون ممکنه شما داخل بعضی صفحات به بعضی از این فایل ها نیاز داشته باشید و در بعضی صفحات نیاز نداشته باشید اما باید بدونید که این این سورس ها در تمامی صفحات سایت شما لود میشن.

افزایش سرعت وردپرس

مقاله به پنج بخش اصلی تقسیم شده که هر بخش شامل چند مورد برای افزایش سرعت وردپرس خواهد بود. هر افزونه وردپرسی که در وب سایت شما نصب می شود در پایگاه داده به ثبت می رسد.و شما می توانید پلاگین های وردپرس خود را هر زمان که مایل بودید .حذف کنید. در اینجا تیک باکسهای Disable Caching For Logged In Visitors، فشردهسازی برگهها طوری که آنها سریعتر به مشاهدهکنندگان نمایش داده شود، کش بازسازی شد و 304 Browser caching. پس تا زمانی که دوشاخه داخل پریز باشد، ما از امکاناتی که وسایل برقی در اختیارمان میگذارند بهره خواهیم برد. پس اگر قصد دارید روی تک تک جزئیات وب سایتتان تنظیماتی خاصی اعمال کنید، هیچگاه سراغ افزونه های وردپرس بدون هزینه نباشید. از عوامل کند شدن سایت وردپرسی این است که از خدمات هاست اشتراکی بهره گرفته می شود که در این صورت هزینه کمتری برای شما خواهد داشت اما در آینده اگر سایت شما بازدید کنندگان زیادی داشته باشد می تواند روی سرعت سایت وردپرسی شما تاثیر بگذارد و آن را کاهش دهد.